Olet niin lääpälläsi minuun?
Miksi mies
29
70
Vastaukset
- Anonyymi
En ole lääpällä kehenkään
- Anonyymi
😘...
- Anonyymi
Paskea provoa pukkaa
- Anonyymi
Eikö. Katotaan vaan, niin joku epätoivoinen innostuu kyllä kimittämään itserakkaudesta.
- Anonyymi
Mä haluan vain yhtä naista niihin hetkiin ja hän on ludem minun ikioma rakkaus, joka on maailman kaunein ja aeksikkäin nainen koko maailmassa.
💕 🃏- Anonyymi
Kulta rakas mussukkani mun.💕
- Anonyymi
En tiedä sinuun, mutta yhteen naiseen olen kyllä. Ei sitä voi selittää.
- Anonyymi
Minuun??! Voiiih mussu.
- Anonyymi
Onko tuore kohtaaminen?
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa mikään täällä.
- Anonyymi
Sulla on niin ihanat isot tisut
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Koska sinun kanssasi kun olen ollut tekemisissä. Olen voinut olla oma itseni ilman häivääkään mistään arvostelun pelosta. Sait suojamuurini sortumaan jo ensimmäisellä lauseella kauan sitten.
- Anonyymi
Miksi sitten kirjoitat palstalle etkä ole hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitat palstalle etkä ole hänen kanssaan?
Koska hän kaikessa viisaudessaan otti toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet olet ottanut kun et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä
💕 🃏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei.. saa toivoa että on kuitenkin onnellinen vaikka väärin valitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei.. saa toivoa että on kuitenkin onnellinen vaikka väärin valitsi.
Kyllä. Sitä toivon. Kyllä tästä vielä tokenee. Joka kerta se vain riipaisee aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sitä toivon. Kyllä tästä vielä tokenee. Joka kerta se vain riipaisee aina.
Joka kerta?
- Anonyymi
Mikähän se lause oli?
- Anonyymi
Emmää suhun ookaan mut siihen mimmiin meitsi on. Se on niit mimmei joista ei yli pääse. Semmonen persoonan yhdistelmä et siit paketista löytyy ihan kaikkee.
- Anonyymi
Oot niin luonnollinen
- Anonyymi
Voisin tulla ja tujauttaa 32cm kyrvelin sun perseeseen.. käykö?
- Anonyymi
Ei nyt jaksa.
- Anonyymi
No mä järjellä tajuan kyllä mitä sä olet tässä tehnyt, en mä ihan tyhmä ole. Mut jokin muu minussa sitten sanoo, ettei sillä ole mitään väliä.
- Anonyymi
Sinulla on kaunis naama, muodokas vartalo ja kissamainen pehmeä ääni.
- Anonyymi
Olet seksikäs sukupuoleton muumi. 😍
- Anonyymi
Tuota kysyttiin mieheltä.
- Anonyymi
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524397S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114229Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434130Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693978- 853404
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673289IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291150