Olet niin lääpälläsi minuun?
Miksi mies
29
53
Vastaukset
- Anonyymi
En ole lääpällä kehenkään
- Anonyymi
😘...
- Anonyymi
Paskea provoa pukkaa
- Anonyymi
Eikö. Katotaan vaan, niin joku epätoivoinen innostuu kyllä kimittämään itserakkaudesta.
- Anonyymi
Mä haluan vain yhtä naista niihin hetkiin ja hän on ludem minun ikioma rakkaus, joka on maailman kaunein ja aeksikkäin nainen koko maailmassa.
💕 🃏- Anonyymi
Kulta rakas mussukkani mun.💕
- Anonyymi
En tiedä sinuun, mutta yhteen naiseen olen kyllä. Ei sitä voi selittää.
- Anonyymi
Minuun??! Voiiih mussu.
- Anonyymi
Onko tuore kohtaaminen?
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa mikään täällä.
- Anonyymi
Sulla on niin ihanat isot tisut
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Koska sinun kanssasi kun olen ollut tekemisissä. Olen voinut olla oma itseni ilman häivääkään mistään arvostelun pelosta. Sait suojamuurini sortumaan jo ensimmäisellä lauseella kauan sitten.
- Anonyymi
Miksi sitten kirjoitat palstalle etkä ole hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitat palstalle etkä ole hänen kanssaan?
Koska hän kaikessa viisaudessaan otti toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet olet ottanut kun et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä
💕 🃏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei.. saa toivoa että on kuitenkin onnellinen vaikka väärin valitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei.. saa toivoa että on kuitenkin onnellinen vaikka väärin valitsi.
Kyllä. Sitä toivon. Kyllä tästä vielä tokenee. Joka kerta se vain riipaisee aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sitä toivon. Kyllä tästä vielä tokenee. Joka kerta se vain riipaisee aina.
Joka kerta?
- Anonyymi
Mikähän se lause oli?
- Anonyymi
Emmää suhun ookaan mut siihen mimmiin meitsi on. Se on niit mimmei joista ei yli pääse. Semmonen persoonan yhdistelmä et siit paketista löytyy ihan kaikkee.
- Anonyymi
Oot niin luonnollinen
- Anonyymi
Voisin tulla ja tujauttaa 32cm kyrvelin sun perseeseen.. käykö?
- Anonyymi
Ei nyt jaksa.
- Anonyymi
No mä järjellä tajuan kyllä mitä sä olet tässä tehnyt, en mä ihan tyhmä ole. Mut jokin muu minussa sitten sanoo, ettei sillä ole mitään väliä.
- Anonyymi
Sinulla on kaunis naama, muodokas vartalo ja kissamainen pehmeä ääni.
- Anonyymi
Olet seksikäs sukupuoleton muumi. 😍
- Anonyymi
Tuota kysyttiin mieheltä.
- Anonyymi
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652