Miten tämä on hyväksyttävää yleisen moraalin ja mediayhtiön yhteiskuntavastuun kannalta? Minkälaisen viestin tämä lähettää nuorille?
MTV3! Miten on mahdollista, että seksuaalirikollinen voi juontaa ohjelmia?
25
982
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on saanut tuomion, ja maksanut sakot.Ei ihmistä voi rangaista, kerta on jo tuomion hoitanut.Hyvä kun sai töitä, hänelläkin on pieni lapsi ja vaimo.Moni kansanedustaja ja ministeri, on tehnyt monenmoista rötöstölyä ja siksi vaan on valittu aina uudelleen eduskuntaan.
- Anonyymi
Mä nään tuon asian niin et kaks kännis olevaa viettää pari päivää yhdessä syöden ja rupatellen . Ja nukuttiin yhdessä . Ja sit mentiin päikkäreille. Mikäs siinä , miestä himotti. Nainen ei pyristellyt vastaan. Eikä sanonut et älä tee. No sit seuraavana päivänä alko kaduttaa. Näin käy kun ryypätään. Miettis seuraavalla kerralla kun lähtee miehen matkaan
- Anonyymi
Tässä kenenkään enää pitää mitään nähdä
Tuomio on seksuaaliseen tekoon pakottaminen.
Et saa tuolla tuomiolla työskennellä alle 18. vuotiaiden kanssa.
Mutta saat olla Maikkarin esikuvana näille alaikäisille.
Laki ei ole näköjään kaikille sama.
Maikkari mokasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kenenkään enää pitää mitään nähdä
Tuomio on seksuaaliseen tekoon pakottaminen.
Et saa tuolla tuomiolla työskennellä alle 18. vuotiaiden kanssa.
Mutta saat olla Maikkarin esikuvana näille alaikäisille.
Laki ei ole näköjään kaikille sama.
Maikkari mokasi.Tossa on ollut kaksi aikuista ihmistä ja aika erikoinen kuvio.
Rangaistus on annettu ja hoidettu. Nyt täytyy hakeutua terapiaan jos vieläkin ahdistaa asia.
- Anonyymi
Kun tuomio on kärsitty, niin se on siinä. Nyt ei ollut kyse elinkautisesta.
- Anonyymi
Entäs jos olis pikkulasten raiskaaja? Olisitte varmaan samaa miletä sitten? Juu, kunhan vaan tuomionsa kärsii?
- Anonyymi
Nyt ollaan aika kaukana raiskauksesta ja vielä kauempana pikkulapsista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaan aika kaukana raiskauksesta ja vielä kauempana pikkulapsista.
Kysyttiinkin entäs.. Ja mikä se ero on loppujen lopuksi? Seksuaalirikollinen on SAASTAA..
- Anonyymi
Tuo on ylilyönti.
- Anonyymi
Nyt meni kyllä vähän liian kauas asian ytimestä. Onko sinulla jokin henkilökohtainen motiivi moiseen keskusteluun ja Salmista kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ylilyönti.
Kyllä, jos nainen ei halua sua on turha olla wässykkä-niilo joka kähmii...
- Anonyymi
Se on eri juttu jos olisi, mutta kun ei ole.
- Anonyymi
Louhimies ei saanut edes tuomiota, mutta lynkattiin julkisesti ja työt vietiin. Jopa ulkomaita myöten soiteltiin perään, ettei kukaan palkkaisi. Näköjään jos omaat nätin ulkonäön niin kohtelu ei ole samaa ja paljon annetaan anteeksi.
- Anonyymi
Tuomittava teko kun tuomion sai, en puolustele.
Mutta.. vanha teko, ei ikäeroa, lievä teko, tuomion kärsinyt. Piste - Anonyymi
Kun tuomio on kärsitty, niin se on kärsitty. Vai pitäisikö esim. liikennerikkomuksen tehneeltä ottaa kortti pois loppuiäkseen?
- Anonyymi
Väki voi ottaa kantaa boikotoimalla ko ohjelmaa, näin helppoa se on!
- Anonyymi
Salminen boikottiin, hevosnaamainen wanna-be-raiskari ulos ruudusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salminen boikottiin, hevosnaamainen wanna-be-raiskari ulos ruudusta.
Apua, täällä näitä ylilyöntejä riittää🙊
- Anonyymi
Monta muutakin ihmettä ja kummaa on.
- Anonyymi
Salmista ymmärretään koska tunnettua taiteilijasukua
- Anonyymi
Tuskin. Mun mielestä se juttukin oli niiiin uskomaton vedätys. Ettekö yhtään ihmettele, kuinka näitä hyvin pärjääviä julkisuuden henkilöitä ollaan viemässä käräjille naurettavista syistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Mun mielestä se juttukin oli niiiin uskomaton vedätys. Ettekö yhtään ihmettele, kuinka näitä hyvin pärjääviä julkisuuden henkilöitä ollaan viemässä käräjille naurettavista syistä?
Olen nainen, mutta kyllä on minullakin tullut vedätyksen maku tästä hommasta, ei voi mitään.
- Anonyymi
Nyt ei suku vaikuta. Sinulla on nyt selvä kosto kortti mielessä🙄
- Anonyymi
Beta-pojjaat kähmii nukkuvia KAVERIMUIJIA. Säälittävä tapaus.
- Anonyymi
https://hymy.fi/uutiset/uusi-jammu-seta-pidatettiin-nain-suomalaispedofiilia-kohdeltiin-vankilassa/
Kyseinen henkilö asustelee nykyään Suolahdessa....
Harmi ettei saanu ulkomailla elinkautista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287