Mulla on jonkinasteinen palstariippuvuus

Anonyymi

Mutta se ei tarkoita etteikö tunteet olisi totta. Joka sana on totta minkä "hänelle" sanon. Joka sanan sanoisin "hänelle" suoraan, jos olisimme suhteessa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun ette ole et sano?

      • Anonyymi

        Niin, koska ei olla suhteessa niin kirjoitan tänne enkä hänelle.


    • Anonyymi

      Eipä sitä riippuvuutta tarvitse vakuutella kuin itselleen.

      • Anonyymi

        Enhän mä sun lupaa tarvitse täällä vakuutteluun enkä mihinkään muuhunkaan.


    • Anonyymi

      Samat sanat. Harmi kun en pääse kertomaan hänelle kakkapierupyllyjuttuja :(

      • Anonyymi

        Jessus :D


    • Anonyymi

      Uskon sen laita osoite puh numero niin soitan hermonasi koitan öitä.

      • Anonyymi

        Mulle voit kertoa mitä vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle voit kertoa mitä vain

        Seppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seppo

        Matti ja Teppo


      • Anonyymi

        soitan hermojasi? en ymmärrä tuota. Tuo kertoja ei ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soitan hermojasi? en ymmärrä tuota. Tuo kertoja ei ole ap.

        Ursula


    • Anonyymi

      Huh, kannattaa kuitenkin vähän miettii mitä suustaan päästää.

      • Anonyymi

        Kyllä mä sua fiksumpana mietinkin. Sun kommentti ei ollut kovin mietitty.


    • Anonyymi

      Mulla taas sellainen, että jostain syystä päädyn tänne lukemaan ja kommentoimaankin. Ikinä en kuitenkaan ole ollut niin sekaisin, että olisin tosissani kuvitellut täällä olleen jonkun, jolle haluisin sanoa jotain järkevää, hempeitä viestejä varsinkaan. Yhteen aikaan trollasin paljon ja laitoin jotain muka hempeääkin, mutta pääasiassa olen provosoinut ja saanutkin aika meheviä riitoja aikaiseksi.
      Nyt olen alkanut olemaan sitä mieltä, että aikani täällä alkaa olla lopussa.
      Pitkään aikaan ei ole huvittanut edes sanoa täällä mitään.

      • Anonyymi

        Hyviäkin muistoja tästä paikasta on, naureskelen edelleen yhdelle parhaimmista aloituksistani. ;DD


      • Anonyymi

        Toivottavasti poistut oikeasti pian. Pidän tuollaista tappelujen aiheuttamista ja toisten kiusaamista todella sairaana. Täällä on kaikenlaisia ihmisiä ja sä saatat aiheuttaa vaikka itsemurhia jollekin herkälle ja nuorelle, jolla on ongelmia. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman sunlaisia. Miten voi ihminen olla niin epäempaattinen, että omaksi ajakulukseen kiusaa muita eikä osaa ajatella mitä oma leikki voi aiheuttaa muille. Hito että inhoan tuollaisia.


    • Anonyymi

      Kiusaajat ovat raukkamaisia, eivät uskalla puhua mitään kahden kesken.

      Kiusaajankin kannattaisi opetella puhumaan varsinkin tunteista.

    • Anonyymi

      Voi olla palstariippuvuus mutta tietyllä tasolla myös riippuvuus "hänestä"? Toivottavasti olet edes yrittänyt lähestyä häntä oli sitten mies tai nainen kysessä. Kun tunteet on totta niin miksi pitää ne sitten omana tietonaan ja vaikuttaa etäiseltä ja kylmältä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe