Ei kyllä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Anonyymi

Mä en kyllä ymmärrä itseäni, miksi ikävöin ihmistä ketä en voi koskaan saada. Hän ei ole kiinnostunut minusta, ja tiedän sen 100% varmuudella, mutta miksi tämä ikävöinti ei lopu? Miksi elän haaveissa enkä pääse niistä pois. En edes näe enää kyseistä henkilöä, mutta sekään ei auta. En edes hyvin tunne kyseistä henkilöä, niin mitä ikävöin? Onko mulla ikävä sitä tunnetta mikä hänen lähellään oli, kun juteltiin. Olin myös välillä aika ilkeä hänelle tai sanoin välillä aika ilkeästi mitä en kyllä ymmärrä yhtään. Välillä ne sanat tulivat automaattisesti ja myöhemmin kaduin niitä paljon. Onko kohtalotovereita?

30

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Onko sanonut ftf ettei kiinnosta?

      • Anonyymi

        Ei tarvinnut. Hän seurusteli silloin joten se on selvä merkki.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Kuukaudet kuluu, mutta tunne vaan pysyy. Johtuisiko siitä että on käsittelemättömiä asioita?

      • Anonyymi

        Sulla sentään kuukaudet, mutta mulla kohta neljä vuotta. En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla sentään kuukaudet, mutta mulla kohta neljä vuotta. En tiedä.

        Mulla myös kulunut 3-4 vuotta, tuskin unohdan koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla myös kulunut 3-4 vuotta, tuskin unohdan koskaan.

        Mies vai nainen?


    • Anonyymi

      Hän on sanonut sinulle ettei ole kiinnostunut?

      • Anonyymi

        Ei ole sanonut. Kertoi seurustelevansa, joten mielestäni se on selvä merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sanonut. Kertoi seurustelevansa, joten mielestäni se on selvä merkki.

        Yleensä ku nainen mainitsee miehensä se tarkottaa älä lähesty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ku nainen mainitsee miehensä se tarkottaa älä lähesty

        On varattu, mutta ei se mikään merkki ole etteikö voisi olla ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varattu, mutta ei se mikään merkki ole etteikö voisi olla ihastunut.

        Ja voi olla varattu ja jopa voimalla rakastunut, mutta silti ei halua lähentyä, koska on varattu. Se ei ole paha asia, vaan kertoo korkeasta moraalista. Jos varattu näkee rakkauden olevan vahva ja pysyvää, ja vanha suhde on huono, hän saattaa itse haluta lähteä vanhasta suhteesta.

        Pahin vaihtoehto on mennä toiseksi naiseksi, siinä rikkoo itsensä eikä todennäköisesti edes saa koskaan sitä mitä tavoittelee.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Ikävä.

    • Anonyymi

      Aloitus tuntuu trollin tarinalta tuntemattoman ihmisen ikävöinteineen. Samoin kommenteissa trollailun piirteitä. Vastaileeko itselleen🤥🥴

      • Anonyymi

        Kun olisikin trollailua, mutta ei. En vastaile itselleni.


    • Anonyymi

      Kai nyt monella on tuollaisia juttuja.

    • Anonyymi

      Ota askel elämään, niin kohtalo järkyttyy.

    • Anonyymi

      Joskus ristiriitaisten tunteiden takana voi olla masennus, neuroosi, psykoosi.. Ja tietenkin mustasukkaisuus, jossa viha ja rakkaus yhtäaikaista. Mutta tunteiden ristiriitaisuus kuitenkin normaalia, muille tosin näyttäytyy epäselvyytenä ja vahingoittaa omaa itseluottamusta ja luoda kaaoksen tunnetta. Mielen ihmeet/kun tunnet vihaa ja rakkautta yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        Ei varatusta ihmisestä voi olla mustasukkainen. Kyllä sinä ymmärrät sen järkiperäisestikin, hän on toisen kainalossa.
        Joskus itse ollut varattuun ihastunut mutta ei tullut mustasukkaisuutta. Nykyään en millään varattuihin edes haksahda, tietää ettei niistä mitään tule.


    • Anonyymi

      Mahdottomasta haaveilu on turvallista. Mutta tunteiden ketjureaktiotkin ovat mahdollisia psykologi Silvan Tomkinsin mukaan, ei enää tiedosteta alkuperäistä emotionaalista reaktiota, vain sitä seurannut. Ei-toivotut tunteetkin voi ottaa viesteinä omista arvostuksesta, tarpeista. Tunteen taustalla voi olla syvempiä tasoja, esim seksuaalisen tunteen taustalta löytyykin yhteydenkaipuu tai oman luovan energian ilmaisuhalu. Toinen ehkä metafora jostain itsessä, johon menettämässä kosketuksen, elämäilo esim. Ja jos esim. hylännyt joko oman tunnesuuntautuneisuutensa tai rationaalisuutensa, näitä tiedostamattomia tarpeita ehkä heijastaa toiseen. Odottamattoman ihastuksen takaa voi siis löytyä omien tiedostamattomien tunteiden ja tarpeiden projektio. Kohteen hyviä puolia ehkä haluaisi kehittää itsessään.
      Lähde:Ei-toivottu ihastus - harmia vai oppia, Anastasia Kozlovski

      • Anonyymi

        Otan tämän itselle huoneentauluks. Jospa muistaisin, mistä taas tämkin sotku on lähtöisin!


    • Anonyymi

      Tää on koettu monesti ainaki toi miul on jo mies osuus

    • Anonyymi

      Eli sulla oli sama ku näil muillakin -ihastuit -elit palstaharhois -sait kuulla et oli varattu ja vihastuit..

    • Anonyymi

      Löytyy

    • Anonyymi

      Mulla on sama juttu. Kyseessä on vanha työkaveri, en ole nähnyt häntä vuosiin. Itselleni hämmästystä herättää erityisesti se, että ajoittain tuntuu, etten ole edes ihastunut tuohon henkilöön. En haluaisi sellaista miestä itselleni. Hän on melko lyhyt, meillä ei juttu luistanut, hänellä oli ihan muut intressit ja meillä ei tuntunut olevan mitään yhteistä SILTI hän pysyy itsepintaisesti mielessä. Tuo mun mielestä jotenkin sairasta. Pakkomielteen omaista.

    • Anonyymi

      Voe helevata.

    • Anonyymi

      Täällä myös yksi kohtalotoveri. Paitsi että en ollut ilkeä. Hämmentynyt ja mykistynyt sekä ihan liian arka. Säikähdin sitä että menin ihastumaan häneen.

    • Anonyymi

      Rakkaudesta se hevonenkin potkii, sanotaan...

    • Anonyymi

      Ratsasta auringonlaskuun ja pieraise mennessäsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe