Ethän puhu toisen päälle

Anonyymi

Ärsyttää ihmiset jotka puhuu toisten päälle. Monikaan ei varmaan sitä tahalleen tee, mutta silti se sieppaa.

Eräs ystäväni kun puhuu ja välillä pitää tauon (sellaisen mistä yleensä voi päätellä keskustelussa, että on toisen vuoro puhua), sitten kun avaan suuni, hän kuitenkin jatkaa puhumista. Näin saattaa käydä viisikin kertaa peräkkäin kunnes lopulta oikeasti hän lopettaa puhumisen ja vihdoin saan sanoa asiani (jonka olen kylläkin jo unohtanut tai aihe on jo vaihtunut ihan muuhun että sitä on turha enää edes sanoa).

Joskus tahalleni puhuin hänen kanssaan yhtäaikaa, mutta hän vain jatkoi ja jatkoi. Viis siitä vaikka sanoisin mitä.

Olen antanut asian olla ja nykyään koitan vain odottaa omaa suunvuoroa. Paljon jää sanomatta sen takia, mikä tietty harmittaa.

Luulen, että hän osittain tiedostaa sen itsekin, mutta ei kaikissa tilanteissa. Hän jotenkin niin uppoutuu omaan sanomisiinsa, että joskus tuntuu että hän ei edes näe minua, saatikka kuule, että yritän johonkin väliin sanoa jotain.

Välillä se vaan niin ärsyttää. Mutta joskus hän osaa kyllä myös kuunnellakin, joten ei se aina ole sellaista.

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ärsyttää myös suunnattomasti nämä posmottajat jotka rakastaa omaa ääntänsä eivätkä malta kuunnella. Olen huomannut että hyvässä keskustelussa jokaine kaskustelija sanoo lauseen tai max 3, jonka jälkeen vuoro tulee seuraavalle. Jos keskustelijoita on enemmän kuin kaksi tämä on maksimi jotta kaikki ehtivät kommentoida käsiteltävää asiaa ennen kuin ollan jo seuraavassa. Joillakin on tapana "tyhjentää koko pakki" samalla hengenvedolla, en jaksa edes kuunnella näitä moottoreita, tekisi mieli sanoa jotain johonkin väliin, mutta ennen kuin tilaisuus tulee asia on jo mennyt.

      • Anonyymi

        Niin ja näiden kanssa ainoa tapa saada jotain sanottua on huutaa päälle, joka sekään ei innosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe