Mites pakoputki?

Anonyymi

Lienee normaalia, että tippuu ajosta tielle!???

- Osss

11

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähkö Daciassa se kuulemma tippuu heti !

• Anonyymi

Minulla se tipahti jo autoliikkeen kynnykseen. Eikä mennyt edes takuuseen koska myyjä väitti ettei ole autoa minulle edes myynyt.. Jätin koko paskan sinne ja jatkoin matkaa polkupyörällä joka oli telineessä.

• Anonyymi

Niin että tällaista tänään pakoputkien kanssa !!

• Anonyymi

Ossss lienee normaalia että touranisi pakoputki on syöpynyt hajalle kun purat pahaa olotilaasi dacia palstalla. Niin. Daciassa on rosteriputki. Kestää pitkään hyvänä. Tämä sinulle tiedoksi. Dacia kulkee. Osss vikisee 😀

• Anonyymi

Daciat kulkee,, Tänään tuli täyteen 400000km trollien yllätykseksi . Se henkilö joka lähettää sähköposti osoitteen saa takaisin pienen videonpätkän todellisuudesta !!!

• Anonyymi

Pirkka pluskortti on jo silputtu roskikseen!😁😁😁

• Anonyymi

Lienee normaalia, että Osss haluaisi ajokortin ja auton.

• Anonyymi

Lienee selvää, että osssss on vanhempi pudokas jonka menttaali on aika pahassa jamassa.

• Anonyymi

Osss.in olis viisainta tutkia sitä omaa kaminan piippua siellä rämeänlaita hökkelissään samalla kun hän haaveilee että pääsis joskus autojen kyytiin kylille !!!

• Anonyymi

Pöö. Tää on just tätä. Pakoputkikaan ei kestä daciassa. Ihmekkös noita dacioita näkee tienposkessa odottamassa hinausautoa!!!

• Anonyymi

Pöö , VÖÖÖ ja kauttarantain ja välillä pappa ei saa ostaa edes Tatsian karaokelevyä uutena ,pitäis olla käytetty. Jäiköhän sulla koulunkäynti kesken jo alaluokilta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe