Lienee normaalia, että tippuu ajosta tielle!???
- Osss
Mites pakoputki?
11
180
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkö Daciassa se kuulemma tippuu heti !
- Anonyymi
Minulla se tipahti jo autoliikkeen kynnykseen. Eikä mennyt edes takuuseen koska myyjä väitti ettei ole autoa minulle edes myynyt.. Jätin koko paskan sinne ja jatkoin matkaa polkupyörällä joka oli telineessä.
- Anonyymi
Niin että tällaista tänään pakoputkien kanssa !!
- Anonyymi
Ossss lienee normaalia että touranisi pakoputki on syöpynyt hajalle kun purat pahaa olotilaasi dacia palstalla. Niin. Daciassa on rosteriputki. Kestää pitkään hyvänä. Tämä sinulle tiedoksi. Dacia kulkee. Osss vikisee 😀
- Anonyymi
Daciat kulkee,, Tänään tuli täyteen 400000km trollien yllätykseksi . Se henkilö joka lähettää sähköposti osoitteen saa takaisin pienen videonpätkän todellisuudesta !!!
- Anonyymi
Pirkka pluskortti on jo silputtu roskikseen!😁😁😁
- Anonyymi
Lienee normaalia, että Osss haluaisi ajokortin ja auton.
- Anonyymi
Lienee selvää, että osssss on vanhempi pudokas jonka menttaali on aika pahassa jamassa.
- Anonyymi
Osss.in olis viisainta tutkia sitä omaa kaminan piippua siellä rämeänlaita hökkelissään samalla kun hän haaveilee että pääsis joskus autojen kyytiin kylille !!!
- Anonyymi
Pöö. Tää on just tätä. Pakoputkikaan ei kestä daciassa. Ihmekkös noita dacioita näkee tienposkessa odottamassa hinausautoa!!!
- Anonyymi
Pöö , VÖÖÖ ja kauttarantain ja välillä pappa ei saa ostaa edes Tatsian karaokelevyä uutena ,pitäis olla käytetty. Jäiköhän sulla koulunkäynti kesken jo alaluokilta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998