Olen mies pistänyt

Anonyymi

Merkille että valvot liikaa öisin.. sinun pitäis käydä levolle.. voi kulta! Minun pitäisi pelastaa sinut suosta jossa möngit.... voi olen niin huolissani sinusta rakas

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan missään suossa möngi, luulet vaan. Itse trollaat täällä koko päivän, joka päivä.

      • Anonyymi

        Niinhän se tekee, mm kirjoittelee näitä huolikirjeitä naisena itselleen. Valot päälle.


      • Anonyymi

        Et ole tainnut nähdä pahemmin elämää? Koska viimeksi olet käynyt muuallakin kuin vain kaupassa omasta kodistasi?


    • Anonyymi

      Kauniita ajatuksia nämä, jos olisivat aitoja, monesti täällä ihan päinvastaisia.

    • Anonyymi

      Tulet hoitoon
      Tilaa on.

      • Anonyymi

        Menkää yhdessä.


    • Anonyymi

      Ehkä mönki mun "suossa" viimeyönä himokkaana😆

      • Anonyymi

        Mmmm.. kerro lisää suohirviö 😍


      • Anonyymi

        Viliseekö siel muitaki örkkejä?


    • Anonyymi

      Voi voi ja voi. On nää jotekin niin säälittäviä kun sinäkään et oikeasti tiedä höhkäsen
      pöläyksen vertaa kuka meistä miehistä täällä valvoo ja kuka ei. Nettipalstalla ei pelasteta ketään mistään, teot irl on se juttu mikä merkkaa.

      • Anonyymi

        Et osunut oikeaan, tälläkään kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osunut oikeaan, tälläkään kertaa.

        No jos en ois osunut, niin ei sulle muuta kuin ettei hopee oo häpee järjenkäytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos en ois osunut, niin ei sulle muuta kuin ettei hopee oo häpee järjenkäytössä.

        Älä ala taas herjaileen ihmisille, meni ilmoitusta eteenpäin. Kuten toisellakin palstalla joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ala taas herjaileen ihmisille, meni ilmoitusta eteenpäin. Kuten toisellakin palstalla joskus.

        Tähän sinun ns gestapopolitiikkaan sanon vain sinne tänne ja tuonne, että BU HA HA.


    • Anonyymi

      Mistä tämä päätelmä nainen, valvotko itsekin vai katseletko viestien kirjoitusaikoja.

    • Anonyymi

      Jokaisen oma asia ja valinta valvooko vai nukkuuko.

    • Anonyymi

      Tämä on rämettä, eikä suota.

    • Anonyymi

      Merkille pantavaa; jos huoli jää nettipalstlle se on yhtä tyhjän kanssa. Et edes tiedä kenestä olet huolissasi.

    • Anonyymi

      Voi että olen huolissani sinusta, kun olet noin huolissasi minusta!!! Nukun kyllä öisin.

      • Anonyymi

        Voi rakas 😍😍


    • Anonyymi

      Aikainen heräys ;/

    • Anonyymi

      Tuo on totta. Aivan parasta olisi kuulla häneltä tuollaista huolenpitoa. Tuskin häneltä.

    • Anonyymi

      SUOHON POLJETTIIN TÄMÄN KANSAN NOUSU, VALTIKAN VEI MR.HITLER, MIKÄ KÄRYÄÄ HELVETISSÄ VALTIKKA PERhEENREIÄSSÄÄN. KÄYPPÄ KUULUSTELEMAAN........ saksan kansa hähähähähähähähähä
      MORO
      rauhallista, turvallista illanjatkoa

      https://www.youtube.com/watch?v=xfGWNTFTsY0

    • Anonyymi

      Huomenta ; )
      Taas aikaisin herätty /

      • Anonyymi

        Otitko itellesi aloituksen ? Taas.


    • Anonyymi

      Aamuyöllä ei voi oikein nukkua ;

    • Anonyymi

      Aika liikuttava olet, kun minusta huolehdit mutta se on turhaa. Minulla on kaikki hyvin. Teen neljäpäiväistä viikkoa niin minulla on enemmän vapaa-aikaa ja voin valvoa illalla.
      Minulla on ongelmia mutta luulen, että voin tehdä niille jotakin.
      On kuitenkin kultaista, kun kannat huolta. Sinusta saisi mahtavan ystävän😊

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ; )
      Vasta nytkö olet huomannut
      suossa rämpimisen.
      Sitä jatkunut jo pitkään.

      • Anonyymi

        Ai tästä tuli sulle pakkomielle vallan ? Eiks sulla oo ketään jonka tunnet ja jolle toivottaa huomenet kun joka aamu pitää toivotella anonyymille tuntemattomalle ?


    • Anonyymi

      On ihmisiä ymprillä.
      Huomenen toivotus puuttuu ; /

      • Anonyymi

        no kehnosti on sitten kun se huomenen toivotus pitää hakea vieraalta nettipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kehnosti on sitten kun se huomenen toivotus pitää hakea vieraalta nettipalstalla.

        No ainakin naisenaesiintyjätrolli saa huomionsa teiltä täällä net-ti-pal-stal-la🤦‍♀️viimeistään omiin aloituksiinsa vastatessaan.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ; )

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe