Aamupäivien kirje miehelle

Anonyymi

Tiedät, että olen romantikko.

Tässä biisissä on jotain yltiökaunista minuun korviini lauseessa "siinä sängyn laidalla, kun me kerran suudeltiin, aina uskoin ihmeisiin". Vaikka tämä biisi ei ehkä muutoin sovellu sinuun ja minuun. Laitan sen kuitenkin.

https://youtu.be/PI8s1NpI18E

No joo. Kuumottelivathan poskeni silloin useinkin. Ehkä joskus nykyäänkin. Nykyään lähinnä mietin, mikä aika kuusta on kierron suhteen vai onko muutoin vaan kuuma😉

Vanha kansa sanoo, että joku aattelee, kun poskia kuumottaa.

Ensirakkauteni kanssa se oli ihmeellistä, ihan tuosta vaan posket alkoivat kuumottaa ja lehahtivat jopa punaisiksi, sitten hän soitti tms.

Myöhemmin, suhteessa sinuun, en ole pitänyt sitä niin ihmeellisenä, tavallaan se oli jo niin tuttua ja normia ja jotenkin selvää, että tietenkin sinä elämäni rakkaus, tunnut lämpönä sydämessäni ja poskillakin. Aika ajoin, useinkin jopa polttavana kuumeena. Ihon alla. Sielussa. Kerran katoit mua niin, että punastuin. Sulla nyt vaan on sellainen vaikutus. Kaiken sen jälkeen, sait mut punastumaan.

En kehdannut lisätä hörhöpisteitä, silloin kun vielä. Onneksi et tuntenut mua parikymppisenä, silloin vasta hörhö olinkin. Tai hippi. Hylly oli täynnä kaiken maailman hörhökirjoja, nyttemmin olen suurimman osan hävittänyt tai myynyt. Osan salaisuuksistani kätken itseeni.

Viimeksi tilasin Haudatkaa sydämeni Wounded Kneehen, siinä ei ole mitään hörhöä, se on surullisinta maailman historiaa, ehkä en edes pysty lukemaan, mutta se on yksi aarteistani, kulunut kirja antikvariaatista. Kerran elämä oli niin raskasta, että luin vain iltasanomia.

Nykyään jopa minä pyrin enemmän loogiseen ajatteluun. Aina se ei onnistu. Rakkaudessa etenkään. Kaiken logiikan mukaan me emme olisi ikinä tavanneetkaan. Tiedäthän. Siis treffattu.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olen sitä milloin hoitoon?

      • Anonyymi

        Jos koet tuon trollimiähen naiseksi tai tutuksi naiseksi, niin heti kun olet valmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koet tuon trollimiähen naiseksi tai tutuksi naiseksi, niin heti kun olet valmis

        Saatko orgasmeja tuosta häiriköinnistä? Miten sulla normielämässä sujuu sosiaalinen kanssakäyminen? Onko haastavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko orgasmeja tuosta häiriköinnistä? Miten sulla normielämässä sujuu sosiaalinen kanssakäyminen? Onko haastavaa?

        Riippuu kenen kanssa kanssakäymisestä puhutaan. Pääsääntöisesti sujuu hyvin, poikkeuksiakin on. Lämmin kiitos huolenpidosta, rakastan johdattelevia kysymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kenen kanssa kanssakäymisestä puhutaan. Pääsääntöisesti sujuu hyvin, poikkeuksiakin on. Lämmin kiitos huolenpidosta, rakastan johdattelevia kysymyksiä.

        Et älyllä loista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kenen kanssa kanssakäymisestä puhutaan. Pääsääntöisesti sujuu hyvin, poikkeuksiakin on. Lämmin kiitos huolenpidosta, rakastan johdattelevia kysymyksiä.

        Ole hyvä!

        https://youtu.be/xsQS90g9-G0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et älyllä loista?

        Sinun linjasi alkaa monotonisoitua samantahtisesti niiden (provo) kirjoitusten kanssa, joilla itseäsi suggeroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun linjasi alkaa monotonisoitua samantahtisesti niiden (provo) kirjoitusten kanssa, joilla itseäsi suggeroit.

        Sun kannattais hakeutua hoitoon. En ole aloitaja.


    • Anonyymi

      Ei siis oikeita treffejä?
      Vaan muutta tavattu, useinkin, vaan siitäkin aikaa kulunut?

      • Anonyymi

        Useatkin oikeat treffit. Loogisesti ajateltuna niin ei ois pitänyt käydä.

        -aloittaja


    • Anonyymi

      Tuli tunne että kirjoittaja yrittää esittää jotain kultturelliä muttei oikein ole sitä. Tuo biisi on yksi inhokeistani. 😊

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan ole kultturelli, vaan ronski ja sopimaton, mutta kulttuuria se on alakulttuurikin. Itse en avaa trollin linkkejä, sillä sillä on varmasti paska musamaku.


      • Anonyymi

        Ei kappalee huonokaan ole :)


    • Anonyymi

      Kylläpä oli kaunista ja koskettavaa ❤️

      • Anonyymi

        Kiitos.

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        -aloittaja

        Ja kyllä, aloittajan pitää olla todellinen romantikko, kun tuota kaunista tekstiä tuottaa 🥰 Tuollainen
        todella koskettaa minua, syvästi koskettaakin. Tuota kappaletta on tullut kuunneltua ja pidän kyllä juurikin kyseisestä lauseesta 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä, aloittajan pitää olla todellinen romantikko, kun tuota kaunista tekstiä tuottaa 🥰 Tuollainen
        todella koskettaa minua, syvästi koskettaakin. Tuota kappaletta on tullut kuunneltua ja pidän kyllä juurikin kyseisestä lauseesta 🥰

        Kuulostat epätodelliselta.

        Ei tuo sloitusteksti nyt mitenkään erityisen kaunis ole. 😀


    • Anonyymi

      Onhan se hienon kuuloinen biisi, mutta sanoma lopulta sellainen, että saa ihmisen surulliseksi ja huonovointiseksi, jos samaistuu laulajan tuntoihin.

      • Anonyymi

        Totta.

        -aloittaja


    • Anonyymi

      Ohi aiheen, mutta hassua, miten kuulostat kirjoitustyylisi puolesta aivan eräältä, jonka kanssa viestittelin oikein antoisasti tuossa pari päivää. Liekö sattumaa.

      • Anonyymi

        Täysin sattumaa, mitä muutakaan?

        En ole henkilö, jonka kanssa viestittelit. Ehkä tyylini ei ole kovin persoonallinen.

        -Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sattumaa, mitä muutakaan?

        En ole henkilö, jonka kanssa viestittelit. Ehkä tyylini ei ole kovin persoonallinen.

        -Aloittaja

        Ei kovin moni minusta kirjoita tuollaiseen - miten sen nyt sanoisi? - lauserakenteeltaan leikkisästi töksähtelevään tyyliin. Pidän siitä. Tällaisesta. Vaikka sattumaa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin moni minusta kirjoita tuollaiseen - miten sen nyt sanoisi? - lauserakenteeltaan leikkisästi töksähtelevään tyyliin. Pidän siitä. Tällaisesta. Vaikka sattumaa onkin.

        Se on minun tietoinen tyyli, kyllä.

        -aloittaja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe