taistojen kudettamissa tarvitaan apua

örkki

haluisin tietää nää taistojen kudusta
1.kuinka iso pitää vähintään olla kudetusallas?
2.haittaako jos siellä on yksi imumonn?
3.mitä poikasille annetaan kun ne kuoriutuvat voiko antaa tavallista ruokaa olen kuullut jostain olikohan se joku likoeläin mitä ne ovat?
4.kuinka monta poikasia voi tulla?
5.ottaako eläin kaupat niitä vastaan?

1

416

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taistotaistonen

1. väh. 40 litraa, mielellään 60 tai yli...paljon kasveja varsinkin pinnassa ja hyvin pieni virtaus jotta kuplapesän teko onnistuu. kansilasi!! lämpötila n.28 astetta. (periaatteessa kutevat pienemmässäkin kuin 40 l mutta pienessä poikasia ei pysty kasvattamaan isoa parvea)
      2.ei imumonnia saa laittaa 40 litraiseen eli haittaa...ja se kuormittaa allasta ihan liikaa, poikasissa on tarpeeksi kuormitusta.
      3. ensin likoeläimiä, sitten mikromatoja ja artemiaa, poikasten kuivaruokaa eivät pysty syömään pitkään aikaan.
      4. 50-300 kpl
      5. tuskin pystyt kasvattamaan jokaista koirasta erikseen jolloin niiden evät kasvaa kauppaamismittaan. aikuiset koiraathan tappaa toisensa... siksi ne esittävät usein joukossa naarasta eivätkä kasvata eviä.

Poikasaltaan vettä pitää vaihtaa päivittäin pieni osa koska niitä on pienessä tilassa paljon ja niitä ruokitaan runsaasti.

Lisäksi vain sellainen huomatus että taistojen kasvatuksessa jää itse miinuksille rahallisesti ellet sitten tosiaan pistä isolleen kasvatushommaa. Laskin tässä juuri paljonko tuon ekan taistopesueen kasvatus tuli maksamaan ja annoin kalat maailmalle ilmaiseksi että pääsevät hyviin koteihin. eläinkauppaan en todellakaan veisi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      598
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      45
      577
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      556
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      496
    Aihe