taistojen kudettamissa tarvitaan apua

örkki

haluisin tietää nää taistojen kudusta
1.kuinka iso pitää vähintään olla kudetusallas?
2.haittaako jos siellä on yksi imumonn?
3.mitä poikasille annetaan kun ne kuoriutuvat voiko antaa tavallista ruokaa olen kuullut jostain olikohan se joku likoeläin mitä ne ovat?
4.kuinka monta poikasia voi tulla?
5.ottaako eläin kaupat niitä vastaan?

1

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taistotaistonen

      1. väh. 40 litraa, mielellään 60 tai yli...paljon kasveja varsinkin pinnassa ja hyvin pieni virtaus jotta kuplapesän teko onnistuu. kansilasi!! lämpötila n.28 astetta. (periaatteessa kutevat pienemmässäkin kuin 40 l mutta pienessä poikasia ei pysty kasvattamaan isoa parvea)
      2.ei imumonnia saa laittaa 40 litraiseen eli haittaa...ja se kuormittaa allasta ihan liikaa, poikasissa on tarpeeksi kuormitusta.
      3. ensin likoeläimiä, sitten mikromatoja ja artemiaa, poikasten kuivaruokaa eivät pysty syömään pitkään aikaan.
      4. 50-300 kpl
      5. tuskin pystyt kasvattamaan jokaista koirasta erikseen jolloin niiden evät kasvaa kauppaamismittaan. aikuiset koiraathan tappaa toisensa... siksi ne esittävät usein joukossa naarasta eivätkä kasvata eviä.

      Poikasaltaan vettä pitää vaihtaa päivittäin pieni osa koska niitä on pienessä tilassa paljon ja niitä ruokitaan runsaasti.

      Lisäksi vain sellainen huomatus että taistojen kasvatuksessa jää itse miinuksille rahallisesti ellet sitten tosiaan pistä isolleen kasvatushommaa. Laskin tässä juuri paljonko tuon ekan taistopesueen kasvatus tuli maksamaan ja annoin kalat maailmalle ilmaiseksi että pääsevät hyviin koteihin. eläinkauppaan en todellakaan veisi!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe