SRK tarvitsee puheiden koordinaattorin

Joku suorapuheisempi kuin minä sanoisi:" valheiden koordinaattorin".
Minua on alkanut jo ihan oikeasti nolottaa vellujen puolesta. Myötähäpeää se ei voi olla koska he itse eivät näytä häpeää tuntevan.

Ei luulisi olevan vaikeaa koordinoida siitä mitä on puhuttu ja sepitetty menneiden asioiden peittelemiseksi. Ja jokainen sitten puhuisi ja kirjoittaisi sovitun kaavan mukaisesti.

Jos aivan epätoivo yllättää ,sitten voitte kokeilla rehellisyyttä ja tunnustaa väärinteot ja pyytää anteeksi.

Kummallista että syntien poispanotehdas ei voi nimellistä syntiä tunnustaa ja pyytää anteeksi!

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko taas hurahtanut demoipesä epäilee demoniensa oikeutusta.

• Anonyymi

Näetkö demoneja peilissäsikin?

• Jeremia:
      6:15 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.
      8:12 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun heidän rangaistuksensa tulee, sanoo Herra.

• Anonyymi

Voisit demonipesä huomoida kontekstin, kenelle osoitettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kontekstin huomioon ottaen vastaan sinulle, vaikka toteamuksesi oli jollekin epämääräiselle kohteelle tarkoitettu. Huomaan että käyt kovaa sisäistä taistelua totuutta vastaan, Sana puhuttelee sinua voimakkaasti. Älä vainoa Jeesusta! Ja heti perään näsäviisaille: En luule olevani Jeesus!

Apt.
        26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
        26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä TÄHTIRYHMÄ olet se ns kympin vellu. En käytä sanaa lesta kun se on niin halventava. Respectit sille! Ihan oikeasti, en pilkkaa!

Olet todellakin kuin Saul, intoa on vaikka kuinka paljon mutta ei taidon jälkeen.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Kontekstin huomioon ottaen vastaan sinulle, vaikka toteamuksesi oli jollekin epämääräiselle kohteelle tarkoitettu. Huomaan että käyt kovaa sisäistä taistelua totuutta vastaan, Sana puhuttelee sinua voimakkaasti. Älä vainoa Jeesusta! Ja heti perään näsäviisaille: En luule olevani Jeesus!

Apt.
        26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
        26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat

Älä viitsi demonipesä teeskennellä.

• Anonyymi

JA katsohan itse ensin peiliin, mitä näet ? SaaleminP.
      Joko olet tarpeeksi mollannut ihmisiä, vai eikö ole vielä mittasi täysi ?
      Meitähän on tietysti moneksi, mutta alkaisiko jo olla aika lopettaa tuonkaltaiset kirjoitukset, eivät enää tehoa kehenkään, olet ehkä jo huomannut tilanteen ?
      LOPETA !

• Ei minun tarvitse mollata, vellut tekevät sen itse että jopa minua nolottaa. Annan ilmaista konsulttiapua teille.

Nolottamiseni on myötätuntoa, voisin kokea vahingoniloakin. Teidän porukoissa on kuitenkin kunnon ihmisiäkin, heitä arvostan. Heinolle terveisiä!

• Anonyymi

Ei minun tarvitse mollata, vellut tekevät sen itse että jopa minua nolottaa. Annan ilmaista konsulttiapua teille.

Nolottamiseni on myötätuntoa, voisin kokea vahingoniloakin. Teidän porukoissa on kuitenkin kunnon ihmisiäkin, heitä arvostan. Heinolle terveisiä!

Ei kenenkään tarvitse olla nolona, ammattitaitoiset hoitomiehemme parantavat paatuneimmatkin syntisäkit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse olla nolona, ammattitaitoiset hoitomiehemme parantavat paatuneimmatkin syntisäkit.

Vähän huumorilla keventäen: Maamieskoulussa hankittu ammattitaito on arvostettavaa, mutta se ei ole mikään teologinen tiedekunta!

• Anonyymi

Ei minun tarvitse mollata, vellut tekevät sen itse että jopa minua nolottaa. Annan ilmaista konsulttiapua teille.

Demonipesä konsulttina. päivän naurettavin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro enemmän ystävästäsi. Tämä menee mielenkiintoiseksi .-)

• Anonyymi

Naurattaa saalemin pastorin lapsellinen yritys vapautua toimiensa perusteella nimetyksi tulleestaa demonipesästä. Lapsellista kiemurella ja yrittää siirtää itseensä kohdistuvaa vahvaa ja kuvaavaa nimeään demonipesä muille. Sanon suoraan fuck you.

• Anonyymi

Käytkö täysillä saalemin demonipesä?

• Anonyymi kirjoitti:

Naurattaa saalemin pastorin lapsellinen yritys vapautua toimiensa perusteella nimetyksi tulleestaa demonipesästä. Lapsellista kiemurella ja yrittää siirtää itseensä kohdistuvaa vahvaa ja kuvaavaa nimeään demonipesä muille. Sanon suoraan fuck you.

Tuollaistako opetetaan vl-pyhäkoulussa?

• Anonyymi kirjoitti:

Käytkö täysillä saalemin demonipesä?

Enemmänkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Naura vaan,. Pystytkö sinä kymppi-vl tunnustamaan Jeesusta Herraksi?
        SIELUSI syövereistä sinä tajuat totuuden ja raivoa siksi minulle.

• Anonyymi

Naura vaan,. Pystytkö sinä kymppi-vl tunnustamaan Jeesusta Herraksi?
        SIELUSI syövereistä sinä tajuat totuuden ja raivoa siksi minulle.

Demonipesä kahden vaiheilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demonipesä kahden vaiheilla?

Jos kohtaisit saalemin kasvokkain, kehtaisitko kutsua häntä tuolla nimellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kohtaisit saalemin kasvokkain, kehtaisitko kutsua häntä tuolla nimellä?

Rukoilen tuon anonyymin puolesta, että Herra estää demonipesän kohtaamisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Rukoilen tuon anonyymin puolesta, että Herra estää demonipesän kohtaamisen.

Siis Herra Jeesustako rukoilet?

• Anonyymi

Tämä on yhtä sitkeä trollaaja kuin Kempeleen kettinkimies on. Parempi pysyä pois palstalta kuin yrittää ajaa pi*ua takaisin loukkoonsa. Saattaa olla itse kettinkimies tai kettinkimiehen agentti.

• On väärin nauraa kaltaisellesi, mutta aivan uskomattoman lapsellinen kommentti sinulta. On suuri kunnia tulla verratuksi halveksimaanne "Kempeleen kettinkimieheen",

Tulette vielä näkemään että hän oli oikeassa.

• Anonyymi

SaaleminPastoria huolettaa toisten asiat.
      Meinaako sinulla pohja pettää uskomuksesi asioiden kanssa.

• Kaltaisianne ei saa pilkata, vaikka touhun on naurettavaa. Väkivaltaan perustuva lahkon on kalkkiviivoilla.

Miksi ette syytä tätä suomi24 palstaa lahkon romahduksesta? Täältä se sananvapauden vyöry alkoi joka pasuunan tavoin mursi valhesiionin Jerikon muurin.

• Anonyymi

Meillä on jo koordinaattori, mutta kun olemme valehdelleet niin maan pirusti niin ei kaikkia muista millään.

• Anonyymi

Nyt joudutte boikotoimaan kotimaa-lehteäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4466
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2509
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1647
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1414
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      1001
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      985
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      961
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe