Kuhmossa joka nurkalla koiran kusettajia ja toisten tonteille kusettavat. Ja pitkässä narussa kulettavat meinas auton alle kerran koira jäädä no omistajan vika..
Koiran kusettajat.
35
767
Vastaukset
- Anonyymi
Olisitpahan saanu vanhat lommot maksatettua.
- Anonyymi
Kun kusi nousee päähän ei autokaan ole hallinnassa.
- Anonyymi
Aja mieluumin hirven päälle,niin tunnet paremmin nahoissasi ja luissasi.
- Anonyymi
Hirveepä ei kukaan taluta. Koira omistajan vastuulla. Että voi voi sentään.. Lyhemmät narut koiralle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveepä ei kukaan taluta. Koira omistajan vastuulla. Että voi voi sentään.. Lyhemmät narut koiralle..
Hirvipä ei kusekkaan kenenkään kintuille,vaeltelee vakioreittejään,koira kusee jos on vain narunpätkä,älä hauku autonkujettaja,katsele laajemmalle äläkä nokkavartta pitkin.Turvalista matkaa.Tv Koirien vapauturintama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvipä ei kusekkaan kenenkään kintuille,vaeltelee vakioreittejään,koira kusee jos on vain narunpätkä,älä hauku autonkujettaja,katsele laajemmalle äläkä nokkavartta pitkin.Turvalista matkaa.Tv Koirien vapauturintama.
Auto se ei jäätiköllä heti pysähykkään.. Jos koira äkkiä ajotielle ponkasee.. Siinäpä sitä kerrakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto se ei jäätiköllä heti pysähykkään.. Jos koira äkkiä ajotielle ponkasee.. Siinäpä sitä kerrakseen.
Rekkakamiehet jäällä,pelkäämme myös että koira ponkaisee eteemme ja menetämme mittaamattoman arvokkaan lastin,tai jopa henkemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekkakamiehet jäällä,pelkäämme myös että koira ponkaisee eteemme ja menetämme mittaamattoman arvokkaan lastin,tai jopa henkemme.
Niimpä olet aivan oikeassa.ja matka keskeytyy.
- Anonyymi
Kevään tullen kissat lähtee liikkeelle, joten syytä varautua.
- Anonyymi
Kaiken kukkuraksi mirri mouruaa keväisin karmivalla lauluäänellään,todellakin syytä varautua niin liikenteessä kuin itulaatikossa korvatulpilla.
- Anonyymi
Kyllä koiran omistajat ovat vastuussa minne koira tekee tarpeensa ja miten pitkä talutushihna on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koiran omistajat ovat vastuussa minne koira tekee tarpeensa ja miten pitkä talutushihna on.
Kyllä näin on asiaa puhut.👍👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on vastuussa,koira puussa kiinni kesät talvet ilman suojaa ja liikuntaa,eipähän häiritse liikennettä eikä päästä päästöjään revirin ulkopuolelle eikä säikyttele autoilevia.
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu että kusi päässä on pahempi asia kuin lumella keltaisena tahrana.
- Anonyymi
Mulla ei oo koiraa mutta kuseksin itse talojen nurkille.
- Anonyymi
Hommaa koira. Niin ei tarvitse olla kade. Vai oletko koirien vihaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa koira. Niin ei tarvitse olla kade. Vai oletko koirien vihaaja?
Susi mulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi mulla on.
Sama asia susi vai koira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia susi vai koira.
Onko kellään lemmikkinä Ahmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi mulla on.
Tarkoitat varmaanki että sinulla on leipäsusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kellään lemmikkinä Ahmaa?
Antti Leinosella on :)
- Anonyymi
Törmäyksiä tulee hulestuttavan paljon juuri kiimaikana,autonkuljettaja huomiokyky herpaantuu.
- Anonyymi
Kas kas, millä tiellä tällä kertaa?
- Anonyymi
Nääs nääs,teidän tiellä tällä kertaa?.
- Anonyymi
Se ei yhden fägärin chihauhauha paljon sun nurkkias kuse. Kasva mieheks äläkä ole tuollanen lapanen.
- Anonyymi
Ei niitä koiria tarvi kusettaa kyllä ne kusee ihan itse.
- Anonyymi
Syötä niille piskeille makeaa makkaraa niin kuseminen ja paskominen omiin ja toisten pihoihin loppuu siltäosin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötä niille piskeille makeaa makkaraa niin kuseminen ja paskominen omiin ja toisten pihoihin loppuu siltäosin.
Makeamakkara?.
- Anonyymi
Jonkuhan se on ulos vietävä kusemaan toisten tontille. Vaikka sinun.
- Anonyymi
Koira ei voi kusta housuusa,mutta omistaja voi.
- Anonyymi
Koirien pitäminen tulisi kieltää,kusevat,paskatavat,haisevat,haukkuvat ihmisiä vaikka vika koirassa itsessään,ja mikä pahinta on irtokarva ja allergia.
- Anonyymi
Taisitkin kirjoittaa sattumalta kuvauksen omista tekosistasi. Mahtaa ne koirat ihmetellä tuollaista elämäntapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisitkin kirjoittaa sattumalta kuvauksen omista tekosistasi. Mahtaa ne koirat ihmetellä tuollaista elämäntapaa.
Kaksilahkeinen ei tiedä minne menee kusta tulee.
- Anonyymi
Viis koiran kusettajista, mutta mitä mieltä ihmisten kusettajista??
- Anonyymi
Kakittamaan rupesi kun olin koiraa kusella käyttämässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749