Koiran kusettajat.

Anonyymi

Kuhmossa joka nurkalla koiran kusettajia ja toisten tonteille kusettavat. Ja pitkässä narussa kulettavat meinas auton alle kerran koira jäädä no omistajan vika..

35

767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisitpahan saanu vanhat lommot maksatettua.

• Anonyymi

Kun kusi nousee päähän ei autokaan ole hallinnassa.

• Anonyymi

Aja mieluumin hirven päälle,niin tunnet paremmin nahoissasi ja luissasi.

• Anonyymi

Hirveepä ei kukaan taluta. Koira omistajan vastuulla. Että voi voi sentään.. Lyhemmät narut koiralle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveepä ei kukaan taluta. Koira omistajan vastuulla. Että voi voi sentään.. Lyhemmät narut koiralle..

Hirvipä ei kusekkaan kenenkään kintuille,vaeltelee vakioreittejään,koira kusee jos on vain narunpätkä,älä hauku autonkujettaja,katsele laajemmalle äläkä nokkavartta pitkin.Turvalista matkaa.Tv Koirien vapauturintama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirvipä ei kusekkaan kenenkään kintuille,vaeltelee vakioreittejään,koira kusee jos on vain narunpätkä,älä hauku autonkujettaja,katsele laajemmalle äläkä nokkavartta pitkin.Turvalista matkaa.Tv Koirien vapauturintama.

Auto se ei jäätiköllä heti pysähykkään.. Jos koira äkkiä ajotielle ponkasee.. Siinäpä sitä kerrakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auto se ei jäätiköllä heti pysähykkään.. Jos koira äkkiä ajotielle ponkasee.. Siinäpä sitä kerrakseen.

Rekkakamiehet jäällä,pelkäämme myös että koira ponkaisee eteemme ja menetämme mittaamattoman arvokkaan lastin,tai jopa henkemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekkakamiehet jäällä,pelkäämme myös että koira ponkaisee eteemme ja menetämme mittaamattoman arvokkaan lastin,tai jopa henkemme.

Niimpä olet aivan oikeassa.ja matka keskeytyy.

• Anonyymi

Kevään tullen kissat lähtee liikkeelle, joten syytä varautua.

• Anonyymi

Kaiken kukkuraksi mirri mouruaa keväisin karmivalla lauluäänellään,todellakin syytä varautua niin liikenteessä kuin itulaatikossa korvatulpilla.

• Anonyymi

Kyllä koiran omistajat ovat vastuussa minne koira tekee tarpeensa ja miten pitkä talutushihna on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä koiran omistajat ovat vastuussa minne koira tekee tarpeensa ja miten pitkä talutushihna on.

Kyllä näin on asiaa puhut.👍👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on vastuussa,koira puussa kiinni kesät talvet ilman suojaa ja liikuntaa,eipähän häiritse liikennettä eikä päästä päästöjään revirin ulkopuolelle eikä säikyttele autoilevia.

• Anonyymi

Jotenkin tuntuu että kusi päässä on pahempi asia kuin lumella keltaisena tahrana.

• Anonyymi

Mulla ei oo koiraa mutta kuseksin itse talojen nurkille.

• Anonyymi

Hommaa koira. Niin ei tarvitse olla kade. Vai oletko koirien vihaaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaa koira. Niin ei tarvitse olla kade. Vai oletko koirien vihaaja?

Susi mulla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susi mulla on.

Sama asia susi vai koira.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama asia susi vai koira.

Onko kellään lemmikkinä Ahmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susi mulla on.

Tarkoitat varmaanki että sinulla on leipäsusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kellään lemmikkinä Ahmaa?

Antti Leinosella on :)

• Anonyymi

Törmäyksiä tulee hulestuttavan paljon juuri kiimaikana,autonkuljettaja huomiokyky herpaantuu.

• Anonyymi

Kas kas, millä tiellä tällä kertaa?

• Anonyymi

Nääs nääs,teidän tiellä tällä kertaa?.

• Anonyymi

Se ei yhden fägärin chihauhauha paljon sun nurkkias kuse. Kasva mieheks äläkä ole tuollanen lapanen.

• Anonyymi

Ei niitä koiria tarvi kusettaa kyllä ne kusee ihan itse.

• Anonyymi

Syötä niille piskeille makeaa makkaraa niin kuseminen ja paskominen omiin ja toisten pihoihin loppuu siltäosin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syötä niille piskeille makeaa makkaraa niin kuseminen ja paskominen omiin ja toisten pihoihin loppuu siltäosin.

Makeamakkara?.

• Anonyymi

Jonkuhan se on ulos vietävä kusemaan toisten tontille. Vaikka sinun.

• Anonyymi

Koira ei voi kusta housuusa,mutta omistaja voi.

• Anonyymi

Koirien pitäminen tulisi kieltää,kusevat,paskatavat,haisevat,haukkuvat ihmisiä vaikka vika koirassa itsessään,ja mikä pahinta on irtokarva ja allergia.

• Anonyymi

Taisitkin kirjoittaa sattumalta kuvauksen omista tekosistasi. Mahtaa ne koirat ihmetellä tuollaista elämäntapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisitkin kirjoittaa sattumalta kuvauksen omista tekosistasi. Mahtaa ne koirat ihmetellä tuollaista elämäntapaa.

Kaksilahkeinen ei tiedä minne menee kusta tulee.

• Anonyymi

Viis koiran kusettajista, mutta mitä mieltä ihmisten kusettajista??

• Anonyymi

Kakittamaan rupesi kun olin koiraa kusella käyttämässä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe