Minua vedettiin

Anonyymi

Turpaan , pari tapon yritystä ja sitten kirveen kanssa tulo kotiini. Minä haastoin ihmisen oikeuteen. Se on vastuun ottamista asioista. Ei se , että puhuu paskaa ja väittää tapahtuneen asioita, jotka eivät pidä paikkaansa !!!!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poliisi suositteli vielä hakemaan lähestymiskieltoa, en hakenut.

      • Anonyymi

        Höpö höpö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö..

        Voin ihan sinulle tuoda näytille oikeuspöytäkirjat kuvat ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin ihan sinulle tuoda näytille oikeuspöytäkirjat kuvat ym.

        Minäpä lopetan nyt tänne kirjoittamisen. En tiedä kuka teitä oikein pyörittää, enkä välitäkään. ☺. Minä elän totuudessa ☺!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin ihan sinulle tuoda näytille oikeuspöytäkirjat kuvat ym.

        Ihan vaan pyydät minulta henk.koht ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä lopetan nyt tänne kirjoittamisen. En tiedä kuka teitä oikein pyörittää, enkä välitäkään. ☺. Minä elän totuudessa ☺!!!

        Joo hyvä lopeta.. tää on lesbopalsta.


    • Anonyymi

      En ole tuollaisiin kauheuksiin syyllistynyt, joten en tarvitse sinun todisteitasi. En ikinä toimi noin, että tunkeutuisin toisen tilaan tai vahingoittaisin..

      • Anonyymi

        Miksi luulet, että puhun sinusta. Kyllä tekijä on ollut oikeudessa , asia sovittu. Kirjoitin vaan tuohon höpö höpöön, vastauksen. Hänelle voin näyttää pöytäkirjat sun muut . Kun asioita höpöksi kuvittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet, että puhun sinusta. Kyllä tekijä on ollut oikeudessa , asia sovittu. Kirjoitin vaan tuohon höpö höpöön, vastauksen. Hänelle voin näyttää pöytäkirjat sun muut . Kun asioita höpöksi kuvittelee.

        Kirjoitin vastuun ottamisesta. Hän joutui ottamaan teoistaan vastuun. Minä ottaisin vastuun teoistani, jos olisin jotain TEHNYT !!!


    • Anonyymi

      Olet joutunut kokemaan kauheuksia. Olen pahoillani puolestasi. Tuollaisessa tilanteessa on suojeltava itseään. Hyvä, että olet kunnossa ja turvassa.

    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat tänne vai kirjoitatko joka paikkaan??
      Miten tämä liittyy lesboihin, kysyn vaan... Vattu näitä stanan yksinpuheluita..

      • Anonyymi

        Kyse on lesboista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on lesboista !

        Eli siis, mitä tapahtui? Ex-mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis, mitä tapahtui? Ex-mies vai nainen?

        Mietin , et uskallanko vastata, kun tämäkään ei ollut minun kysymykseni, kun nyt olen yksinpuhelua jonkun mielestä harrastanut 😁. Ex- nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin , et uskallanko vastata, kun tämäkään ei ollut minun kysymykseni, kun nyt olen yksinpuhelua jonkun mielestä harrastanut 😁. Ex- nainen

        Hän ei oikein tykännyt kun rakastan erästä NAISTA ❤. Eikä ilmeisesti kovin moni muukaan 😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin , et uskallanko vastata, kun tämäkään ei ollut minun kysymykseni, kun nyt olen yksinpuhelua jonkun mielestä harrastanut 😁. Ex- nainen

        En usko kenenkään täällä aivan yksinpuhelua harrastaneen, olenhan minäkin täällä kirjoitullut 😉 ja mitäpä en tekisi rakkaani vuoksi 😍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe