Pielaveen uskovaisille

Anonyymi

13

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläimet on annettu meille ennenkaikkea avuksi, ruuaksi sopivat eläimet ruuaksi nahkoista kenkiä, nahkatakkeja, nahkasohvia jne. Ja tällainen käyttö on eläimille heidän tärkein kutsumus.
      Mutta sitten paikallisten seurakuntien tärkein tehtävä on pitää esillä elämän sanaa,
      Ap.t. 26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua?
      Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'

      Tavallisia Jeesukseen uskovia, Saulus Tarsolainen vainosi. Mutta Jeesus kuitenkin sanoi, miksi vainoat minua?
      Totta on että seurakuntiin kuuluu monen kirjavaa väkeä. Ja monesti tuntuu kuin siellä olisi vain tietyn suvun klubi seurakunta, johon ulkopuolisten on mahdoton päästä sisälle.

      • Anonyymi

        KD-puolueen tarkoitus ei suinkaan ole hurmosliikkeiden puolue, Ja edellisessä eduskunnassa ollut KD-puolue ajoi vain luterilaisen kirkon etua, eikä mitään muuta he saaneet aikaiseksi. Mutta viime eduskunta vaalien jälkeen kepu ei ollut enään halukas "oikeisto" vetoiseen hallitukseen ja tietysti vasemmisto SDP ja muutkin takiaispuolueet halusivat tuhlata Sipilän Hallituksen tuotot.
        Ja nyt tämä nykyinen hallitus haluaa tuhlata Suomalaisten tulevaisuuden antamalla ihan suokuokalla rahaa rikkaan eteläeuroopan tukemiseen.
        Ajatella tämä huulipuna hallitus suunnilleen lahjoittaa kuusi tuhatta miljoonaa euroa Rikkaille Italialaisille, Kreikalle, espanjalle, ranskalle, jne.
        Ja tuota lainaa me saamme maksaa pois kuusikymmentä vuotta.
        Ainoastaan PS- puolue yhdessä Liike Nytin ja KD kanssa vastustavat tämän kaltaista huijausta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KD-puolueen tarkoitus ei suinkaan ole hurmosliikkeiden puolue, Ja edellisessä eduskunnassa ollut KD-puolue ajoi vain luterilaisen kirkon etua, eikä mitään muuta he saaneet aikaiseksi. Mutta viime eduskunta vaalien jälkeen kepu ei ollut enään halukas "oikeisto" vetoiseen hallitukseen ja tietysti vasemmisto SDP ja muutkin takiaispuolueet halusivat tuhlata Sipilän Hallituksen tuotot.
        Ja nyt tämä nykyinen hallitus haluaa tuhlata Suomalaisten tulevaisuuden antamalla ihan suokuokalla rahaa rikkaan eteläeuroopan tukemiseen.
        Ajatella tämä huulipuna hallitus suunnilleen lahjoittaa kuusi tuhatta miljoonaa euroa Rikkaille Italialaisille, Kreikalle, espanjalle, ranskalle, jne.
        Ja tuota lainaa me saamme maksaa pois kuusikymmentä vuotta.
        Ainoastaan PS- puolue yhdessä Liike Nytin ja KD kanssa vastustavat tämän kaltaista huijausta vastaan.

        Tässä kerrotaan minkä vuoksi Hän rakastaa meitä kaikkia tai sitten miksi Hän ei rakasta.
        (4 Ms. 24:4-9) Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan. Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel! Niin kuin laajat purolaaksot, niin kuin puutarhat virran varrella, niin kuin aloepuut, Herran istuttamat, niin kuin setripuut vesien vierillä! Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta.
        Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa.
        Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niin kuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"


    • Anonyymi

      Tuossa artikkelissa ei ole mitään tekemistä elävän uskon todellisuuden kanssa.
      KR 1933/-38, Ap.t. 3:6-16
      Niin Pietari sanoi:"Hopeaa ja kultaa ei minulla ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan: Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä, nouse ja käy."
      Ja hän tarttui hänen oikeaan käteensä ja nosti hänet ylös; ja heti hänen jalkansa ja nilkkansa vahvistuivat, ja hän hypähti pystyyn, seisoi ja käveli; ja hän meni heidän kanssansa pyhäkköön, käyden ja hypellen ja ylistäen Jumalaa. Ja kaikki kansa näki hänen kävelevän ja ylistävän Jumalaa; ja he tunsivat hänet siksi, joka almuja saadakseen oli istunut pyhäkön Kauniin portin pielessä, ja he olivat täynnä hämmästystä ja ihmettelyä siitä, mikä hänelle oli tapahtunut. Ja kun hän yhä pysyttäytyi Pietarin ja Johanneksen seurassa, riensi kaikki kansa hämmästyksen vallassa heidän luoksensa niin sanottuun Salomon pylväskäytävään. Sen nähdessään Pietari rupesi puhumaan kansalle ja sanoi: "Israelin miehet, mitä te tätä ihmettelette, tai mitä te meitä noin katselette, ikäänkuin me omalla voimallamme tai hurskaudellamme olisimme saaneet hänet kävelemään.
      Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, meidän isiemme Jumala, on kirkastanut Poikansa Jeesuksen, jonka te annoitte alttiiksi ja kielsitte Pilatuksen edessä, kun tämä oli päättänyt hänet päästää. Te kielsitte Pyhän ja Vanhurskaan ja anoitte, että teille annettaisiin murhamies, mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette, ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.

    • Anonyymi

      Tosi huono luterilaisen uskon avaus, ja sen vuosi ilmeisesti vainajien hautajaisissa pappi sanoo, kunnes Jeesus sinut viimeisenä päivänä herättää. = tomion ylösnousemukseen.
      Luk 19:22-26 Hän sanoi hänelle:
      'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen,
      sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt;
      19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
      19:24 Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.'
      19:25 - Niin he sanoivat hänelle: 'Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää.' -
      19:26 'Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.

    • Anonyymi

      Mikään uskonto ei oikeuta meitä kiduttamaan ja rääkkäämään eläimiä. Jos sinulla ei ole kykyä ymmärtää kärsimystä ja tappamisen aiheuttamaa pelkoa ja kauhua, jonka edessä kaikki oliot ovat, niin sinulta puuttuu empatiakyky ja myötätunto, ei uskonto. Tässä Kari Kuulan korjattu uusi kolumni.

      https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kuula-kristityn-kilvoittelu-alkaa-lautaselta-emme-saa-alistaa-tuntoisia-olentoja?fbclid=IwAR3pmJjyn294KtOx2zesZrZTEm1ev6Y1U2psMG5VYIJZcsZImdCoAUqwbkU#fb5137c9

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Ap.t. 10:9-13
        Ja seuraavana päivänä, kun he olivat matkalla ja lähestyivät kaupunkia, nousi Pietari noin kuudennen hetken vaiheilla katolle rukoilemaan. Ja hänen tuli nälkä, ja hän halusi ruokaa. Mutta sitä valmistettaessa hän joutui hurmoksiin. Ja hän näki taivaan avoinna ja tulevan alas astian, ikäänkuin suuren liinavaatteen, joka neljästä kulmastaan laskettiin maahan. Ja siinä oli kaikkinaisia maan nelijalkaisia ja matelijoita ja taivaan lintuja. Ja tuli ääni, joka sanoi hänelle: "Nouse, Pietari, teurasta ja syö." Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista." Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi."


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Ap.t. 15:28-29
        Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät: että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"


    • Anonyymi

      Minä käyn ostamassa jauhelihan kaupasta!

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, 1Kor. 10:25-33
        Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään,
        kyselemättä mitään omantunnon tähden,
        sillä: "Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on."
        Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden.
        Mutta jos joku sanoo teille: "Tämä on epäjumalille uhrattua",
        niin jättäkää se syömättä hänen tähtensä, joka sen ilmaisi, ja omantunnon tähden;
        en tarkoita sinun omaatuntoasi, vaan tuon toisen;
        sillä miksi minun vapauteni joutuisi toisen omantunnon tuomittavaksi?
        Jos minä sen kiittäen nautin, miksi minua herjataan siitä, mistä kiitän?
        Söittepä siis tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi.
        Älkää olko pahennukseksi juutalaisille, älkää kreikkalaisille älkääkä Jumalan seurakunnalle, niinkuin minäkin koetan kelvata kaikille kaikessa enkä katso omaa hyötyäni,
        vaan monien hyötyä, että he pelastuisivat


    • Anonyymi

      Tervepä terve, sinäpä olet Ailan Kyllikki Frimanin ja Erja Niskasen os. Ruotsalainen kaveri. kaveri ja tunnet varmaan erjankin...niinpä niin. Erjapa sylkee minua ja mainettani Ailan kanssa. Epäilläkseni yhtenä syynä on se, että Erja meni nuorena naisena makaamaan erään entisen kaverini Jani Liirin kanssa. tämä Tapahtui Joulukuun alussa 1998. Tuolloin Erja jo taisi olla kihloissa Mika Niskasen kanssa. Ja nytpä Erja pelkää että hänen tytärtään Piia Niskasta luullaan Jani Liirfin tyttäreksi. Siinäpä YKSI syy minkä takia Erja sylkee minun päälleni Iiisalmesta käsin. Toivoo tällaisilla maalitusjuoruilla saavansa minut hengiltä ihmisen, joka tietää mitä Erjan ja Jani Liirin välillä tapahtui. Erja ja varsinkin Aila ovat ovelia mentalisteja jotka selittävät, että minä olisin muka jotenkin turmeltunut perverssi ja tämän perverssiyden he selittävät nousevan pintaan sillä tavalla, että tämä tietoisuus Erjan ja janin touhuista enteilee ,muka perveirsioiden nousua pintaan. mikään perverssi en ole enkä juoru"ämmä" kerrompahan vain minkälaiset ihmiset löytyvät molempien tuttavapiiristä. Nimittäin nämä Aila ja Erja. Erjakin olevinaan muka hyvä helluntailainen...Nämä asiat Erja Ja Jani Liirin touhuista eivät ole mitään vaistonvaraisia muistikuvia jotka olisivat syntyneet äskettäin vaan kaikesta tästä olen ollut tietoinen Loppuvuodesta 1998. alkaen. Enpähän vaan viitsi enää vaieta koska ei Erjakaan vaikene..

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Luuk. 19:10-27
        sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on." Ja heidän tätä kuunnellessaan hän puhui vielä vertauksen, koska hän oli lähellä Jerusalemia ja he luulivat, että Jumalan valtakunta oli kohta ilmestyvä. Hän sanoi näin: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen.
        Ja hän kutsui luoksensa kymmenen palvelijaansa, antoi heille kymmenen leiviskää ja sanoi heille: 'Asioikaa näillä, kunnes minä tulen.'
        Mutta hänen kansalaisensa vihasivat häntä
        ja lähettivät lähettiläät hänen jälkeensä sanomaan:
        'Emme tahdo tätä kuninkaaksemme.'
        Ja saatuansa kuninkuuden
        ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat,
        joille hän oli antanut rahat,
        saadakseen tietää,
        mitä kukin oli asioimisellaan ansainnut.
        Niin ensimmäinen tuli esiin
        ja sanoi:
        'Herra,
        sinun leiviskäsi on tuottanut kymmenen leiviskää.'
        Ja hän sanoi hänelle:
        'Hyvä on,
        sinä hyvä palvelija;
        koska vähimmässä olet ollut uskollinen,
        niin saat vallita kymmentä kaupunkia.'
        Ja toinen tuli ja sanoi:
        'Herra,
        sinun leiviskäsi on tuottanut viisi leiviskää.'
        Niin hän sanoi tällekin:
        'Sinä,
        vallitse sinä viittä kaupunkia.'
        Vielä tuli yksi ja sanoi:
        'Herra,
        katso,
        tässä on sinun leiviskäsi,
        jota olen säilyttänyt liinasessa.
        Sillä minä pelkäsin sinua,
        koska olet ankara mies:
        sinä otat,
        mitä et ole talteen pannut,
        ja leikkaat,
        mitä et ole kylvänyt.'
        Hän sanoi hänelle:
        'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen,
        sinä paha palvelija.
        Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi,
        joka otan,
        mitä en ole talteen pannut,
        ja leikkaan,
        mitä en ole kylvänyt;
        miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään,
        että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
        Ja hän sanoi vieressä seisoville:
        'Ottakaa häneltä pois se leiviskä
        ja antakaa sille,
        jolla on kymmenen leiviskää.'
        - Niin he sanoivat hänelle:
        'Herra,
        hänellä on jo kymmenen leiviskää.' -
        'Minä sanon teille:
        jokaiselle,
        jolla on,
        annetaan;
        mutta jolla ei ole,
        siltä otetaan pois sekin,
        mikä hänellä on.
        Mutta viholliseni,
        jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa,
        tuokaa tänne
        ja teloittakaa minun edessäni.'"


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe