Martinan silmät!

Anonyymi

Yllättävän pienet ja hailakat. Näkee Iholla sarjan mainoksessa. Ei leviä hymy silmistä muuhun persoonaan.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko ihmisessä ei ole minkäänlaista karismaa, ei sitten yhtään ja tyhmyys paistaa kaiken läpi.

      • Anonyymi

        Pitää katsoa,🤣 sellaista ihmistä jossa on karismaa.Se on noin yksinkertainen juttu, kun sen vaan oivallat itsekkin.


      • Anonyymi

        Happamia... happamia sanoi 🦊, olet sinä lujalla tuon karisman kanssa, luulisi ihan ahdistavan🐷🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää katsoa,🤣 sellaista ihmistä jossa on karismaa.Se on noin yksinkertainen juttu, kun sen vaan oivallat itsekkin.

        Tottakai katson mielelläni ihmisiä, joissa on karismaa, se on sanomattakin selvää, mutta Martinassa sitä ei ole, vaikka miten yrität muuta selittää.


    • Anonyymi

      Ihanan siniset silmät ja ripset omat.

      • Anonyymi

        Kiva kun piti instassa eilen mainita että on Omat ripset Onpa sentään jotain omaa, suurin osa on keinotekoista ja muovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun piti instassa eilen mainita että on Omat ripset Onpa sentään jotain omaa, suurin osa on keinotekoista ja muovia.

        Martinas ei ole yhtään kyllä muovia, enkä tiedä onko kellään julkiksella muovia vartalossa.Huulissa on vähän täytettä ja silikonirinnat.Aivan normia, toisilla on poskissa täytettä ja leuassa myös peffassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinas ei ole yhtään kyllä muovia, enkä tiedä onko kellään julkiksella muovia vartalossa.Huulissa on vähän täytettä ja silikonirinnat.Aivan normia, toisilla on poskissa täytettä ja leuassa myös peffassa .

        Mistä ne mesolangat on tehty?Hampaat laminaattia, eikö se oli muovintapaista ja silikonia rinnoissa. Mitä ainetta hän huuliin on pistänyt, nekään eivät luonnolliset. Tukkakin intialaisen tai vastaavan köyhän naisen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinas ei ole yhtään kyllä muovia, enkä tiedä onko kellään julkiksella muovia vartalossa.Huulissa on vähän täytettä ja silikonirinnat.Aivan normia, toisilla on poskissa täytettä ja leuassa myös peffassa .

        Huulissa " vähän täytettä " alahuuli viimeisen täytön jälkeen kuin nakkimakkara !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne mesolangat on tehty?Hampaat laminaattia, eikö se oli muovintapaista ja silikonia rinnoissa. Mitä ainetta hän huuliin on pistänyt, nekään eivät luonnolliset. Tukkakin intialaisen tai vastaavan köyhän naisen...

        Tästä naisesta on luonnollisuus kaukana. Kaikki on täyteainetta tai laminaattia( liian isot ) !!!


    • Anonyymi

      Silmät on sielun peili.

    • Anonyymi

      Siniset silmät on kauniit, on kyllä itselläkin ja kehuja on sadellut todella paljon.Itse kehu nyt haisee, mut täytyy joskus niin ollakkin.

      • Anonyymi

        Mulla kauniit ruskeat silmät, en vaihtaisi sinisiin. Mulle on soitettu ravintolassa (bändi)mm. "Sinun kanssasi tähtisilmä, tahdon nähdä mä maailmaa", ym. kivaa.
        Kehukaa toisetkin jotain, ettei me kaksi vain "haista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kauniit ruskeat silmät, en vaihtaisi sinisiin. Mulle on soitettu ravintolassa (bändi)mm. "Sinun kanssasi tähtisilmä, tahdon nähdä mä maailmaa", ym. kivaa.
        Kehukaa toisetkin jotain, ettei me kaksi vain "haista".

        Itsellä on vihreät silmät, olen ihan tyytyväinen, en kyllä vaihtaisi niitä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on vihreät silmät, olen ihan tyytyväinen, en kyllä vaihtaisi niitä pois.

        Vihreät ovat myös nätit .


    • Anonyymi

      Mulla on vihreät silmät.
      Kaikilla ihmisillä on silmät, kaikilla eriväriset, pienet tai suuret.
      ap on vähän dilledong, kun silmiä ihmettelee

    • Anonyymi

      Taas on mennyt muutamilla äityleillä tunteisiin. Varmaan itsellä on pienet siansilmät kun pitää maalittaa Martinaa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla Sofian oma aloitus taas tämä silmäjuttu..


      • Anonyymi

        No joo, tuo ei mahdu minun päähäni, että ilkutaan jostain ulkonäköön liittyvästä asiasta, joka on syntymässä saatu. Luulisi, ettei äiti-ihmiset voi olla noin ymmärtämättömiä, mutta nuoret kommentoijat ovat ajattelemattomia. 🐔🐓


      • Anonyymi

        Niin juuri Martinalla on !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Sofian oma aloitus taas tämä silmäjuttu..

        Ei tod. ole.


    • Anonyymi

      Martinan urheilullisuus ja kauneus on lyömätön yhdistelmä. Martina menestyykin loistavasti myös miesten keskuudessa ja sekös kiukuttaa äityleitä kun itse ei pääsääntöisesti saa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe