Mistä löytäisi hyvän naisen täältä Oulusta

Anonyymi

Voisi olla hyvin säilynyt upea viisikymppinen mutta myös sievä seksikäs söpö parikymppinen. Eihän ole liikaa vaadittu. Olen nähnyt myös erittäin ihanan noin 65 v naisen Nallikarissa jotain 8 vuotta sitten. Hän jäi mieleeni kun lähelläni otti aurinkoa ja katsoi minua pitkään. Menin jotenkin lukkoon enkä uskaltanut tahikka sitten osannut suutani avata. Tässä sitä nyt edelleen yksin, kypsänä, vuodet vierii..

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se hyvännäköisyys ei yksin riitä. Monet ulkoisesti hyvännäköiset, hoikat kuvikkaat huolitellut ovat epävarmoja arkoja ja pynttäyksellä nostavat itsetuntoa joka hyvä. Mutta voiko ihminen mitenkään parantaa sisäistä kauneuttaan. Ehkä se on lähinnä peritty vanhemmilta tai jommalta kummalta se sisäinen kauneus, kiltteyttä se on... Itsensä hyväksyntä on hyvä asia. Hyväksykäämme itsemme ja eläkäämme hyvää kunnollista elämää.

      • Anonyymi

        Minulla meni monta kymmentä vuotta ennen kuin aloin hyväksymään itseni. Nyt kun ajattelen niin ihan turhaan olen ollut hyväksymättä itseäni.


    • Anonyymi

      Miksi hyvännäköiset naiset olisi sinusta kiinnostuneita?

      • Anonyymi

        Niinpä. Mutta miksi sinusta jos olisivat. No, minä olen kuulemma ihana eli sillä. Tosin vähän ujokin ja ehkä silläkin.


      • Anonyymi

        Tyypillinen suomalainen kommentti.


      • Anonyymi

        Taasko se kateus pulpahti esiin, tuo on hyvä alotus itsekin oon
        haku päällä.


    • Anonyymi

      Kysykkeeppö neuvoo tännyltä....seko voa nurenttaa mitä vanahemmas tulloop...

    • Anonyymi

      Kyllä se olisi ihana saada aitoa hellyyttä ja rakkautta, ihan jokaisen meistä. Se on muutakin kuin seksiä. Joskus kauan sitten olen saanut sitä hellyyttä..

      • Anonyymi

        Joo ja kuinka paljon yksinäisyys maksaa yhteiskunnalle.

        Taanoin oli semmonen kun keskustelu linja mutta mihin ja millonka
        sekin häipy, itse soittelin semmoseen ja seuraa löyty.


    • Anonyymi

      Älä unta nää. Odota rokotus kotonaan ja ulkomaille. Niinkuin Persut tekee, vosu ulkomailta. Se on sitä työperäistä maahanmuuttoa, jollain myös My little boyfrend.

      • Anonyymi

        Mutta kun vihreä toi alholistakin..


    • Anonyymi

      Se on kuulkaas sillä lailla että kaikki tapahtuvat asiat on määrätty ennalta.

    • Anonyymi

      Niin monelta naiselta yli 45 vuotiailta on täysin halut pois
      vaihdevuosien takia, se kun on kuiva niinkuin peuiinin sandaali.

      • Anonyymi

        Vaihdevuodet alkaa keskimääräin 55 -vuotiaana. Miehillä testosteroni laskee jo päälle kolmekymppisenä.


    • Anonyymi

      Käänetääs kysymys toisin päin, niin uskon että moni nainen
      miettii mistä löytäisin sellasen ja sellasen miehen.

      Asialle pitäis tehdä jotakin.

      • Anonyymi

        Meitä on mutta nainenkin saisi tehdä aloitteen. Jos vaikka kaupassa on nähnyt jo muutamia kertoja ja ihastunut niin siitä vaan, sanoo vaikka että tule yöksi viereeni tms. ... Ei nykyaikana tarvi enää juuri hävetä jos pyytää.


      • Anonyymi

        nainen voi toki kokeilla ottaa käsikynkästä kiinni ja kysyä että alakko mua
        (koronavarovaisuutta noudattaen)
        😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen voi toki kokeilla ottaa käsikynkästä kiinni ja kysyä että alakko mua
        (koronavarovaisuutta noudattaen)
        😉

        Minulle saa kyllä nainen sanoa että lähde minun viereen yöksi. Tai kysyä että otatko minut viereesi yöksi. Jos ei ihan mahdoton tapaus ole niin lähden tai otan.


    • Anonyymi

      Iso D on paras,kaikki yli 60v ukot vaan jahtaamaan alta parikympisii.

      • Anonyymi

        Ei niitä kaikkien vanhusten tarvitse jahdata. Nehän tai osa teineistä lähes tyrkyttää seuraansa.. Hyvä.


    • Anonyymi

      Onko jossain Oulun kaupoissa niitä sinkkukoreja, että voi kauppareissulla bongailla toisia vapaita? Ihan varmana näin jossakin kaupassa sellaisia, olisko ollut keskustan liikkeissä?

      • Anonyymi

        K supermarket suurhovissa on kuulemma ollut noita sinkkukoreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K supermarket suurhovissa on kuulemma ollut noita sinkkukoreja.

        Tule Nainen tänne. Mies ihan yksin tässä kotona.


    • Anonyymi

      Kotoa.

      • Anonyymi

        Suurin osa teinitytöistä on hyvin arkoja alkon myyjät, kauppojen kassat jopa apteekin henkilökunta jne. ainakin työpaikoillaan Oulussa. Ollut minulle yllätys.


    • Anonyymi

      50 vuotiaan pillu on kuiva kuin Sahara. Alkaa olla sitä jo 40 vuotiaalla ja synnyttäneillä aiemmin. Synnytys pilaa paikat. Niin se asia on!

      • Anonyymi

        Tapauskohtaista . Olen kymmenen vuotta sitten yhtynyt silloin yli 70 v naiseen ja hän oli hyvä. Oli keskiverto nelikymppisen vartalo. Jumppasi aamuin illoin matolla. Voi olla vieläkin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapauskohtaista . Olen kymmenen vuotta sitten yhtynyt silloin yli 70 v naiseen ja hän oli hyvä. Oli keskiverto nelikymppisen vartalo. Jumppasi aamuin illoin matolla. Voi olla vieläkin hyvä.

        200€ kyllä löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapauskohtaista . Olen kymmenen vuotta sitten yhtynyt silloin yli 70 v naiseen ja hän oli hyvä. Oli keskiverto nelikymppisen vartalo. Jumppasi aamuin illoin matolla. Voi olla vieläkin hyvä.

        Siis käytti varmaan jotain luistoa. En olis bylsinyt vanhusta. Paljonko sulla ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis käytti varmaan jotain luistoa. En olis bylsinyt vanhusta. Paljonko sulla ikää?

        Olen häntä paljon nuorempi mutta tämä 70 v olisi varmaan kelvannut hyvin monille muillekin. Hän kysyi välillä että joko sinä räjähdit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen häntä paljon nuorempi mutta tämä 70 v olisi varmaan kelvannut hyvin monille muillekin. Hän kysyi välillä että joko sinä räjähdit.

        Mun kohdalla oli päin vastoin seitsemän kymmentä luvulla
        jornauteli jopa alle 16 vuotiaita ihan lyhyen tuttavuude jälkeen
        joskus jopa 10-15 minutin kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla oli päin vastoin seitsemän kymmentä luvulla
        jornauteli jopa alle 16 vuotiaita ihan lyhyen tuttavuude jälkeen
        joskus jopa 10-15 minutin kuluttua.

        Eikö ne ole sakkolihaa alle 16 vuotiaat. Suomessa suojaikä 16 v Ruotsissa 15v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne ole sakkolihaa alle 16 vuotiaat. Suomessa suojaikä 16 v Ruotsissa 15v.

        Kyllähän ne alle 16 veet varmaankin lähtis vieläkin aikuisten matkaan mutta kun ovat vielä lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne ole sakkolihaa alle 16 vuotiaat. Suomessa suojaikä 16 v Ruotsissa 15v.

        70-luvulla kukaan ei puhunut sakko lihasta muutakun huumori
        muodossa, luulen ettei tainu monikaan edes tietää ja moraalisesti
        ei piittatu, täysin toisin kuin nyt.


    • Anonyymi

      Olet pinnallinen. Mene tinderiin, sopii sinulle

      Kommentoijille tiedoksi, että niin miehellä kuin naisellakaan seksihalujen voimakkuus ei riipu iästä. Eikä ulkonäöstä. Toiset tykkää seksistä ja toiset ei

    • Anonyymi

      Pitäiskö sun kuule kertoa se oma ikäsi ja tasosi ennen kuin alat kertomaan että ei ole liikaa vaadittu. Ei näy kovin tasokasta olevan kun ihan kuka vaan kelpaa.
      Ilmeisesti et ainakaan ole nuoruutesi kukoistuksessa joten katso peiliin ja mieti ansaitsetko upean tai nuoren.
      Ja kuka haikailee muijaa joka kerran otti aurinkoa 8 vuotta sitten minuutin siinä vieressäsi. Haloo.

      • Anonyymi

        Aika katkeralta vaikutat..


    • Anonyymi

      Vejä kuule lapaseen niinku tähänki asti😁

      • Anonyymi

        Vedä sie etukäteen.


    • Anonyymi

      Elämää kokenut julli neuvoo Sinua isän kädestä: Jos hamuat sitä upeaa ja komiaa, et saa häntä itselläsi pitää. Kauneuskin on näet katoavaista, mutta rumuus senkun vaan lisääntyy.

      • Anonyymi

        Miehet ovat komeita, mutta naiset nättejä. Sinä tietty voit olla viehtynyt kumpaan vain. Ehkä molempiin?


    • Anonyymi

      Aikoinaan, noin 25 vuotta sitten kun olin komennuksella Hiukkavaarassa (kossit ei muista varuskuntaa) niin menin ensimmäistä kertaa iltalomilla Oulun yöhön.

      Löysinkin paikan, missä koko paikka hiljeni tuijottamaan minua, sekä upeaa lomapukuani. Tilasin oluen ja huomasin, etteihän koko paikassa ole yhtään naista. 😆

      Oletin sitten jossain vaiheessa, että taidan olla väärässä yökerhossa. Mutta kaljan toki join rauhassa loppuun, olinhan sen jo maksanut.

      Niin, aina naisen löytäminen ei ole helppoa. Olenkin jo jonkin aikaa odotellut, että joku nainen tulisi oven taakseni sekä haluaisi imuroida mun kämpän ja mut.

      >Simiti<

      • Anonyymi

        Aikoinaan ollesani armeijassa Kajaanissa 1979, olin potilaana Sotilas-sairaala
        ykkösessä Oulusa, niin lähdin salaa ikkunasta järven tai joenpulelta
        kapian sementi palkia pitkin ja sitten sillan ylitse Tanssi-ravintolaa (Merikotka tai
        Mertähti ) ja hauskaa oli, mutta tasintulo tai meno ei ollutkaan niin yksinkertasta
        sillä olin vähällä hukkua siihen järveen tai jokeen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe