Suomi24.n Dacia trolleille koitti historian aikojen pahin päivä

Anonyymi

Nyt teihin ei enää usko enää kukaan ja , ne teidän tarinanne ovat suurinpiirtein samoja kuin Pertti Ylermi Lindgrenin naimakaupat 60 luvulla: Varoitan kuitenkin näille toisin ajatteleville ennen kuin avaatte tuon linkin että jos teillä jollain on sydän lääkitystä niin ottakaa se nitro jo etukäteen että ei tarvitsisi kärsiä rintakivusta ja huimaus kohtauksista. Dacian omistajille tämä varmaankin lisää riippuvuutta merkkiä kohtaan !!!!! https://youtu.be/O-GVXvpwyPg

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mittaristo näyttää ihan vanhan Clion mittaristolta, taitaa olla romutetusta ja paljon ajetusta Cliosta vaan vaihdettu mittaristo johonkin 10-15 tkm ajettuun Dacian rutkuun.

    • Anonyymi

      Etkö ole edes niin tietoinen jo näinkin uudesta automallista Digitaalisilla mittareilla että jos mittarin vaihtaa niin auton tietokone antaa kuitenkin siihen käytettyyn vaihtomittariin ne auton oikeat kilometrit. Hän joka vähänkin tajuaa niin tuo ei mene kenellekkään perille. Jos meinaat vielä puhua palturia niin sulla pitää ottaa oppia lisää näissä asioissa !!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Mittaristo näyttää ihan vanhan Clion mittaristolta . Sitä ei pysty edes tekemään noin !!!

    • Anonyymi

      Mittaristo näyttää ihan vanhan Clion mittaristolta :: Höpö höpö miksi Clio kestäisi pitempään kuin Dacia kun moottorit ovat samoja Renaultteja, mene nurkkaan !

    • Anonyymi

      Tää on selvä provo. Saakelin mittarinväärentäjät 😳

      • Anonyymi

        Tää on selvä provo . Repiikö rintaa ??


    • Anonyymi

      Dacia on Renaultin klooni ihan niin kuin Skoda ja Seat volkkarin klooni.

      • Anonyymi

        Dacia on Renaultin klooni ::: Näin on !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on Renaultin klooni ::: Näin on !!

        Renaultin B-laadun osista romaniassa kasattu. Vähän enempi toleranssia mutta muutenhan tuo on käytännössä clion alustaan rakennettu häkkyrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renaultin B-laadun osista romaniassa kasattu. Vähän enempi toleranssia mutta muutenhan tuo on käytännössä clion alustaan rakennettu häkkyrä.

        Renaultin B-laadun osista romaniassa kasattu;;;::: Joo tuollaista se tieto tällä palstalla tahtoo olla ,ei ole ollenkaan ihme että tämä foorumi on uskottavuuden ulkopuolella. Jos tuota osaisit vähänkään järjellä ajatella niin joka merkissä ensimmäinen vuosimalli on todellisuudessa se laatuluokka B. Sen jälkeen vasta laatu alkaa parantua ja Daciat kootaan myöhemmistä vuosituotannosta: Höpöttele mitä haluat mutta kolmenkymmenen viiden vuoden verstaskokemus puhuu minulla sinua vastaan,sinulla sitä ei vastaavasti tunnu olevan !!


    • Anonyymi

      Päällimäisenä heräsi kysymys, että miks sää oot jostain loppuunajetusta cliosta daciaas mittariston laittanu?

      • Anonyymi

        Päällimäisenä heräsi kysymys::: Kyllä teillä (päällimäisenä) on hatarat motiivit,aiheet alkaa loppua, kuutamolle koko porukka jos Janne teitä enää huolii kun ette osaa edes valehdella uskottavasti


    • Anonyymi

      Vaikka jauhaisit tuota koko kuukauden niin suurin osa lukijoista tajuaa sinun tietämättömyytesi autoista , Elelet vielä 70 luvun tekniikassa, voin vain todeta sinulle että olisit ottanut sen tabletin ennen linkin aukaisua,

      • Anonyymi

        Päällimäisenä heräsi kysymys::::Vaikka jauhaisit tuota koko kuukauden niin suurin osa lukijoista tajuaa sinun tietämättömyytesi autoista , Elelet vielä 70 luvun tekniikassa, voin vain todeta sinulle että olisit ottanut sen tabletin ennen linkin aukaisua,


    • Anonyymi

      Hahahahahaha. Clion mittari. Repesin. Hahahahahahahaha

    • Anonyymi

      johan se mersun moottori kestää

      • Anonyymi

        johan se mersun moottori kestää::: Tällä ei ole mitään tekemistä MB.n kanssa !!


    • Anonyymi

      Näyttää ottavan koville mittarilukema. Eihän tuo ole edes ihmeellinen. Olen ollut Dacian kyydissä, jonka mittarissa oli yli 800000 km (taksi.)

      • Anonyymi

        Näyttää ottavan koville mittarilukema::: Joo ei tuo oikeastaan ole tuo 400000km mikään maailman ennätys. Minulla on ollut monta käytettyä autoa ( käytettynä siis ostettunakin) ja niissä on ollut 400000-450000km kun olen niistä luopunut ( Peugeotteja ja Citroeneita ) kun olin alalla töissä. Olen vuosikaudet noitten pirun trollikirjoituksia lukenut ja ajattelin pirusissani todistaa noille helppoheikeille mitä he tietävät Dacioista. Ensin oli ajatus että uusaan autoa vähän aiemmin ennen kuin alkaa menemään -starttimoottori,laturi,vietereitä.yms. joita ennen sai jo vaihtaa 200000km jälkeen ja viimeistään 300000km.ssä. Nyt siirsin sen uusaamisen 450000km kohdalle ja tiedossa jo on että se on sitten se uudempi Logan MCV ja käytetty tietenkin. Kuitenkin minun uskomus pikkumoottoreihin Turbolla ei ole sama kuin 1,6 moottoriin.... Tämähän on myös totta että Taxi pääsee helposti tupla kilometrihin kun kone on aina lämmin ja korroosio ei kerkeä iskeä kiinni . Että näin !!


    • Anonyymi

      Miksi kuvaat herran vuonna 2021 jollain perunalla videosi?

      • Anonyymi

        Miksi kuvaat: Unohditko ottaa lääkkeesi !!


      • Anonyymi

        Usein väittävät, että on varaa vaikka mihin kun ei autosta paljon maksa, mutta video on selvästi kuvattu jollain huntin luurilla jotka soveltuu lähinnä lapselle ensi luuriksi. Se niistä rikkauksista, köyhällä on köyhän auto ja köyhän muutkin jutskat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein väittävät, että on varaa vaikka mihin kun ei autosta paljon maksa, mutta video on selvästi kuvattu jollain huntin luurilla jotka soveltuu lähinnä lapselle ensi luuriksi. Se niistä rikkauksista, köyhällä on köyhän auto ja köyhän muutkin jutskat.

        Usein väittävät, että on varaa vaikka mihin kun ei autosta paljon maksa, mutta video on selvästi kuvattu: Mitä h....vettiä minä autoon tai kameraan pusken rahaa enemmän kuin tarttee kunhan video on selvälukuinen. Puske omiasia kameroitten ja autojesi ostoon Sinä seikkailet oikeastaan tämän foorumin ulkopuolisella osastolla. Pysy sinä valokuvaus foorumeissa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein väittävät, että on varaa vaikka mihin kun ei autosta paljon maksa, mutta video on selvästi kuvattu: Mitä h....vettiä minä autoon tai kameraan pusken rahaa enemmän kuin tarttee kunhan video on selvälukuinen. Puske omiasia kameroitten ja autojesi ostoon Sinä seikkailet oikeastaan tämän foorumin ulkopuolisella osastolla. Pysy sinä valokuvaus foorumeissa !!!

        Ottiko totuus koville?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe