Ideoita kuntoremonttiin ?

Anonyymi

Pitäisi saada fyysinen ja henkinen olo paremmaksi. Kellään toteutuskelpoisia ideoita / vinkkejä ?

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Urheilu foorumeilta löytyy varmasti tietoa. Ei näillä sohvaperunoilla vinkkejä ole.

      • Anonyymi

        Onpas täällä vinkkejä. Täällä liputetaan vireän seksielämän perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas täällä vinkkejä. Täällä liputetaan vireän seksielämän perään.

        No mietippä jos nainen oisi jummmmmpari huh en kestä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas täällä vinkkejä. Täällä liputetaan vireän seksielämän perään.

        Seksielämää ei ole eli se kuntoilumuoto on pois laskuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksielämää ei ole eli se kuntoilumuoto on pois laskuista.

        Hyvää aerobista ja an aerobista liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietippä jos nainen oisi jummmmmpari huh en kestä enää.

        Nainen oli tuo liputtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksielämää ei ole eli se kuntoilumuoto on pois laskuista.

        Sitä pitää hankkia sitä seksielämää.


    • Anonyymi

      Self help kirjoja on enemmän kuin riittävästi tärkein on että tekee jotain mitä haluat itse tehdä, just sitä mitä et koskaan muka ehdi tai joka on jotenkin turhaa. Kävely on hyvä aloitus ja siihen lisäksi sitten muuta liikuntaa kun kunto sen sallii. Siinä lyhyesti.

      • Anonyymi

        Tykkään kyllä kävelystä. Pitäisi koittaa käyttää kävelyyn edes puolet ajasta, mikä menee harrastukseen, jossa kuljen autolla ja netissäroikkumiseen .


    • Anonyymi

      Toteutuskelpoisia! Päivä alkaa aamiaisellla, kun heräät. Ruokarytmi suunnitele ja pidä säännöllisenä. Syö monipuolisesti ihan niinsanotusti tavallista ruokaa.
      Päihteet pois, nukkuminen tärkeää...
      Kävele aina kun voit, ulkona liikkuminen on hyvä asia.
      Hanki kehomittareita jos olet suorittaja tyyppi.

      • Anonyymi

        Ruokailurytmiä oon jo muuttanut ja annoksia pienentänyt. Viikonlopun viinit vois jättää pois. Semmoinen paha vika että juon aina kaiken mitä on. Kehomittareista en perusta, vaikka muuten tungen kaikki arjen asiat excel-tilastoihin


      • Anonyymi

        Hei, olen juuri tuollainen suorittajatyyppi, vaikka en olekaan alkuperäinen kirjoittaja. Elämäni on täyttä suorittamista ja robotin elämää. Yritän tehdä asiat oikein, enkä osaa yhtään elää. Raittiutta, liikuntaa, terveitä elintapoja, ruokaa. Mutta voin aivan mielettömän huonosti ja olen sisältä aivan hajalla. Elämässäni ei ole oikeastaan enää mitään oikeaa. Haluaisin hullutella, pelleillä, rakastaa.. Kaikki se on jossain tavoittamattomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, olen juuri tuollainen suorittajatyyppi, vaikka en olekaan alkuperäinen kirjoittaja. Elämäni on täyttä suorittamista ja robotin elämää. Yritän tehdä asiat oikein, enkä osaa yhtään elää. Raittiutta, liikuntaa, terveitä elintapoja, ruokaa. Mutta voin aivan mielettömän huonosti ja olen sisältä aivan hajalla. Elämässäni ei ole oikeastaan enää mitään oikeaa. Haluaisin hullutella, pelleillä, rakastaa.. Kaikki se on jossain tavoittamattomissa.

        Ehkäpä kyse onkin tasapainosta, niin että välillä ollaan tunnollisia ja eletään terveellisesti, ja välillä vaihdetaan vapaalle ja hullutellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä kyse onkin tasapainosta, niin että välillä ollaan tunnollisia ja eletään terveellisesti, ja välillä vaihdetaan vapaalle ja hullutellaan.

        En uskalla vaihtaa enää vapaalle, koska olen addikti. Olen sotkenut perusteellisesti taipumuksillani oman elämäni. Joten ainoa millä tällä hetkellä selviän jotenkin, on äärimmäinen itsekuri. Olen sairastunut niin pahasti, että en voi mennä esim. parille. Korkki pysyy kiinni. Jotain rentoa ja mukavaa tarvitsisin kyllä elämääni. Tällä hetkellä "pahin" koukkuni on endorfiinit reippaan lenkin jälkeen.


    • Anonyymi

      1.Päämäärä (hengissä terveenä 85vuotiaana)
      2.Ruokavalio (säännöllisyys ja kohtuus palkitaan)
      3.Liikunta

      Helpompaa toki on jos on samanhenkinen kaveri mukana ja alku aloittaminen on tulee olemaan aina vaikeaa...

      • Anonyymi

        Tuossapa se tiivistettynä. Olen vähän erakkoluonne niin mieluiten lenkkeilen ihan yksin.


    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä aloittaa hyvistä yöunista, koska kun nukkuu hyvin jaksaa myös urheilla ja syödä terveellisesti.

      • Anonyymi

        Tässä parantamisen varaa. 3 - 5 tunnin yöunilla ei taatusti mieliala nouse eikä paino putoa


    • Anonyymi

      Syö paljon tuoreita kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Niissä on paljon suojaravintoaineita, jotka pitävät kehon terveenä ja nuorena. Ne eivät juuri lihota, koska niissä on aika vähän energiaravintoaineita. Suojaravintoaineita ovat vitamiinit, kivennäisaineet, hivenaineet, antioksidantit ym., kun taas energiaravintoaineita ovat hiilihydraatit, proteiinit ja rasvat. Näiden saannissa tulee olla oikeanlainen tasapaino, niin ettei liho, mutta saa kuitenkin kaikkia ravintoaineita tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Kasviksia syön melko paljon, marjat ja hedelmät ei maistu. Syön vitamiineja . pitäisi tarkistaa jostain, saanko kaikkea tarpeeksi


    • Anonyymi

      Korvaa kova rasva pehmeällä rasvalla. On hyväksi verenkiertoelimistölle ja aivoille. Eläinrasvat siis minimiin, ja lisää pähkinöitä ja kasvirasvoja, kuten oliiviöljyä ja rasvaista kalaa.

      • Anonyymi

        Tämän olen jo tehnyt, tosin pähkinäpussin unohdan aina ostaa.


    • Anonyymi

      Jos olet se kiva mun rakastama mies niin ehdotan säännöllistä (lähes päivittäistä) seksiä mun kanssa. Takaan että sekä henkinen että fyysinen olo siitä paranee ja kuntokin nousee (mulla ainakin).

      • Anonyymi

        Onhan tuossa tavoite , jos nyt kerta viikkoon ensin ettei sydänlihas repeä rasituksesta.


      • Anonyymi

        Kenenkäs kanssa sää sitä kuntoa nostat


      • Anonyymi

        Ihan hetero olen. Joskus tullut sekin asia testattua eli tämän jätän väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkäs kanssa sää sitä kuntoa nostat

        En vielä kenenkään, kun ei se ole mun kanssa kuntoilemassa. Mä vasta suunnittelen kunto-ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa tavoite , jos nyt kerta viikkoon ensin ettei sydänlihas repeä rasituksesta.

        Ajattelin, että heti alussa ei saa näyttää liian innokkaalta. Ehkä toinen ei halua nähdä kuin kerran viikossa. Tai ehdi.


    • Anonyymi

      Älä ainakaan laita yhtään ainoaa lääkettä suuhun tai mene terapiaan, et ole sen jälkeen enää ihminen, vaan täysin toimintakyvytön vammainen ja sellaiseksi jäät lopun elämäksi. Juo vaikka joka päivä kymmenen olutta niin olet monesti paremmassa kunnossa verrattuna, jos haet apua itsellesi. Mutta jos haet, niin ilmoita kaikille etteivät enää koskaan tule tuntemaan sinua ihmisenä etteivät ihmettele.

      • Anonyymi

        Asspriini ohentaa verta , sitäpä joskus kuuritellen , eipä muuta.


      • Anonyymi

        Minulla on mielialalääkitys. Tavoitteena olon kohentuminen ja lääkkeistä eroon pääsy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on mielialalääkitys. Tavoitteena olon kohentuminen ja lääkkeistä eroon pääsy

        En usko, että tulet enää koskaan kuntoon. Lähdit tielle josta ei paluuta. Masennuslääkkeet tuhoavat satavarmasti kaiken kehosta kuin mielestäkin. Lopeta niin äkkiä vain kuin voit, se kannattaa tehdä jos haluat elää vielä edes puoliksi onnellisen elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että tulet enää koskaan kuntoon. Lähdit tielle josta ei paluuta. Masennuslääkkeet tuhoavat satavarmasti kaiken kehosta kuin mielestäkin. Lopeta niin äkkiä vain kuin voit, se kannattaa tehdä jos haluat elää vielä edes puoliksi onnellisen elämän.

        Tuossa saattaa olla perää oikeasti. Olen nyt näitä tämänhetkisiä syönyt pari kk ja lääkäri lisäsi annostusta. Tuntuu, että ahdistaa enemmän. Joskus aiemmin vuosia sitten kun tätä lääkettä söin, tuli autolla moottoritiellä ajaessa toisinaan sellainen pelottava tunne, melkein kuin joku olisi kuiskinut korvaan , että paina kaasua ja aja sillantolppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa saattaa olla perää oikeasti. Olen nyt näitä tämänhetkisiä syönyt pari kk ja lääkäri lisäsi annostusta. Tuntuu, että ahdistaa enemmän. Joskus aiemmin vuosia sitten kun tätä lääkettä söin, tuli autolla moottoritiellä ajaessa toisinaan sellainen pelottava tunne, melkein kuin joku olisi kuiskinut korvaan , että paina kaasua ja aja sillantolppaan

        Joskus aikoinaan kun menin hakemaan apua ahdistukseen, paikalla oli hysteerinen mies joka kuiskasi korvaan ...älä sano mistään hinnasta niille yhtään mitään... hän oli selvästi lääketeollisuuden ja terveydenhuollon uhri ja täysin tyhjästä, ja epäilen ettei hän ole enää hengissä. Mielenterveyslääkkeiden on vain tarkoitus viedä asiakas huonompaan tilaan, ei todellakaan mitään muuta. Ei ole tarkoitus auttaa todellakaan. Muista se ja lopeta heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa saattaa olla perää oikeasti. Olen nyt näitä tämänhetkisiä syönyt pari kk ja lääkäri lisäsi annostusta. Tuntuu, että ahdistaa enemmän. Joskus aiemmin vuosia sitten kun tätä lääkettä söin, tuli autolla moottoritiellä ajaessa toisinaan sellainen pelottava tunne, melkein kuin joku olisi kuiskinut korvaan , että paina kaasua ja aja sillantolppaan

        No tuossa tuli oikeastaan kautta rantain se masislääkkeiden paras ominaisuus, niistä ehkä voi saada juuri sen verran virtaa että saa lopetettua masentavan elämänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa tuli oikeastaan kautta rantain se masislääkkeiden paras ominaisuus, niistä ehkä voi saada juuri sen verran virtaa että saa lopetettua masentavan elämänsä.

        Pitää harkita jos taas jättäisin pois. Vielä ei ole ollut kovin pahoja sivuvaikutuksia


    • Anonyymi

      Kiitos <3 Näin paljon kivoja ja järkeviä kommentteja ! ap.

    • Anonyymi

      Hommaa kotiin spinningpyörä ja vaikka käsipainoja, laita mielimusiikkia tulemaan, käyt lenkillä ulkona. Siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        Pyörää olen miettinyt tai juoksumattoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörää olen miettinyt tai juoksumattoa.

        Juoksu on varsinainen endorfiinin tuottaja.

        Osta matto jos suinkin varaa etkä jaksa salille lähteä.

        Kannattaa asettaa matto telkkarin eteen. Olisin itse seitsemännessä taivaassa, jos olisi juoksumatto kotona ja iso ruutu😍😍😍 ei ole kumpaakaan, eikä tosiaan tilaa niille.

        Kannattaa pitää melko pitkä väli ruokailusta n 2 tuntia ennen juoksua, juoksu tuntuu aika epämukavalta, jos syömisestä on liian vähän aikaa.

        Joskus cardiotreeniin on kiva ottaa energiajuoma tueksi ja kuunnella tai katsoa musavideoita joista saa lisäkiksua treeniin😃

        Jotkut kehottavat luopumaan heti lääkkeistä, mutta ehkä voisit porrastaa lääkkeistä luopumisen jotenkin urheiluharrastuksen kehityksen myötä?

        Muista syödä ja levätä tarpeeksi, jos liikut, liika rasitus aiheuttaa väsymys masennusta, jos vaadit liikaa kropaltasi.

        Minäkin tulen toisinaan itkuiseksi ja melankoliseksi ja uhkaan lopettaa kaiken tekemisen ja suhteet elämästäni, kun joskus menee treeni yli ja keho huutaa armoa masennuksen äänellä.

        Tsemppiä!

        T. Skitso urheilija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksu on varsinainen endorfiinin tuottaja.

        Osta matto jos suinkin varaa etkä jaksa salille lähteä.

        Kannattaa asettaa matto telkkarin eteen. Olisin itse seitsemännessä taivaassa, jos olisi juoksumatto kotona ja iso ruutu😍😍😍 ei ole kumpaakaan, eikä tosiaan tilaa niille.

        Kannattaa pitää melko pitkä väli ruokailusta n 2 tuntia ennen juoksua, juoksu tuntuu aika epämukavalta, jos syömisestä on liian vähän aikaa.

        Joskus cardiotreeniin on kiva ottaa energiajuoma tueksi ja kuunnella tai katsoa musavideoita joista saa lisäkiksua treeniin😃

        Jotkut kehottavat luopumaan heti lääkkeistä, mutta ehkä voisit porrastaa lääkkeistä luopumisen jotenkin urheiluharrastuksen kehityksen myötä?

        Muista syödä ja levätä tarpeeksi, jos liikut, liika rasitus aiheuttaa väsymys masennusta, jos vaadit liikaa kropaltasi.

        Minäkin tulen toisinaan itkuiseksi ja melankoliseksi ja uhkaan lopettaa kaiken tekemisen ja suhteet elämästäni, kun joskus menee treeni yli ja keho huutaa armoa masennuksen äänellä.

        Tsemppiä!

        T. Skitso urheilija

        Kiitos <3 Kattelin netistä ja jossain oli osamaksullakin, vois miettiä jos tilais. Ihan pakko saada oloa paremmaksi, että selviän hengissä kevään ohitse.
        Jos vaan jättäisi kaiken muun harrastustoiminnan ja keskittyisi liikuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksu on varsinainen endorfiinin tuottaja.

        Osta matto jos suinkin varaa etkä jaksa salille lähteä.

        Kannattaa asettaa matto telkkarin eteen. Olisin itse seitsemännessä taivaassa, jos olisi juoksumatto kotona ja iso ruutu😍😍😍 ei ole kumpaakaan, eikä tosiaan tilaa niille.

        Kannattaa pitää melko pitkä väli ruokailusta n 2 tuntia ennen juoksua, juoksu tuntuu aika epämukavalta, jos syömisestä on liian vähän aikaa.

        Joskus cardiotreeniin on kiva ottaa energiajuoma tueksi ja kuunnella tai katsoa musavideoita joista saa lisäkiksua treeniin😃

        Jotkut kehottavat luopumaan heti lääkkeistä, mutta ehkä voisit porrastaa lääkkeistä luopumisen jotenkin urheiluharrastuksen kehityksen myötä?

        Muista syödä ja levätä tarpeeksi, jos liikut, liika rasitus aiheuttaa väsymys masennusta, jos vaadit liikaa kropaltasi.

        Minäkin tulen toisinaan itkuiseksi ja melankoliseksi ja uhkaan lopettaa kaiken tekemisen ja suhteet elämästäni, kun joskus menee treeni yli ja keho huutaa armoa masennuksen äänellä.

        Tsemppiä!

        T. Skitso urheilija

        Tuu tänne mun luo , olis mattoa missä juosta ja ruutukin sulle sopiva uskoisin ;) Mä puhallin pillillä sitten siinä vieressä ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu tänne mun luo , olis mattoa missä juosta ja ruutukin sulle sopiva uskoisin ;) Mä puhallin pillillä sitten siinä vieressä ;D

        Voisin tullakkin, mutta pillin kyllä heitän ikkunasta😉🔥

        Ei vaan, kyllä sulla menis hermo, kun rassaisin siinä matolla menemään vähintään tunnin illassa, ei se ihan hiljainen ole.

        Vonkaisit vaan et tuu jo kulta sänkyyyyyyn, sit mä vaan hinaan menemään..ihan kohta, vielä viis minzaaaaaahhhh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos <3 Kattelin netistä ja jossain oli osamaksullakin, vois miettiä jos tilais. Ihan pakko saada oloa paremmaksi, että selviän hengissä kevään ohitse.
        Jos vaan jättäisi kaiken muun harrastustoiminnan ja keskittyisi liikuntaan.

        Älä tee sitä aloittelijoiden virhettä että otat liian raskaan alun. Väsyt vaan pahasti, että tekee vaan haittaa eikä mikään huvita enään.

        Kuntoa nostetaan pikkuhiljaa.

        Jos ostat sen maton, niin aloita kävelyllä, että opit miltä se tuntuu jalkojen alla ja nautit siitä, että saat tehdä ja katsoa telkkua samalla. Sitten kun alat juoksemaan, niin älä juokse ihan joka päivä, ettet kyllästy.

        Ei ole mitään syytä lopettas muita harrastuksia. Urheilu ja varsinkin joku juoksu on aika monotonista puuhaa ja tarvii muita harrastuksia värittämään elämää, muuten siihen kyllästyy hetkessä.

        Ei ole kiirettä, ota oikea asenne ja opettele tosiaan nauttimaan siitä matosta, siten pääset parhaisiin tuloksiin ja jatkat etkä lopeta kuukauden sisällä, kuten monet tekee, kun aloittavat liian tiheään ja raskaasti ja päälle lopettavat syömisen kuntoinnostuksissan.

        Siitä keho menee ihan shokkiin ja totuttu aineenvaihduntakin saattaa häiriintyä pahasti ja hupsista onkin niin huono olo, ettei enään halua eikä pysty liikkumaan ollenkaan, kun on akuutti ylirasitus ja lihakset ihan krampissa. Siinä menee kaksikin viikkoa toipua tuollaisesta levossa.

        Liikuntaan, kuten muihin harrastuksiin, opetellaan ja totutellaan ensin ja tekniset jutut ja sitten vasta aletaan hifistelemään ja hakemaan tuloksia. Näin onnistut varmasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee sitä aloittelijoiden virhettä että otat liian raskaan alun. Väsyt vaan pahasti, että tekee vaan haittaa eikä mikään huvita enään.

        Kuntoa nostetaan pikkuhiljaa.

        Jos ostat sen maton, niin aloita kävelyllä, että opit miltä se tuntuu jalkojen alla ja nautit siitä, että saat tehdä ja katsoa telkkua samalla. Sitten kun alat juoksemaan, niin älä juokse ihan joka päivä, ettet kyllästy.

        Ei ole mitään syytä lopettas muita harrastuksia. Urheilu ja varsinkin joku juoksu on aika monotonista puuhaa ja tarvii muita harrastuksia värittämään elämää, muuten siihen kyllästyy hetkessä.

        Ei ole kiirettä, ota oikea asenne ja opettele tosiaan nauttimaan siitä matosta, siten pääset parhaisiin tuloksiin ja jatkat etkä lopeta kuukauden sisällä, kuten monet tekee, kun aloittavat liian tiheään ja raskaasti ja päälle lopettavat syömisen kuntoinnostuksissan.

        Siitä keho menee ihan shokkiin ja totuttu aineenvaihduntakin saattaa häiriintyä pahasti ja hupsista onkin niin huono olo, ettei enään halua eikä pysty liikkumaan ollenkaan, kun on akuutti ylirasitus ja lihakset ihan krampissa. Siinä menee kaksikin viikkoa toipua tuollaisesta levossa.

        Liikuntaan, kuten muihin harrastuksiin, opetellaan ja totutellaan ensin ja tekniset jutut ja sitten vasta aletaan hifistelemään ja hakemaan tuloksia. Näin onnistut varmasti!

        Kiitos, pitää muistaa tämä. Olen lievästi malttamaton luonne ja ehkä vähän liian itsekriittinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörää olen miettinyt tai juoksumattoa.

        Pyörä kyllä ehdottomasti parempi, saat raitista ilmaa samalla. Ja voit hoitaa kauppareissujaki sillä. Nyt on pyöräbuumi, tori.filtäki voit saada hyväkuntoisen, kunhan vähän katot ettei oo varastettu.


    • Anonyymi

      Syö vähemmän ja runkkaa enemmän . Ai ettäku kilot karisee.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee

        Ei hänse mene


    • Anonyymi

      mitkä ovat lähtökohdat? käytännössä on apua ruokailuvälien pitämisessä vähintään 8 tuntia, mitä pidemmälle sitkutat ilman kissantonnikalapurkkejasi, niin huomaat jotain puhdasta jo saavuttaneesi.
      jos sulla on psykologin määrämiä lääkkeitä, esimerkiksi zyprexal, xanor, opamox, tai jotain muuta mitä tiedät, niin vedät levyn knapsknaps kerralla paastoosi, niin silloin saat huomata viimeistään, mikä on tärkeää tässä maailmassa, senkin hämähäkki väärimpäin.....
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=KZE4NZPEKIU

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. On lääkkeitä, oon vähän jemmaillut. Yhdet vaan käytössä, loput pahan päivän varalle. Kissat syövät omat tonnikalansa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe