Onko kellään hyviä vinkkejä miten rauhoittaa vauvaa? Potkii välillä niin kovin että tosissaan sattuu.. Ei auta muu kuin painaa vastaan, että potku "pysähtyy". Miehen lämmin käsi jostain syystä rauhoittaa, vaan ei mies ole koko ajan paikalla:(
Kipeät potkut!!
7
3410
Vastaukset
- potkija
Masuasukkini potkii varsin innokkaasti varsinkin aamuyöstä, että kylkiin oikein sattuu.
- rv25
Miehen ääni ja lämpimän käden laittaminen vatsalla rauhoittavat vauvan. Jostain syystä minun äänelläni ei ole vaikutusta! Minusta inhottavinta on, kun vauva potkii alaspäin, kohti kohdunsuuta.
- 5n äiti
Minulla aikoinaan vanhin poika mursi kylkiluuni!
- rv 38
Itsellä olen huomannut vauvaa rauhoittavan kun sivelen ja hieron vatsan päältä. Mulla jo kolmas tulossa mutta tämä ensimmäinen jonka liikkeet saattavat tuntua jopa vähän inhottavilta!
- rv 36 Johanna
Minäkin haluaisin tietää neuvon samaan vaivaan. Oma ääni/laulu saattaa pysäyttää vaavin hetkeksi, mutta sitten mylläys alkaa taas. Ja vaikka kaikki liike on aina hyvää tietoa siitä, että vauva on siellä hengissä ja hyvissä voimissa, olen minä usein ihan naatti potkujen ja liikkeiden kohteena olemisesta. Kiristää, sattuu ja tulee huono olo. Emättimen kivut kaikista inhoittavimpia!
- kohtalotovereita!
Minäkin olen murissut samasta: välillä tuntuu että poukahtaa napa kuuhun kun tuolla mahassa mökelletään. Ilkeintä on kun muksu "tunkee varpaita kylkiluiden väliin" -jos tiedätte mitä tarkoitan?
Ja välillä käännytään peppu pystyssä niin että tuntuu...
Sen olen minäkin huomannut että tulevan isän kosketus rauhoittaa vatsankin läpi -jostain kumman syystä. (vai onko se itsestä niin mukavaa ettei enää potkutkaan tunnu -en minä ennen ole näin hellyyden kipeä ollut...) - Rv 30+4
Meidän Möykky löysi tässä muutama viikko takaperin pissarakkoni jota hän tuntuu käyttävän potkusäkkinä aina varsinkin yöaikaan ettei varmaankaan saa nukutuksi. Ääneni ei ainakaan tunnu yhtään hidastavan myllerrystä. sitten kun pyydän isää kokeilemaan niin potkut loppuu kun seinään. Taitaa Möykystä tulla iskä tyttö tai poika :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058