Ihan selvyyden vuoksi osa 2

Anonyymi

Jos olisin ollut sinusta mies kiinnostunut, niin olisin tehnyt täsmälleen kuten tein. Koska olin ja olen edelleen. Huomasit varmasti etten lähestynyt tarpeeksi, joten ymmärrät myös varmaan, että olen rakkaudesta sekaisin. On sulla mies ihanat silmät. Ja paljon muutakin rakastettavaa.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä tämä tapahtui ja milloin?

      • Anonyymi

        Viime vuonna.


    • Anonyymi

      Lätkäset omalle miehellesi oikean väriset piilolinssit ja pitkät irtoripset ja korkeapohjaiset kengät. Voila! Nyt voit tyytyä häneen!

      • Anonyymi

        Ei ole miestä. Eikä ole koskaan ollut lyhyttä miestä. Ripsistä ei niin väliä miehellä. Eikä värilläkään ole väliä kunhan on hän.


    • Anonyymi

      Miksi naiset aina odottaa että miesten tulisi tehdä aloite? Ei kukaan ole ajatustenlukijs eikä sillä edes ole väliä kuka tekee aloitteen jos tykkää jostain henkilöstä niin mitä hävettävää siinä on?

      • Anonyymi

        Ei siinä ole mitään hävettävää jos pitää ihmisestä ja sen on normaalia elämää.


      • Anonyymi

        Enkä ole odottanut häneltä aloitetta. Luet jotenkin väärin tuota tekstiä nyt. Uskon vakaasti, että aloite on tässä tapauksessa mun, johtuen asetelmasta. Rakastuneena vaan käyttäytyy joskus oudosti, itsekin ihmettelee omaa käytöstä jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole odottanut häneltä aloitetta. Luet jotenkin väärin tuota tekstiä nyt. Uskon vakaasti, että aloite on tässä tapauksessa mun, johtuen asetelmasta. Rakastuneena vaan käyttäytyy joskus oudosti, itsekin ihmettelee omaa käytöstä jälkeenpäin.

        Se annettakoon anteeksi. Vain jotkut viisauden omaavat ymmärtävät naisen sielunelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se annettakoon anteeksi. Vain jotkut viisauden omaavat ymmärtävät naisen sielunelämää.

        No kiitos anteeksiannosta.


    • Anonyymi

      Jos olet nainen hän: Huomasin ja huomasit varmaan vastaavaa kiinnostumista minun käytöksestä. Viime kevättä elettiin. Se tunne ei ole mihinkään muuttunut. m>n

      • Anonyymi

        Se ei ollut kevättä. Luulisin. Milloin on kevät?


      • Anonyymi

        Sinä kuitenkin muutuit? (Käytös)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuitenkin muutuit? (Käytös)

        Niin sinäkin, et välittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin, et välittänyt.

        Ei ollut multa aloittajalta tuo. Ei muuttunut. Joskus oli vähän mörtsi mutta eikö kaikki joskus ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin, et välittänyt.

        Välitin liikaa, siinä se ongelma.


      • Anonyymi

        Ei täälläkään. Ja kun tilanne venyy niin vaikeampi ottaa puheeksi. Sivusta.


    • Anonyymi

      Öhhöh. Tajuuks että tällä avauksella kuulutat että olet kiinnostunut? :D :D :D

      • Anonyymi

        Tajuanko mitä kirjoitan? :) Tietysti ja yritin kuuluttaa, että olen rakastunut.


    • Anonyymi

      Rakkaudesta voi kyllä olla sekaisin, mutta ihan miten vain ei voi käyttäytyä. Sitä toista ei saa loukata ja satuttaa. Kaikille tämä ei ole itsestään selvää.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään.


    • Anonyymi

      Milloin olette viimeeksi nähneet?

      • Anonyymi

        Useita kuukausia sitten.


    • Anonyymi

      Minäkin olin ja olen hulluna sinuun niin en osaa toimia vaan yritän vain säilyttää pokerinaaman.

      • Anonyymi

        Just joo...🤣


      • Anonyymi

        Meidän pitää riisua naamiot molempien. Ei tarvita pokerinaamoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitää riisua naamiot molempien. Ei tarvita pokerinaamoja.

        Juu näin, rakkaudessa ei tarvita naamareita. Toinen on toisen, eikä siinä välissä tarvita mitään ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitää riisua naamiot molempien. Ei tarvita pokerinaamoja.

        Korona-aika. Naamiot kannattaa pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona-aika. Naamiot kannattaa pitää.

        No ne maskit voi pitää, mutta muut naamiot pois. Riippuu missä näkee onko maskia vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin, rakkaudessa ei tarvita naamareita. Toinen on toisen, eikä siinä välissä tarvita mitään ❤️

        Samaa mieltä. Rakkaus on vähän kuin uimaan meno kylmään veteen. Alussa ei millään uskalla ja viivyttelee, mutta sitten kun uskaltaa siitä vaan nauttii eikä halua enää pois.


    • Anonyymi

      Voi että sentään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe