Rikoin pienessä sievässä tyttöystäväni kerrostalo asunnon ulko-oven..
Olisiko kellään tietoa paljon suurinpiirtein maksaa uusi ovi ja sen laitto?
Kerrostalon oven hinta??
15
13015
Vastaukset
- ukuli
voi tulla riippuen siitä, rikoitko pelkät lasit vai väänsitkö saranatkin remonttikuntoon.
Pienessä sievässä olo on kylläkin lieventävä asianhaara!- Kahjo
elämantapaa tai morsianta.
Tuollaiset ovienpotkijat pitäisi oikeastaan kytkeä muutamaksi päiväksi ovenpieleen asukkaiden nähtäväksi.
Mutta toisaalta tällä on työllistävä vaikutus, lasitusliikkeet saavat töitä ja maksaja on tiedossa.
- pete
itse maksoin 1000 euroa yhdestä ovesta joka hajosi kostean yön jälkeen
- Hintaaulkoovelle
Paljon maksaa tuollainen yleinen kerrostalon ulko-ovi?
Nyt on kysymyksessä ilkivalta.- Arkkitehtivain
Tuollaiset metalliovet saattaa hyvinkin maksaa 2000-3000 euroa.
- jtgyhlkkäläkjkgfhedthgjk
Asunnon porrashuoneen ovi maksaa asennettuna n. 4000€
- PuoletTuosta
Mistä repäsit tuon hinnan?
- kdföugyehqyta
Pahvioven saa toki halvemmalla.
Karmin asennus, maalaukset, lukitus!
- Ovenrikkojat
Oletin että tässä kysyttiin porrashuoneen ulko-ovea?
- Tiatuula11
Kysymys kuului "Rikoin pienessä sievässä tyttöystäväni kerrostalo asunnon ulko-oven.. " Paino on sanalla asunnon... Tai sitten ei.
- Anonyymi
Kyllä se 1000€ on sopiva ei yhtää enenpää.
- Anonyymi
Karmit ja ovi asennuksineen mallista riippuen pyörii 1500eur-3000eur haarukassa. Tietysti lukkotyöt jne vaikuttavat hintaan.
Karmit menee uusiksi paloluokituksen takia. - Anonyymi
Onko muuta järkeä kuin palstan aktivointi työntää 14- vuotta vanhaan hintakyselyyn tämän päivän hintoja ?
- Anonyymi
Päivitystä hintoihin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255