Lohia kalastamaan

kalamies

Onko ketään joka olisi käynyt Kanadassa lohta narraamassa?

2

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kireitä siimoja

Todella mahtava elämys kalastaa vesissä joista voi daada todella ison lohen.

Kalastus on Kanadassa valvottua ja sääntöjä kannattaa noudattaa. Koukussa ei saa olla väkästä se pitää poistaa ja jos jää terävä kulma siihen pitää se hioa siitä pois. Kalapoliisit tarkistelee kalastusvälineitä ja koukun väkäsestä tulee 200$ sakko jos sen on unohtanut poistaa.
      Kalastaminen on hieman vaikeampaa kuin normaalilla koukulla mutta mielenkiintoisempaa.

Lähdössä ollaan taas jos vaikka se iso kala tulisi tällä reissulla.

• kireitä siimoja

Tyynenmeren rannalle kalastamaan koko kesäksi.
      Meitä kalastukseen hurahtaneita on siellä paljon ja miksei olisi onhan saaliskin melko varma jos osaa kalastaa.
      Kanadassa on sikäli helppo kalastaa kun kalastuslupa on voimassa koko osavaltiossa. Ei tavita kuin kaksi lupaa makeanveden- ja merilupa näillä saa kalastaa missä vain.
      Kotimaassa joutuu hakemaan lupia joka paikkaan erikseen kehittämistä olisi paljon vielä meillä.
      Kalastus Kanadassa on muutenkin mielenkiintoisempaa.
      Uistimessa ei saa olla kuin yksi koukku ja siinä ei saa olla väkästä. Meillä taas saa olla kolmihaaraisia koukkuja koko viehe täynnä kotimaassa.
      Maisemat ovat myös henkeä salpaavan kauniita ja villejä. Karhu tulee melkoisella varmuudella vastaan jos kalastamassa ollaan joella.
      Karhua kyllä kunnioitetaan ja etäisyyttä pidetään hieman. Karhut ovat niin tottuneita ihmisiin että tulevat kaupunkiin etsimään ruokaa roskien joukosta. Oppivat jopa roskien tyhjennysajat tosi hankalaa välillä kun roskat pitkin pihaa karhun jäljiltä.
      Hyvää kesää kalamiehille ja kireitä siimoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1105
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    Aihe