Miksiköhän on poistettu?

Anonyymi

Näköjään on poistettu keskustelu jossa oli linkki että eräs puolue on galluppien ykkönen vaikka valtamedia väittää muuta.
Tulee mieleen papparainen bunkkerissaan valtio jossa saa julkaista vain tietynlaisia kirjoituksia.

Ps. Saako Ps eli Post scriptum käyttää koska siinä on kirjaimet ps? Vai korvataanko näissä keskusteluissa ps sdp:llä?

Sdp. kauanko menee että tämä poistetaan?

9

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

persut on kaikist pienin kokoomus ajaa rikkaite asioit se aina tulee olee siel

• Anonyymi

Suomessa ei saa puhua asioista niiden oikealla nimellä ja todellisella tilanteella esim. maahanmuutto, koronan hoito, virolainen halpatyövoima, vihreät, kaksoiskansalaiset.....

• Anonyymi

Alamme olla kuin Pohjoiskoreassa, Venäjällä ja Kiinassa, eli kirjoitellaan vain kuinka hyvin vihervasemmisto hoitaa maan asiat kuntoon ja muut olkoot kiljaa, etenkin PS.

• Anonyymi

Persu (jonka nimeä ei saa mainita) kansanedustaja omistaa suurimman osan firmasta joka moderoi mm. näitä suomi24 keskusteluja.
        Lopettakaa jatkuva kitinä ja osoittakaa syyttävä sormi puoluetoverinne suuntaan.

• Anonyymi

Jos Ps olisi pääministeri puolue niin Suomessa ei olisi koronaa ei pakolaisia ja kaikki suomalaiset olisi töissä ! Eli äänestän Persuja seuraavaksi ! 👍

• Anonyymi

juuri näin

• Anonyymi

Linkkejä sisältävät roskapostit tuleekin poistaa ja erityisesti sellaiset, joilla ei ole mitään tekemistä ao. kunnan kanssa.

• Anonyymi

Monikulttuurisuus ja vihreät arvot ovat rikkaus. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

kokomuus vihreä ja stp krtisllisdemokraatit hallitseee jussi halla aho ei

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4826
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      61
      2701
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1064
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1035
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1034
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      124
      989
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      964
    8. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      185
      878
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      865
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49