Millainen on mielestäsi ihanteellinen, sinulle sopiva parisuhde?

Anonyymi

Kuka päättää asioista ? Pitäisikö kaikki jutut tehdä yhdessä? Entä rahankäyttö, omat harrastukset? Baareissa käynti yksin ? Hyväksytkö mustasukkaisuuden? Kuka tekee kotityöt? Vapaa suhde kenties ?
Oletko koskaan ollut mielestäsi ihanteellisessa parisuhteessa? Jos olet ollut, mikä meni pieleen ja miksi?

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä hemmetin kyselytunti nyt on menossa. Miksi utelet. Taas keräät vain tietoa...keksi joku muu harrastus...

    • Anonyymi

      Joo ihanteellinen suhde on aina tapaus kohtainen joka riippuu tietysti kenen kanssa on suhteessa niin myös se suhteen omat mieltymykset ja vaatimukset ovat aina eri kuin muissa suhteissa, mutta ei minulla ole mitään niin mahdotonta toive listaa minkälainen olis minun mielestäni hyvä toimiva suhde. Se aina niin kuitenkin riippuu mitä puolisosta haluaa

      • Anonyymi

        Mä ainakin vaadin kaikilta missä tahansa suhteessa rehellisyyden ja avointa keskustelua mistä tahansa aiheesta ja suhteet ovat aina toiminut hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin vaadin kaikilta missä tahansa suhteessa rehellisyyden ja avointa keskustelua mistä tahansa aiheesta ja suhteet ovat aina toiminut hyvin

        Suhteet ovat aina toiminut hyvin??? Miksi ihmeessä useita suhteita jos kerran suhde on aina ollut toimiva eikä ole ollut tarvetta erota kun on ollut aina suhteessa rehellisyys ja avointa keskustelua mistä tahansa aiheesta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteet ovat aina toiminut hyvin??? Miksi ihmeessä useita suhteita jos kerran suhde on aina ollut toimiva eikä ole ollut tarvetta erota kun on ollut aina suhteessa rehellisyys ja avointa keskustelua mistä tahansa aiheesta???

        Lukisitko viestini tarkemmin ja uudestaan ja kerro minulle missä kohtaa minun textissä luki että mun suhteessa on ollut se avoin keskustelu aiheesta kuin aiheesta ja rehellinen vuorovaikutus??? Sanoin ap kysymykseen että olen joka suhteessa vaatinut sen rehellisyyden ja avointa keskustelua mistä tahansa aiheesta ja suhteet ovat sillon toiminu erittäin hyvin mutta en missään vaiheessa kirjoittanut että mun suhteissa puoliso olis noudattanut minun muutamaa vaatimusta suhteessa jolloin ero on siinä mielessä parempi vaihtoehto ollu ja se on ihan sulassa sovussa tapahtunut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisitko viestini tarkemmin ja uudestaan ja kerro minulle missä kohtaa minun textissä luki että mun suhteessa on ollut se avoin keskustelu aiheesta kuin aiheesta ja rehellinen vuorovaikutus??? Sanoin ap kysymykseen että olen joka suhteessa vaatinut sen rehellisyyden ja avointa keskustelua mistä tahansa aiheesta ja suhteet ovat sillon toiminu erittäin hyvin mutta en missään vaiheessa kirjoittanut että mun suhteissa puoliso olis noudattanut minun muutamaa vaatimusta suhteessa jolloin ero on siinä mielessä parempi vaihtoehto ollu ja se on ihan sulassa sovussa tapahtunut aina.

        Onpas sulla kovat vaatimukset suhteen toimivuudesta. Mulla on vaan yksi ainut vaatimus suhteessa se että seksiä on joka päivä paljon ja hyvää seksiä ja kaikki muutkin asiat kestää silloin paremmin kun saa hyvää seksiä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla kovat vaatimukset suhteen toimivuudesta. Mulla on vaan yksi ainut vaatimus suhteessa se että seksiä on joka päivä paljon ja hyvää seksiä ja kaikki muutkin asiat kestää silloin paremmin kun saa hyvää seksiä joka päivä.

        Harrastat siis avoimia suhteita jos vain seksiä haluat suhteessa ja suhteen toimivuudesta viis kunhan saat paljon seksiä niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastat siis avoimia suhteita jos vain seksiä haluat suhteessa ja suhteen toimivuudesta viis kunhan saat paljon seksiä niinkö?

        Mielestäni seksiä ei kuulu luokitella harrastuksen kategoriaan, sillä seksi on ihan fyysinen tarve siinä missä muutkin tarpeet kuten nälkä, jano ja unen tarve. Ja en mene suhteeseen jos ei ole mitään tarvetta sitoutuu joten avoin suhde ei ole minun juttu kun silloin olis parempi vaan olla irtosuhteita ja suhde on aina tullut minulle mieleen jos olen erittäin tyytyväinen seksiin niin tietysti myös viihdyn hyvin suhteessa jolloin ei ole mitään tarvetta irtosuhteita jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla kovat vaatimukset suhteen toimivuudesta. Mulla on vaan yksi ainut vaatimus suhteessa se että seksiä on joka päivä paljon ja hyvää seksiä ja kaikki muutkin asiat kestää silloin paremmin kun saa hyvää seksiä joka päivä.

        Yhdyn tähän😅 jossain mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni seksiä ei kuulu luokitella harrastuksen kategoriaan, sillä seksi on ihan fyysinen tarve siinä missä muutkin tarpeet kuten nälkä, jano ja unen tarve. Ja en mene suhteeseen jos ei ole mitään tarvetta sitoutuu joten avoin suhde ei ole minun juttu kun silloin olis parempi vaan olla irtosuhteita ja suhde on aina tullut minulle mieleen jos olen erittäin tyytyväinen seksiin niin tietysti myös viihdyn hyvin suhteessa jolloin ei ole mitään tarvetta irtosuhteita jatkaa.

        Seksi siis ratkaisee jatkuuko suhde tai sitten toinen vaihtoehto on jatkaa suhdetta ja panna muittenkin kans kuka nyt mielenkiintoinen pantava eteen tulla tupsahtaa. Aika sekavaa puhetta. Vaihtoehto tuokin 👍


    • Anonyymi

      Liikaa kysymyksiä 👎

      • Anonyymi

        Annan puolisoni sanoa suhteessa sen viimeisen sanan ja se on melkein aina ollut :"joo, kyllä kulta" että kyllä se on niin että puolisoni on meidän perheen pää ja mä sitten aina välillä taitan hänen pään asentoa oikeaa suuntaan jotta voin puhtaalla omatunnolla sanoa muille että olen kirjaimellisesti noudattanut sanontaa siitä että mies on aina perheen pää ja nainen on se joka päätä kannattaa tai jotain sinne päin en muista tarkalleen ottaen miten se lause meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan puolisoni sanoa suhteessa sen viimeisen sanan ja se on melkein aina ollut :"joo, kyllä kulta" että kyllä se on niin että puolisoni on meidän perheen pää ja mä sitten aina välillä taitan hänen pään asentoa oikeaa suuntaan jotta voin puhtaalla omatunnolla sanoa muille että olen kirjaimellisesti noudattanut sanontaa siitä että mies on aina perheen pää ja nainen on se joka päätä kannattaa tai jotain sinne päin en muista tarkalleen ottaen miten se lause meni.

        Sama juttu mulla mä tulkitsin ton lauseen myös aika väärin kun kannoin mun miehen päätä pitkin päivää ravintolasta toiseen ja se oli ihan kummallista ettei nykyjään kavereilla ole ton verran ymmärrystä että kyllähän naisillekin on oikeus saada näyttää tunteitaan myös julkisesti ilman mitään ongelmia mutta ei. Mä ainakin olen kokenut ton todella alentavana käytöksenä naisia kohtaan ettei naiset sais olla julkisesti sitä mitä mieltä haluaa olla eikä tunteita saisi näyttää julkisesti muille. Mä kannatan aina tasa arvoa suhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu mulla mä tulkitsin ton lauseen myös aika väärin kun kannoin mun miehen päätä pitkin päivää ravintolasta toiseen ja se oli ihan kummallista ettei nykyjään kavereilla ole ton verran ymmärrystä että kyllähän naisillekin on oikeus saada näyttää tunteitaan myös julkisesti ilman mitään ongelmia mutta ei. Mä ainakin olen kokenut ton todella alentavana käytöksenä naisia kohtaan ettei naiset sais olla julkisesti sitä mitä mieltä haluaa olla eikä tunteita saisi näyttää julkisesti muille. Mä kannatan aina tasa arvoa suhteissa.

        Niin en minäkään ymmärrä miksi teit niin näkyväksi sun tunteet ja mitä tasa arvoa tuossa oli sinun mielestäsi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en minäkään ymmärrä miksi teit niin näkyväksi sun tunteet ja mitä tasa arvoa tuossa oli sinun mielestäsi???

        No tasa arvon mukaan jos mies saa näyttää julkisesti tunteitaan nii miksi ei naiset sais. On naisillekin oikeus olla mustasukkainen ja myös näyttää se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tasa arvon mukaan jos mies saa näyttää julkisesti tunteitaan nii miksi ei naiset sais. On naisillekin oikeus olla mustasukkainen ja myös näyttää se.

        Joo mutta ne sun tunteet olisit voinu näyttää jollakin muullakin tavalla eikä kätkee reppuun kaikkea pahaa oloasi ja käsitellä oikein tunteita ja tuntemuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ne sun tunteet olisit voinu näyttää jollakin muullakin tavalla eikä kätkee reppuun kaikkea pahaa oloasi ja käsitellä oikein tunteita ja tuntemuksia

        No kyllähän mä olen käsitellyt tunteeni erinomaisesti siinä suhteessa enkä todellakaan purkanut mun reppuun mitään pahaa oloa tai tunne tiloja vaan se reppu nyt on vaan mun mukana myös tunne sopissa ja kyllähän aikuisen reppuun mahtuu aina yksi tunne pää joka keventää kummasti mielen kun pari bissee kaataa samalla reppuun


    • Anonyymi

      Empä ole🤣🤣 kaikki tehtiin miehen mukaan.
      Tyranni🙈 parisuhde on kahden kauppa, yhdessä päätetään asiat, ja missään nimessä ei olla yötä päivää yhdessä siis tarkoitan sitä, että joka paikassa ollaan yhdessä nou nou.. Tällä palstalla oon tuonot esille mustasukkaisuuden, se on sairasta, mutta tottakai vähän jokainen on mustasukkainen. Niiiiiiiih

    • Anonyymi

      Onkohan näihin olemassa yksinkertasia vastauksia? Täydellistä parisuhdetta nyt ainakaan ei ole olemassa.

      Kuka päättää ...riippuu asiasta. Periaatteessa yhdessä, ainakin isommat asiat pitää keskustella yhdessä läpi. Lopullisesti ne päätökset tekee se, jolle se kyseinen asia on tärkeämpi.

      Kaikkea ei todellakaan tarvitse tehdä yhdessä. Jotain yhteisiä juttuja pitää olla, jotta on sitä yhteistäkin tekemistä, mutta en mä mitään siiamilaista kaksosta itselleni halua.

      Omat rahat ovat omat rahat. Yhteiset menot maksetaan yhdessä, mutta ei toisella ole sananvaltaa siihen ylijäämään. Niistä omistaan voi ostella yhteisiä juttuja, mutta mitään velvotetta siihen ei mun mielestäni ole. En mä katso, että mulle edes kuuluu mitä miehellä tilillään tai jossain muualla on. Tuskinpa koskaan naimisiin menen, mutta jos menisin niin avioehto olis hyvä.

      Jokaisella on hyvä olla omia harrastuksia. En ota mitään kantaa mikä se harrastus on. Oleellista, että siitä tykkää, sen seurassa viihtyy ja se vapauttaa arjesta. Myös omia ystäviä on hyvä olla.

      Itse en ole yhtään baarityyppiä. Jos mies haluaisi mennä baariin, niin menköön. Kovin usein en humalaista ja/tai krapulaista jaksa katsella, mutta jokusen kerran vuoteen on ihan fine. Kyllä itsellenikin taatusti aina joku iltameno silloin tällöin tulee, vaikka en baareissa hyppääkään.

      Mustasukkasuutta mä en voi sietää. En myöskään ite oo mustasukkanen. Kaikenlainen testailukin on hemmetin ärsyttävää. Varsinki alkuvaiheessa on tietenki normaalia olla vähän epävarma, ennen kun toisen oppii tuntemaan. Niistä selviää puhumalla ja niin kauan kun puhutaan nätisti, niin ei tuota ongelmia. Mitään kyttäämistä, rajottamista, kuulustelemista tai tonkimista en hyväksyisi.

      Kotityöt tehdään yhdessä. Jos molemmat käyvät töissä, niin silloin molemmat osallistuvat myös kotitöihin. Mulle on ihan sama miten ne työt jaetaan. Jos toinen vaikka haluaa aina imuroida ja jättää moppaamisen mulle, niin se sopii kyllä. Asiat on parempi sopia selkeesti, niin ei tarvii jälkikäteen kiistellä.

      Vapaa suhde ... ei kiitos. Olen sitten mielummin ilman sitä suhdetta ja täysin vapaa.

      • Anonyymi

        Next


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Next

        Ymmärrän kyllä, että korkeintaan vain muutaman kerran vuodessa ryyppääminen on toisille ihan mahdoton ajatus. Siksipä onkin parempi sanoa se mahdollisimman nopeasti ja suoraan. Itselleni sopivampi kuvaus olisi "kerran muutamaan vuoteen", että siinä mielessä annan kyllä tilaa ryypätä reilusti itseäni enemmän.


    • Anonyymi

      Suhde jossa on rakkautta ja kunnioitusta. Suhde jossa molemmat osapuolet säilyttää uteliaisuuden elämää kohtaan = Suhde jossa kumpikaan ei muutu sohvaperunaksi.

    • Anonyymi

      Olen ollut sellaisessa. Yhteistä aikaa oli paljon, läsnäoloa ja läheisyyttä. Se oli kiintymyssuhde, jossa sai jakaa elämää, tunteita, iloja ja suruja toisen kanssa. Merkittävää oli myös fyysinen läheisyys ja seksuaalisuus. Kaipaan sitä ja sellaisen haluan. Vähempään en tyydy.

    • Anonyymi

      Se riippuu ihan ihmisistä millainen suhteesta tulee. Ei ole mitään ihanteita mulla. Tahtoisin olla ihmisen kanssa, jota kohtaan tunnen paljon eikä vaan joku ihan kiva ja paperilla niin ihanteellinen. Olen mieluummin yksin kuin ihan kivan kanssa. Hyväksyn kaikenlaista, jos rakastan.

    • Anonyymi

      Suhde kannattaa aloittaa aina puhtaalta pöydältä vertailematta aiempiin. Niiden virheistä toki hyvä ottaa opikseen.Yhteiset asiat päätetään yhdessä, omat erikseen. Yhteiset menot jaetaan, omat maksetaan itse. Yhteisiä harrastuksiakin hyvä olla, mutta myös omia. Iltavapaat ihan normijuttu. Pieni mustasukkaisuus on osoitus rakkaudesta. Kotityöt kannattaa jakaa reilusti. Vapaa suhde ei kuulosta hyvältä, mutta koskaan ei kannata sanoa ei koskaan.

      • Anonyymi

        Sannan kanssa oli erinomainen suhde ja seksi oli todella hyvin monipuolinen ja kaikin puolin erinomaisesti...





        💕 🃏


    • Anonyymi

      Yhdessä päätetään paitsi minä päätän omista asioistani. Yhteiset menot maksetaan yhdessä, kumpikin maksaa omat menonsa. Mustasukkaisuutta en kestä , jollei luota niin sitten ei pidä olla parisuhteessa. Uskollisuus ja rehellisyys tärkeitä. Seksiä pitää olla riittävästi. Ainahan parisuhteet alussa ihania, joka kerta mennyt pieleen. Todennäköisesti vika minussa, en ole vaimoainesta

      • Anonyymi

        Miksi joidenkin pitää tahallaan tehdä toinen mustasukkaiseksi. Sellainen on hölmöä. Elämä on muutenkin hankalaa. Piti sanoa tähän väliin. Hyviä juttuja sinulla. Suhteita ja suhtautumista on hyvä analysoida niin tulee paremmaksi :)


    • Anonyymi

      Eip siin. Unisena töistä väsyneenä ei muista noin montaa kysymystä joten kopsasin ne ja vastailen kysymys kerrallaan.

      Kuka päättää asioista ?

      Tasajako tai kompromissi kahden eri näkemyksen väliltä. Joskus on turvallinen olo kun mies ottaa ohjat ja päättää.


      Pitäisikö kaikki jutut tehdä yhdessä?
      Ei. Tartten yksityisyyttä ja omaa aika ja omia juttuja ja terveessä suhteessa tarvii myös toinenkin.

      Entä rahankäyttö?

      Yhteiset menot puoliksi. Ruoka ja hankinnat sovitaan miten. Yhteinen tili on outo ajatus. Vierastan. Haluun pitää kummallakin omat käyttötilit ja sit vaikka yhteinen säästötili.

      omat harrastukset?

      Ehdottomasti. Terveessä suhteessa on omia juttuja eli tietysti omia harrastuksiakin. En mä edes hyvin naisellisen aivotoiminnan takia kiinnostus monistakaan miehiä kiinnostavista harrasteista.

      Baareissa käynti yksin ?
      Sovittavissa. Mun puolesta voi käydä mut jos toinen vastustaa mun menoo yksin niin se on siten tasajako. Jos mä en saa niin samat säännöt toisinkin päin.

      Hyväksytkö mustasukkaisuuden?

      Se on tunne. Ei se kysy lupia eli pakko se on hyväksyä mutta en siitä pidä ja liiallisena se mut karkottaa kokonaan suhteesta pois!

      Kuka tekee kotityöt?

      Tasajako

      Vapaa suhde kenties ?

      Ei. Jos ei osaa olla suhteessa niin miksi siellä pelleilee? Sinkkuna sitten voi vapailla. Minusta noi järjestelyt on läheusriippuvaisten järjestelyitä. Suhde ei toimi mutttei pärjää yksin niin on pakko jäädä roikkuun toimimattomaan suhteeseen että on edes joku mistä pitää kii ettei joudu itkeen itseään unelmiin.


      Oletko koskaan ollut mielestäsi ihanteellisessa parisuhteessa?

      Avoliittoni oli osittain sellainen. En usko et yksikään suhde ihan täydellinen on. Kaks luonnetta ja tahtoa kun samas taloudessa mut siks pitkään suhtees viihdyin et se sujui. Mustasukkaisuus kuvio ei vastannut ihannesuhdettani ja osa tasajaosta mm. Baareis käynnin osalta ei toteutunu kuin niin et mies kävi ja mä sain päälleni raivarin jos mä menin tai olin ylipäätään yötä pois kotoo.

      Jos olet ollut, mikä meni pieleen ja miksi?

      Mustasukkaisuus kai se suurin syy oli joka ajoi suhteemme kriisiin josta ei sit 4 vuoden yrittämiselläkään yli enää yhdessä menty.

      Mä löin hanskat naulaan ja lähdin lopulta meneen. Luovutin

    • Anonyymi

      Tämä kysymys saa pohtimaan itseään ja omia toiveitaan.

      Pienissä arkiasioista ei ole väliä kuka päättää. Isot päätökset tehdään yhdessä, kun ne koskee molempia. Omaa itse koskevat päätökset saa toki tehdä yksin, mutta kun arvostaa toista usein haluaa peilata omiakin päätöksiä toisen kanssa. Arvostan puolisoa, joka osaa ja uskaltaa sanoa mielipiteensä eikä jää mielistelyn vangiksi. Suhteessa on helpompi olla kun sanotaan suoraan eikä tarvitse miettiä oliko ei sitten kyllä tai toisinpäin.

      Paras ratkaisu on jos parilla on jotain omaa, mutta myös paljon yhteistä tekemistä. Jos toisen kanssa, ei vietä aikaa, juttele ja ole läsnä, on henkistä ja fyysistä läheisyyttä vaikea pitää yllä. Kun on myös jotain omaa, huomaa kaipaavansa toista, eikä sorru niin helposti toisen pitämisenä itsestäänselvyytenö. Myös jännite säilyy paremmin kun on jotain omaa. Omia harrastuksia saa tottakai olla.

      Kannatan omia rahoja ja yhteistä tiliä miltä maksetaan yhteiset menot. Itse en ole käynyt parisuhteessa ollessani koskaan baareissa eikä ystäviäkin on jo 20v nähnyt kotona, ulkoilemassa, konserteissa, . Puoliso voi käydä kohtuullisesti, jos haluaa. Jos joka viikko haluaa käydä, kaikki ei ole suhteessa kunnossa tai päihteet maistuu moraalia enemmänkin. Parisuhteen rajat sovitaan yhdessä. Kannatan rajaa, jossa sen mitä voit tehdä samaa sukupuolta olevan vastaavan tutun kanssa neutraalisti ilman hämmennystä, nolostumista tai outouden tunnettu voi tehdä huoletta samankin sukupuolen kanssa. Jos ei tanssi hitaita saamaa sukupuolta olevan vastaavan kaverin kansa kansaa m, ei se ole.

      Mustasukkaisuus riippuu paljon sen ilmenemisestä. Sitä saa olla, mutta luottamusta olis hyvä kasvattaa, jotta ei tarvitsisi pelät toisen lähtemistä tai asiatonta käytöstä. . Vapaata suhdetta en ole kokeillut. Vähän epäilen ettei minusta olisi siihen.

      Jokaisessa parisuhteessa on jotain hyvää ja jotain huonoa. Ideaalista parisuhdetta en ole vielä kokenut. Uskon, että aina tarvitaan kompromissejä jossain isoissa tai pienissä asioissa, tai ainakin hienosäätöä. Jos rakkautta löytyy ja molemmat tykkää läheisyydestä ja rakastelusta, arvot on saman suuntaisia ja aaltopituus kolahtaa, on muu helppo sopia. Ei se silloin on pikkuasioista enää kiinni.

    • Anonyymi

      Uuuppidtöööö

    • Anonyymi

      Kuka päättää asioista? Vaikka niin että mies tekee lopullisen päätöksen kun nainen on ensin huomaamatta suostutellut. Jos kyse ei oo mistään tärkeästä, ei väliä. Miksei asioita tekisi yhdessä kun toisesta pitää. Rahankäyttö on kunnossa silloin kun siitä ei tule riitoja. Maailman turhinta riidellä rahasta. Miksi baarissa pitäisi käydä yksin? Mulle ei tulisi mieleen mennä. Jos jollekin muulle tulee kai se on ok kun on luottamusta. Kaikki on vähän mustasukkaisia. Eipä se mitään haittaa, mutta sen pitäisi kyllä lieventyä hiljalleen kun saa oikeuden tarkistaa kaikki asiat eikä ikinä ole mitään outoa. Pieni mustasukkaisuus on hyvä, mutta ilman perusteetonta epäluuloa. Mä teen kotityöt mutta teen omassa tahdissa omilla kriteereilläni. Jos se ei kelpaa niin sit voi itse auttaa. Vapaa suhde... EI.

    • Anonyymi

      Ei nalkuta ja ostaa mulle kaljaa

    • Anonyymi

      Kultakin kykyjensä mukaan ja kullekkin tarpeidensa mukaan.

    • Anonyymi

      Lisää vastauksii

    • Anonyymi

      Lisääää vastauksii

    • Anonyymi

      Miks lisää, mihin tarviit niitä?

      • Anonyymi

        Vertailukohtia siihen onko toiveet ihmisten välillä yhteneviä vai erilaisia


    • Anonyymi

      Kysymäsi asiat ovat sellaisia, että niistä sovitaan yhdessä. Eli ensimmäiseen kysymyksee "kuka päättää" on vastauksena yhdessä päätetään!

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että ei vapaata suhdetta! Sellainen suhde ei ole toimiva, että istuisin kotona odottelemassa milloin herra suvaitsisi tulla kotiin milloin kenenkäkin luota.


    • Anonyymi

      Ei_mia haluu moniaviollisen suhteen ja pari todella kaunista vaaleaverikköä orjiksi häkkiin joita saa haukkua kaiket päivät ulkonäöstä jotta oma itsetunto pysyy hyvänä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe