Minä olen ihan amatöörikeräilijä, enkä kerää postimerkkejä niiden arvon vuoksi. Kokoelmani on suppea, mutta aina kun tielleni sattuu uusia merkkejä, on se saatava kokoelmaani. Onko tällaisille höpöhöpökeräilijöille oma ryhmänsä vai mitä?
Olisi kuitenkin kiva vaihtaa merkkejä, jonkun jolla on yhtä pieni kokoelma ja kaipaa vain tavanomaisia nykypäivän merkkejä. Leimattuja.
Nuoret postimerkkien ihailijat!
4
567
Vastaukset
- taidat olla
...oikea keräilijä, etkä mikään arvojen perässä juoksija. Ainakin itse arvostan tuollaista "esteettistä" keräilyä enemmän. Siitä saatu ilo on varmasti sitä oikeaa keräilyiloa ;)
- Mmirva
...niinpä niin. No mutta. Onko kukaan valmis vaihtelemaan postimerkkejä ilman hintoja?
- Voisin jopa
Mmirva kirjoitti:
...niinpä niin. No mutta. Onko kukaan valmis vaihtelemaan postimerkkejä ilman hintoja?
Antaa merkkejä ilman hintoja sattu olemaan niin pirun paljon ja kiinnostus on hiipumassa.Jos kiinnostaa niin kirjoittele [email protected]
jutellan sitten lisää mihin lähetän.
- eeemmm
Olet harrastamassa todella mukavaa hommaa!
Väitän kuitenkin että eräänä päivänä sinua rupeaa kiinnostamaan ne merkit jotka sinulla kokoelmassa ovat ihan luettelopohjalta.Ettei sinua silloin kovin kaduttaisi suosittelisin luettelon hankkimista kaikesta huolimatta!Olen itse kokenut saman"prosessin".Keräilystä saa in enemmän"irti"kun sitä tekee hiukan järjestelmällisesti.Alkuun minäkin otin kaikki kaikista maista mitä käteeni sain.Eteen tuli kuitenkin täysin mahdoton tilanne.Kokoelma turposi täysin hallitsemattomasti.
Saadessasi uuden postimerkin voit yrittää selvittää miksi se on julkaistu.Kyseessä on varmasti merkkihenkilö,paikkakunta,tapahtuma,maisema tai jokin aihe.Voit tutustua näin eri maihin ja niiden menneisyyteen ja kulttuuriin trodella näppärästi.Postimerkit ovat yleensä varsinaisia taideteoksia suurennuslasilla tarkasteltuina.
Tässä yksi mielipide!
Itse kuitenkin päätät mitä teet ja kuinka teet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708