Minä olen ihan amatöörikeräilijä, enkä kerää postimerkkejä niiden arvon vuoksi. Kokoelmani on suppea, mutta aina kun tielleni sattuu uusia merkkejä, on se saatava kokoelmaani. Onko tällaisille höpöhöpökeräilijöille oma ryhmänsä vai mitä?
Olisi kuitenkin kiva vaihtaa merkkejä, jonkun jolla on yhtä pieni kokoelma ja kaipaa vain tavanomaisia nykypäivän merkkejä. Leimattuja.
Nuoret postimerkkien ihailijat!
4
554
Vastaukset
- taidat olla
...oikea keräilijä, etkä mikään arvojen perässä juoksija. Ainakin itse arvostan tuollaista "esteettistä" keräilyä enemmän. Siitä saatu ilo on varmasti sitä oikeaa keräilyiloa ;)
- Mmirva
...niinpä niin. No mutta. Onko kukaan valmis vaihtelemaan postimerkkejä ilman hintoja?
- Voisin jopa
Mmirva kirjoitti:
...niinpä niin. No mutta. Onko kukaan valmis vaihtelemaan postimerkkejä ilman hintoja?
Antaa merkkejä ilman hintoja sattu olemaan niin pirun paljon ja kiinnostus on hiipumassa.Jos kiinnostaa niin kirjoittele [email protected]
jutellan sitten lisää mihin lähetän.
- eeemmm
Olet harrastamassa todella mukavaa hommaa!
Väitän kuitenkin että eräänä päivänä sinua rupeaa kiinnostamaan ne merkit jotka sinulla kokoelmassa ovat ihan luettelopohjalta.Ettei sinua silloin kovin kaduttaisi suosittelisin luettelon hankkimista kaikesta huolimatta!Olen itse kokenut saman"prosessin".Keräilystä saa in enemmän"irti"kun sitä tekee hiukan järjestelmällisesti.Alkuun minäkin otin kaikki kaikista maista mitä käteeni sain.Eteen tuli kuitenkin täysin mahdoton tilanne.Kokoelma turposi täysin hallitsemattomasti.
Saadessasi uuden postimerkin voit yrittää selvittää miksi se on julkaistu.Kyseessä on varmasti merkkihenkilö,paikkakunta,tapahtuma,maisema tai jokin aihe.Voit tutustua näin eri maihin ja niiden menneisyyteen ja kulttuuriin trodella näppärästi.Postimerkit ovat yleensä varsinaisia taideteoksia suurennuslasilla tarkasteltuina.
Tässä yksi mielipide!
Itse kuitenkin päätät mitä teet ja kuinka teet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108