Kuukausi Ozempicia takana ja vaikutus ruokahaluun ja verensokereihin todella myönteinen. Ongelma lähinnä aamuyöllä herääminen ja valvominen. Epäilen, että syömäni ruoka-annokset ovat nyt niin pieniä, ettei pärjää yön yli ilman pientä välitankkausta. On tässä vielä opettelua. Toisaalta en haluaisi syödä yhtään enempää kuin miltä tuntuu. Onko muilla riittänyt iltatankkaus (ruoka) aamuun asti? :D
Ozempic ja nukkuminen
6
2576
Vastaukset
- Anonyymi
Hiilihydraattipitoinen ilta-ateria saattaa parantaa unen laatua. https://www.pronutritionist.net/2013/09/olisiko-hiilareiden-siirtaminen-iltaan-hyva-idea/
Toisaalta on iltapaastostakin hyötyä. https://www.pronutritionist.net/2020/05/iltapaasto-ja-iltasyomisen-kevennys-katsaus-terveysvaikutuksiin/ - Anonyymi
Onko kukaan huomannut eroa ottaako piikin aamulla tai illalla.Mulle tulee paha olo,,ajattelin sen menevän yöllä paremmin ohi.
Herään kyllä usein aikaisin mutta ei ole ainakaan nälkä eli tänäänkin ylös kello 3 ja aamiainen vasta kello 9.
- Anonyymi
Harrastatko pätkäpaastoa? Kuinka monta tuntia/vrk?
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko pätkäpaastoa? Kuinka monta tuntia/vrk?
Käytännössä kyllä eli syön aamiaisen kello 9, lounasta joskus ip ja päivällisen kello 16. Tuo ei oikeastaan suunnitelmallista vaan olen ajautunut siihen. Kunhan kesämökkiaika alkaa niin aamiainen aikaistuu, asun kämppiksen kanssa niin en viitsi laittaa aamiaista kovin aikaisin mutta se ei haittaa koska ei ole nälkä.
- Anonyymi
Mulla taas unen tarve lisääntynyt huomattavasti, nälkää ei ollenkaan ja jos syön, niin jommasta kummasta päästä tulee ylös. Aika kurjaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067