Tulenko hulluksi vai saanko merkkejä edes menneeltä isoäidiltä

Anonyymi

Hei.

Pakko kysyä täältä, kun en itse tiedä olenko tulossa hulluksi vai saanko oikeasti merkkejä tuonpuoleisesta? Ensinnäkin, jostain syystä näen jatkuvasti samaa numeroa, 11, 111 tai 11:11. Tätä on jatkunut jo puoli vuotta, enkä ymmärrä miksi näen samaa lukua toistuvasti joja päivä. Viime aikoina on tapahtunut muitakin outoja asioita. Ensinnäkin, muutimme juuri ja nyt kuulen fyysisesti asioita. Eilen illalla kuulin kuin 2 leipäkiveä olisi isketty toisiinsa. Kaikki olivat sängyissään ja vauva vieressä. Meillä ei ole edes pattereita tms joista äänet voisi tulla. Ajattelin, että varmaan kuvittelen. Väjän aikaa kului, olin juuri vaipumassa uneen. Ja sitten taas, sama kiven iskun ääni kuului mutta nyt se kuului aivan korvan juuressa kovalla äänellä. Meinasin saada sydänkohtauksen. Samana päivänä ajattelin, että kokeilen kysyä jos isoäitini on edelleen mukana elämässäni toiselta puolelta. Puhuin siis ääneen ja pyysin merkkiä. No, parin minuutin päästä, meidän uudenkarhea televisio sammui itsellään. Kaukosäädin oli metrin päässä minusta ja mtn sähkökatkoja ei ollut. Olen myös viime aikoina aistinut kuulevani puheen sorinaa mutta en saa siitä mtn selvää. Lisäksi aivan kuin askelia. Mummuni on vuosia sitten näyttäytynyt minulle unissa kun minulla oli todella vaikea aika elämässäni. Mutta nyt nämä asiat alkaa jo vähän ihmetyttää. Pelkään tosissani, olenko tulossa mielisairaaksi vai mitä tämä on?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollainen ei tosiaan tarkoita että olisit tulossa hulluksi. Minulla on ollut vastaavanlaista kokemusta, olimme silloin myös muuttaneet uuteen asuntoon, kun vastaavaa alkoi enemmän ilmetä.
      Kävin selvänäkijän vastaanotolla, hän mainitsi lapsuuteni aikaisesta asiasta, joka oli jäänyt minulle epäselväksi ja neuvoi, mitä minun olisi hyvä tehdä. Tein kuinka sanoi ja tilanne normalisoitui. Henkimaailman asioita.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta. Saanko udella, mistä selvä näkijä sanoi sen johtuvan? Ja miten sait sen loppumaan? En oikeasti keksi mitään muuta selitystä kuin, joko tulen hulluksi tai isoäitini yrittää viestiä jotain minulle. Muut edesmenneet ei ole olleet niin läheisiä minulle, joten siksi ajattelen automaattisesti mummuani. Mutta en tosiaan ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Saanko udella, mistä selvä näkijä sanoi sen johtuvan? Ja miten sait sen loppumaan? En oikeasti keksi mitään muuta selitystä kuin, joko tulen hulluksi tai isoäitini yrittää viestiä jotain minulle. Muut edesmenneet ei ole olleet niin läheisiä minulle, joten siksi ajattelen automaattisesti mummuani. Mutta en tosiaan ymmärrä

        Menneisyydessäni oli asia joka oli pidetty minulta pimennossa, selvänäkijä, eli Naomi Mesinin luona tuolloin kävin, sanoi keneltä minun olisi hyvä asiasta kysyä, en ollut sitä muistanutkaan ennen kuin hän siitä mainitsi vaikka se oli aina minua jollakin lailla vaivannut.
        Kun olin tuon henkilön kanssa keskustellut tai paremminkin tivasin häneltä asiaa, hän lopulta kertoi ja tilanne rauhoittui.
        Selvänäkijä oli sanonut, että elämäntilanteessani tapahtunut muutos oli aiheuttanut asian ja hän sanoi että henkimaailma tekee toisinaan itsensä tuolla tavoin tiettäväksi.


    • Anonyymi

      Sellaseen voi olla monta syytä. Meille "aavekuiskaaja-Naomi hälytettiin apuihin kun oli alettu remontoida vanhaa taloa, se tuli perintönä meille.

      Aika pian alkoi kanssa kuulua ihmeellisiä paukahduksia, niinkui jotakin kattilan kansia olisi paukuteltu ja sitten vasta alkoiki hirvittään kun aloin kuulla askelten ääniä käytävästä vaikka ketään ei siellä kulkenu.. Mies ei niinkään mitään huomannu mutta minuu alkoi hirvittää.

      Naomi sitten tuli ja sanoi että tässä on ollut ovi. Katsoin mun miestä ihan järkyttyneenä kun siinä kohdassa seinää mitä näytti, oli siis tapetti päällä, oli remontin yhteydessä se ovi jätetty pois käytöstä. Sitä ei mitenkään olisi pitänyt tietää että siinä oli aiemmin ollut ovi.
      Sanoi että se kannattaisi varmaan palauttaa entiselleen.

      Mies ei ensten meinannu suostua mutta kun se kolinointi vaan jatkui niin siihen tosissaan palautettiin se ovi. Kummittelu tai mitä se sitte olikaan ollu loppui siihen.

    • Anonyymi

      Tasan tunnein välein tullu kommenttia tähän ja kaikis ylistetään Naomia, Olen kerran käynyt tämän näkijän luona enkä toiste mene, rahat meni hukkaan aika kului lähinnä siihen kun väitetty näkijä höpötti jostai suolisto bakteerista mikä tuhoaa koko maailman, väitti että mieheni pettää minua vaikka ei ole edes miestä höpisi kolmikraamasta mitä olisi jo vuosia jatkunu selkäni takana..

      • Anonyymi

        Oletkohan sekoittanut nyt näkijät ja kokijat, ilmeisesti sama joka joka keskustelussa käy naomia haukkumassa, tuostakin huomaa että täysin tuulesta temmattua. Kyllä kai nyt jokainen ennustaja-katselmuksessa reagoisi jos ennustaja alkaisi puhua miehestä jota ei ole. Vai kuunteleeko siinä muka joku miten kerrotaan miehestä joka pettää vaikkei miestä olisikaan, Taitaa paremmin olla, jos nyt siis edes ennustajalla lienet käynyt, että silloin vielä mies oli ja petti mutta enää ei ole ja täällä purat tuntoja kun uskalsi sen kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan sekoittanut nyt näkijät ja kokijat, ilmeisesti sama joka joka keskustelussa käy naomia haukkumassa, tuostakin huomaa että täysin tuulesta temmattua. Kyllä kai nyt jokainen ennustaja-katselmuksessa reagoisi jos ennustaja alkaisi puhua miehestä jota ei ole. Vai kuunteleeko siinä muka joku miten kerrotaan miehestä joka pettää vaikkei miestä olisikaan, Taitaa paremmin olla, jos nyt siis edes ennustajalla lienet käynyt, että silloin vielä mies oli ja petti mutta enää ei ole ja täällä purat tuntoja kun uskalsi sen kertoa.

        Oiskohan käynyt väärin ymmärrys... Ennustajathan puhuu tulevista...

        Kyseinen näkijä on hieroja kymmenien vuosien kokemuksella, olen häneltä itsekin ihan kaikkien aikojen parhaan hoidon saanut, pitkään jatkuneisiin päänsärkyihin. Että varmasti on hänellä suolistobakteeri asiat ja muutkin terveyteen liittyvät hallussa. Sain häneltä paljon ohjeistusta elämäntaparemonttiini ja hän ei muuten kyllä väitä yhtään mitään.

        Onkohan joku käsittänyt jotain väärin tai sitten muuten esittää ne väärin, mielestäni vielä erittäin ikävään sävyyn, herää kysymys, miksiköhän...?


      • Anonyymi

        Näinhän se on. Naomi ei osannut ennustaa minullekaan mitään konkreettista eikä mikään hänen höperehtimisistään ole toteutunut vaikka vuosia on jo kulunut. Älkää hyvät uskoko näitä jatkuvia Naomi-mainospuheita mitä tällä palstalla Naomi itse tai joku hänen läheisensä tänne mielikuvituksestaan suoltaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Naomi ei osannut ennustaa minullekaan mitään konkreettista eikä mikään hänen höperehtimisistään ole toteutunut vaikka vuosia on jo kulunut. Älkää hyvät uskoko näitä jatkuvia Naomi-mainospuheita mitä tällä palstalla Naomi itse tai joku hänen läheisensä tänne mielikuvituksestaan suoltaa!

        etköhän tuos aiemmin jo mielipiteesi esitit. Mahdat se ainut höperehtivä. miks tuosta naomista niin kauheasti käyt täällä vaivaa näkemässä, vaihda topiccia - sellaseen missä ei keskustella näkijöistä. Onko sinulta pois jos häntä kehutaan. mitä se sinun asiasi mitä ihmiset kirjoittaa ja mihin uskoo, joku näkijä-kontrolli-topic-valvoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Naomi ei osannut ennustaa minullekaan mitään konkreettista eikä mikään hänen höperehtimisistään ole toteutunut vaikka vuosia on jo kulunut. Älkää hyvät uskoko näitä jatkuvia Naomi-mainospuheita mitä tällä palstalla Naomi itse tai joku hänen läheisensä tänne mielikuvituksestaan suoltaa!

        Vuosia jo kulunut eikä mitään tapahtunut. Käy oikein sääliksi näkijöitä jos heidän tarvitsee sellaisillekin jotain osata kertoa joilla ei yhtään mitään tapahdu. Miten siinä sitten jotain konkreettista voi kertoa jos ei sellaista ole!
        Kaikki ne vuodetko käyvät täällä sitten näkijöille kiukuttelemassa kun nämä ei voi sellaista kertoa mitä ei ole tapahtumassa, kun ei kerran ole mitään tapahtumassa.
        Voimia kaikille näkijöille teette arvokasta työtä. Turhanmarisijoista ei kannata välittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etköhän tuos aiemmin jo mielipiteesi esitit. Mahdat se ainut höperehtivä. miks tuosta naomista niin kauheasti käyt täällä vaivaa näkemässä, vaihda topiccia - sellaseen missä ei keskustella näkijöistä. Onko sinulta pois jos häntä kehutaan. mitä se sinun asiasi mitä ihmiset kirjoittaa ja mihin uskoo, joku näkijä-kontrolli-topic-valvoja?

        Olen eri kommentoija, tämä on ensimmäinen viestini ketjuun. En pidä siitä, että täällä mainostetaan näkijöitä, jotka eivät oikeasti näe yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia jo kulunut eikä mitään tapahtunut. Käy oikein sääliksi näkijöitä jos heidän tarvitsee sellaisillekin jotain osata kertoa joilla ei yhtään mitään tapahdu. Miten siinä sitten jotain konkreettista voi kertoa jos ei sellaista ole!
        Kaikki ne vuodetko käyvät täällä sitten näkijöille kiukuttelemassa kun nämä ei voi sellaista kertoa mitä ei ole tapahtumassa, kun ei kerran ole mitään tapahtumassa.
        Voimia kaikille näkijöille teette arvokasta työtä. Turhanmarisijoista ei kannata välittää!

        Mistä ihmeestä sinä olet saanut käsityksen, ettei elämässäni tapahdu mitään? Olen Naomille soittamisen jälkeen esim. avioitunut ja saanut esikoiseni, eikä Naomi näitä tapahtumia nähnyt tulevaksi. Siinäpä näkijä kerrakseen!

        Miksi sinulla muuten on pakkomielle puolustella Naomia tällä palstalla? Lienet joku hänen läheisistään tai joku häneen pakkomielteisesti ihastunut mies. Sinut tunnistaa kyllä, kirjoitustyylisi on aina sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri kommentoija, tämä on ensimmäinen viestini ketjuun. En pidä siitä, että täällä mainostetaan näkijöitä, jotka eivät oikeasti näe yhtään mitään.

        Pakkoko tullla näitä lukemaan?!


    • Anonyymi

      Olen eri kommentoija. Et vaikuta mitenkään "hulluksitulevalta". Itselläni ei ole tuollaisia aistimuskokemuksia ollut, mutta pari ystävääni näkee silloin tällöin näkyjä ja enneunia.

      Olen käynyt meedioilla muutaman kerran ja saanut heiltä viestejä edesmenneiltä läheisiltä. Ne viestit ovat olleet hyvin vakuuttavia, sisältäneet tietoa, jota meedio ei mitenkään ole voinut arvata tai saada tietää ns. normaalilla tavalla. Käynnit ovat olleet minulle rauhoittavia kokemuksia. Yhteys henkimaailmaan tuntuu minulle normaalilta, arkiselta, miellyttävältä, luonnolliselta. Uskon, että jokainen meistä voi saada viestejä oman herkkyytensä kautta, vaikka tietyt ihmiset ovat erikoistuneet siihen, kuten esim. meediot.

      Olen käynyt Marja Pennasella Lahdessa ja Hannele Piekkolalla ja Arja Kososella Helsingissä. Meedioiden yhteystietoja saa Henkinen kehitys ry:stä. Toivottavasti tilanteesi rauhoittuu, ja saat jonkinlaisen selvyyden asiaan. Oma kokemukseni on, että henkimaailmassa ei ole mitään pelättävää:)

      • Anonyymi

        Meedioitten ja selvänäkijöitten - monethan on molempia, yhteystietoja saa puskaradion kautta ja googlettamalla. Kaikki eivät tosiaankaan ole missään yhdistyksissä.


      • Anonyymi

        Aloittaja kertoi telkkarin sammumisesta. Olen kuullut ja lukenut, miten sähkölaitteissa ja kelloissa tapahtuu joskus outoja häiriöitä kuolemantapausten yhteydessä. Minulle kävi niin tänä keväänä, kun äitini kuoli. Hän kuoli pari kuukautta ennen syntymäpäivääni. Kolme päivää synttärini jälkeen alkoi puhelimeni yhtäkkiä piippailla ja soittaa iloista muistutussävelmää. Ihmettelin, koska en ole säätänyt siihen koskaan mitään muistutusta, minulla ei ole ollut sellaisille tarvetta. Herätyskellon olen joskus säätänyt, mutta en muistutusta. En itse asiassa edes tiennyt, että puhelimessani on sellainen mahdollisuus. Vasta kun tutkailin puhelinta minulle selvisi, että siinä on muistutustoiminto, ja että se on nyt jostain syystä mennyt päälle.

        Muistutusmusiikki siis piippaili, ja samalla tuli näyttöön kukan kuva ja päivämäärä, joka oli täsmälleen syntymäpäiväni, muodossa ensin kuukausi, sitten päivä. Vuosiluku oli 2011, joka oli puhelimen valmistumisvuosi, jolloin siihen oli asetettu tehdasasetukset. Vuosiluku ei siis ollut kuluva vuosi, eikä myöskään syntymävuoteni (tietenkään), mutta päivä ja kuukausi oli synttärini päivämäärä. Ja kun tämä yllättävä muistutusmusiikki alkoi soida, olin siis täyttänyt vuosia aivan äskettäin, kolme päivää aikaisemmin.

        Vuosilukukaan ei ollut aivan merkityksetön, sillä luku 11 on elämänpolkuni numero. Eräs numerologi laski sen minulle kerran.

        Sain siis yllättäen puhelimestani synttärionnittelun, ei ihan oikeana päivänä tosin, mutta kolme päivää sen jälkeen. Synttärini oli perjantaina, onnittelumuistutus tuli maanantaina.

        Tutkailin puhelimen valikkoja ja löysin muistutusvaihtoehdot, siellä oli erilaisia, onnittelu oli se mikä nyt oli jostain syystä mennyt päälle. Miksi siinä oli juuri syntymäpäiväni? Ja miksi puhelimeen oli ylipäänsä ohjelmoitu mitään muistutuksia? Itse en siis ollut sitä tehnyt, enhän olisi osannutkaan. Ajattelin, että sen täytyy olla jonkun tehdastyöntekijän vahinko, muuta syytä en keksi. Minkään muun päivän kohdalla ei puhelimessa ollut mitään valmiiksi ohjelmoituja muistutuksia tai muita toimintoja.

        Mietin mikä oli saanut sen toiminnon käyntiin juuri nyt, ja keksinkin osaselityksen: olin noin viikko sitten vaihtanut prepaid-korttia ja siinä yhteydessä ottanut akun irti, ja silloin puhelimen päivämäärä aina nollautuu. En yleensä välitä ohjelmoida näytölle oikeaa päivää, koska en katso päivämääriä puhelimesta vaan paperikalenterista, jos on tarvis. Nyt oli käynyt niin, että kun päivämäärä oli nollautunut ja kalenteri alkanut juosta taas alusta, se oli tullut sen päivämäärän kohdalle, joka oli syntymäpäiväni, ja valmiiksi ohjelmoitu toiminto käynnistyi. Tältä osin tapaus on selitettävissä. Mutta sitä, miksi puhelimessa oli ohjelmoituna onnittelumuistutus juuri kyseiselle päivälle, tismalleen synttäripäivälleni, en tiedä. Miksi jollekulle työntekijälle jossain Aasiassa on sattunut sellainen moka, hänen kootessaan osia liukuhihnalla, varmaan väsyneenä...

        Olen ostanut puhelimeni uutena, tavallisesta kaupasta. Se ei ole koskaan ollut kenenkään muun hallussa kuin minun. En ole lainaillut sitä kenellekään, se ei ole ollut hukassa tms. niin että joku olisi päässyt (jostain ihmeen syystä) ohjelmoimaan siihen mitään toimintoja. Kukaan läheiseni ei myöskään ole voinut tietämättäni säätää siihen onnittelumuistutusta, mikä voisi varmaan olla hauska vitsi, mutta ei minun kohdallani kuitenkaan mahdollinen. Olen sinkku ja asun yksin, ja läheiseni, vaikka kyllä muistavatkin minua syntymäpäivänäni, eivät todellakaan käpälöi puhelintani säätääkseen siihen mitään ylläreitä. - Ei siis mitään järkevää selitystä, miksi puhelimessa oli ensinnäkin valmiina onnittelumuistutus syntymäpäiväni päivämäärälle, ja miksi se alkoi soida juuri nyt.

        Kyseinen puhelin on ollut minulla ainakin seitsemän vuotta, yksinkertainen vanha perusluuri, ei älypuhelin.

        Tämä omituinen sattuma, häiriö puhelimen toiminnassa tapahtui siis noin kuukausi äitini kuoleman jälkeen. Hän ei varmaan päässyt onnittelemaan muuten :) Anonyymi 21.01.2021 18:15

        -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kertoi telkkarin sammumisesta. Olen kuullut ja lukenut, miten sähkölaitteissa ja kelloissa tapahtuu joskus outoja häiriöitä kuolemantapausten yhteydessä. Minulle kävi niin tänä keväänä, kun äitini kuoli. Hän kuoli pari kuukautta ennen syntymäpäivääni. Kolme päivää synttärini jälkeen alkoi puhelimeni yhtäkkiä piippailla ja soittaa iloista muistutussävelmää. Ihmettelin, koska en ole säätänyt siihen koskaan mitään muistutusta, minulla ei ole ollut sellaisille tarvetta. Herätyskellon olen joskus säätänyt, mutta en muistutusta. En itse asiassa edes tiennyt, että puhelimessani on sellainen mahdollisuus. Vasta kun tutkailin puhelinta minulle selvisi, että siinä on muistutustoiminto, ja että se on nyt jostain syystä mennyt päälle.

        Muistutusmusiikki siis piippaili, ja samalla tuli näyttöön kukan kuva ja päivämäärä, joka oli täsmälleen syntymäpäiväni, muodossa ensin kuukausi, sitten päivä. Vuosiluku oli 2011, joka oli puhelimen valmistumisvuosi, jolloin siihen oli asetettu tehdasasetukset. Vuosiluku ei siis ollut kuluva vuosi, eikä myöskään syntymävuoteni (tietenkään), mutta päivä ja kuukausi oli synttärini päivämäärä. Ja kun tämä yllättävä muistutusmusiikki alkoi soida, olin siis täyttänyt vuosia aivan äskettäin, kolme päivää aikaisemmin.

        Vuosilukukaan ei ollut aivan merkityksetön, sillä luku 11 on elämänpolkuni numero. Eräs numerologi laski sen minulle kerran.

        Sain siis yllättäen puhelimestani synttärionnittelun, ei ihan oikeana päivänä tosin, mutta kolme päivää sen jälkeen. Synttärini oli perjantaina, onnittelumuistutus tuli maanantaina.

        Tutkailin puhelimen valikkoja ja löysin muistutusvaihtoehdot, siellä oli erilaisia, onnittelu oli se mikä nyt oli jostain syystä mennyt päälle. Miksi siinä oli juuri syntymäpäiväni? Ja miksi puhelimeen oli ylipäänsä ohjelmoitu mitään muistutuksia? Itse en siis ollut sitä tehnyt, enhän olisi osannutkaan. Ajattelin, että sen täytyy olla jonkun tehdastyöntekijän vahinko, muuta syytä en keksi. Minkään muun päivän kohdalla ei puhelimessa ollut mitään valmiiksi ohjelmoituja muistutuksia tai muita toimintoja.

        Mietin mikä oli saanut sen toiminnon käyntiin juuri nyt, ja keksinkin osaselityksen: olin noin viikko sitten vaihtanut prepaid-korttia ja siinä yhteydessä ottanut akun irti, ja silloin puhelimen päivämäärä aina nollautuu. En yleensä välitä ohjelmoida näytölle oikeaa päivää, koska en katso päivämääriä puhelimesta vaan paperikalenterista, jos on tarvis. Nyt oli käynyt niin, että kun päivämäärä oli nollautunut ja kalenteri alkanut juosta taas alusta, se oli tullut sen päivämäärän kohdalle, joka oli syntymäpäiväni, ja valmiiksi ohjelmoitu toiminto käynnistyi. Tältä osin tapaus on selitettävissä. Mutta sitä, miksi puhelimessa oli ohjelmoituna onnittelumuistutus juuri kyseiselle päivälle, tismalleen synttäripäivälleni, en tiedä. Miksi jollekulle työntekijälle jossain Aasiassa on sattunut sellainen moka, hänen kootessaan osia liukuhihnalla, varmaan väsyneenä...

        Olen ostanut puhelimeni uutena, tavallisesta kaupasta. Se ei ole koskaan ollut kenenkään muun hallussa kuin minun. En ole lainaillut sitä kenellekään, se ei ole ollut hukassa tms. niin että joku olisi päässyt (jostain ihmeen syystä) ohjelmoimaan siihen mitään toimintoja. Kukaan läheiseni ei myöskään ole voinut tietämättäni säätää siihen onnittelumuistutusta, mikä voisi varmaan olla hauska vitsi, mutta ei minun kohdallani kuitenkaan mahdollinen. Olen sinkku ja asun yksin, ja läheiseni, vaikka kyllä muistavatkin minua syntymäpäivänäni, eivät todellakaan käpälöi puhelintani säätääkseen siihen mitään ylläreitä. - Ei siis mitään järkevää selitystä, miksi puhelimessa oli ensinnäkin valmiina onnittelumuistutus syntymäpäiväni päivämäärälle, ja miksi se alkoi soida juuri nyt.

        Kyseinen puhelin on ollut minulla ainakin seitsemän vuotta, yksinkertainen vanha perusluuri, ei älypuhelin.

        Tämä omituinen sattuma, häiriö puhelimen toiminnassa tapahtui siis noin kuukausi äitini kuoleman jälkeen. Hän ei varmaan päässyt onnittelemaan muuten :) Anonyymi 21.01.2021 18:15

        -

        Kerron vielä yhden jutun. Kävin joskus yli kymmenen vuotta sitten Pirjo Mäkisellä, hän on selvänäkijä, ei valitettavasti enää pidä vastaanottoa. Hän ennusti minulle paljon, ja sanoi muun ohella, että tiettynä päivänä, joka oli ensi lokakuussa, vaihtuu elämässäni jokin aikakausi. Hän ei täsmentänyt, miten tai mikä, enkä kysynytkään, koska hänellä oli niin paljon muuta kerrottavana enkä halunnut keskeyttää. Nauhoitin käynnin, joten sain tarkistettua päivämäärän. No mitä tapahtui kyseisenä päivänä - ei mitään erikoista, mutta rannekelloni pysähtyi, koska patteri loppui. Se oli tarkalleen se päivä jonka Pirjo oli sanonut. Koetin miettiä, tapahtuiko elämässäni mitään epätavallista silloin tai niihin aikoihin, mutta se oli ihan tavallinen päivä. - Pirjo osui kyllä monessa asiassa muuten oikeaan, ja hän välitti minulle myös viestejä läheisiltäni henkimaailmasta. Hyvä kokemus jäi hänestä:) Olisi kiva tietää, mitä hän tarkoitti, tai tarkoittiko jotain erityistä sillä päivämäärällä, vai oliko se vain sattumaa... Ehkä elämäni kehityssuunta tuli johonkin pisteeseen, jota en tiedostanut, joku karmallinen juttu tms. No, ei tarvitse kaikkea miettiä:)
        Anonyymi 21.01.2021 18:15


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meedioitten ja selvänäkijöitten - monethan on molempia, yhteystietoja saa puskaradion kautta ja googlettamalla. Kaikki eivät tosiaankaan ole missään yhdistyksissä.

        Toki, ei kaikki meediot toimi yhdistyksissä, esim. Arja Kosonen ei taida ainakaan tällä hetkellä olla, löysin hänet suoraan netistä ihan tällaisten palstakeskustelujen perusteella.

        Olen käynyt joskus Helsingin yhdistyksen meedioilloissa, jolloin on harjoittelevat meediot ja oviraha vain 5 e. Siellä olen kerran saanut yhden viestin. Hyvä tunnelma siellä on, ja mielenkiintoista. Anonyymi 21.01.2021 18:15


    • Anonyymi

      Ilen myös kuullut etäistä puheensorinaa paikassa, jossa tiettävästi kummitteli. Ystäväni oli mukana ja kuulimme sen yhdessä samaan aikaan. Äänet kuuluvat tietyssä huoneessa, tietyssä kohdassa.

      Oletko varma, että kysessä on isoäitisi?

      Ehkä aave tuli talon mukana ja on jäänyt johonkin kohtaan, missä kyseisellä luvulla on merkitys ja koittaa viestiä jotain tai kertoa olemassa olostaan. Jos kuulet äänen, tai näet varjon, niin heiluta🙋

    • Älkää käykö selvännäkijöillä sillä pelaatte silloin saatanan kanssa peliä ja se osaa huijata hyvin kun se on ,kuten Jeesus sanoo ......se on mestari valehtelija eli paras ja voi esittäytyä vaik valkeuden enkelinäkin.
      Pyytäkää uskovaa ihmistä siunaamaan talo ,missä kukakin asuu ja asiat tulee kuntoon..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe