En ota rokotetta .

Anonyymi

50-69-vuotiaiden todennäköisyys selvitä taudista on 99,5% – eli yksi kahdestasadasta sairastuneesta menehtyy – tässä ovat mukana myös ne, keillä on monia kroonisia sairauksia. Eikä tässä ole huomioitu käytettävissä olevia hoitomuotoja! Yli 70-vuotiaiden keskuudessa lähestytään 95%:n todennäköisyyttä – ilman hoitoa. Enimmäkseen sairauteen kuolevat sellaiset iäkkäät ja monisairaat ihmiset, jotka jo muutenkin ovat lähellä kuolemaa. Heille kuolema voi tulla myös tavallisen flunssan kautta.

246

4736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän nämä covid rokotteet estä taudin leviämistä .

      • Anonyymi

        "Eihän nämä covid rokotteet estä taudin leviämistä ."
        Ei estä tartuntaa eikä estä leviämistä, joten miksi koerokote pitäisi ottaa?


      • Anonyymi

        juu ei estä levittämistä, voi levittää sellaisiin joilla ei ole rokotettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ei estä levittämistä, voi levittää sellaisiin joilla ei ole rokotettu

        En aio ottaa rokotetta

        - sairaanhoitaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ei estä levittämistä, voi levittää sellaisiin joilla ei ole rokotettu

        Rokotettu voi levittää tartuntaa myös rokotettuihin. Rokote ei estä tartuntaa eikä sitä, että rokotettu ei sitä edelleen levittäisi niin rokotettuihin kuin rokottamatomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio ottaa rokotetta

        - sairaanhoitaja

        Minä otin jo.
        - lääkäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio ottaa rokotetta

        - sairaanhoitaja

        Jos todella olet sairaanhoitaja, jota syvästi epäilen, sinun ei pitäisi toimia siinä tehtävässä potilasturvallisuuden takia. Luultavasti vain uskottelet täällä olevasi sairaanhoitaja ja muutenkin syyllistyt väärien tietojen levittämiseen. Moni hölmö uskoo niitä.

        Hyvin harvat hoitohenkilökuntaan kuuluvat eivät ota koronarokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos todella olet sairaanhoitaja, jota syvästi epäilen, sinun ei pitäisi toimia siinä tehtävässä potilasturvallisuuden takia. Luultavasti vain uskottelet täällä olevasi sairaanhoitaja ja muutenkin syyllistyt väärien tietojen levittämiseen. Moni hölmö uskoo niitä.

        Hyvin harvat hoitohenkilökuntaan kuuluvat eivät ota koronarokotetta.

        Järkevimmät niin hoitohenkilöstöstä kuin muista, eivät ota rokotetta.


      • Anonyymi

        Israeilista saatujen tutkimustietojen mukaan rokote estäisikin jonkin verran leviämistä.


      • Anonyymi

        Tauti levittää koronavirusta,vaikka kuinka ottaisi Rokotteen.Se on kokeellinen valmiste.Mä odotan sitä suomalaista nenäsumutetta.Se ei oo saanut jostain syystä rahoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän nämä covid rokotteet estä taudin leviämistä ."
        Ei estä tartuntaa eikä estä leviämistä, joten miksi koerokote pitäisi ottaa?

        On taas oikein fiksua ajattelua. Vakavan kuolemaan johtavan koronan voi saada myös kahden rokotteen jälkeen. Olette aivopestyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio ottaa rokotetta

        - sairaanhoitaja

        Kyllä sh:t ja lh:t ottavat monet vastoin tahtoaan, pelossa. Näkevät kuitenkin asioita rokotteista mistä eivät saa puhua muille ulkopuolisille. Hipihiljaa aivoinfarkteista ja veritulpista lukuun ottamatta kaikkea muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotettu voi levittää tartuntaa myös rokotettuihin. Rokote ei estä tartuntaa eikä sitä, että rokotettu ei sitä edelleen levittäisi niin rokotettuihin kuin rokottamatomiin.

        Niin se on JUURIKIN NÄIN. Moni rokotteen ottanut vain haluaa jotenkin kusettaa itteään että juu tein oikean päätöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ei estä levittämistä, voi levittää sellaisiin joilla ei ole rokotettu

        Voi levitä myös rokotettuihin, siksi rokotetutkin joutuvat maskia käyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otin jo.
        - lääkäri

        En ota "rokotetta".

        Siivooja


      • Anonyymi

        Nyt on virallisesti myönnetty koronan olevan vain yksi flunssa muoto

        Kauan se kesti ja paljon rahaa tuhlattiin ja vanhuksia pleksien taakse tapettiin

        Kansan lammasmainen joukkohysteria huomattiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on virallisesti myönnetty koronan olevan vain yksi flunssa muoto

        Kauan se kesti ja paljon rahaa tuhlattiin ja vanhuksia pleksien taakse tapettiin

        Kansan lammasmainen joukkohysteria huomattiin

        Mitä minä Ressu, Kokkolan Kingsi, Reijo Kivelä sanoin ja kirjoitin jo toukokuussa 2020. Olin taas kerran oikeassa ja ennustin oikein. Ja ei muuta, kuin minulle vittuillaan aina vaan, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Lääketieteelliset auktoriteetit, kuten USA:n Fauci, ovat jo julkisesti myöntäneet, että rokotteet eivät estä taudin leviämistä, eivätkä siten vapauta rajoituksista ja suosituksista. Miksi sitten terveiden ihmisten pitäisi ottaa kokeellinen, epäluotettava lääke, josta voi olla erittäin haitallisia sivuvaikutuksia?

      • Anonyymi

        " Miksi sitten terveiden ihmisten pitäisi ottaa kokeellinen, epäluotettava lääke, josta voi olla erittäin haitallisia sivuvaikutuksia?"
        Erittäin hyvä kysymys. Jospa joku rokoteuskovainen ja ehdottomasti koe-eläimeksi haluava sorvaisi tuohon vastauksen.


      • Anonyymi

        Niin "ennen kuin rokotus on riittävän kattava".
        Jos covidin kuolemat ja mahdolliset ongelmat ovat pieniä, niin rokotuksen on vieläkin pienemmät.
        Covid muuttuu ja riskit kasvaa jos ei ota rokotetta.
        Voiko ihmiset oikeasti olla noin tyhmiä etteivät osaa ajatella asiaa kuin vain omalta kannaltaan, kovin tyhmästi ja itsekkäästi ajateltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin "ennen kuin rokotus on riittävän kattava".
        Jos covidin kuolemat ja mahdolliset ongelmat ovat pieniä, niin rokotuksen on vieläkin pienemmät.
        Covid muuttuu ja riskit kasvaa jos ei ota rokotetta.
        Voiko ihmiset oikeasti olla noin tyhmiä etteivät osaa ajatella asiaa kuin vain omalta kannaltaan, kovin tyhmästi ja itsekkäästi ajateltu.

        Covid viruksen riskit tiedetään. Rokotteen riskejä ei tiedetä.
        Virus varmasti muuttuu ja riskit kasvaa mutta rokotteella ei tähän ole mitään vaikutusta.
        Juuri omalta kannaltaan rokotetetta ottamattomat asiaa ajattelee, niinkuin pitääkin.
        Ne jotka koe-eläimiksi haluaa voivat rokotteen vapaasti ottaa, onhan se vapaehtoista.
        Tyhmäksi ja itsekkääksi viisaita ja varovaisia, rokoteuskoisten taholta tapahtuva leimaaminen osoittaa juurin sen miten kieroonkasvanut luonne roketeuskovaisella on.
        Toki rokoteuskovainen haluaisi, että koekaniinin osaan myös häntä viisaammat lähtisi, tuntisi varmaan olevansa onnellinen itseään paremmassa=älykkäämmässä seurassa.


    • Anonyymi

      80% Suomalaisista ottaa rokotteen. Se on riittävä määrä.

      • Anonyymi

        Miksi juuri sitä sukunimeä kantavat täytyisi rokottaa 80-prosenttisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri sitä sukunimeä kantavat täytyisi rokottaa 80-prosenttisesti?

        Olisi parempi jos Korhoset ottaisivat rokotteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri sitä sukunimeä kantavat täytyisi rokottaa 80-prosenttisesti?

        Ootpas nokkela!


      • Anonyymi

        Kuolin% on sama kummassakin ryhmässä!

        Rokotteet ovat siis turhia!


    • Anonyymi

      Kumma tauti tämä rokotusten vastaisuus, löytyisikö siihen rokotetta.
      Mitä jos lopetetaan kaikki hoito mikä liittyy terveyteen voihan silloinkin olla todennäköistä, että jotkut jäävät eloon.
      Voipi olla tai voipi tulla tai sitten kaikki menee huomaamatta ohi.

      • Anonyymi

        Kaikkihan me kuollaan joskus.Näillä säädöksillä nälkään kuolee pian enemmän kuin räkätautiin .


      • Anonyymi

        "Kumma tauti tämä rokotusten vastaisuus, "
        Ei se ole tauti, vaan järkevää itsensä rokotteen mahdollisilta erittäin vaarallisilta sairauksilta suojaamista, kaikille tämä ei vaan näytä olevan selvää, kuten hölmöllä kirjoituksellasi todistat.


      • Anonyymi

        Kiertäytyjät saattavat olla myös kriiittisiä, eli sinittömyyssilmäisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kumma tauti tämä rokotusten vastaisuus, "
        Ei se ole tauti, vaan järkevää itsensä rokotteen mahdollisilta erittäin vaarallisilta sairauksilta suojaamista, kaikille tämä ei vaan näytä olevan selvää, kuten hölmöllä kirjoituksellasi todistat.

        Ymmärsit viestin väärin, käänsin rokotuksen vastaisuuden ""Kumma tauti tämä rokotusten vastaisuus, "
        Itse otan rokotteen heti kun se mahdollista.


      • Anonyymi

        Rokotevastainen, on lapsellisen mielen keksimä nimitys.

        Kai minulla ja jokaisella muullakin on OIKEUS tietää mitä joku muu haluaa meidän omaan ruumiiseemme piikittää??!!

        Minun ruumiini, minun päätökseni.

        Ota sinä rokote.Olet sitten turvassa.
        Mutta älä työnnä nokkaasi siihen otanko minä rokotteen tai muut.

        "laumasuoja" on toinen idioottien keksimä sana.
        Laumasuojaa EI OLE OLEMASSA.

        Ainoatakaan tieteellistä tutkimusta ei ole kukaan pystynyt näyttämään sen olemassaolosta.Enkä tarkoita nyt youtubevideota jossa joku tuntematon seniili valkotakkinen sepustaa paskaa, vaan linkki suoraan tutkimuspapereihin jotka on julkisesti luettavissa ja joissa on tutkijoiden nimet jne tiedot, mikä on otanta, milloin tehty, aivan koko helvetin paletti asian tiimoilta pitää olla ja todennettavissa.

        Jos sitä kerran ei sitten ole olemassa, niin ei teoriakaan pidä paikkaansa.

        On olemassa todisteita siitäkin ettei koko virusta edes ole olemassa.

        virusta ei ole koskaan pystytty eristämään laboratoriossa, siis toisinsanoen sitä ei ole löydetty eikä pystytty todistamaan sen olemassaoloa.

        Miksi kaikki puskevat rokotetta? No raha.

        Triljoona dollaria vuodessa on riittävä syy,ja kun tarpeeksi moni sen myrkyn itseensä ottaa, he, ja jälkeläisensä ovat niin sairaita että se tuottaa lääketeollisuudelle mukavat lisärahat hoitojen jne muodossa vastuuvapauslauseke "rokotteessa" takaa ettei kukaan joudu vastuuseenkaan teoistaan.Sekin on todistettu ettei kyseessä edes ole rokote.

        Herätkää nyt hemmetissä ennenkuin rottahallituksemme tappaa puolet kansasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastainen, on lapsellisen mielen keksimä nimitys.

        Kai minulla ja jokaisella muullakin on OIKEUS tietää mitä joku muu haluaa meidän omaan ruumiiseemme piikittää??!!

        Minun ruumiini, minun päätökseni.

        Ota sinä rokote.Olet sitten turvassa.
        Mutta älä työnnä nokkaasi siihen otanko minä rokotteen tai muut.

        "laumasuoja" on toinen idioottien keksimä sana.
        Laumasuojaa EI OLE OLEMASSA.

        Ainoatakaan tieteellistä tutkimusta ei ole kukaan pystynyt näyttämään sen olemassaolosta.Enkä tarkoita nyt youtubevideota jossa joku tuntematon seniili valkotakkinen sepustaa paskaa, vaan linkki suoraan tutkimuspapereihin jotka on julkisesti luettavissa ja joissa on tutkijoiden nimet jne tiedot, mikä on otanta, milloin tehty, aivan koko helvetin paletti asian tiimoilta pitää olla ja todennettavissa.

        Jos sitä kerran ei sitten ole olemassa, niin ei teoriakaan pidä paikkaansa.

        On olemassa todisteita siitäkin ettei koko virusta edes ole olemassa.

        virusta ei ole koskaan pystytty eristämään laboratoriossa, siis toisinsanoen sitä ei ole löydetty eikä pystytty todistamaan sen olemassaoloa.

        Miksi kaikki puskevat rokotetta? No raha.

        Triljoona dollaria vuodessa on riittävä syy,ja kun tarpeeksi moni sen myrkyn itseensä ottaa, he, ja jälkeläisensä ovat niin sairaita että se tuottaa lääketeollisuudelle mukavat lisärahat hoitojen jne muodossa vastuuvapauslauseke "rokotteessa" takaa ettei kukaan joudu vastuuseenkaan teoistaan.Sekin on todistettu ettei kyseessä edes ole rokote.

        Herätkää nyt hemmetissä ennenkuin rottahallituksemme tappaa puolet kansasta.

        Kaiva sitä poteroa syvemmäksi kukaan ei ole loppujen lopuksi kiinnostunut mitä sinä teet kunhan et tee laittomuuksia.
        Silloin kun tulet tänne elvistelemään niin olet vapaata riistaa, sinun tiedot ovat sitä luulotautia joka leviää ja saastuttaa kaiken mihin nokkansa tökkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit viestin väärin, käänsin rokotuksen vastaisuuden ""Kumma tauti tämä rokotusten vastaisuus, "
        Itse otan rokotteen heti kun se mahdollista.

        Ymmärsin, että haluaisit kaikkien ottavan rokotteen. Oliko näin?
        Tottakai rokoteuskovaisena rokotteen otat. Muistanet kuitenkin, että sen ottaminen on vapaehtoista, joten rokotetta ottamattomien leimaaminen joksikin "taudin" kantajiksi osoittaa taholtasi melkoista, päätäppä itse mitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastainen, on lapsellisen mielen keksimä nimitys.

        Kai minulla ja jokaisella muullakin on OIKEUS tietää mitä joku muu haluaa meidän omaan ruumiiseemme piikittää??!!

        Minun ruumiini, minun päätökseni.

        Ota sinä rokote.Olet sitten turvassa.
        Mutta älä työnnä nokkaasi siihen otanko minä rokotteen tai muut.

        "laumasuoja" on toinen idioottien keksimä sana.
        Laumasuojaa EI OLE OLEMASSA.

        Ainoatakaan tieteellistä tutkimusta ei ole kukaan pystynyt näyttämään sen olemassaolosta.Enkä tarkoita nyt youtubevideota jossa joku tuntematon seniili valkotakkinen sepustaa paskaa, vaan linkki suoraan tutkimuspapereihin jotka on julkisesti luettavissa ja joissa on tutkijoiden nimet jne tiedot, mikä on otanta, milloin tehty, aivan koko helvetin paletti asian tiimoilta pitää olla ja todennettavissa.

        Jos sitä kerran ei sitten ole olemassa, niin ei teoriakaan pidä paikkaansa.

        On olemassa todisteita siitäkin ettei koko virusta edes ole olemassa.

        virusta ei ole koskaan pystytty eristämään laboratoriossa, siis toisinsanoen sitä ei ole löydetty eikä pystytty todistamaan sen olemassaoloa.

        Miksi kaikki puskevat rokotetta? No raha.

        Triljoona dollaria vuodessa on riittävä syy,ja kun tarpeeksi moni sen myrkyn itseensä ottaa, he, ja jälkeläisensä ovat niin sairaita että se tuottaa lääketeollisuudelle mukavat lisärahat hoitojen jne muodossa vastuuvapauslauseke "rokotteessa" takaa ettei kukaan joudu vastuuseenkaan teoistaan.Sekin on todistettu ettei kyseessä edes ole rokote.

        Herätkää nyt hemmetissä ennenkuin rottahallituksemme tappaa puolet kansasta.

        ano 20:42 eli olet kulkutautimyönteinen !!! Et sitten ottanut esim. poliorokotetta. Etkä olisi aikanaan ottanut rokotusta espanjan tautia vastaan. Hyvä että näitä idiootteja löytyy niin me järkevä saamme rokotteen aikaisemmin ja suojaamme näitä taudilta. PS. oletko suorittanut asevelvollisuutesi? Etpä oo tainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 20:42 eli olet kulkutautimyönteinen !!! Et sitten ottanut esim. poliorokotetta. Etkä olisi aikanaan ottanut rokotusta espanjan tautia vastaan. Hyvä että näitä idiootteja löytyy niin me järkevä saamme rokotteen aikaisemmin ja suojaamme näitä taudilta. PS. oletko suorittanut asevelvollisuutesi? Etpä oo tainnut.

        Ei olisi voinut ottaakaan espanjantautia vastaan rokotetta, koska siihen ei koskaan ollut rokotetta. Espanjantauti katosi ilman rokotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 20:42 eli olet kulkutautimyönteinen !!! Et sitten ottanut esim. poliorokotetta. Etkä olisi aikanaan ottanut rokotusta espanjan tautia vastaan. Hyvä että näitä idiootteja löytyy niin me järkevä saamme rokotteen aikaisemmin ja suojaamme näitä taudilta. PS. oletko suorittanut asevelvollisuutesi? Etpä oo tainnut.

        Intissähän tulee piikiä aivan talon puolesta. Niiden ottaminen kuuluu palvelukseen, eikä niistä kieltäydä ilman todistusta vähän aikaisemmin saadusta rokotuksesta.


      • Anonyymi

        Joo! USAlainen malli käyttöön jossa vain rahakkailla on varaa terveydenhuoltoon, niin saadaan samalla verotkin alas! Köyhät kuolkoot kyykkyyn! Näinhän se menee?

        Ja koulut maksullisiksi, niin saadaan siinä samalla eliittikouluja kun opettajat pääsevät kilpailemaan työpaikosta ja vaatimaan osaamistasonsa mukaisen palkan, niin raharikkaat saavat lapsosilleen parhaimman koulutuksen, ja köyhät kyykkyyn! Näinhän se menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastainen, on lapsellisen mielen keksimä nimitys.

        Kai minulla ja jokaisella muullakin on OIKEUS tietää mitä joku muu haluaa meidän omaan ruumiiseemme piikittää??!!

        Minun ruumiini, minun päätökseni.

        Ota sinä rokote.Olet sitten turvassa.
        Mutta älä työnnä nokkaasi siihen otanko minä rokotteen tai muut.

        "laumasuoja" on toinen idioottien keksimä sana.
        Laumasuojaa EI OLE OLEMASSA.

        Ainoatakaan tieteellistä tutkimusta ei ole kukaan pystynyt näyttämään sen olemassaolosta.Enkä tarkoita nyt youtubevideota jossa joku tuntematon seniili valkotakkinen sepustaa paskaa, vaan linkki suoraan tutkimuspapereihin jotka on julkisesti luettavissa ja joissa on tutkijoiden nimet jne tiedot, mikä on otanta, milloin tehty, aivan koko helvetin paletti asian tiimoilta pitää olla ja todennettavissa.

        Jos sitä kerran ei sitten ole olemassa, niin ei teoriakaan pidä paikkaansa.

        On olemassa todisteita siitäkin ettei koko virusta edes ole olemassa.

        virusta ei ole koskaan pystytty eristämään laboratoriossa, siis toisinsanoen sitä ei ole löydetty eikä pystytty todistamaan sen olemassaoloa.

        Miksi kaikki puskevat rokotetta? No raha.

        Triljoona dollaria vuodessa on riittävä syy,ja kun tarpeeksi moni sen myrkyn itseensä ottaa, he, ja jälkeläisensä ovat niin sairaita että se tuottaa lääketeollisuudelle mukavat lisärahat hoitojen jne muodossa vastuuvapauslauseke "rokotteessa" takaa ettei kukaan joudu vastuuseenkaan teoistaan.Sekin on todistettu ettei kyseessä edes ole rokote.

        Herätkää nyt hemmetissä ennenkuin rottahallituksemme tappaa puolet kansasta.

        Olen samaa mieltä, en aijo missään nimessä piikkiä ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 20:42 eli olet kulkutautimyönteinen !!! Et sitten ottanut esim. poliorokotetta. Etkä olisi aikanaan ottanut rokotusta espanjan tautia vastaan. Hyvä että näitä idiootteja löytyy niin me järkevä saamme rokotteen aikaisemmin ja suojaamme näitä taudilta. PS. oletko suorittanut asevelvollisuutesi? Etpä oo tainnut.

        Tuo rokote on kokeellinen!!!@@


      • Anonyymi

        Kaikki koronan aiheuttamat asiat tappaa ihmisiä enemmän kuin ennen ja suistaa elämiä pois raiteiltaan. Rokotus kuuluu myös tähän kategoriaan. Ja toki korona itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kumma tauti tämä rokotusten vastaisuus, "
        Ei se ole tauti, vaan järkevää itsensä rokotteen mahdollisilta erittäin vaarallisilta sairauksilta suojaamista, kaikille tämä ei vaan näytä olevan selvää, kuten hölmöllä kirjoituksellasi todistat.

        Harva haluaa koronaa, saati muitakaan flunssia mutta eivät haluaisi myöskään rokotetta joka voi tuhota kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiva sitä poteroa syvemmäksi kukaan ei ole loppujen lopuksi kiinnostunut mitä sinä teet kunhan et tee laittomuuksia.
        Silloin kun tulet tänne elvistelemään niin olet vapaata riistaa, sinun tiedot ovat sitä luulotautia joka leviää ja saastuttaa kaiken mihin nokkansa tökkii.

        Hyväuskoisuus sinun kohdallasi suistaa sinut raiteiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kumma tauti tämä rokotusten vastaisuus, "
        Ei se ole tauti, vaan järkevää itsensä rokotteen mahdollisilta erittäin vaarallisilta sairauksilta suojaamista, kaikille tämä ei vaan näytä olevan selvää, kuten hölmöllä kirjoituksellasi todistat.

        Nyt kuoli Osmo apunen, kuka on seuraava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva haluaa koronaa, saati muitakaan flunssia mutta eivät haluaisi myöskään rokotetta joka voi tuhota kaiken.

        Ihmisellä on oltava luottamusta omaan kuntoilemalla hoidettuun terveyteensä,

        Eikä juoksennella helppoheikkien masinoimiin joukkonäytöksiin,

        ,Tunnen myötähäpeää näitten lampaitten puolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastainen, on lapsellisen mielen keksimä nimitys.

        Kai minulla ja jokaisella muullakin on OIKEUS tietää mitä joku muu haluaa meidän omaan ruumiiseemme piikittää??!!

        Minun ruumiini, minun päätökseni.

        Ota sinä rokote.Olet sitten turvassa.
        Mutta älä työnnä nokkaasi siihen otanko minä rokotteen tai muut.

        "laumasuoja" on toinen idioottien keksimä sana.
        Laumasuojaa EI OLE OLEMASSA.

        Ainoatakaan tieteellistä tutkimusta ei ole kukaan pystynyt näyttämään sen olemassaolosta.Enkä tarkoita nyt youtubevideota jossa joku tuntematon seniili valkotakkinen sepustaa paskaa, vaan linkki suoraan tutkimuspapereihin jotka on julkisesti luettavissa ja joissa on tutkijoiden nimet jne tiedot, mikä on otanta, milloin tehty, aivan koko helvetin paletti asian tiimoilta pitää olla ja todennettavissa.

        Jos sitä kerran ei sitten ole olemassa, niin ei teoriakaan pidä paikkaansa.

        On olemassa todisteita siitäkin ettei koko virusta edes ole olemassa.

        virusta ei ole koskaan pystytty eristämään laboratoriossa, siis toisinsanoen sitä ei ole löydetty eikä pystytty todistamaan sen olemassaoloa.

        Miksi kaikki puskevat rokotetta? No raha.

        Triljoona dollaria vuodessa on riittävä syy,ja kun tarpeeksi moni sen myrkyn itseensä ottaa, he, ja jälkeläisensä ovat niin sairaita että se tuottaa lääketeollisuudelle mukavat lisärahat hoitojen jne muodossa vastuuvapauslauseke "rokotteessa" takaa ettei kukaan joudu vastuuseenkaan teoistaan.Sekin on todistettu ettei kyseessä edes ole rokote.

        Herätkää nyt hemmetissä ennenkuin rottahallituksemme tappaa puolet kansasta.

        Mee heti hoitoon


    • Anonyymi

      100%:lla varmuudella jokainen kuolee otti rokotetta tai ei. Mutta jos aikoo olla elämänsä terveenä tai suunnilleen kunnossa elää niin kannattaa terveyden-/ja sairaudenhoitoja käyttää. Sitten kuoleman jälkeen ei ole niin väliä, juu.

      • Anonyymi

        "100%:lla varmuudella jokainen kuolee otti rokotetta tai ei."
        Juuri noin.
        Jos ja kun elämänsä jotakuinkin terveenä aikoo sinnitellä niin kaikenmaailman epämääräisistä mömmöistä kuten vaikkapa korona rokotteesta kannattaa pysytellä varsin kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "100%:lla varmuudella jokainen kuolee otti rokotetta tai ei."
        Juuri noin.
        Jos ja kun elämänsä jotakuinkin terveenä aikoo sinnitellä niin kaikenmaailman epämääräisistä mömmöistä kuten vaikkapa korona rokotteesta kannattaa pysytellä varsin kaukana.

        Älä vaan ota mitään rokotetta ja pysy kaikesta muustakin varsin kaukana.
        Älä käytä lääkkeitä ne on vaarallisia ja niillä on sivuvaikutuksia. Syö rehuja ja käytä nokkosta kääpää, ja mahlaa. Se kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan ota mitään rokotetta ja pysy kaikesta muustakin varsin kaukana.
        Älä käytä lääkkeitä ne on vaarallisia ja niillä on sivuvaikutuksia. Syö rehuja ja käytä nokkosta kääpää, ja mahlaa. Se kannattaa.

        Kyllä minä rokotteita saatan tarvittaessa ottaa, siis sellaisia rokotteita jotka on turvallisiksi pitkissä tutkimuksissa havaittu. Korona rokote ei näitä ehtoja täytä, joten sellaista en ota.
        Myös lääkkeitä käytän tarpeen mukaan , sivuvaikutuksia niillä voi olla ja väärin käytettynä jopa vaarallisia.
        Terveellinen kasvispitoinen ruokavalio on jo käytössäni joten siltäkin osin asia on kohdaltani kunnossa.
        Sinun ehkä kannattaisi vakavasti harkita mielenterveysalan ammattilaiseen ottaa yhteyttä koska sinulla ei selvästikkään kaikki ole hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "100%:lla varmuudella jokainen kuolee otti rokotetta tai ei."
        Juuri noin.
        Jos ja kun elämänsä jotakuinkin terveenä aikoo sinnitellä niin kaikenmaailman epämääräisistä mömmöistä kuten vaikkapa korona rokotteesta kannattaa pysytellä varsin kaukana.

        ano16:43 kysyppä polion sairastaneilta mitä mieltä he olevat poliorokotteesta.


    • Anonyymi

      Työterveyshuolto on nousemassa avainasemaan työssä käyvien suomalaisten koronarokotuksissa .

      • Anonyymi

        Ano 13:31 kyllä ja työnantajien kannattasi määrätä kaikki työntekijät rokotukseen. Jos ei rokotusta niin ei töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano 13:31 kyllä ja työnantajien kannattasi määrätä kaikki työntekijät rokotukseen. Jos ei rokotusta niin ei töitä.

        Sinähän sälli olet.


    • Anonyymi

      VOI voi , minä ottaisin rokotteita vaikka kerran päivässä . En pelkää niitä sillä olenhan jo henkisesti aikuistunut .

      • Anonyymi

        "VOI voi , minä ottaisin rokotteita vaikka kerran päivässä . En pelkää niitä sillä olenhan jo henkisesti aikuistunut ."
        Kirjoituksestasi päätellen olet olet vielä esiteini asteella jolloin mm. ralistinen ajattelu on vielä vahvasti kehittymätön.


      • Anonyymi

        Voin antaa sulle piikkiä peffaan joka aamu ja ilta, jos haluat...


      • Anonyymi

        Kirjoitit erheellisesti, pitää lukea, olet henkisesti alistunut

        Ei Toisaalta ihme, ihmisiä on puoliväkisin viety "korona"rokotuksiin, jonka jälkeen osa heistä on kuollut


    • Anonyymi

      Suomessa on vain vähän koronaan kuolleita, mutta suhdeluku onkin aivan toista luokkaa maissa, joissa virus on päässyt leviämään vapaammin.

      • Anonyymi

        Brasiliasta löytyy alue jossa oli 2 milj asukasta ja sinne korona teki 20 000 kuollutta kun tauti sai levitä täysin vapaasti, eli prosentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brasiliasta löytyy alue jossa oli 2 milj asukasta ja sinne korona teki 20 000 kuollutta kun tauti sai levitä täysin vapaasti, eli prosentti

        Paskapuhetta.Laita väitteellesi todisteet tai pidä naamasi kiinni.

        Fauci jäi kiinni kuolemien suurentelusta.Kolme valhetta joista jäi kiinni.

        Tavalliset kuolemat (sydäntaudit, vanhuus, syöpä ) ovat syynä ja ne vain merkataan koronaksi papereihin.

        Jos katsot tilastoja, jotenkin OUDOSTI normaalit flunssatapaukset ovat kadonneet tyystin jenkkilässä.No varmaan on, kun ne on merkattu koronaksi papereihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta.Laita väitteellesi todisteet tai pidä naamasi kiinni.

        Fauci jäi kiinni kuolemien suurentelusta.Kolme valhetta joista jäi kiinni.

        Tavalliset kuolemat (sydäntaudit, vanhuus, syöpä ) ovat syynä ja ne vain merkataan koronaksi papereihin.

        Jos katsot tilastoja, jotenkin OUDOSTI normaalit flunssatapaukset ovat kadonneet tyystin jenkkilässä.No varmaan on, kun ne on merkattu koronaksi papereihin.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Koronaviruspandemia_Brasiliassa
        Näin Brasiliassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta.Laita väitteellesi todisteet tai pidä naamasi kiinni.

        Fauci jäi kiinni kuolemien suurentelusta.Kolme valhetta joista jäi kiinni.

        Tavalliset kuolemat (sydäntaudit, vanhuus, syöpä ) ovat syynä ja ne vain merkataan koronaksi papereihin.

        Jos katsot tilastoja, jotenkin OUDOSTI normaalit flunssatapaukset ovat kadonneet tyystin jenkkilässä.No varmaan on, kun ne on merkattu koronaksi papereihin.

        Juuri näin on asiat.Kusetusta koko korona.Maailmanlaajuinen kusetus johon olemme langenneet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta.Laita väitteellesi todisteet tai pidä naamasi kiinni.

        Fauci jäi kiinni kuolemien suurentelusta.Kolme valhetta joista jäi kiinni.

        Tavalliset kuolemat (sydäntaudit, vanhuus, syöpä ) ovat syynä ja ne vain merkataan koronaksi papereihin.

        Jos katsot tilastoja, jotenkin OUDOSTI normaalit flunssatapaukset ovat kadonneet tyystin jenkkilässä.No varmaan on, kun ne on merkattu koronaksi papereihin.

        On ne flunssat kadonneet Suomestakin. Viime talven tavallinen flunssa-aalto ei päässyt oikein vauhtiinkaan, kun ihmiset pitivät maskia, pesivät käsiään ja läträsivät kasidesin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin on asiat.Kusetusta koko korona.Maailmanlaajuinen kusetus johon olemme langenneet .

        Noin 20% ei langennut hypetykseen


    • Anonyymi

      Itse nelikymppisenä jätän rokotteen välistä. Viimeksi armeijassa olen ottanu rokotteen(-95) eipä ole pikku nuhaa kummempaa ollu kokoaikana senjälkeen

    • Anonyymi

      Miksi ottaa arveluttava rokote?
      Koronaan liittyvien kuolleiden Keski-ikä on 84v.
      Suomalaisten odotettavissa oleva elämä 81v.
      Kokonaiskuolleisuus on normaali tai pienempi.
      Rokotteesta tullut maailmalla järkyttäviä oireita.

    • Anonyymi

      Rokotepassi tulee, onneksi. Jatkossa ilman rokotepassia ei pitäisi olla asiaa edes julkisiin tilaisuuksiin, ja itsestään selvää on, että ulkomaanmatkat saattavat jäädä sen puuttuessa tekemättä.

      Kannatan ankaraa kuria tässä asiassa, sillä nämä rokotekielteiset kuukkelit eivät ymmärrä järkipuhetta.

      • Anonyymi

        Kannattaa varmaan perehtyä hieman asiaan. Minutkin on rokotettu kaikilla turvallisiksi todetuilla rokotteilla, tällä korona rokotteella ei rokoteta. Katotaan muutaman vuoden päästä.


      • Anonyymi

        " sillä nämä rokotekielteiset kuukkelit eivät ymmärrä järkipuhetta."
        Olet aivan hakoteillä. Juuri rokotetta ottamattomat on niitä joilla järki pelaa, toisin kuin rokoteuskovaisilla.
        Rokotepassilla sikäli kun sellaista edes tulee, ei ole tavalliselle matti meikäläiselle mitään merkitystä. Moinen "passi" saattaa kaatua ja toivottavasti kaatuu omaan mahdottomuuteensa eli olisi tullessaan yksityisyyden suojan vastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " sillä nämä rokotekielteiset kuukkelit eivät ymmärrä järkipuhetta."
        Olet aivan hakoteillä. Juuri rokotetta ottamattomat on niitä joilla järki pelaa, toisin kuin rokoteuskovaisilla.
        Rokotepassilla sikäli kun sellaista edes tulee, ei ole tavalliselle matti meikäläiselle mitään merkitystä. Moinen "passi" saattaa kaatua ja toivottavasti kaatuu omaan mahdottomuuteensa eli olisi tullessaan yksityisyyden suojan vastainen.

        Mikä siinä on muka yksityisyyden suojan vastaista? Kun saat rokotteen, sinulle annetaan siitä todistus. Ja kun sitä kysytään, esität sen. Niinhän joudut passinkin esittämään, ja jos passia ei ole niin voi voi. Jos olet salaliittoteorioilta joutanut uutisia seuraamaan, olet ehkä huomannut, että rokotepassia valmistellaan vauhdilla EU:ssa.

        Minä en ole hakoteillä, mutta sinä olet pahasti, jos pidät lääketiedettä uskon asiana. Oletko sen kruunupyyläisnaisen kaveri, joka tuollaisia saarnaa?


      • Anonyymi

        Mutta on niitäkin joita ei voi rokottaa.


      • Anonyymi

        "Rokotepassi tulee, onneksi."
        Tänään TV-uutisissa, jopa sinuakin viisaampi henkilö kertoi haaveilemasi rokotepassin olevan ongelmallinen lainsäädännön näkökulmasta. Kertoi sen johtuvan nykyiseen korona rokotteeseen liittyvistä varsin monista epävarmuuksista.
        Joten moisen "passin" tulo ei ainakaan pikaisesti ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on muka yksityisyyden suojan vastaista? Kun saat rokotteen, sinulle annetaan siitä todistus. Ja kun sitä kysytään, esität sen. Niinhän joudut passinkin esittämään, ja jos passia ei ole niin voi voi. Jos olet salaliittoteorioilta joutanut uutisia seuraamaan, olet ehkä huomannut, että rokotepassia valmistellaan vauhdilla EU:ssa.

        Minä en ole hakoteillä, mutta sinä olet pahasti, jos pidät lääketiedettä uskon asiana. Oletko sen kruunupyyläisnaisen kaveri, joka tuollaisia saarnaa?

        Kuten tämän päivä uutisissa kerrottiin rokotepassi on lain näkökulmasta ongelmallinen.
        Ymmärtänet, että haaveilemasi rokotepassi ei millään mittarilla ole rinnastettavissa oikeaan passiin. Matkustusasikirjana toimivalla passilla todistetaan henkilöllisyys joka ei sisällä eikä saa sisältää terveystietoja.
        Mitä EU milloinkin valmistelee ei onneksi tarkoita sitä, että "valmistelu" koskaan konkretisoituisi.

        Joten hakoteillä olet ja pahasti. Voisi jopa sanoa, että pihalla asiasta kuin lumiukko.
        Lääketiede, joka tähän asiaan ei mitenkään edes kuulu ei tietenkään ole uskon asia mutta nuo sinun höperöinnit sitä mitä vahvimmin on.
        En tunne enkä tiedä mainitsemaasi "saarnaajaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on muka yksityisyyden suojan vastaista? Kun saat rokotteen, sinulle annetaan siitä todistus. Ja kun sitä kysytään, esität sen. Niinhän joudut passinkin esittämään, ja jos passia ei ole niin voi voi. Jos olet salaliittoteorioilta joutanut uutisia seuraamaan, olet ehkä huomannut, että rokotepassia valmistellaan vauhdilla EU:ssa.

        Minä en ole hakoteillä, mutta sinä olet pahasti, jos pidät lääketiedettä uskon asiana. Oletko sen kruunupyyläisnaisen kaveri, joka tuollaisia saarnaa?

        Korona rokotteesta, ei ainakaan tällä hetkellä anneta mitään todistusta.
        Taas hakkasit paszaa höperrellessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona rokotteesta, ei ainakaan tällä hetkellä anneta mitään todistusta.
        Taas hakkasit paszaa höperrellessäsi.

        Rokotukset merkitään Kanta-järjestelmään, jota on tarvittaessa helppo käyttää kun asiakas tarvitsee todistuksen rokotuksesta. Todistuksen muoto ei vielä ole tiedossa, mutta se tulee


      • Anonyymi

        No, ulkomaanmatkat ovat yhtä tarpeellisia kuin pään hakkaaminen seinään. Joten ihan sama vaikka rokotteita vaadittaisiinkiin matkailuun, kukaan ei menetä mitään vaikka ei koskaan elämässään ulkomailla kävisi. Päinvastoin, säästyy vain rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotukset merkitään Kanta-järjestelmään, jota on tarvittaessa helppo käyttää kun asiakas tarvitsee todistuksen rokotuksesta. Todistuksen muoto ei vielä ole tiedossa, mutta se tulee

        "mutta se tulee"
        Tai sitten ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on niitäkin joita ei voi rokottaa.

        Aika paksunahkainen täytyy olla...


      • Anonyymi

        Minä olen rokotekielteinen ,kulkutautimyönteinen, foliohattuinen, salaliittoihin uskova persu. En ota covid "rokotetta", joten minut saa tappaa.


    • Anonyymi

      Te, jotka ette ota rokotetta, niin kiitos teille. Meille säästyy 3rokote syksyllä. Elkää ottako tulevaisuudessakaan, sillä tästä tulee kausirokote .

      • Anonyymi

        Nyt käytössä olevan kausi influenssa rokotteen kaltaista nykyisestä korona rokotteesta ei koskaan tule. Ei ainakaan ennen perusteellisia lisätutkimuksia ja pitkäaikaisia kliiniä tutkimuksia.


    • Anonyymi

      Q-Anon kieltää ottamasta rokotetta, joten minä tottelen Q:ta.

    • Anonyymi

      Korona on tullut jäädäkseen ja varmasti kaikki sen saavat. Vain rokotus ehkäisee sairastumisen.

      • Anonyymi

        ei ehkäise, rokotteen tekijät itse sanovat niin.Ei ehkäise yhtikäs mitään.Olet typerä lammas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ehkäise, rokotteen tekijät itse sanovat niin.Ei ehkäise yhtikäs mitään.Olet typerä lammas.

        Saat koronan ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat koronan ennemmin tai myöhemmin.

        Ehkä. Rokote ei ainakaan sitä estä.


      • Anonyymi

        Kaikki jotka haluavat sellaisen saavat sen. Rokotteen ottaminen ei ole pakollista. Osa ei tule rokotusta ottamaan.


    • Anonyymi

      Tauti on osoittaunut yllättävän kohtalokkaaksi vanhusväestölle. Tämän hetkisten tilastojen valossa todetuista tartuntatapauksista yli 80v on kuollut melkein kolmannes. 70-79v vuotiaista n. 9% ja 60-69 vuotiaista 1,5%.

      Nuorempi väestö näyttää selviävän hengissä, mutta yllättävän moni on joutunut viettämään aikaa sairaalassa ja jopa teho-osastolla. Minusta jokainen rokotteesta kieltäytyjä voi sitten sairastaa kotona eikä kuormittaa terveydenhuoltoa.

      • Anonyymi

        " Minusta jokainen rokotteesta kieltäytyjä voi sitten sairastaa kotona eikä kuormittaa terveydenhuoltoa."
        Miten mielestäsi sitten pitäisi toimia niiden jotka rokotteesta saavat jopa vakavia sairauksia?


    • Anonyymi

      et ole varmaan edes infulenssaa sairastanut. ensin 1-2 viikkoa luu- ja lihassärkyä, se on paljon kurjemnpaa kuin hammassärky, koska kehosta suuri osa särkee.

      sen jälkee toipuminen viikko, muttatoisilla on kuukausi ja kunto on niin madaltunut että ei tiedä koska on terve.
      sama koronassa ja se tulee 100 kertaa todennäköisemmin kuin lottovoitto.

      • Anonyymi

        Hyvä korona. Heikot sortuvat elon tiellä. On se hellvetin hyvä, että korona poistaa mahdollisimman pian sairaat, raihnaiset, ikuiset sänkypotilaat, parantumattomat potilaat, ihmiskunnan elätit, tupakanpolttajat, rapajuopot, ym vajavaiset. Näin se evoluutio toimii, ja hyvä niin. Liikakansoitus on liikaa. Seurauksena on tauti joka tappaa heikoimmat.
        Tämän prosessin jälkeen rakentuu uusi, ehjä ja terve yhteiskunta, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi

        Juu lisäksi influenssan aiheuttamat jälkitaudit joista jotkut voivat olla jopa pysyviä kuten reuma . Mutta on edelleen ihmisiä jotka ei rokotetta voi ottaa kuten sellaiset joiden immuunijärjestelmä on heikentynyt.


      • Anonyymi

        En ole infuessaa sairastanut, olen siltä ilman rokotetta välttynyt.
        Sama koskee myös koronaa.
        Lottovoitto saattaa tulla siihenkään ei ole rokotetta.


    • Anonyymi

      Tutkimus: Puhuminen levittää koronaa tehokkaammin kuin yskäisy .Pian on puhuminen kielletty .Täysi hiljaisuus kesäksi .

    • Anonyymi

      Todennäköisesti täällä on melkein kaikki rokotuksen vastaisia eli noin 10 ja muualla on satojatuhansia jotka varmasti ottaa rokotteen.

    • Anonyymi

      Evoluutio etenee. Älykkäät (rokoteiden ottajat) jää henkiin ja atkavat sukuaan. Heikommilla eväillä olevat menehtyvät sairauksiin ja perimä loppuu heidän osaltaan

      • Anonyymi

        Kirjoitar taas väärin. Pitää olla, älykkäät (rokotetta ottamattomat) jatkaa sukua jne.


    • Anonyymi

      Saksassa on suunnitteilla, että jos ei ota rokotetta, niin se on yhtä kuin sopimus siitä, että sinua ei tarvitse tehohoitaa, jos nyt sattuisit taudin vakavamman muodon saamaan. Sehän on ihmisen oma valinta. Rokotepassi on myös hyvä juttu, monikaan maa ei päästä maahan rokottamattomia henkilöitä. Hyvä niin.

      • Anonyymi

        Tietosi Saksan "suunnitelmista" on vain pääsi sisäistä huuhaa tuotosta. Ei perustu todellisuuteen.
        Rokotepassia ei ole tulossa. Hyvä niin.


      • Anonyymi

        Saksassa on ennenkin tehty näitä suunnitelmia.


    • Anonyymi

      Sekin näkökulma on, että luonnonvalinta hoitelee pois hölmöt, mutta he levittävät tautia ja valheita. Rokotepassi on hyvä, ja se tulee, mutta se ei riitä. Myös väärien tietojen levittämisestä pitää tuomita rangaistus ja riittävän tuntuva. Jos et ota rokotetta, pidä suusi kiinni, äläkä täällä tai muuallakaan levitä valheita.

      • Anonyymi

        Rokotepassia tuski tulee, eikä pidä tullakaan.
        Rokoteuskovaisten levittämä väärä tieto on toki tuomittavaa, joten jos olet niin hölmö että rokotteen otat niin älä kuitenkään valheitasi missään levitä.


    • Anonyymi

      Onko se niin, että persesuomalaiset eivät ota rokotetta?

    • Anonyymi

      Juu, älähän sinä ota rokotetta, jos et tahdo. Ystäväni, 45 v.täysin perusterve ihminen menehtyi koronaan tehohoidosta huolimatta. Hiukan pisti miettimään, minä kun en ole ikinä edes influenssarokotetta ottanut. Tokihan sitä voi kuolla vaikka tänä iltana aivoinfarktiin, sydäninfarktiin tai huomenna työmatkalla kolarissa. Jos siis vain itseään ajattelee. Koronarokote onkin niille, jotka ajattelevat omaa napaansa laajemmalti, myös muita kanssaihmisiä ja koko yhteiskuntaa.

      • Anonyymi

        " Koronarokote onkin niille, jotka ajattelevat omaa napaansa laajemmalti, myös muita kanssaihmisiä ja koko yhteiskuntaa."
        Toki koe-eläimeksi halutessasi sinun sellaiseksi pitää päästä.
        Silti syytöksesi tervejärkisiä rokotetta ottamattomia kohtaan on kohtuuton.


    • Anonyymi

      Minä en halua, että niitä jotka eivät ota rokotetta hoidetaan verorahoilla mahdollisen koronan tartunnan sattuessa heihin. On täysin edesvastuutonta yhteiskuntaa kohtaan jättää rokotuksen ottamatta, pitäisi sen verran ajatella. En halua olla töissä sellaisen henkilön kanssa ja uskonkin työnantajien vaativan rokottautumista.

      • Anonyymi

        Onneksi sinut älyttömät halusi ei kenenkään hoitoon vaikuta yhtikäs mitään.
        Roketteen ottaminen tai ottamatta jättäminen on mitä henkilökohtaisin asia, jolle ei jonkin yhteskunnallisen merkityksen hakeminen hakijassaan ainakaan kovin järkevän ihmisen statusta esiin tuo.

        Työnantajilla ei tuollaisen vaatimukseen esittämiseen laillista oikeutta ole. Sinä tietysti omalta kohdaltasi saat toimia halusi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinut älyttömät halusi ei kenenkään hoitoon vaikuta yhtikäs mitään.
        Roketteen ottaminen tai ottamatta jättäminen on mitä henkilökohtaisin asia, jolle ei jonkin yhteskunnallisen merkityksen hakeminen hakijassaan ainakaan kovin järkevän ihmisen statusta esiin tuo.

        Työnantajilla ei tuollaisen vaatimukseen esittämiseen laillista oikeutta ole. Sinä tietysti omalta kohdaltasi saat toimia halusi mukaan.

        Pandemiatilanteessa sinulta ei kysytä mielipidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pandemiatilanteessa sinulta ei kysytä mielipidettä.

        Ei mielipidettä tarvitsekaan kysyä ei pandemiassa eikä muulloinkaan.
        Rokotteen ottaminen on vapaehtoista.


    • Anonyymi

      Mitä se meille kuuluu jos et ota rokotetta?
      Typerää kailottaa omaa tyhmyyttään kaiken kansan tietoisuuteen.
      Minä otan ja aika moni muukin järkevä ihminen aikoo sen ottaa.

      Koronavirus on aiheuttanut kuolemia Suomessa niin iäkkäillä kuin nuorillakin, jopa teini-ikäisiä on menehtynyt tautiin Suomessa!

      Otappa selvää ihmisten kokemuksista kyseisestä taudista ja sen jälkioireista, ei ole ruusuista elämää vaikka henkiin jäisikin.
      Ja mihin kuntoon kyseinen tauti jättääkään sun keuhkot ja muun elimistön?
      Oletko varma että elimistösi kestää tuon taudin jälkeen enää edes normaalia flunssaa?

      Eihän tämä rokote ole aiheuttanut pahimmillaankaan muuta kuin allergisia reaktioita prosentuaalisesti erittäin harvalla, ja sitä saattaa aiheuttaa tavallinen särkylääkekin.

      Toki itsekin ottaisin mieluummin sen kotimaisen Koronarokotteen, joka alustavien tutkimusten mukaan vaikuttaa parhaalta mahdolliselta rokotteelta, mutta kun tämän valtion typerät virkamiehet vastoin maalaisjärkeä eivät muka ole löytäneet sieltä byrokratian rattaista minkäänlaista rahoituskanavaa hankkeeseen, joka saattaisi olla pelastus koko Suomelle, niin ei auta muuta kuin tyytyä siihen mitä saa.

      • Anonyymi

        Oikein. mitä se muille kuuluu jos on järkevä ja rokotetta ei ota?
        On typerää kuuluttaa rokoteuskoaan.
        Minä en ota ja moni muukin jättää ottamatta.


      • Anonyymi

        Suomessa ei ole kuollut teini-ikäisiä, älä keksi päästäsi valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole kuollut teini-ikäisiä, älä keksi päästäsi valheita.

        Lisään... Ja itse en ota rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole kuollut teini-ikäisiä, älä keksi päästäsi valheita.

        Suomessa on kuollut teini-ikäisiä, joten ei tarvitse keksiä päässäni valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on kuollut teini-ikäisiä, joten ei tarvitse keksiä päässäni valheita.

        Lisään... Ja itse otan rokotteen.


    • Anonyymi

      Voihan sitä tietty tyhmä olla..

    • Anonyymi

      Nämä korona rajoitukset on täyttä kusetusta,saadaan vaalit siirrettyä ja rokotesekoilut peiteltyä .

      • Anonyymi

        Näin on .Muuntoviirus tulee senjälkeen tulee muuntoviirus 2,sitten 3 .jne.Tämä kestää50 vuotta .


    • Anonyymi

      Tottakai, pitäähän vaalit siirtää. Lopeta tuo trumppilainen höpöttäminen ja laita foliohattu päähäsi ettet saa lisää säteilyä.

    • Anonyymi

      Kannattaa vastustaa jotakin niin saa huomiota, niinhän lapsetkin tekevät ja äiti ottaa syliin oli sitten pahaa tai hyvää.

      • Anonyymi

        Ole tyhmä ja ota rokote niin Krista Kiuru antaa tikkarin ja THL:n luiskaotsat toisen.


    • Anonyymi

      Viimeisten tietojen mukaan, jotka ovat paljastuneet USA:n puolustusministeriön korkean tason UFO-tutkimusryhmän (Floridan senaattori Marco Rubio johtaa ryhmää) salaisista papereista, kyseessä on maapallon ulkopuolisen älyn aiheuttama epidemia.

      Muinaisastronauttiteoreetikot ovat jo päätelleet, että ulkopuoliset testaavat, kykenevätkö ihmiset selviytymään epidemiasta. Samalla kertaa on pantu liikkeelle useita viruskantoja. Ulkopuolinen äly on ennenkin testannut ihmiskuntaa epidemioilla tavoitteenaan jalostaa ihmisrotua.

      Mikä ulkopuolisilla on lopullinen tavoite, ei tietenkään tiedetä. Arvellaan kuitenkin, että mm. QAnon:n piirissä on asiasta enemmän tietoa kuin on tiedetty. Myös Kruunupyyn urheiluvalmentaja Linda Karlströmillä voi olla asiasta salattua tietoa, joten toivottavasti hän antaa pian asiasta lausunnon.

      That´s it

      • Anonyymi

        Pelkkää mielisairautta tuo puhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää mielisairautta tuo puhe.

        Oletko kuullut sarkasmista? Se ei ole sairaus, eikä sitä vastaan ole rokotetta.


    • Anonyymi

      Toisen valmistajan rokotteesta saa kuuntelulaitteen elimistöönsä...

      • Anonyymi

        Joo, ja kuten Linda Karlsson sanoo, rokotteiden tarkoitus on vähentää ihmispopulaatiota. Hyvä tavoite, meitähän on ihan liikaa.


    • Anonyymi

      Kokkolan Lidl-myymälässä epäillään joukkoaltistumista koronavirukselle .Epäillään?Moniko näistä meni myös Prismaan,uimahalliin,muihin liikkeisiin .?Montako ihmistä nämä altistuneet tapasivat kaupankäynnin jälkeen?

      • Anonyymi

        Siinäpä tehtävää jäljittäjille .


    • Anonyymi

      Jos viruksen muuntautumista pidetään perusteena, niin rajoituksia ei voi koskaan purkaa. Viruksiin kun on sisäänrakennettu ominaisuus muuntautua ja tämän kanssa on elettävä. Eilen, tänään ja huomenna.

    • Anonyymi

      Älä huoli, ei sinulla ole edes mahdollisuutta vielä pitkään pitkään aikaan saada rokotetta. Just luin et nyt vasta alkaa lakiesitys, että työterveyshuolto voi osallistua rokotuksiin. Eikö tätäkään olisi voinut yhtään aikaisemmin hoitaa?

    • Anonyymi

      Vuonna 2018 rokotteista huolimatta influenssaan kuoli 700hlöä,
      eli enemmän,mitä korona on tappanut. Influenssa tappaa lisäksi nuoria ja perusterveitä,kun korona pääasiassa vain vanhoja, heikkoja ja sairaita.En ymmärrä,miksi tässä valossa tätä koronaa aletaan ihan järjettömästi meuhkaamaan ja tekemään jopa naurettavia rajoituksia,kun voisi käyttää maalaisjärkeä.Eihän me rajoiteta toimia influenssankaan aikaan.Varovainen pitää toki olla niin kauan kun rokote puuttuu, mutta kyllä pitää enemmän miettiä taloutta ja hyvinvointia, kuin liikaa terveyttä tyhmillä rajoituksilla, joista osassa ei ole mitään järkeä

      • Anonyymi

        Olemme toistaiseksi olleet onnekkaita hyvä veli tai sisko. Olethan seurannut uutisia Ruotsista, USA:sta, muualta Euroopasta, Etelä-Amerikasta ja niin edelleen? Ethän halua, että meillä tapahtuu sama?


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä, että ihmiset jotka eivät aio itse ottaa rokotetta hyökkäävät hallitusta vastaan, että se ei ole saanut enempää rokotteita tai että hallitus ei ole rokottanut tarpeeksi nopeasti.
      Melkoista porukkaa.

    • Anonyymi

      Rokote ilmanmuuta tärkeä, tuntuu vähän että hallitus haluaa pitää kauhuntasapainoa yllä viivyttämällä suomalaisten rokotuksia, ei hyvältä näytä kun seuraa sivistysmaita

    • Anonyymi

      Suuri joukko maita tulee johon ei pääse ilman rokotepassia mm. Kreikka ilmoiitis suunnitelevan sitä. Eihän nämä turistikeskukset halua toista kertaa tilannetta mikä niillä nyt on.

    • Anonyymi

      En käsitä tätä vauhkoamista. Te jotka otatte rokotteen, miksi teette niin suuren numeron niistä jotka eivät sitä halua ottaa? Olkaa hiljaa ja tyytyväisiä että olette "turvassa" jos se rokote on kerta niin hyvä. Ja miksi pitäisi olla niin että ne jotka eivät ota rokotetta ovat tehohoidon ulkopuolella, miksi? Hoidetaanhan meillä juopot, perheväkivallan tekijät, toisia ihmisiä tappaneet tyypit jne. vaikka hekin ovat usein itse ongelmansa aiheuttaneet, jopa kieltäytyneet heille asetetuista hoidoista. Haloo ihmiset! Juopot juovat itsensä kerta toisensa jälkeen siihen kuntoon että tarvitsevat sairaala osasto hoitoa ja tehohoitoa, annetaan jatkohoitoa ja tänäkin ilman vastetta sillä parin viikon päästä ovat uudelleen oven takana vailla apua. Perheväkivallan tekijälle osoitettu hoitoon meno jätetään menemättä ja jatketaan väkivaltaa, kukaan ei puolusta kärsivää osapuolta eikä huuda että heille pitäisi saada turvaa. Ei tasa arvoinen kohtelu oikeuta lokeroimaan ihmisiä kuka on oikeutettu mihinkin hoitoon. Herätys! Jos todella ajattelette että rokotteen ottamatta jättäneet eivät ansaitse tehohoitoa, niin toivoisin todella että te joutuisitte itse kohtaamaan hoitoa joka on epäarvoista. Toivottavasti kukaan teistä noin ajattelevista ei ole hoitaja, muuten olette väärällä alalla. Hävetkää.


      -sairaanhoitaja-

      • Anonyymi

        Olet todellakin "jyvällä" asiasta. Lääkäreiden ns. priorisoinnissa todellakin suositaan itse oman elämänsä pilanneita. Mikä järki?


      • Anonyymi

        Mitä pitäisi hävetä? Minun mielestäni yhteiskunnan jäseneltä, joka hoidetaan verovaroilla, pitää vaatia myös omaa vastuuta asioistaan. Se näkökanta saa joka päivä enemmän kannatusta.

        Rahat ovat jatkossa tiukassa, ja on päivänselvää, että terveydenhoitoon tulee vielä prioriteettijärjestys, tavalla tai toisella. Ei muuten kaikissa maissa rapajuopoille tarjota kalliita hoitoja. Suomessa kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi hävetä? Minun mielestäni yhteiskunnan jäseneltä, joka hoidetaan verovaroilla, pitää vaatia myös omaa vastuuta asioistaan. Se näkökanta saa joka päivä enemmän kannatusta.

        Rahat ovat jatkossa tiukassa, ja on päivänselvää, että terveydenhoitoon tulee vielä prioriteettijärjestys, tavalla tai toisella. Ei muuten kaikissa maissa rapajuopoille tarjota kalliita hoitoja. Suomessa kylläkin.

        Mitenkä sitten paljon veroja työllään maksanut ja sairastuu ikäänkuin itseaiheutetusti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä sitten paljon veroja työllään maksanut ja sairastuu ikäänkuin itseaiheutetusti?

        Mietitkö, pitäisikö varakkailla olla etuoikeus julkiseen terveydenhoitoon, vai pitäisikö heidät sulkea siitä pois? Siinäpä sulle pohdittavaa. Kerro sitten, mihin ratkaisuun olet päätynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitkö, pitäisikö varakkailla olla etuoikeus julkiseen terveydenhoitoon, vai pitäisikö heidät sulkea siitä pois? Siinäpä sulle pohdittavaa. Kerro sitten, mihin ratkaisuun olet päätynyt.

        Kyllä veroja maksavilla pitää olla oikeus julkiseen terveydenhoitoon. Muuten verotus on vain pelkkää ryöstöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä veroja maksavilla pitää olla oikeus julkiseen terveydenhoitoon. Muuten verotus on vain pelkkää ryöstöä.

        Ja jos ei maksa veroja, ei terveydenhoitoakaan. Okei, selvä juttu, tulipa selväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ei maksa veroja, ei terveydenhoitoakaan. Okei, selvä juttu, tulipa selväksi

        Kylläpä vaan veroja maksavat kaikki, vaikkapa sitten välillisesti ostaessaan tuotteita ja palveluja. Lääkäreillä on sitten valta priorisoida, mikä voi vaikuttaa usein aika mielivaltaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vaan veroja maksavat kaikki, vaikkapa sitten välillisesti ostaessaan tuotteita ja palveluja. Lääkäreillä on sitten valta priorisoida, mikä voi vaikuttaa usein aika mielivaltaiselta.

        EU sörssi tämänkin asian.Ei edes rokotteita saada riittävästi.Tässä rokotus hässäkässä menee seuraavat kymmenenvuotta,ja sinä aikana uusia viruksia sikiää .Matkustan nyt Karibialle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vaan veroja maksavat kaikki, vaikkapa sitten välillisesti ostaessaan tuotteita ja palveluja. Lääkäreillä on sitten valta priorisoida, mikä voi vaikuttaa usein aika mielivaltaiselta.

        Tässäpä olikin kyse juuri siitä, saako "paljon" veroja maksava erioikeudella ohittaa priorisoinnin, jonka perusteella hoitoa ei anneta. Viesti, jossa kysymys on esitetty, on kirjoitettu tänne 23.01.2021 klo 00:35.

        Pohjoismaiseen hyvinvointijärjestelmään ei tietenkään kuulu julkisen terveydenhuollon tarjoaminen varallisuuden perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä olikin kyse juuri siitä, saako "paljon" veroja maksava erioikeudella ohittaa priorisoinnin, jonka perusteella hoitoa ei anneta. Viesti, jossa kysymys on esitetty, on kirjoitettu tänne 23.01.2021 klo 00:35.

        Pohjoismaiseen hyvinvointijärjestelmään ei tietenkään kuulu julkisen terveydenhuollon tarjoaminen varallisuuden perusteella.

        Lääkäri siellä julkisella puolella hoidosta päättää. Rahakas kyllä saa sitten hoitoa muualta. Köyhä, paljonkin veroja maksanut ei ehkä niinkään saa vaikka rahoittaa ja on rahoittanut systeemiä paksusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä olikin kyse juuri siitä, saako "paljon" veroja maksava erioikeudella ohittaa priorisoinnin, jonka perusteella hoitoa ei anneta. Viesti, jossa kysymys on esitetty, on kirjoitettu tänne 23.01.2021 klo 00:35.

        Pohjoismaiseen hyvinvointijärjestelmään ei tietenkään kuulu julkisen terveydenhuollon tarjoaminen varallisuuden perusteella.

        Ihminen se on lääkärikin ja potilaan tunnettuuskin voi asiaan vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Ei mene ihan noin, kuolleita tulee noissa ikäryhmissä olemaan enemmän. Selviytyneistä monille jää kuukausiksi oireita ja elinvaurioita joko pysyvästi tai pitkäksi aikaa. Pelottavia ovat viime aikojen epäilyt, että saattaa altistaa dementialle. Hitaat virusinfektiot aivoissa ovat jo ennen korona-aikaa olleet osasyyllisiä erilaisissa dementioissa. Keuhkovaurioista merkittävä osa jää pysyviksi tai pitkäaikaisiksi. - jätä vain itsesi rokottamatta niin riittää rokotetta paremmin niille jotka ymmärtävät sen arvon!

      • Anonyymi

        Mitäs sitten mökellät kun rokottautunut nuo kuivalemasi "kamalat"jälkitaudit saa rokotteesta huolimatta. Muistathan ettei rokote tartuntaa eikä sairastumista estä.
        Rokotetta varmasti riittää kaikille halukkkaille rokoteuskovaisille. Tällä hetkellä tosin rokotevalmistajien on järkevää(miljoonien lisätulojen toivossa) kertoa tuotantovaikeuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten mökellät kun rokottautunut nuo kuivalemasi "kamalat"jälkitaudit saa rokotteesta huolimatta. Muistathan ettei rokote tartuntaa eikä sairastumista estä.
        Rokotetta varmasti riittää kaikille halukkkaille rokoteuskovaisille. Tällä hetkellä tosin rokotevalmistajien on järkevää(miljoonien lisätulojen toivossa) kertoa tuotantovaikeuksista.

        Lääketiede ei ole uskon asia. Sen sijaan rokotevastaisten puheet perustuvat uskomuksiin ja valheisiin, joita levittävät eteenpäin. Minusta se pitäisi olla rangaistavaa. Ovat "kyliltä kuulleet" ja huuhaanetistä lukenee kaikenlaista hölynpölyä, kuten varmaan sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketiede ei ole uskon asia. Sen sijaan rokotevastaisten puheet perustuvat uskomuksiin ja valheisiin, joita levittävät eteenpäin. Minusta se pitäisi olla rangaistavaa. Ovat "kyliltä kuulleet" ja huuhaanetistä lukenee kaikenlaista hölynpölyä, kuten varmaan sinäkin.

        Sullaei tuo polla rokoteuskossasi ei oikein säteile. Lääketiedettä ei kukaan ole uskonasiaksi väittänyt. Nykyiseen korona rokotteeseen kriittisesti suhtautuminen perustuu nimenomaisesti lääketieteeseen, päin vastoin kuin rokoteuskovaisten lähes hurmoshenkinen tosiasioista välittämätön "päänsisäinen pakko".
        Ei rokoteusko silti rangaistavaa tarvitse olla, sairaudestahan tuossa on kysymys, joten rangaistusta parempi teho saataisiin tahdosta riippumattomalla hoidolla.
        Olisi kovasti tarpeellista sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten mökellät kun rokottautunut nuo kuivalemasi "kamalat"jälkitaudit saa rokotteesta huolimatta. Muistathan ettei rokote tartuntaa eikä sairastumista estä.
        Rokotetta varmasti riittää kaikille halukkkaille rokoteuskovaisille. Tällä hetkellä tosin rokotevalmistajien on järkevää(miljoonien lisätulojen toivossa) kertoa tuotantovaikeuksista.

        Mitkä jälkitaudit?
        Nykytiedon valossa rokote estää COVID-19 taudin.
        Eli et sairastu, vaikka oletkin viruksen kantaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullaei tuo polla rokoteuskossasi ei oikein säteile. Lääketiedettä ei kukaan ole uskonasiaksi väittänyt. Nykyiseen korona rokotteeseen kriittisesti suhtautuminen perustuu nimenomaisesti lääketieteeseen, päin vastoin kuin rokoteuskovaisten lähes hurmoshenkinen tosiasioista välittämätön "päänsisäinen pakko".
        Ei rokoteusko silti rangaistavaa tarvitse olla, sairaudestahan tuossa on kysymys, joten rangaistusta parempi teho saataisiin tahdosta riippumattomalla hoidolla.
        Olisi kovasti tarpeellista sinullekin.

        Mistä saakka pseudotiede on hyväksytty lääketieteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä jälkitaudit?
        Nykytiedon valossa rokote estää COVID-19 taudin.
        Eli et sairastu, vaikka oletkin viruksen kantaja.

        Suomessakin raportoitu useita jopa vakavia haittavaikutuksia. Jälkitautina voi olla mitä vaan kutinan ja kuoleman välillä.
        "Nykytiedon valossa rokote estää COVID-19 taudin."
        Levität omaa mutuasi. Rokote ei, nykytiedon valossa, estä taudin saamista. Voi estää taudin vakavanmuodon saamista, joka sekään ei ole täysin varmaa.
        Eli voi sairastua ja mikä pahinta, lievä oireisena tai jopa oireettomana taudinkantajana olet varsinainen taudin superlevittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakin raportoitu useita jopa vakavia haittavaikutuksia. Jälkitautina voi olla mitä vaan kutinan ja kuoleman välillä.
        "Nykytiedon valossa rokote estää COVID-19 taudin."
        Levität omaa mutuasi. Rokote ei, nykytiedon valossa, estä taudin saamista. Voi estää taudin vakavanmuodon saamista, joka sekään ei ole täysin varmaa.
        Eli voi sairastua ja mikä pahinta, lievä oireisena tai jopa oireettomana taudinkantajana olet varsinainen taudin superlevittäjä.

        Rokotteesta on raportoitu ainoastaan allergisia reaktioita, ei muuta.
        Vakavaksi allergiseksi reaktioksi luokitellaan esim. laajalle ulottuva ihottuma pistoksen ympärillä.
        Nykyiset markkinoilla olevat rokotteet eivät estä SARS-CoV-2 tartuntaa, mutta estävät COVID-19 taudin, ja se on ihan fakta.

        Siinä olet oikeassa että rokotettu, ja oireettomana SARS-CoV-2 virusta kantava on pahimmassa tapauksessa melkoinen taudin levittäjä, mutta sitä varten rokotetun pitääkin noudattaa rajoituksia/suosituksia/kieltoja entistäkin ankarammin niin kauan kunnes kaikki on rokotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteesta on raportoitu ainoastaan allergisia reaktioita, ei muuta.
        Vakavaksi allergiseksi reaktioksi luokitellaan esim. laajalle ulottuva ihottuma pistoksen ympärillä.
        Nykyiset markkinoilla olevat rokotteet eivät estä SARS-CoV-2 tartuntaa, mutta estävät COVID-19 taudin, ja se on ihan fakta.

        Siinä olet oikeassa että rokotettu, ja oireettomana SARS-CoV-2 virusta kantava on pahimmassa tapauksessa melkoinen taudin levittäjä, mutta sitä varten rokotetun pitääkin noudattaa rajoituksia/suosituksia/kieltoja entistäkin ankarammin niin kauan kunnes kaikki on rokotettu.

        " mutta estävät COVID-19 taudin, ja se on ihan fakta."
        Mutta kun ei estä, tämä on fakta.

        "mutta sitä varten rokotetun pitääkin noudattaa rajoituksia/suosituksia/kieltoja entistäkin ankarammin niin kauan kunnes kaikki on rokotettu."
        Eli rokotetun pitää pysyä karanteenin omaisissa oloissa niin kauan kuin kokoväestö on rokotettu. Erittäin hieno päätelmä, mahtaakohan vain toteutua?

        Noista rokotteen haitoista on raportoitu, niin meillä kiun muualla, myös huomattavasti pahempia rektioita kuin mitä mainitset. miksi moinen tarkoitushakuisuus kun asiasta kuitenkin tunnut jotain tietävän?


    • Anonyymi

      Tässä rokotteen ottamisessa on yhteisvastuun ottaminen, jotta saisimme laumasuojan. Persuthan eivät ole valmiita auttamaan mitään, he itkevät, että rokotukset eivät suju, mutta irse eivät niitä ota, aikamoinen yhtälö.
      Eihän persut ota vastuuta Suomenkaan suojelusta, puheenjohtajakin on sivari. Sotilaita he leikkivät äärioikeistoryhmissä joissa tarkoituksena on aiheuttaa häiriöitä ja saada tappeluja aikaisiksi.

      • Anonyymi

        Aika tyhmää yhdistää kaikki ihmiset samaan kimppuun.

        Luuletko oikeasti, ettei muiden puolueiden jäsenissä ole rokotevastaisia?

        Mistä olet saanut päähäsi, että perussuomalaiset vastustaisivat rokotusta?


      • Anonyymi

        Kerropas suuri perussuomalaisten pelkääjä se miten rokotteella joka ei tartuntaa estä, saataisiin laumasuoja?
        Kun puhutaan yhteisvastuusta eli yhteen hiileen puhaltamisesta, niin sinä olet varmuudella se joka siihen yhteiseen hiileen kusee.


    • Anonyymi

      Halla-aho sanoi, että hän ei tällä tiedolla ota rokotetta, se oli oikeaa puhetta johtajalta, eikö totta? Mitä jos Suomella olisi nyt tällainen johtaja? Mitä jos esim. Niinistö sanoisi tv:ssä, että hänellä ei ole vielä tarpeeksi tietoa rokotteesta eikä ota sitä. Mikä olisi Suomen tilanne silloin? Millä me saisimme pandemian kukistettua ja saisimme talouden pyörimään.
      Minä ihmettelen, että 20% suomalaisista on valmiita äänestämään Halla-ahon tapaista johtajaa. Hänestä ei ole johtamaan Suomea ja suomalaisia.

      • Anonyymi

        "Halla-aho sanoi, että hän ei tällä tiedolla ota rokotetta, se oli oikeaa puhetta johtajalta, eikö totta?"
        Oikeaa puhetta tuo on.
        Ei Niinistöllä sen paremmin kuin kellään muullakaan ole tarpeeksi tietoa rokotteesta.
        Sen ottaminen on vapaehtoista, joten maailmanlopun maalailusi osoittaa vähintäänkin vakavaa omaan ajatteluun kykenemättömyyttä.
        Pandemia loppuu aikanaan ja talous sitämukaa elpyy, täysin riippumatta nykyisen rokotteen ottamisesta tai ottamattomuudesta.
        Ihmettelysi on ymmärrettävää, katsos kun sinä et kuulu niihin järkeviin kansalaisiin jotka asioista jotakin ymmärtää.


    • Anonyymi

      Trolli väittää että persut ei halua rokotetta, kysymys on siitä että epäonnistunut hallitus on ryssinyt rokotteiden saannin ja rokotusten organisoinnin, osasyy Eu. Britannia jyrää positiivisesti rokotteiden saannissa ja rokotuksissa ilman euta

      • Anonyymi

        Vasta, kun Halla-aho ottaa julkisesti rokotteen ja kehottaa kannattajiaan yhteisen edun nimissä samaan, saatan uskoa, että persesuomalaiset eivät ole rokotevastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta, kun Halla-aho ottaa julkisesti rokotteen ja kehottaa kannattajiaan yhteisen edun nimissä samaan, saatan uskoa, että persesuomalaiset eivät ole rokotevastaisia.

        Kerroppa miksi Jussin pitäisi sinun mieliksesi rokote, jota ei ikäryhmälleen vielä edes anneta ottaa?
        Miksi häneltä vaadit rokotteen ottamiseen kehoitusta ja vain siksi, että sinä jotakin uskoisit.
        Ettet vain nyt kuvittelisi olevasi merkittävämpi henkilö kun mitä todellisuudessa olet.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni Ha ei voi etuilla, siitä vasta haloo syntyisi, trolli

      • Anonyymi

        Totta ,erittäin hyvä huomio.


      • Anonyymi

        Tässä esimerkki:
        Yksi tehokas tapa ehkäistä kansalaisten rokotetta kohtaan syntyneitä pelkoja on esikuvien antama esimerkki. Presidentti Sauli Niinistö on kertonut ottavansa koronarokotteen heti, kun hänen vuoronsa koittaa.

        Samanlaista esimerkkiä on syytä toivoa myös muilta poliittisilta päättäjiltä. MTV3:n järjestämässä tentissä, johon osallistuivat SDP:n, perussuomalaisten, kokoomuksen ja keskustan puheenjohtajat, kaikki muut paitsi perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho liputtivat selväsanaisesti rokotteen puolesta.

        Halla-aho nihkeä suhtautuminen koronarokotteeseen on ymmärrettävää, sillä juuri perussuomalaisten kannattajissa on eniten rokotevastaisia henkilöitä. Mutta kannattaako Halla-aho leikkiä koronalla puhtaasti puoluetaktisista syistä ja äänestäjien pelossa?

        Jotta koronarokotteen kattavuus nousisi riittävän korkeaksi, valtaosan kansalaisista pitäisi ottaa rokote. Jos näin ei käy, korona ei välttämättä katoa koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä esimerkki:
        Yksi tehokas tapa ehkäistä kansalaisten rokotetta kohtaan syntyneitä pelkoja on esikuvien antama esimerkki. Presidentti Sauli Niinistö on kertonut ottavansa koronarokotteen heti, kun hänen vuoronsa koittaa.

        Samanlaista esimerkkiä on syytä toivoa myös muilta poliittisilta päättäjiltä. MTV3:n järjestämässä tentissä, johon osallistuivat SDP:n, perussuomalaisten, kokoomuksen ja keskustan puheenjohtajat, kaikki muut paitsi perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho liputtivat selväsanaisesti rokotteen puolesta.

        Halla-aho nihkeä suhtautuminen koronarokotteeseen on ymmärrettävää, sillä juuri perussuomalaisten kannattajissa on eniten rokotevastaisia henkilöitä. Mutta kannattaako Halla-aho leikkiä koronalla puhtaasti puoluetaktisista syistä ja äänestäjien pelossa?

        Jotta koronarokotteen kattavuus nousisi riittävän korkeaksi, valtaosan kansalaisista pitäisi ottaa rokote. Jos näin ei käy, korona ei välttämättä katoa koskaan.

        Halla-aho ei ole kieltäytynyt rokotteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä esimerkki:
        Yksi tehokas tapa ehkäistä kansalaisten rokotetta kohtaan syntyneitä pelkoja on esikuvien antama esimerkki. Presidentti Sauli Niinistö on kertonut ottavansa koronarokotteen heti, kun hänen vuoronsa koittaa.

        Samanlaista esimerkkiä on syytä toivoa myös muilta poliittisilta päättäjiltä. MTV3:n järjestämässä tentissä, johon osallistuivat SDP:n, perussuomalaisten, kokoomuksen ja keskustan puheenjohtajat, kaikki muut paitsi perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho liputtivat selväsanaisesti rokotteen puolesta.

        Halla-aho nihkeä suhtautuminen koronarokotteeseen on ymmärrettävää, sillä juuri perussuomalaisten kannattajissa on eniten rokotevastaisia henkilöitä. Mutta kannattaako Halla-aho leikkiä koronalla puhtaasti puoluetaktisista syistä ja äänestäjien pelossa?

        Jotta koronarokotteen kattavuus nousisi riittävän korkeaksi, valtaosan kansalaisista pitäisi ottaa rokote. Jos näin ei käy, korona ei välttämättä katoa koskaan.

        Vaikka onkin julkisessa ammatissa, se ei tarkoita yksityisyyden menetystä.

        Myös heillä on oikeus pohtia rokotteen ottamista. Jokainen kansalainem miettii tahollaan sitä, onko rokote turvallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä esimerkki:
        Yksi tehokas tapa ehkäistä kansalaisten rokotetta kohtaan syntyneitä pelkoja on esikuvien antama esimerkki. Presidentti Sauli Niinistö on kertonut ottavansa koronarokotteen heti, kun hänen vuoronsa koittaa.

        Samanlaista esimerkkiä on syytä toivoa myös muilta poliittisilta päättäjiltä. MTV3:n järjestämässä tentissä, johon osallistuivat SDP:n, perussuomalaisten, kokoomuksen ja keskustan puheenjohtajat, kaikki muut paitsi perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho liputtivat selväsanaisesti rokotteen puolesta.

        Halla-aho nihkeä suhtautuminen koronarokotteeseen on ymmärrettävää, sillä juuri perussuomalaisten kannattajissa on eniten rokotevastaisia henkilöitä. Mutta kannattaako Halla-aho leikkiä koronalla puhtaasti puoluetaktisista syistä ja äänestäjien pelossa?

        Jotta koronarokotteen kattavuus nousisi riittävän korkeaksi, valtaosan kansalaisista pitäisi ottaa rokote. Jos näin ei käy, korona ei välttämättä katoa koskaan.

        Silmäätekevien esimerkin voima saattaa tehota joihinkin omaan ajatteluun pystymättömiin henkilöihin.
        Jussi viisaana yksilönä osoittaa suoraselkäisyyttä juuri tuossa ettei lähde, muutaman muun poliitikon tavoin nuoleskelemaan, juurikin kannatuksen nousun toivossa, manipulointiin alttiita(ns hyödyllisiä idiootteja) kansalaisia.

        Koronan katoamisella tai katoamattomuudella ei ole paskankaan verran tekemistä sen kanssa, että ottaako nykyisen rokotteen kaikki tai ei kukaan.


    • Anonyymi

      Kertoisitko älyttömyydeltäsi miksi juuri persut vastustaisi rokotuksia

    • Anonyymi

      Susannan legendaariselle toteamukselle, meillä kaikilla on rajoitteemme. Kukaan ei ole syntynyt halveksimaan ihmisiä.

    • Anonyymi

      Näin Keparin kommenteissa:
      Soldiers of Odinin onkin syytä kuihtua pois. Ns katupartiointi kuuluu Poliisille. Itse kohtasin ko porukan viime kesänä partioimassa jäätelökioski ympärillä pelottelemassa asiakkaat pois ja häiritsemässä jäätelön myyntiä. Myyjä ei ollu kantasuomalainen. Tahallista häirintää.

    • Anonyymi

      Ei edes kaikki hoitajat ota rokotetta.
      Osa hoitajista epäröi rokotuksen ottamista, sillä he pelkäävät rokotteen mahdollisia sivuvaikutuksia. Sama on mietityttänyt myös tehohoitajana työskentelevää Sannia ja lähihoitajana työskentelevää Annaa.
      He eivät ole ottaneet koronarokotetta, vaikka se olisi ollut mahdollista.
      Rokotteesta ei mielestäni jaettu tarpeeksi tietoa.

      • Anonyymi

        Mielestäni sellaiset hoitajat eivät voi työskennellä potilastyössä, sillä he vaarantavat potilasturvallisuuden. Onneksi kuitenkin kyseessä on hyvin pieni ryhmä.


    • Anonyymi

      Kukaan ei uskalla julkistaa tietoa siitä, kuinka pitkän ajan suojan eli immuniteetin rokotteen aiheuttama vasta-ainen synty kehossa antaa. Rokotteita on testattu jo yli puoli vuotta ihmisilläkin.Rokotteen saanut voi edelleen olla viruksen levittäjä tai tulla sellaiseksi, joten vapaus toimia ilman rajoitteita ei tule voimaan ennen vuotta 2022, jolloin ehkä yli 70 % suomalaisita on rokotettu. Rajan takaa voi virus tulla vuosikausia siitä huolimatta lentäen tai laivalla.

      • Anonyymi

        No, Suomen rajoitteet ovat aika lieviä. Eihän konttorityöntekijöidenkään ole pakko tehdä etätöitä, jos ei huvita. Suomessa on ollut koko ajan etätyösuositus, mutta on ollut täysin sallittua mennä konttorille töihin, vaikka mitään erityistä syytä tehdä töitä ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, Suomen rajoitteet ovat aika lieviä. Eihän konttorityöntekijöidenkään ole pakko tehdä etätöitä, jos ei huvita. Suomessa on ollut koko ajan etätyösuositus, mutta on ollut täysin sallittua mennä konttorille töihin, vaikka mitään erityistä syytä tehdä töitä ei olisi.

        Korjaan... Siis syytä tehdä töitä konttorilla etätyön sijaan ei olisi..


      • Anonyymi

        On aivan sama vaikka 100% olisi rokotettu niin siitä huolimatta virus voi levitä ja tarttua keneen tahansa.
        Rokote on vapaehtoinen, yksilöllä on vapaus miettiä haluaako olla koe-eläin vai varmuudella välttyä rokotteen jopa vakavilta sivuvaikutuksilta.
        Pitäisi olla jopa rangaistavaa tuo nykyinen rokoteuskovaisten kiihottaminen järkeviä kansalaisia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aivan sama vaikka 100% olisi rokotettu niin siitä huolimatta virus voi levitä ja tarttua keneen tahansa.
        Rokote on vapaehtoinen, yksilöllä on vapaus miettiä haluaako olla koe-eläin vai varmuudella välttyä rokotteen jopa vakavilta sivuvaikutuksilta.
        Pitäisi olla jopa rangaistavaa tuo nykyinen rokoteuskovaisten kiihottaminen järkeviä kansalaisia vastaan.

        Nykytiedon valossa rokotettu voi saada virustartunnan, ja levittää sitä myös eteenpäin, mutta ei kuitenkaan sairastu COVID-19 tautiin.
        Eli välttää itse taudin lisäksi myös vakavat sivuvaikutukset.

        Kun huomioidaan että rokotetta on annettu yli kuukauden ajan jo miljoonille ihmisille, ja se kuinka herkästi ihmiset ovat raportoineet pienimmistäkin rokotuksen jälkeisistä sivuvaikutuksista, niin voitaneen jo puhua turvallisesta rokotteesta.

        Ne yksittäiset vakavimmatkin sivuvaikutukset ovat olleet allergisia reaktioita, siis täysin sama mitä lukee esim. tavallisen särkylääkkeen käyttöohjeessa luetelluista sivuvaikutuksista.
        Kun päätä särkee niin sen lääkkeen vaan heittää suuhun, eikä sitä pienellä präntättyä pitkää listaa mahdollisista sivuvaikutuksista tule koskaan luettua.

        Mutta koska rokotetusta on nykytiedon valossa mahdollista tulla oireeton taudin kantaja, niin rokotetun pitää naudattaa rajoituksia entistäkin huolellisemmin niin kauan kunnes jokainen on saanut rokotteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykytiedon valossa rokotettu voi saada virustartunnan, ja levittää sitä myös eteenpäin, mutta ei kuitenkaan sairastu COVID-19 tautiin.
        Eli välttää itse taudin lisäksi myös vakavat sivuvaikutukset.

        Kun huomioidaan että rokotetta on annettu yli kuukauden ajan jo miljoonille ihmisille, ja se kuinka herkästi ihmiset ovat raportoineet pienimmistäkin rokotuksen jälkeisistä sivuvaikutuksista, niin voitaneen jo puhua turvallisesta rokotteesta.

        Ne yksittäiset vakavimmatkin sivuvaikutukset ovat olleet allergisia reaktioita, siis täysin sama mitä lukee esim. tavallisen särkylääkkeen käyttöohjeessa luetelluista sivuvaikutuksista.
        Kun päätä särkee niin sen lääkkeen vaan heittää suuhun, eikä sitä pienellä präntättyä pitkää listaa mahdollisista sivuvaikutuksista tule koskaan luettua.

        Mutta koska rokotetusta on nykytiedon valossa mahdollista tulla oireeton taudin kantaja, niin rokotetun pitää naudattaa rajoituksia entistäkin huolellisemmin niin kauan kunnes jokainen on saanut rokotteen.

        " mutta ei kuitenkaan sairastu COVID-19 tautiin.
        Eli välttää itse taudin lisäksi myös vakavat sivuvaikutukset."
        Levität väärä tietoa. Voi sairastua tautiin kuitenkin mahdollissuus olla samatta taudin vakavaamuotoa. Jälkitautien mahdollisuus sama kuin kellä tahansa sairastuneella.

        Rokotteen turvallisuus on vielä unelmaa. Minkäänlaisia takeita turvallisuudesta ei vielä ole.

        Myös erittäin vakavia sivuvaikutuksia on maailmalla havaittu. Mitä voi/saattaa ilmetä pidemmän ajan kuluttua on hämärän peitossa.

        Jos ja kun kaikki olisivat nykyistä varovaisempia niin mihin rokotetta edes tarvitaan?
        Mihin perustuu usko, että kaikki rokottamalla virus olisi tehty vaarattomaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " mutta ei kuitenkaan sairastu COVID-19 tautiin.
        Eli välttää itse taudin lisäksi myös vakavat sivuvaikutukset."
        Levität väärä tietoa. Voi sairastua tautiin kuitenkin mahdollissuus olla samatta taudin vakavaamuotoa. Jälkitautien mahdollisuus sama kuin kellä tahansa sairastuneella.

        Rokotteen turvallisuus on vielä unelmaa. Minkäänlaisia takeita turvallisuudesta ei vielä ole.

        Myös erittäin vakavia sivuvaikutuksia on maailmalla havaittu. Mitä voi/saattaa ilmetä pidemmän ajan kuluttua on hämärän peitossa.

        Jos ja kun kaikki olisivat nykyistä varovaisempia niin mihin rokotetta edes tarvitaan?
        Mihin perustuu usko, että kaikki rokottamalla virus olisi tehty vaarattomaksi?

        Rokotteesta on raportoitu ainoastaan allergisia reaktioita, ei muuta.
        Vakavaksi allergiseksi reaktioksi luokitellaan esim. laajalle ulottuva ihottuma pistoksen ympärillä.
        Nykyiset markkinoilla olevat rokotteet eivät estä SARS-CoV-2 tartuntaa, mutta estävät COVID-19 taudin, ja se on ihan fakta.

        Mihin perustuu usko että maailman väestö voisi elää vuosia, ehkä jopa kymmeniä ankarat rajoitukset päällä, kun ongelma voidaan välttää rokotteen avulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteesta on raportoitu ainoastaan allergisia reaktioita, ei muuta.
        Vakavaksi allergiseksi reaktioksi luokitellaan esim. laajalle ulottuva ihottuma pistoksen ympärillä.
        Nykyiset markkinoilla olevat rokotteet eivät estä SARS-CoV-2 tartuntaa, mutta estävät COVID-19 taudin, ja se on ihan fakta.

        Mihin perustuu usko että maailman väestö voisi elää vuosia, ehkä jopa kymmeniä ankarat rajoitukset päällä, kun ongelma voidaan välttää rokotteen avulla?

        Rokotteesta on raportoitu huomattavan vaikeita haittavaikutuksia. Vakavaksi ei luokitella pistoskohta alueen ihottumaa, punoitusta tai kipua.
        Rokote ei myökään estä COVID-19 tautia. Saattaa lieventää tautia mutta sairastumista ei estä.

        Kuten tiedetään rokote ei olemassa olevaa ongelmaa poista.
        Ihan vaan terveen maalaisjärjen käytöllä varmasti selviää rokotetta paremmin, ja ihan ilman rokotteen mahdollisia haittavaikutuksia.


    • Anonyymi

      En tiedä, miksi persupuolueen kannattajat vastustavat rokotetta, sitä voisi kysyä heiltä itseltään, mutta HS:n gallupissa 4.12.20 vain 38% persuista aikoi ottaa koronarokotteen. Se on heikko lukema, sillä tuolloin kaikista vastaajista 56% aikoi ottaa roketteen, ja 23% ei vielä osannut sanoa. Täysin kielteisesti rokotteeseen suhtautuvia oli eniten persuissa, 40%.

      Persupuolueen johtaja ei ole tehnyt mitään kannattajiensa asenteiden korjaamiseksi, ei kerro ottaako itse rokotteen, eikä suosittele kannattajiaan ottamaan rokotetta.

      Persut ovat uhka kansanterveydelle. Paras pysyä kaukana, sillä eihän sitä tiedä, mitä mömmöjä siellä liikkuu, kun asenteet ovat tuollaisia. Persutrollit vääntävät pää märkänä rokotevastaisia kirjoituksia kaikille mahdollisille foorumeille, jonne vain nimettömästi pääsevät.

      HS:n juttu löytyy netistä vapaasti - linkki aiheuttanee kommentin poiston.

      • Anonyymi

        Persut ovat enemmän taipuvaisia uskomaan eri salaliittoihin ym. hömppään. Katteeton populismi uppoaa "ainekseen" kuin kuuma veitsi voihin.


    • Anonyymi

      Persut pelkää, että hallitus laittaa mirosiruja rokotteisiin.

      • Anonyymi

        Hae hoitoa ongelmaasi. Ei ole normaalia saada itselleen päähänpinttymää jostain sellaisesta kuin puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae hoitoa ongelmaasi. Ei ole normaalia saada itselleen päähänpinttymää jostain sellaisesta kuin puolue.

        Puolueilla on iso vaikutus ja omat äänestäjänsä.


    • Anonyymi

      Hei, meitä ei kiinnosta terveysasiasi! Pidä sisälläsi.

      • Anonyymi

        Riittävä määrä suomalaisia ilmeisesti aikoo ottaa rokotteen. Eli asia kunnossa. Kieltäytyvät ovat pääasiassa tietyn uskonlahkon jäseniä sekä iso joukko perussuomalaisten kannattajia.


      • Anonyymi

        Onko teitä montakin siellä? Mitä puuhaatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittävä määrä suomalaisia ilmeisesti aikoo ottaa rokotteen. Eli asia kunnossa. Kieltäytyvät ovat pääasiassa tietyn uskonlahkon jäseniä sekä iso joukko perussuomalaisten kannattajia.

        Jos asia on kunnossa niin miksi katsot tarpeelliseksi/välttämättömäksi tyhmyyttäsi kirjoittamasi hölyn pölyn muodassa tuoda esiin?


    • Anonyymi

      Ja altistuminen ei ole sama kuin sairastuminen .Lähes kaikki sairastuneet paranee.Ikäihmiset menehtyy aivan kuin flunssaan.Älytöntä vouhotusta ja yhteiskunnan rappiolle ajoa koko korona vouhotus .

    • Anonyymi

      Näillä rajoitustoimilla saadaan enemmän haittaa ja tuhoa aikaan ,kuin hyötyä .

    • Anonyymi

      Koronaan kuolleitten mediaani-ikä Suomessa oli viime vuonna 84 vuotta. Tämä on korkeampi ikä missä Suomessa normaalisti kuollaan. Vuonna 2018 mediaani kuolinikä oli Suomessa 81,6 vuotta. Tästä voi päätellä että korona ei juurikaan lyhennä elinikää tilastotasolla. Ihmisen on yleisesti oltava erittäin lähellä jo luonnollista kuolemaansa ja sen takia heikko jotta korona voisi olla se viimeinen lähdöntekijä.

      • Anonyymi

        Suomessa korona ei ole paljoa päässyt leviämään joten siksi kuolleitakaan ei ole verraten montaa.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Henkilö jolla on "toinen jalka haudassa ja toinen haudan partaalla" kirjataan, tarkoituksen mukaisista syistä, koronaan kuolleeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Henkilö jolla on "toinen jalka haudassa ja toinen haudan partaalla" kirjataan, tarkoituksen mukaisista syistä, koronaan kuolleeksi.

        Persesuomalaiset kirjoittelevat viisaita diagnooseja :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persesuomalaiset kirjoittelevat viisaita diagnooseja :) :)

        "Persesuomalaiset kirjoittelevat viisaita diagnooseja :) :)"
        Ei ole tiedossa onko kuolinsyyn kirjaajat "persesuomalaisia" vai joitain muita, mutta silti kirjaus tapahtuu kuten ylempänä sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Persesuomalaiset kirjoittelevat viisaita diagnooseja :) :)"
        Ei ole tiedossa onko kuolinsyyn kirjaajat "persesuomalaisia" vai joitain muita, mutta silti kirjaus tapahtuu kuten ylempänä sanottu.

        Täsmennetään; Tällä foorumilla persesuomalaiset kirjoittelevat lääketieteellisiä analyysejä koronasta ja koronarokotteista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmennetään; Tällä foorumilla persesuomalaiset kirjoittelevat lääketieteellisiä analyysejä koronasta ja koronarokotteista. :)

        Ei ole tiedossa onko muut kuin sinä koronasta ja rokotteista kirjoittava persesuomalainen.


    • Anonyymi

      Ei tänne peröpohjolaan edes rokotteita saada.Raha puhuu,varakkaat maat osti .EU saa odottaa .

    • Anonyymi

      Miksi tarvitaan rokote tautiin joka on suurimmalle osalle ihan vaaraton? Tavalliseen influenssaan on aiempina vuosina kuollut enemmän ihmisiä kun koronaan. Tällä hetkellä koko maassa sairaalahoidossa 131 ihmistä. Koskaan ennen ei mitään rokotetta ole tähän malliin kaupiteltu ihmisille, miksi nyt? Ennen on ollut ihan jokaisen oma asia ottaako rokotteita vai ei. Ja on muuten edelleenkin. https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/tilannekatsaus-koronaviruksesta

      • Anonyymi

        Koronaan kuolleisuus on n. 10-kertainen tavalliseen ifluenssaan verrattuna. Suomessa ei juuri ole koronaan kuolleita muihin maihin verrattuna koska korona ei ole päässyt Suomessa paljon leviämään.


      • Anonyymi

        Annettiinhan poliorokote tehokkaasti ja nopeasti kaikille 80-luvulla sekä tuhka-, jäykkäkouristus. ym. rokotteet on pistetty aika kattavasti lähes kaikkiin suomalaisiin. Tarkoitus on estää vaikeiden tartuntatautien leviämistä ja hyvin on tähän asti onnistuttu.


      • Anonyymi

        Tässä lisää persesuomalaisten upeita lääketieteellisiä artikkeleita :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronaan kuolleisuus on n. 10-kertainen tavalliseen ifluenssaan verrattuna. Suomessa ei juuri ole koronaan kuolleita muihin maihin verrattuna koska korona ei ole päässyt Suomessa paljon leviämään.

        "Koronaan kuolleisuus on n. 10-kertainen tavalliseen ifluenssaan verrattuna."
        Olisiko syytä tarkistaa laskutaito?
        Koronaan kuollut 660. Influenssaan kuolee vuosittain jopa 2000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annettiinhan poliorokote tehokkaasti ja nopeasti kaikille 80-luvulla sekä tuhka-, jäykkäkouristus. ym. rokotteet on pistetty aika kattavasti lähes kaikkiin suomalaisiin. Tarkoitus on estää vaikeiden tartuntatautien leviämistä ja hyvin on tähän asti onnistuttu.

        Oikein. Mainitsemasi rokotteet on pitkäikaisen tutkimuksen tuloksena kehitetty ja kattavasti kliinisesti testattu ennen kuin kansalaisia on suuressa määrin alettu rokottaa.
        Nyt kohkatun korona rokotteen kohdalla tilanne on edellisistä varsin selvästi poikkeava.
        Tarkoitus varmasti on hyvä, silti on hyvä muistaa vanha kansan viisaus, ettei hosumalla tule kuin "kuspäisii mukuloi" . ja korona rokotteen kohdalla on nimenomaisesti hosuttu.
        Rokteen ottaminen toki vapaehtoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lisää persesuomalaisten upeita lääketieteellisiä artikkeleita :) :)

        Kokeleppas osaatko kirjoitaa muutakin kuin persesuomalainen? Kokeile kyllä sinä osaat, luotan sinuun.


    • Anonyymi

      Se on kova tauti kun kohdalle osuu, en toivoisi sitä kenenkään kohdalle. Entinen työkaverini on teholla hengityskoneessa nukutettuna. Pelkään pahinta viestiä kun aikaa on jo teholla kulunut. Tapaus ei ole täällä Kokkolassa.

      • Anonyymi

        Kuolleisuus siihen on n. 10-kertainen tavalliseen kausi-influennssaan verraten ja korona myös ehkä on tullut jäädäkseen. Tartunnan saaneet parantuneet saavat lohdutuksekseen immuunivasteen muutamaksi kuukaudeksi ja tauti on taas päällä vuoden kuluttua. Näinkin homma voi vastaisuudessa kulkea kuten tavallisen flunssan kohdalla.


      • Anonyymi

        Kaverillasi varmaan Influenssaan. Paranemista hänelle.


    • Anonyymi

      Vain idiootti jättää ottamatta rokotteen.
      Rokote on ainoa keino saada tuo tauti kuriin.
      Ihmiskunta sen kun tyhmenee kun menee ja uskoo kaikkia hölmöjä juttuja ja salaliittoteorioita ja kieltää kaiken tutkitun faktan.

      • Anonyymi

        Vai onko se idiootti sittenkin se rokotteen ottaja? Rokote jahka se ensin on tehohkaaksi ja ennen kaikkea turvalliseksi kehitetty ja riittävästi testattu niin sillä varmasti on mahdollisuus viruksen aiheuttama sairaus taltuttaa.
        Tämän hetkinen rokoteuskovainen vain rokotekiimassaan tuon kieltää.
        Testaus on se avainsana ja nythän noita hyödyllisiä idiootteja tuntuu aivan tungokseen asti olevan. Jahka neljä/viisi vuotta odotellaan niin voi olla, että yksi kaunispäivä meillä on saatavissa lähes turvallinen rokote koronaa vastaan.


    • Anonyymi

      Hienoa että yli 80% suomalaisista haluaa ottaa rokotteen ja se onkin riittävä määrä.

      • Anonyymi

        Hah, mistä sinä tiedät "riittävän määrän". Riittävä määrä -luku on Suomessa kymmeniä tuhansia, jotka sikainflunssarokotteen otettuaan ovat lopun elämänsä "rokotettuna" lihas- ja nivelkipuihin, väsymykseen, unettomuuteen, haluttomuuteen, ja epäsosiaaliseen elämään.
        Ihmisiä rokotetaan ja lääkitään tarpeettomasti. Pitää muistaa, että kaikki "lääkepillerit" sisältävät myrkkyjä, jotka eivät ole yhteneviä jokaiselle. Jokainen "pilleristi" on koekaniini, joka koetus saattaa vain aikaistaa kuoleman. Sekö on terveydenhuollon tarkoitus...
        Erään hoidon yhteydessä minulle määrättiin kolesterolilääke, jonka seurauksena ilmeni kovat ja epämääräiset jalkakivut. Kolesteroliarvoni olivat hyvät - kumpikin alle 3. Kysyin syytä lääkitykseen, niin lääkäri vastasi, että voi ottaa ihan ennakkoon. Lopetin lääkkeen käytön siihen, ja siihen loppuivat ne kivut. Tosin muita "vaivoja" on, ja lienee jokaisella yli 6- kymppisillä, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, mistä sinä tiedät "riittävän määrän". Riittävä määrä -luku on Suomessa kymmeniä tuhansia, jotka sikainflunssarokotteen otettuaan ovat lopun elämänsä "rokotettuna" lihas- ja nivelkipuihin, väsymykseen, unettomuuteen, haluttomuuteen, ja epäsosiaaliseen elämään.
        Ihmisiä rokotetaan ja lääkitään tarpeettomasti. Pitää muistaa, että kaikki "lääkepillerit" sisältävät myrkkyjä, jotka eivät ole yhteneviä jokaiselle. Jokainen "pilleristi" on koekaniini, joka koetus saattaa vain aikaistaa kuoleman. Sekö on terveydenhuollon tarkoitus...
        Erään hoidon yhteydessä minulle määrättiin kolesterolilääke, jonka seurauksena ilmeni kovat ja epämääräiset jalkakivut. Kolesteroliarvoni olivat hyvät - kumpikin alle 3. Kysyin syytä lääkitykseen, niin lääkäri vastasi, että voi ottaa ihan ennakkoon. Lopetin lääkkeen käytön siihen, ja siihen loppuivat ne kivut. Tosin muita "vaivoja" on, ja lienee jokaisella yli 6- kymppisillä, hah hah haaa!!!...

        Selvisi että sikarokotteessa käytetty apuaine tosiaan aiheutti pienelle määrälle narkolepsian. Laitapa linkkiä tuosta "kymmenistä tuhansista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, mistä sinä tiedät "riittävän määrän". Riittävä määrä -luku on Suomessa kymmeniä tuhansia, jotka sikainflunssarokotteen otettuaan ovat lopun elämänsä "rokotettuna" lihas- ja nivelkipuihin, väsymykseen, unettomuuteen, haluttomuuteen, ja epäsosiaaliseen elämään.
        Ihmisiä rokotetaan ja lääkitään tarpeettomasti. Pitää muistaa, että kaikki "lääkepillerit" sisältävät myrkkyjä, jotka eivät ole yhteneviä jokaiselle. Jokainen "pilleristi" on koekaniini, joka koetus saattaa vain aikaistaa kuoleman. Sekö on terveydenhuollon tarkoitus...
        Erään hoidon yhteydessä minulle määrättiin kolesterolilääke, jonka seurauksena ilmeni kovat ja epämääräiset jalkakivut. Kolesteroliarvoni olivat hyvät - kumpikin alle 3. Kysyin syytä lääkitykseen, niin lääkäri vastasi, että voi ottaa ihan ennakkoon. Lopetin lääkkeen käytön siihen, ja siihen loppuivat ne kivut. Tosin muita "vaivoja" on, ja lienee jokaisella yli 6- kymppisillä, hah hah haaa!!!...

        Tuosta kolesteroli lääkityksen tuputtamisesta. Tutulleni niitä tuputettiin eli oikein "määrättiin", potilas sai sitten elinikäisen lihasreuman joka ei hellitä vaikka statiinien käytön lopetti. Laakarin kommetti valitukseensa oli voi voi.
        Korona rokotteen kohdalla tilanne on varsin yhteneväinen tuon staniini vouhotuksen kansaa.
        Korona roketteen ottaminen on vapaehtoista.


    • Anonyymi

      Pfizer on saanut jättisakkoja meneisyydessä siitä, että valehtelee.

      Pfizerin johtaja ei suostu ottaa oma korona rokote!

      Mitä uutiset tuosta Kokkola - Kannus linja-autosta jossa matkustajat ovat 'altistuneet'?

    • Anonyymi

      Koronarokotetta ei aio ottaa vähänkoulutetut alle 35v., minkähän puolueen tyypillisiä äänestäjiä?

      • Anonyymi

        Sulla jokin painajainen noista jokin puolueen äänestäjistä?
        Itse olen yli seitsemänkymppinen eläkeläinen mutta vielä sen verran tolkuissani etten korona rokotetta ota.
        Muuten ääsestäppä tulevissa kuntavaaleissa perussuomalaista ehdokasta niin äänesi ei mene hukkaan.


    • Anonyymi

      EU: hun en luota. Enkä enää keneenkään näistä politikoista. Tuppurainenkin sanoi että on luonnollista että saamme EU tukirahaa vähemmän kun virus on ollut näin hyvin hoidossa. Tulihan se sieltä . Aivan varma että äänestän tulevaisuudessa perussuomalaisia. Rupeaa riittämään tämä kansalle suora valehtelu nyt

    • Anonyymi

      Tutkimus osoittaa ketkä jättävät rokotteen ottamatta, nuoret kouluttamattomat. Peräkämarin tytöt ja pojat ja muuten hunningolle joutuneet.

      • Anonyymi

        Tuon "tutkimuksen" luotettavuudesta voidaan mukaeelen käyttää vanhaa sanontaa, vale, emäväle ja tuon tason tutkimus.


    • Anonyymi

      Perjantaina 29.1. tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä, kun Suomessa havaittiin ensimmäinen koronavirustartunta. Mikä helpotus se olikaan, kun tartunnankantajaksi paljastui kiinalainen turisti. Oloa helpotti myös kummasti suomalaisviranomaisten vakuuttelut, ettei mitään vaaraa viruksen leviämisestä Eurooppaan saati sitten Suomeen ole.Nyt, vuotta myöhemmin, istumme ihmettelemässä muuntoviruksia ja rokoteongelmia sekä äimistelemässä, mitä uusia rajoituksia on tiedossa.

    • Anonyymi

      Selvää on, että kristakiurumaisilla höpötyksillä ”maksimaalisista etätyösuosituksista ja laajennetuista maskisuosituksista” ei saavuteta enää mitään, etenkään kun kukaan ei edes ymmärrä, mitä ihmettä ne tarkoittavat.

    • Anonyymi

      Ei niitä rokotteita edes saada Suomeen.Eipä hyvältä kuulosta, samanlaista sähläystä pääkallonpaikallakin.Nämä kana-aivot suunnittelevat perustavansa Euroopan Unionin.
      Olemme eksyneet aivan väärälle hiekkalaatikolle.

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, kuinka moni ei ole sairastunut koronavirukseen ainakaan niin että tietäisi siitä: suomalaisista 99,3 prosenttia, saksalaisista 97,4 prosenttia ja jopa ruotsalaista 94,6 prosenttia.
      Siis suurin enemmistö on kohdannut vain rajoituksia.

    • Anonyymi

      Kaikki paikat ovat ihan täynnä perjantaisin ja lauantaisin” – Väsyminen korona­rajoituksiin näkyy Helsingin Kallion baareissa ja ravintoloissa

    • Anonyymi

      "enemmistö on aina väärässä".

      En ota "pedon merkkiä".

      666 on ihmisen lukuarvo niin, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä, kuin se jossa on merkki. Johanneksen ilmestyskirjan 13 luku.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä ketjussa paljastuu suomalaisten koko kuva. Ei muuta kuin surkeita valittajia ja samanlaisia on meillä lähes 20% kansasta huh huh.

    • Anonyymi

      Tällaisilla rokotteilla yritetään vain manipuloida Herran meille viitoitaamaa tietä. Ehdoton ei!

      • Anonyymi

        Tarkoitat tietysti mestaria?


    • Anonyymi

      Sputnik tulee,oletko valmis?
      Venäläisen Sputnik-rokotteen teho 91,6 prosenttia – ”Taisteluun koronaa vastaan voidaan nyt lisätä uusi rokote”

      • Anonyymi

        Ryssän hallinto kun jopa myrkyttää vastuajiaan, niin kuka helkkarissa ilkeää heidän rokotetta ottaa? Sitä siis tuskin kukaan haluaa ja toivottavasti EU ei sitä hyväksy. Voi jäädä monelta rokotus väliin jos tarjotaan vain Spunikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssän hallinto kun jopa myrkyttää vastuajiaan, niin kuka helkkarissa ilkeää heidän rokotetta ottaa? Sitä siis tuskin kukaan haluaa ja toivottavasti EU ei sitä hyväksy. Voi jäädä monelta rokotus väliin jos tarjotaan vain Spunikia.

        Miksi edes ehdotetaan että Venäjän rokotetta voitaisiin alkaa jakaa täällä? Rokottaminen on todella hidasta kuten tiedämme, ja jos ja kun Venäjän rokote tulee täällä jakeluun, niin suuri määrä kansasta silloin kieltäytyy ottamasta rokotetta.


    • Anonyymi

      Prismassa on usein reilu 500 asiakasta samaan aikaan niin se siitä turvaväleistä ja kiintiöistä! Jäähalliin voisi ottaa turvallisesti sen 500 katsojaa nyt ainakin ja olisi hyvät välit.

    • Anonyymi

      Viikon puhutuin koronavirusrokote oli venäläinen Sputnik V, joka kolmannen vaiheen kliinisten tutkimusten perusteella antaa peräti 91,6-prosenttisen suojan koronavirusta vastaan.

    • Anonyymi

      Laskehan samalla todennäköisyyden sille, että saat rokotuksesta jonkun vaivan. Taitaa olla todennäköisyydellä niin paljon desimaaleja, että se lähentelee lottovoittoa. Rokotuksen hyöty on paljon suurempi, kuin sen mahdollinen haitta. Minä varasin ajan rokotukseen heti, kun sen sain, ja jo nyt on melko hyvin suojassa taudilta. Seuraavan piikin jälkeen tarpeeksi hyvässä suojassa, että taas uskaltaa matkustaakin. Rokotustodistuksella paljon helpommin, kuin jatkuvissa testeissä hyppäämällä.

    • Anonyymi

      Kyllä siinä on vaivaa tarpeeksi ,kun niitä rokoteneuloja sontii . Kuppa nyt vielä menis ,mutta ne neulat , se on kivuliasta . Usko pois !

    • Anonyymi

      Rokottamattomat eivät halua mitään sairaalahoitoa, eivät sitä tarvitse...

      Eivätkä näin kuormita myöskään terveydenhuoltoa!

      • Anonyymi

        Rokote tulee ottaa


      • Anonyymi

        Sairaalahoidossa koronan vuoksi olevat ovat lähes kaikki rokottamattomia.


    • Anonyymi

      Jopa Sanna Marin itkeä tihutti kuinka kaikkien tulee ottaa koronarokte ottaka nyt kaikki se koranarokote älkää kyselkö miksi! hän sanoi ja kaikki häneen uskovat kipittivät kilvan rokotuspaikoille ottavaan myrkkyruiskeita uskolisesti niinkuin he tekevät ja uskovat ihan kaiken minkä Sanna ja hänen viherpunikki hallituksensa määrää kyselemättä,eihän tietenkään kenellekään kerrottu mitä nämä myrkkyruiskeet sisältävät tai mistä voi hakea haittavaikutuksiin korvauksia ei ainakaan tältä paskatuutilta Soitelta kerrottu,.,,Uskokaa vaan viranomaisia heh

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe