Googlen kuvahaku ei toimi?

Anonyymi

Onko Googlen kuvahaussa jotain muuttunut? Hakuikkuna näyttää jollain tavalla vialliselta, eikä siihen voi kansioista selaamalla enää laittaa kuvaa. Käskee raahaamaan kuvan ikkunaan, mutta minulla ei sekään toimi? Vai onko Firefoxissa jotain pielessä?

10

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä itse arveleisit, onko jotain vikaa jos ei toimi.

• Anonyymi

Klikkaa sitä 'Lähetä kuva' -nappulaa aluksi niin saat avattua sen kuvan hakemisen määrittäminen ikkunan.

• Anonyymi

Tosiaan, aloitusviestistä ei ehkä käynyt ilmi, että tarkoitetaan kuvan hakua omalla koneella olevan kuvan perusteella. Nyt, kun kokeilin toimintoa, niin se oli taas oman näköisensä ja toimii kuten ennekin, joten en tiedä mikä häiriö siinä oli.

Kiitos vastanneille, erityisesti tulle pöhlölle, joka kirjoitti että "Mitä sinä itse arveleisit, onko jotain vikaa jos ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan, aloitusviestistä ei ehkä käynyt ilmi, että tarkoitetaan kuvan hakua omalla koneella olevan kuvan perusteella. Nyt, kun kokeilin toimintoa, niin se oli taas oman näköisensä ja toimii kuten ennekin, joten en tiedä mikä häiriö siinä oli.

Kiitos vastanneille, erityisesti tulle pöhlölle, joka kirjoitti että "Mitä sinä itse arveleisit, onko jotain vikaa jos ei toimi.

En ole tuo henkilö jota solvaat pöhlöksi. Jos minun pitäisi määritellä teistä toinen älykääpiöksi niin se olisit sinä, 6-0.

On järkevää ja kohteliasta/huomaavaista laatia vähintään avausviestinsä otsikko huolellisesti, niin että se järjellisesti kuvaa sitä asiaa/seikkaa josta viestin/kysymyksen esittää. Otsikkoteksti näkyy mm välilehden tabissa ja siitä tulee selaimessa bookmarkin otsikko. Viestin sisältökin on hyvä olla järjellinen silloin kun todella toivoo apua/neuvoa.

Otsikko "Googlen kuvahaku ei toimi?" on erittäin huono koska se koostuu typerästä väitteestä jonka perään on laitettu kysymysmerkki. Typerästä väitteestä ei tule kysymystä sillä tavalla että typerän väitteen perään laitetaan kysymysmerkki. Tämä väitteesi on erittäin typerä siksi että jos todella olisi niin että Googlen kuvahaku ei toimisi, niin siitä kiljuttaisiin kaikkialla mediassa.

Teksissäsi oleva ensimmäinen kysymys(lause) : "Onko Googlen kuvahaussa jotain muuttunut?" olisi ollut melko hyvä ja melko järkevä otsikkona.

Tämä "selostus": "Hakuikkuna näyttää jollain tavalla vialliselta, eikä siihen voi kansioista selaamalla enää laittaa kuvaa. Käskee raahaamaan kuvan ikkunaan, mutta minulla ei sekään toimi?" ei ole täysipäisen aikaansaannos, tai sitten pää oli aivan täynnä.

Tämä kysymys "Vai onko Firefoxissa jotain pielessä?" on lapsellisen typerä jo siksi ettei se enää mitenkään liity asiaan joka oli Googlen kuvahaun mahdollinen toimimattomuus. Kaikissa ohjelmissa on jotain pielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tuo henkilö jota solvaat pöhlöksi. Jos minun pitäisi määritellä teistä toinen älykääpiöksi niin se olisit sinä, 6-0.

On järkevää ja kohteliasta/huomaavaista laatia vähintään avausviestinsä otsikko huolellisesti, niin että se järjellisesti kuvaa sitä asiaa/seikkaa josta viestin/kysymyksen esittää. Otsikkoteksti näkyy mm välilehden tabissa ja siitä tulee selaimessa bookmarkin otsikko. Viestin sisältökin on hyvä olla järjellinen silloin kun todella toivoo apua/neuvoa.

Otsikko "Googlen kuvahaku ei toimi?" on erittäin huono koska se koostuu typerästä väitteestä jonka perään on laitettu kysymysmerkki. Typerästä väitteestä ei tule kysymystä sillä tavalla että typerän väitteen perään laitetaan kysymysmerkki. Tämä väitteesi on erittäin typerä siksi että jos todella olisi niin että Googlen kuvahaku ei toimisi, niin siitä kiljuttaisiin kaikkialla mediassa.

Teksissäsi oleva ensimmäinen kysymys(lause) : "Onko Googlen kuvahaussa jotain muuttunut?" olisi ollut melko hyvä ja melko järkevä otsikkona.

Tämä "selostus": "Hakuikkuna näyttää jollain tavalla vialliselta, eikä siihen voi kansioista selaamalla enää laittaa kuvaa. Käskee raahaamaan kuvan ikkunaan, mutta minulla ei sekään toimi?" ei ole täysipäisen aikaansaannos, tai sitten pää oli aivan täynnä.

Tämä kysymys "Vai onko Firefoxissa jotain pielessä?" on lapsellisen typerä jo siksi ettei se enää mitenkään liity asiaan joka oli Googlen kuvahaun mahdollinen toimimattomuus. Kaikissa ohjelmissa on jotain pielessä.

Näistä kolmesta sinä olet älykääpiö 12-0. Jokainenhan tuosta tajuaa mitä kysyi ja luonnollinen vaihtoehto että selaimessa jotain vikaa jos kuvahaku muilla toimii.

• Anonyymi

Vituu kun unlockorkku mies valiitaa aina paskaa kun sotkee selaimmensa haitakkeilla.

• Anonyymi

Mutta pahempaa on kun jonne sotkee päänsä ties millä aineilla.

• Anonyymi

Joskus se kuvalla haku taisi näkyä yleishaussakin, nyt vain kuvahaussa.

• Anonyymi

googleen ei kannata enää laittaa mitään hakuun, koska se kirjaa kaiken ylös ja täten tarkkailee käyttäjiänsä.
      On paljon muitakin hakukoneita ja ne voi kyllä etsiä googlellakin - ihan vaikka piruuttaan!

• Anonyymi

Polun laittaminen omiin kuviin tuntuu ainakin epäilyttävältä, ennemin suoraan aseman juuresta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      159
      3465
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2725
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2110
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      78
      1554
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe