Onko paikalla naista Satakunnasta joka rakstaa laillani suuseksiä puolin ja toisin? Täällä on 37v varattu mies joka rakastaa yli kaiken kun saa nuolla naisen orgasmiin asti. Toki vastavuoroisesti on ihanaa saada suuta naiselta. Joskus tuntuu, että voisin elää pelkällä suuseksillä ;).
Jos kiinnostus heräsi, laita viestiä osoitteeseen [email protected]
Satakunnasta naista joka rakastaa suuseksiä?
13
125
Vastaukset
- FantasyOfA11ium
Jaanalle on aina mahtipurjoni maistunut hyvin!
- FantasyOfA11ium
Se oli rumasti sanottu!
Ja olisko ihan oikeasti kiinnostuneita naisia linjoilla?
- Anonyymi
Voi surkeus kun asut niin kaukana...
Anonyymi kirjoitti:
Voi surkeus kun asut niin kaukana...
Kaikki kiinnostuneet asuu aina kaukana :(
Missä kaikki Satakunnan naiset on?
Laittakaa naiset vaan rohkeasti sähköpostia tulemaan ja jutellaan asiasta lisää :)
- Anonyymi
Missä kaikki naiset on?
- Anonyymi
Naiset viettää ihan sitä normaalielämää eivätkä tuhlaa aikaansa täällä suoli24ssa roikkumiseen.
Missä kaikki kiinnostuneet naiset on?
- Anonyymi
Siellä minne voit työntää tuon saman paskan jauhannan
Löytyiskö jo ;)?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293235- 1201289
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101215- 581001
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66880Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹76807