Mikä "pelasti päivänne" tänään?
Itse tulin otsa hiessä raskaiden kantamusten kanssa kaupasta, kun pikkuinen tyttö (istui tienvierus-penkereellä), otti lakin päästään, kumarsi ja toivotti iloisesti:"Hyvää päivää!"
Vastasin: "Kaunis päivä tänään", johon hän: "Niin on!"
:))))))
pelastus
3
337
Vastaukset
- jpntar
on pelastanut aurinko:)) Menen illaksi töihin, ja olen ollut virkku jo aikaisin.:))))
ei tule mitään erityistä mieleen, mutta päivähän on vielä nuori.
Yleisesti ottaen, päivän voi pelastaa esim. kun joku sanoo jotain, jolle voi aidosti hymyillä, nauraakin :))- Laura.
Päivän pelastus oli kun erääseen hyvin vaikeaan ongelmavyyhtiin vaihdoin näkökulmaa. Ajattelin että asia on nyt näin ja näin, en saa ongelmaa häviämään ja kiukustua sen ilmaantumisesta, vaan aloinkin pohtia mitä hyvää se mahtaa tuoda tullessaan ja oli aivan ihmeellistä huomata miten ahdistus ongelmaa kohtaan siirtyi takavasemmalle ja aloinkin nähdä monia hyviä puolia joita se mahdollisesti toikin tullessaan. Oli outoa ja ihanaa huomata miten asenteen muutos sai kauhean asian vaihtumaan, jos ei postitiiviseksi, niin paljon hyvää tuovaksi asiaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901