Pattayalla ei hevosia piitsillä

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pattayan ranta on niin kapea ja likainen, ei sinne voi elämiä viedä.

• Anonyymi

Eikä siellä muuten ole Joka Päivä Tumputtajaakaan nähty.

• Anonyymi

Hehheh, jokos se sun "korroosio" on unelmissasi vienyt tuon 70 metriä leveän rannan?
        Vielä muutama tunti sitten se ainakin oli paikallaan kun kävelin rantakatua pitkin.
        Itse pidin siitä kapeammasta rannasta. Pattayalla on ollut rannalla hevosia vielä 80 luvulla.
        Bisnestähän ne on. Epäilen että turvallisuussyistä ne kiellettiin Pattayalla. Ratsastus on maailman vaarallisin harrastus vakavien loukkaantumisten suhteen. Muun muassa Teräsmies Reeves neliraajahalvaantui hevosonnettomuudessa.

SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheh, jokos se sun "korroosio" on unelmissasi vienyt tuon 70 metriä leveän rannan?
        Vielä muutama tunti sitten se ainakin oli paikallaan kun kävelin rantakatua pitkin.
        Itse pidin siitä kapeammasta rannasta. Pattayalla on ollut rannalla hevosia vielä 80 luvulla.
        Bisnestähän ne on. Epäilen että turvallisuussyistä ne kiellettiin Pattayalla. Ratsastus on maailman vaarallisin harrastus vakavien loukkaantumisten suhteen. Muun muassa Teräsmies Reeves neliraajahalvaantui hevosonnettomuudessa.

SS

Miksi et lähtenyt 44:n kanssa Neidon luo, etkä saarillekaan kun kaverisi tuli pelipaikalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et lähtenyt 44:n kanssa Neidon luo, etkä saarillekaan kun kaverisi tuli pelipaikalle?

Trollipeikko oppinut uuden sanan. "Pelipaikka". Pattaya on suurinpiirtein suljettu kuten muutkin kaupungit. En tunne mitään "neitoa". Eipä tässä hätiä mitiä. On leipää lempee ja lämpöö. Auto on parkkipaikalla ja kotimaanretkeily kasvattaa edelleen suosiotaan. Piknikkejä tehty järville ja käyn ampumaradalla silloin tällöin. Nelinelonen on hyvinkin tuttu. Omistan nimittäin sellaisen pitkäpiippuisena ja on toinenkin klassikko Magnum asekaapissa.
        Nelinelonen on sellainen tykki että sinulla pojulla ei riittäisi käsivoimat eikä kantti sillä ampumiseen. Minun avovaimoni kotitila on noin 100km päässä nimimerkki 2010:n uudesta kotipaikasta. Saatanpa joskus piipahtaakin kun on joskus kutsuttukin. Mukavan oloinen kaveri.

SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollipeikko oppinut uuden sanan. "Pelipaikka". Pattaya on suurinpiirtein suljettu kuten muutkin kaupungit. En tunne mitään "neitoa". Eipä tässä hätiä mitiä. On leipää lempee ja lämpöö. Auto on parkkipaikalla ja kotimaanretkeily kasvattaa edelleen suosiotaan. Piknikkejä tehty järville ja käyn ampumaradalla silloin tällöin. Nelinelonen on hyvinkin tuttu. Omistan nimittäin sellaisen pitkäpiippuisena ja on toinenkin klassikko Magnum asekaapissa.
        Nelinelonen on sellainen tykki että sinulla pojulla ei riittäisi käsivoimat eikä kantti sillä ampumiseen. Minun avovaimoni kotitila on noin 100km päässä nimimerkki 2010:n uudesta kotipaikasta. Saatanpa joskus piipahtaakin kun on joskus kutsuttukin. Mukavan oloinen kaveri.

SS

On mukavan oloinen kaveri ja hänkin noita Magnum miehiä, hänellä piippu 21 cm.

• Anonyymi

Äpärälerpan vaimo on Pattayan vanhimpia prostituotujia, jotta totuus ei paljastuisi, pitää äpärälerpan jatkuvasti hakea Pattayan vastaisia tarinoita.
      Onnetonta lienee elämänsä vanhan huoran elättäjänä, ei ihme, että katkeroituu noinkin paljon ylväälle Pattayalle.

Pattyalaisett aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattayan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattayaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua Hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

• Anonyymi

Mitäs mieltä sika amalia on Teukan uutukaisesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe