Koulutytön päiväkirja 10

18.7

Koko illan olin kiihkeästi odottanut ja toivonut Annan tulevan käymään. Lopulta puolilta öin luovuin toivosta ja aloin nukkua. En siltikään saanut heti unta. Pyörin vuoteessani monenlaisten ajatusten kieppuessa päässäni. Kesäyön kuumuus vaivasi ja muutenkin oli kurja olotila.

Pohdin kuumeisesti, miksi Anna ei tullutkaan käymään, vaikka oli luvannut. Eikö Anna päässyt Vaimolta karkuun vai oliko Anna muuttanut mielensä? Ehkä hän ei ollutkaan halunnut minua kuin sen yhden kerran verran. Jospa hän oli käyttänyt minua härskisti hyväkseen, hyödyntänyt minua eräänlaisena seksiobjektina? Jospa hän oli jo saanut minulta kaiken haluamansa? Tunsin oloni yhtä aikaa harmistuneeksi, vihaiseksi ja epävarmaksi.

Yön hiljaisina tunteina mieleeni tuli myös Marjan kuvaama videonauha. Marja ei ollut jättänyt kameraa minun luokseni, vaan se oli aivan varmasti päätynyt hänen mukanaan sisälle. Toivoin, että Marja oli laittanut nauhan varmaan talteen, ettei se joutuisi vääriin käsiin. Olisi tosi noloa, jos sen näkisi joku ulkopuolinen. En kyllä halunnut, että Vaimokaan olisi katsellut sitä.

Aamupäivällä olin väsynyt valvomisen vuoksi. Olin tullut siihen vaiheeseen mietinnöissäni, ettei Anna halunnutkaan enää koskaan tavata minua. Ehkä hän oli vain halunnut loukata minua, koska olin ollut hänen isänsä kanssa. Tai mistä ihmeestä tiesin hänen tarkoitusperiään. Tolkutin itselleni, että oli paljon parempi unohtaa hänet ja jatkaa elämää eteenpäin.

Oli jälleen kuuma päivä. Puolen päivän aikaan aurinko paistoi aivan pilvettömältä taivaalta. Päätin lähteä uimarannalle ottamaan aurinkoa. Ehkä siellä voisin unohtaa Annan ja tavata kenties jonkun tutun, jonka kanssa voisin viettää vapaapäivääni. Ajatuksista tekoihin. Keräsin kassiin pyyhkeen, vesipullon, lukemista ja pikkuruiset bikinini.

Minulla oli hieman kiihottunut olotila. Olin haaveillut Annasta koko yön ja aamun. Kaipasin kiihkeästi hyväilyjä tai edes jonkinlaista huomiota. Päätin saada mielenkiintoa itseäni kohtaan sitä tavalla, jonka varmasti osasin. Pukeuduin siis varsin paljastavasti. Valitsin ohuen, valkoisen topin. Siinä oli spagettiolkaimet ja varsin antelias kaula-aukko. Rintojeni välinen vako näkyi kiihottavasti kaula-aukosta. Rintaliivejä en tietenkään laittanut ja ohutta kangasta vasten tummat nännini kuulsivat selvästi läpi. Tiukka toppi oli hyvin lyhyttä mallia ja jätti vyötäröni ja navan paljaaksi. Shortsit, jotka valitsin, olivat yhtä tiukat ja niiden vyötärö oli todella matala. Takapuolelta katsoessaan saattoi aavistella näkevänsä pakaroideni välisen raon. En pukenut shortsien alle pöksyjä lainkaan. Shortsien haarasauma kiilautui ihanasti häpyhuulieni väliin ja hankasi klitoristani askeleiden tahdissa. Peilistä näin, että muutkin kyllä huomaisivat kiilautumisen. Häpyhuuleni pullottivat hieman härskisti haarasauman molemmin puolin. Housujen hankaus tuntui kiihottavalta ja epäilin, että ennen kuin pääsisin rannalle, haarojeni kohdalla olisi varmasti oman kiihkoni kastelema merkki.

Vaatetuksen vastapainoksi halusin kiltintytön kampauksen. Laitoin pitkät hiukseni kahdelle saparolle. Lisäsin huuliin vähän vaaleanpunaista huulikiiltoa. Ruskettunut iho ei kaivannut muuta meikkiä. Näytin yhtä aikaa vähän narttumaiselta ja toisaalta taas kunnon koulutytöltä saparoineni. Mieleeni tulivat ensimmäisenä ulkomaalaiset Seventeen-sarjat, olin tainnut lainata tyylini niiden kuvista.

Juuri kun olin poistumassa pihasta, Rehtori ajoi sisään pihalle. Hän huikkasi minulle, että odottaisin häntä. Kun hän tuli luokseni, hän katsoi minua arvioivasti päästä jalkoihin. Tunsin hänen julkean katseensa polttavana sekä rinnoillani että hävylläni.
– Mihin sinä olet menossa tuon näköisenä? Rehtori kysyi suoraan. Hymyilin hieman, sillä huomasin hänen lahkeessaan tempoilevan, kasvavan kohouman.
– Miten niin tämän näköisenä? Kysyin häneltä muka viattomasti. Halusin hieman kiusoitella häntä ja samalla tietenkin kerjäsin lisää huomiota häneltä.
– Paljastat asullasi enemmän kuin mitä peität, Rehtori ärisi minulle. Hän tuijotti minua tiukasti ja vaativasti silmiin.
– Menen uimarannalle ottamaan aurinkoa, totesin rauhoittelevasti. Rehtori murahteli jotain. Hänen katseensa risteili rannekellon, etuoven ja minun välilläni hetken, ennen kuin hän sanoi mitään.
– Minä vien sinut uimarannalle. Ei sinua voi päästää tuon näköisenä yksin liikkeelle, joku pervoilijoiden lauma pian tulee ja raiskaa sinut. Hymyilin vähän vinosti. Minusta sellainen lauma kuulosti kyllä aika hyvältä, sen verran kiimaiseksi tunsin itseni koko ajan. Rehtorin kohouma ei ainakaan vähentänyt haluani yhtään, päinvastoin. Toivoin, että hän olisi raiskannut minut heti siinä keskellä pihaa. Toisaalta, ei hän olisi voinut minua raiskata. Halusin itse häntä niin paljon.
– No, onhan se mukavampi tulla kyydillä pari - kolme kilometriä kuin kävellä se sama matka. Pääsenpähän nopeampaa vilvoittavan veden syliin, huokasin ja istuuduin auton kyytiin.

Kun olimme päässeet pihasta, Rehtori käski minun ottaa topin pois päältäni.
– Haluan nähdä ihanat rintasi heilumassa vapaina, hän huokasi ja hieraisi vaivihkaa kohoumaansa. Ohimennen tehty liike sai sydämeni sykkimään tiuhemmin. Aikoiko Rehtori antaa minulle? Toivonkipinä heräsi sisälläni, mutta silti minua epäilytti topin riisuminen.
– Mitä jos joku tuttavasi näkee meidät, koetin vastustella.
– Ei haittaa yhtään, hän kuittasi. Niinpä vedin topin pois päältäni. Käännyin kohti Rehtoria, joka huokaisi syvään tyytyväisyydestä. Hän siveli pehmeästi reittäni ja avasin jalkojani aavistuksen verran erilleen. Haarasauma painautui entistäkin syvemmälle häpyyni. Rehtorin kevyet kosketukset saivat yhdessä puolittaisen alastomuuden kassa häpyni sykkimään entistä kiihkeämpänä. Nautin ja kiihotuin itseni esittelemisestä, vaikka onhan se hieman kieroutunutta, myönnän.

Rehtori suuntasi autonsa ulos kaupungista. Ihmettelin hänen reittivalintaansa, joka ei tosiaankaan johtanut uimarannalle.
– Tiedän yhden rauhallisen paikan, jossa pääset uimaan ja missä meitä ei häiritä. Minusta se kuulosti hyvältä. Rehtori pyysi minua leikkimään rinnoillani. Imin ja nuolin omia nännejäni. Nautin omista hyväilyistäni täysin siemauksin ja Rehtorin katse sai minut aivan kuumaksi. Kiusoittelin häntä, ettei hän saanut liikaa nauttia minun katselemisestani, ettei hän ajaisi metsään. Onneksi matka ei kestänyt kauaa, muuten Rehtori olisi varmasti vaarantanut liikenteen vilkaisuillaan.

Vartin päästä saavuimme pienen mummonmökin pihaan. Mökki näytti olevan hieman ränsistynyt. Se ei ollut lainkaan Rehtorin tyylinen. Mökki oli kuitenkin järven rannalla, kuten Rehtori oli luvannutkin. Nousimme ulos autosta. Minä nautin pienestä tuulenvireestä, joka hyväili paljaita rintojani ja sai nännini vieläkin kovemmiksi. Rehtori kumartui suutelemaan vuoroin molempia nisiäni. Hän imi niitä tiukasti, suorastaan julmasti ja sai minut huohottamaan nautinnosta. Kun hän lopulta suuteli minua, olin hukkua suudelman kiihkeyteen. Vapisin tyydyttämättömästä halusta ja kaipauksesta. Pyysin, että hän naisi minua heti ja juuri siinä paikassa. Rehtori hymyili malttamattomuudelleni.
− Vaikka mieleni tekisikin naida sinulta nyt heti aivot pihalle, niin tiedän, että pitkitetty nautinto on aina parempi. Rehtori haki autonsa perästä ison salkun ja alkoi tutkia sen sisältöä kiinnostuneena.

– Onko sinulla mitään noiden shortsien alla? Rehtori nosti hetkeksi katseensa minuun. Pudistin päätäni.
– Hyvä, voidaan ottaa ihana kuvasarja kuumasta neidosta kesän vihreydessä, hän totesi. Nielaisin ja pyöritin kevyesti lantiotani. Sauma hankasi nyt jo aivan tulvivaa pilluani ja sai aikaan ihania väreitä minussa. Rehtori otti salkusta kameran ja käski minun pukea toppiini. Kuvasarja oli hänen mukaansa kiihottavampi aloittaa aivan alusta.

Rehtori kertoi miten minun tuli poseerata hänelle. Rannassa oli iso, paksurunkoinen koivu, jonka Rehtori halusi kuvien taustaksi. Nojasin koivun runkoon ja katselin haaveillen järvelle. Aloin hitaasti hyväillä rintojani paidan alta, sivelin pehmeitä rintojen kaaria kunnes nostin hieman paitaa ylös. Nännini, jotka seisoivat aivan kovina, tulivat esille. Nipistelin ja hieroin niitä, nautin todella omien käsieni kosketuksesta. Rehtorin kuvaaminen kiihotti minua lisää. Hänen pikkutuhmat puheensa ja kannustuksensa saivat vereni kuohumaan halusta.
– Ihana pikkunarttu, anna mennä. Hyväile itseäsi, näytä minulle ja kameralle kuinka nautit siitä.

– Ota paita kokonaan pois ja asetu maahan, Rehtori puolittain kuiskasi halun maalaamalla äänellään lisää ohjeita minulle. Vetäisin topin yli pääni ja heitin sen nurmikolle. Laskeuduin itse pehmeälle sammalnurmelle selälleni ja päästin käteni valloilleen. Hieroin häpyäni shortsieni päältä, toisen käden hyväillessä rintojani. Vetäisin vetoketjun auki ja nostin lantiotani hieman ylös, jotta sain shortseja alaspäin. Työnsin kiihkeät sormeni litisevään pilluuni. Hieroin klitoristani pyörittäen sormiani sen päällä. Voi luoja kuinka hyvää se teki. Silmiini välähti eilinen näky Annasta hieromassa omaa posliinista pilluaan. Se sai mieleni entisestään kuumemmaksi. Lantioni pyöri villisti sormieni viedessä minua yhä lähemmäs täyttymystä.
– Näytä soma, märkä pillusi kunnolla kameralle, Rehtori houkutteli. Hän oli vapauttanut oman kovana seisovan kyrpänsä housuista ja hieroi sen vartta katsellessaan minun itsetyydytystäni. Vedin kapeita shortseja alaspäin ja lopulta sain potkittua ne pois jaloistani kokonaan. Levitin jalkani niin auki kuin ne vain sain ja hieroin pilluani kaksin käsin entistäkin kiihkeämmin.

Silmieni raosta näin kuinka Rehtori taisteli kameransa kanssa. Yksikätisesti oli vaikea kuvata minua, koska toinen hänen käsistään työskenteli hänen kullinsa kimpussa. Minä annoin mennä. Toisen käden sormilla nain itseäni ja samalla toisella kädellä hieroin yhä kiihkeämmin ja kiihkeämmin klitoristani. Tutut nautinnon väreet alkoivat vallata minua enkä pidätellyt itseäni. Annoin orgasmin tulla, nostaa minut laine laineelta yhä ylemmäs.

Rehtori luopui kamerastaan ja runkkasi itseään tiukasti. Hän tuli luokseni ja kohotti minut polvilleni ennen kuin työnsi kyrpänsä suuhuni. Nopeassa nainnin tahdissa se tökki kurkunpäätäni, mutta en päässyt pakoon. Rehtori piti tiukasti kiinni päästäni ja nai minua lähes julmasti suuhun. Kun hänen huippunsa tuli, hän vetäisi kullinsa ulos suustani. Hän päästi ryöppyävän lastinsa rinnoilleni ennen kuin nuoletti lopulta minulla kullinsa puhtaaksi. Tyytyväisesti henkäisten hän veti housunsa kiinni.
– Hiero sitä spermaa itseesi, siitä saa irstaita kuvia, hän kehotti minua. Tein työtä käskettyä. Hieroin spermaa rinnoilleni nautinnollinen ilme kasvoillani. Hävyllenikin oli roiskahtanut vähän ja hieroin sitä pitkin reisiäni ja pilluani. Olin aivan kuorrutettu spermalla. Rehtori kehräsi tyytyväisyydestä kuvatessaan minua jälkileikkieni parissa.

– Ihana kuvasarja, hän huokaisi ja silitti hellästi päätäni. Saatuani luvan juoksin järveen vilvoittelemaan. Olin sekä hikinen että spermainen. Ei siis ihme, että tuntui ihanalta sukeltaa viileään veteen ja antaa sen hyväillä alastonta vartaloani. Uin vähän matkaa kohti järvenselkää ja palasin taas takaisin rantaa kohti. Kun pääsin lähelle rantaa, peseydyin vedessä. Nousin lopulta pois järvestä vettä valuvana, olo ihanan raikkaana.

Kun palasin rannalle, Rehtori haki uimakassini autosta. Kuivasin itseäni pyyhkeeseen ja istuin sitten sen päälle nauttimaan auringosta. Mökin piha oli ehdoton paikka ottaa rajatonta rusketusta.
– Kenen mökki tämä oikeastaan on? Ihmettelin. Rehtori kertoi, että mökin omistivat hän ja hänen sisaruksensa.
– Harvoin täällä tosin kukaan käy. Mökki on jo niin huonossa kunnossa, ettei sillä ole mitään arvoa. Ainoa arvo on rantatontin arvo. Sekä siskollani että veljelläni on jo omat kesämökit, joten hekään eivät ole kovin kiinnostuneita tästä paikasta.
− Siksi siis uskalsit tuoda minut tänne, totesin raukeana. Makasin mahallani pyyhkeellä ja Rehtori hieroi pakaroitani. Hänen kätensä leipoivat niitä ja pakottivat jalkani leveämmälle. Käsittely tuntui hyvältä, kiihottavalta. Hän levitti peppuposket aivan erilleen ja nuolaisi kiusoitellen ryppyreikääni. Se tuntui ihanalta. Nostin peppuani ylemmäs tarjoten sitä Rehtorille. Hän nuoleskeli kevyesti välilihaani ja kävi välillä pillun suulla kiusaamassa minua. Puskin peppuani tiukemmin hänen suutaan vastaan ja pyysin, että hän nuolisi pilluanikin kunnolla.

Rehtori kiepsautti minut yllättäen ympäri. Hän nappasi nänneistäni tiukan otteen, venytti niitä itseään kohti. Se sattui ja teki hyvää yhtä aikaa. Sata pientä kivun saattelemaa salamaa lähti liikkeelle rinnoistani. Kun Rehtori päästi irti nänneistäni, huokasin pettymyksestä. Onneksi hän kiinnitti huomionsa pilluuni. Hän levitti häpyhuuleni äärimmilleen auki ja lipoi kiusoittelevasti klitoristani. Ynisin ja pyysin, että Rehtori ei kiusaisi minua. Hän antoi muutaman kevyen läpsäytyksen pillulleni ja työnsi sitten mitään kyselemättä sormensa sisääni. Pilluni oli jälleen valmis. Se lähes imaisi Rehtorin sormen sisälleen.

− Aina yhtä valmis, Rehtori totesi. Hän käänsi minut konttausasentoon ja työntyi mitään kyselemättä sisääni. Vaikka olin jo märkä, Rehtorin suuri kyrpä silti vähän sattui työntyessään niin yllättäen sisääni. Pian pilluni kuitenkin mukautui nopeatempoiseen naintiin. Aloin hieroa klitoristani Rehtorin työntöjen tahdissa ja nautin sisälläni olleesta täyteyden tunteesta.
− Jos olisi enemmän aikaa, saisit taas oikein pitkän kaavan kautta. Kunhan Vaimo vain lähtee jonnekin, pidämme kunnon session taas. Saat näytellä huoran pilluasi taas kunnolla minulle. Olen ostanut muutaman uuden leikkikalunkin sinua varten, Rehtori huohotti korvaani ja nai minua yhä kiihtyvämmällä tahdilla. Hänen härskit sanansa kiihottivat minua. Kun Rehtori vielä otti toisella kädellään kiinni nännistäni ja alkoi venytellä sitä nainnin tahdissa, olin taivaissa. Kuinka olinkaan kaivannut kunnon naintia ja Rehtorin isoa kullia sisääni!

Toivuimme huohottaen orgasmistamme pyyhkeeni päällä. Rehtori veti minut kainaloonsa ja suuteli minua otsalle.
− Tuntuihan sinusta varmasti hyvältä, hän huolehti samalla, kun hyväili puolihuolimattomasti pilluani. Mutisin tyytyväisenä vastaukseni. Rehtori oli jälleen kerran tyydyttänyt minut. Mikä minun oli ollessa.
− Nautitko tästä yhtä paljon kuin eilen Annan pillun nuolemisesta, Rehtori kysyi aivan yllättäen. Hätkähdin hereille nautinnon raukeudesta.
− Miten niin? Ähkäisin ja käännyin katsomaan häntä.
− Älä vain väitä, ettet nauttinut tilanteesta. Näin sen ilmeistäsi, kun Vaimoni ”pakotti” minut katsomaan videolta Annan irstailuja. Arvaahan vain kuinka paljon kiihotuin katsoessani sinua Annan pillua nuolemassa. Oli todella vaikea piilotella seisovaa kulliani Vaimolta. Hän ei ehkä olisi ymmärtänyt reaktiotani. Vaimoni mielestä Anna oli käsitellyt sinua aivan saastaisella ja jumalattomalla tavalla. Ei siis ihme, Anna otti äitinsä kanssa vielä uudelleen illalla yhteen, kun video sattui tulemaan esille. Anna hermostui äidilleen totaalisesti. Hän pakkasi perheensä tavarat ja he lähtivät kotiin.
− Siksi siis.. Totesin puoliääneen ja Rehtori katsoi minua hieman hymyillen.
− Teillä taisi olla sovittuna Annan kanssa uudet pillun nuolemisjuhlat tälle päivälle, eikö totta? Lupasin Annalle, että annan hänen puhelinnumeronsa sinulle. Saat ottaa yhteyttä häneen, jos haluat. Se on ihan kiinni sinusta itsestäsi. Rehtori puristi minut rintaansa vasten hellien. Huokaisin tyytyväisenä.

Minä olin tosi onnellinen kuulemastani. Anna olisi sittenkin halunnut nähdä minut uudelleenkin. Ehkä joskus saisimme uuden ihanan mahdollisuuden nauttia toisistamme. Jollain tapaa uskoin, että Rehtori voisi jopa auttaa meitä sen järjestämisessä. Häntä leikkimme eivät tuntuneet järkyttäneen, pikemminkin vain kiihottaneen. Mutta toki olin jo aikaisemminkin huomannut, että Rehtoria kiihotti lähes kaikki. En ollut vielä keksinyt, mikä häntä ei kiihottaisi. Tänään oli hyvä päivä.

12

19585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isofani

      Loistavaa tarinaa taas kerran, nyt vähän perinteisempää välillä - näitä lukee joka kerta kiihottuen, kiitos siitä :)

      • jos maistui =)


      • kuka lie
        sinnaliina kirjoitti:

        jos maistui =)

        kirjoita lisää nää on ihania tarinoita


      • tarinoita
        kuka lie kirjoitti:

        kirjoita lisää nää on ihania tarinoita

        Kirjoita lisää!


      • Lady_nurse
        tarinoita kirjoitti:

        Kirjoita lisää!

        Toivottavasti kirjotat pian lisää =)


      • c",)
        sinnaliina kirjoitti:

        jos maistui =)

        Kyllä varmasti kelpaa! En malta odottaa jatko-osia!


    • annukka

      Siis mä oon lukenut kaikki nää sun tarinat,.... kahta enempää ei pysty perätysten lukemaan, kun on niin kiimassa, että pitää alkaa runkkaamaan...please tätä lisää...Kirjotathan pian...;)

      • Kirjoitelma/-telmia on tulossa. Välillä vain tämä muu elämä haittaa harrastuksia =)


    • pete

      tosi hyvä lisää tätä

    • Tervis

      Itse tarinat ovat hyviä, kiitos.

      Pieni asiavirhe kuitenkin: mummonmökki tarkoittaa sellaista vapaa-ajankäytössä olevaa rakennusta, joka ei ole vesistön äärellä. Tämä on mummonmökin ja kesämökin ero. Mummonmökki ei siis voi olla järven rannalla, kuten tarinassa.

      • lukija juu

        Mut tarinat on muuten aika kiihottavia. Vieläkö tulee lisää?


      • mummonmökin suhteen. Parempi nimike olisi tainnut olla kotimökki järven rannalla tms. =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe