muistakaa, että narsistit oleilevat tällä sivulla ja voivat kirjoittaa empaattisesti jne. kenelle tahansa. Hän on niin taitava että saa ihmiset puolelleen,kuten tiedätte.
Olkaa varovaisia.
Narsistin uhreille huom.
11
73
Vastaukset
- Anonyymi
joo ja mua kannattaa varoa koska mä voin aiheuttaa filosofista päänsärkyä
ppiuytghjhjjkk- Anonyymi
ja säälikäämme äitiäni joka on saanut liian filosofisen tyttären, se on epäonninen kohtalo
ppiuygggggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja säälikäämme äitiäni joka on saanut liian filosofisen tyttären, se on epäonninen kohtalo
ppiuyggggggkun olin nuori äitiäni tutut ja sukulaiset lohdutti että filosofiakiinnostukseni menisi ohi....ei vaan ku pahenee
ppiyyyghg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun olin nuori äitiäni tutut ja sukulaiset lohdutti että filosofiakiinnostukseni menisi ohi....ei vaan ku pahenee
ppiyyyghgmun äidillä ei ollut murhetta lastensa juopottelusta tms, vaan paljon pahempaa...koko aika v aan filosofiaa.,,,
ppoiouhghggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun äidillä ei ollut murhetta lastensa juopottelusta tms, vaan paljon pahempaa...koko aika v aan filosofiaa.,,,
ppoiouhghgggmun Jumala puheet 16-vuotiaana kauhistutti isänkin
ppouytghyhjj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun Jumala puheet 16-vuotiaana kauhistutti isänkin
ppouytghyhjjisä kauhistui myös kun olin lukenut homeopatiasta
ppoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isä kauhistui myös kun olin lukenut homeopatiasta
ppoiuuyyykaikkein eniten isä kauhistui kun sanoin haluavani kirjoittaa kirjan ja että kampaaja oli ehdottanut minua hiusmalliksi. isä oli aivan järkyttynyt.
ppiuyyggghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikkein eniten isä kauhistui kun sanoin haluavani kirjoittaa kirjan ja että kampaaja oli ehdottanut minua hiusmalliksi. isä oli aivan järkyttynyt.
ppiuyyggghhkauhunsa kullakin.
ppihhhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauhunsa kullakin.
ppihhhhmä itse oon koko ajan huolissaan että en kai vaan tietämättäni ja tahtomattani oo aiheuttanut m itään vahinkoa., muita ihmisiä ei tuo huoleta koskien minua yhtään mutta he on kauheesti joutunut kärsiin mun liian myönteisistä tunteista, onhan se rankka paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä itse oon koko ajan huolissaan että en kai vaan tietämättäni ja tahtomattani oo aiheuttanut m itään vahinkoa., muita ihmisiä ei tuo huoleta koskien minua yhtään mutta he on kauheesti joutunut kärsiin mun liian myönteisistä tunteista, onhan se rankka paikka.
Ehkä parempi näin etten niin koita puolustella itseäni näine filosofioineni, ja myönteisine tunteineni jne,. vaan niinkun ymmärrän että onhan se tosi rankkaa toisille
ppiuygtggg
- Anonyymi
Joka työtään vihaa, se ruokaansa vieroksuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1527890Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1017327Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27296Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317212Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216968Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t806812Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126342Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236204Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845700Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475488