Osaisiko joku kertoa mikä matkanjärjestäjä tekee edullisimpia matkoja Turkkiin? Lähinnä olisin kiinnostunut Istanbulista, mutta muutkin paikat kiinnostaa?
Tietääkö ketään tehdäänkö Izmiriin matkoja?
Halvat matkat Turkkiin
4
1102
Vastaukset
- roi
Kannattaa tehdä siten, että tilaat lennot ja hotellin erikseen.
Ainakin tjäreborgilla on tarjolla pelkkiä hotelleja Isatnbulissa, jolloin voit itse valita halvimmat lennot sinne. - Rispte
eli halvemmista matkoista. Ite olen matkustellu Turkkiin nyt muutamia kertoja ja suurimman osan matkoista olen tehnyt yksin, eli sinkkulisistä saa maksaa välillä itsensä "kipeeksi".
Halvimman matkan etsimiseen vaikuttaa tietenkin se, minne olet matkustamassa. Istanbuliinhan saa todella halpoja reittilentoja mm saksan kautta ja sitte melkeinpä suosittelen että menet henkilökohtasesti varaamaan siellä perillä jostain hotellista tms huoneen, aina löytyy vapaita huoneita ja huomattavasti halvemmalla loppuhinnalla kun matkanjärjestäjiltä. Tietysti voit jo varailla johonkin hotelliin huoneen vaikka netistä etsimällä ja soittelet sinne.. Istanbulissa tosin hotellien hinnat ei aina ole niin halpoja kun esim etelä-turkin turistikohteissa.
Itse varasin lennot ja kuljetukset kentältä Alanyaan deturilta yht 339 euroa ja paikan päältä pienemmästä hotellista sain huoneen 51e/vko. Samaisella lähdöllä matkanjärjestäjän halvimman hotellin kanssa hintaa olisi tullut 459e sinkkulisien kanssa. Eihän tuo suuri summa voittoa ole mutta onhan se käyttörahaa siellä sitten enempi. Eli kannattaa vertailla.....
Toivottavasti jutussa oli edes jokin juoni minkä ymmärsitte.......ajatus menee lujempaa kun sormet ehtii kirjoittamaan :) - kor
e-bookersilta saa halvalla varattua hotelleja ympäri eurooppaa, esim. Istanbul 46 € yö.
Mulla ainakin näkyi tämän keskustelusivun ylälaidassa isolla sen mainos.- Zeynep
Istanbuliin ei tosiasiassa yhta halvalla paase kuin etelaan. Izmirin kohdalla sama juttu. Istabul on suukaupunki, ei pakettimatkailijoiden kansoittama lomakohde.
Saksasta on halpoja lentoja, mutta niitten lisaksi pitaa ostaa myos Suomesta lennot. Halvin tapa paasta Istanbuliin on Malevin lennot, vaihto Budapestissa. Lufthansa myos OK, mutta niilla on pitka historia siita etta kadottavat Istanbulin suomalaisten matkatavaroita jatkuvasti.
Hotellit Taksimissa pyorii n. 30-200 dollarin paikkeilla per yo. Halvimmat on rajaytetyn brittikonsulaatin, Pera Palas hotellin ja entisen amerikan konsulaatin vieressa.
Vanhaan kaupunkiin (Sultanahmet, Eminonu, Laleli, Sirkeci jne.) en menisi majoittumaan koska sielta kestaa ikuisuus matkata kaupungin moderniin keskustaan ja 'ei turistimaisten' iltamenojen aarelle.
Taksikuskeilla on istanbulissa myos kettumainen tapa riistaa turisteja jotka aloittavat matkansa vanhasta kaupungista, joten vaikka silla alueelta hostellin saakin n. 15 dollaria yo, on 99% varma etta taksihuijausten jalkeen saastot ei kovin huikeat ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802