auringonkukan taimet kasvoivat aluksi tosi hyvin turvekotelikossa. siirsin suurempaan ruukkuun turpeineen ja pari päivää niin osa lehdistä kellastuu ( ei siis kuivan oloinen) ja hujotaa maata kohti.
Multa on kuohkeasti, kosteutta tuntuu olevan, ruukku on valoisassa (ei suorassa auringossa)Substral-puikkoja laitoin muutaman multaan...
nyyh,,
aur.kukan taimi kellastuu
rose
3
2623
Vastaukset
- juntta
Ilman näkemistä en tarkkaan osaa sanoa, mutta kuulostaa hieman typpi-övereiltä, koska sanoit laittaneesi pari subs-puikkoa niin vajarit ei siis ainakaan pitäisi olla. Multa tietysti oli käyttämätöntä ja etkä pakannut sitä liian tiukkaan, sekä muistit laittaa hyvin kevytsoraa mullan sekaan? Ihme on jos ei auringonkukat viihdy, niille tuntuu omien kokemusten mukaan kelpaavan vähän laiskempikin hoito.
- kaatuu..
muuten tein noin, mutta "hyvin kevytsoraa mullan sekaan" ei toteutunut.
Viskohan taimet pelastaa jotenkin vielä...
Kiitos
- tarhur
vaikuttais liikamärkyyden oireilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686