Olin sulle vain pelle

Anonyymi

Ehkä oli hauskaa, ja kuka tietää halusit myös nolata. Tarkoitusperiä en tiedä. Pitäisikö minun olla hyvällä tuulella kaiken tämän takia? En tiedä mitä ajatella, järkytys on liian suuri.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halunnut nolata sinua. Minä en ole sellainen ihminen.

    • Anonyymi

      Mikä järkytys, mikä sua vaivaa? Älä ruikuta kun et kerro mitään mistä on kyse.

    • Anonyymi

      Tämä on provo tietty, mutta jollei ole niin varalta sanon, että olethan hyvä nainen tai mies keskustellut asiasta ihan oikeasti , ettet vaan tämän sekopääpalstan jutuista ole mitään päätelmiä tehnyt. Soita, kirjoita, varmista asia jotenkin oikeasti

    • Anonyymi

      Ettet vaan nyt olisi sukeltanut liian syvälle palstalle ja kuvitellut omiasi? Toivottavasti järkytyksesi perustuu todellisuuteen eikä kuvitelmiin.

      • Anonyymi

        Todellista, liian todellista.


    • Anonyymi

      Mä ainakin ajattelen omasta tilanteesta niin, että toinen tarkoituksella teki musta pellen, vaikka oma käytös oli hänellä huonoa.
      Käytti vain herkkää ihmistä hyväksi

      • Anonyymi

        Haloo! Sanoit itse että käyttäydyit huonosti, sitten vielä hän on yhtäkkiä se joka teki väärin? Miten sinusta voi tajuta että olet herkkä jos teet toiselle väärin ilman että se liikuttaa sinua mitään niin kauan kun hän ei tee samoin? Vähänkuin katsoisi täyttä maitolasia ja on sitä mieltä ettei siellä ole yhtään maitoa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo! Sanoit itse että käyttäydyit huonosti, sitten vielä hän on yhtäkkiä se joka teki väärin? Miten sinusta voi tajuta että olet herkkä jos teet toiselle väärin ilman että se liikuttaa sinua mitään niin kauan kun hän ei tee samoin? Vähänkuin katsoisi täyttä maitolasia ja on sitä mieltä ettei siellä ole yhtään maitoa. :D

        Sisälukutaito!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo! Sanoit itse että käyttäydyit huonosti, sitten vielä hän on yhtäkkiä se joka teki väärin? Miten sinusta voi tajuta että olet herkkä jos teet toiselle väärin ilman että se liikuttaa sinua mitään niin kauan kun hän ei tee samoin? Vähänkuin katsoisi täyttä maitolasia ja on sitä mieltä ettei siellä ole yhtään maitoa. :D

        "oma käytös oli hänellä huonoa."


    • Anonyymi

      Älä jää rypemään asiaan, ansaitset parempaa. Jatka elämääsi

      • Anonyymi

        Ei tarvitse syödä kun vyöryy päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse syödä kun vyöryy päälle.

        *rypeä


    • Anonyymi

      Se on hirveätä kun elämä on peliä toisille ja itse on ottanut vakavammin. Sitten jätetään kuin tyhjää vaan. Uskomatonta :( Siltikin optimisti tahtoo uskoa että toinen on ihminen. Jaa-a.

      • Anonyymi

        Toinen on ihminen....😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen on ihminen....😂

        Ihmisyys kateissa, niinkuin näemmä sullakin.


    • Anonyymi

      Sinä et koskaan ole ollut mikään pelle minulle. Välitän.

      • Anonyymi

        Jos tuon välittämisen voisi jotenkin nähdä toteutuvan. Enkä vaadi mahdottomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuon välittämisen voisi jotenkin nähdä toteutuvan. Enkä vaadi mahdottomia.

        No mitä odotat? Mikset itse toimi asian hyväksi? Menen nyt nukkumaan rakas. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä odotat? Mikset itse toimi asian hyväksi? Menen nyt nukkumaan rakas. Hyvää yötä.

        Rakas? Jos ois rakas, tuo viesti menis henkilön omaan puhelimeen.


    • Anonyymi

      tuollainen sanankäyttö, millä pyritään ilmoittamaan omista luuloistaan, ikäänkuin toinen olisi jossain sidottuna, pakosta lukemassa, pakotettuna sisäistämään omiansa, ei valitettavasti neiti höttö-perunajäärä aiheuta yhtään mitään, kenellekkään, yhtään millekkään.
      onko neiti höttöperuni-jääri huomannut mitään häiriöitä ajoneuvonne valoissa, neiti sukunimenne......
      rauhallista, turvallista illanjatkoa Herran Jeesuksen Kristuksen rauhaa

      https://www.youtube.com/watch?v=VJyBHfCnX2Y

    • Anonyymi

      Me oltiin molemmat aikamoisia pellejä. Hyvä huumori ja hauskat jutut. Elämä vie eteenpäin kaikkia.
      - 💋Naikkonen

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä elämä vie kovaa taaksepäin.


    • Anonyymi

      Itsekin ollut muille pelkkä vitsi, naurunaihe monessakin paikassa, ollut pellen asemassa tahtomatta. Kai jotkut saa kiksejä, kun ottavat jonkun vitsinaiheeksi, jolle voivat porukalla nauraa. Vitsihän mä olenkin, luojalla ollut huumoripäivä, kun mut loi, tälläsen kummajaisen. Mulle on niin kiva nauraa, tehdä pilkkaa musta. Mutt olen jo pennusta asti tottunut siihen, välillä ollut suojat alhaalla, pikkuhiljaa olen ruvennut nostamaan muureja ympärilleni, ettei vittuilut sattuis niin pahasti, etten päästäisi ketään enää liian lähelle. Sen kun nauravat mulle, ihan vapaasti, jos siitä niin helvetin hyväolo tulee, who cares anyway.🖕😡🖕

      • Anonyymi

        Itse en pilkkaa itselleni rakasta ihmistä, häntä varsinkaan. Hän saa kyllä hyvälle tuulelle ja nauramaan muuten. En tykkää pilkata ketään. AP.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe