Luvialla nulikat heittelee lumipalloja, voi kauheeta. Joku sadistimamma uhkas hakata heittelijät paskaks pesismailalla! Kumpi on pahempi rikos?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Haluisikohan hän itse pesäpallomailaa sisäänsä?
- Anonyymi
No tietenkin haluais. Luvialla muutenkin joutuu puutteessa elämään. Ei huoltiksen martoista oo niihin hommiin.....
- Anonyymi
Pesismailaan pitää noiden nulikoiden opetukseksi pistää muutama ruuvi ja naula. Vanhemmille sama hoito.
Tuolle käsittelylle on ollut kysyntää jo pitempään.- Anonyymi
Samoin huoltiksella tarvittais moista ryhmysauvaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna niiden ressukkoiden olla - ei ole häiriöksi muualla kuin haisevat huoltiksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenttäjohtaja hoitaa asian kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenttäjohtaja hoitaa asian kuntoon.
Ei ehdi. Kiirutta pitää TYÖNTEON merkeissä.
- Anonyymi
Femakot jyrää!
- Anonyymi
Mummoille suklaata,pennuille jaffaa.
- Anonyymi
Menkää nyt hyvänen aika ja maksakaa siitä että saatte purettua itsenne johonkin, jos ei luonnollista tietä onnistu. Näkyy käyvän mielenrauhan päälle jo.
- Anonyymi
Linnaan vaan tollaset.
- Anonyymi
Jou. Femakot linnaan. Yksi siellä jo onkin.
- Anonyymi
Tosin vähän riippuu mihin ne heittelee, jopa jotkut sallii et moottoritielle voi heitellä vaikka mitä...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459