Et uskoisi kuinka paljon tiedän

tiedän sinusta kaiken
68596
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 68

Vanhimmat

😊😊😊😊

Äänestä

Tuskinpa nyt ihan kaikkea?

Äänestä

Mitä sitten

Äänestä
  • Sitäpä sitten että olet nyt PIDÄTETTY !

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sitäpä sitten että olet nyt PIDÄTETTY !

Anna tulla, otan sakot mielelläni.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Anna tulla, otan sakot mielelläni.

Kohta saat pampusta! Sinulla on oikeus pysyä... seksikkäänä ja kaikkea mahdollista voidaan panna sinua vastaan.

Äänestä

Nää on oikeasti ihan typerän lapsellisia avauksia.

2Äänestä

Jaahas, miksi pitää tietää toisesta kaikki?

Äänestä
  • Ei nyt aivan kaikkea tarvitse tietää, mutta jonkun verran 😉 sivuuust

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt aivan kaikkea tarvitse tietää, mutta jonkun verran 😉 sivuuust

Vais niiii, mäkin tiiän paljon yhdestä tai jonkun verran, sen verran mitä Google/netti kertoo😂.. Ja sivuuustaaa myös--

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Vais niiii, mäkin tiiän paljon yhdestä tai jonkun verran, sen verran mitä Google/netti kertoo😂.. Ja sivuuustaaa myös--

Kuukle ompi ystävä niiiiin ja sivuuust edelleen 😂

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuukle ompi ystävä niiiiin ja sivuuust edelleen 😂

Ei mikään kuukle🙈 vaan Google se tiedon lähde ja vielä kerran hyvin sivustaaa.. 🤫

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään kuukle🙈 vaan Google se tiedon lähde ja vielä kerran hyvin sivustaaa.. 🤫

Okei okei, googlettelija tietää kyllä 😉 ja tosi sivusta tämä, takavasemmalta ohimennen 👰🏻

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Okei okei, googlettelija tietää kyllä 😉 ja tosi sivusta tämä, takavasemmalta ohimennen 👰🏻

Google on hyvä, sieltä löytyy hyviä kuviakin😅 ja nyt ei mistään takavasemmalta vaan etupas ja sivusta ja ihan ohimennen niin kuin aina vaikka ei sen tarvis. Ja nyt mä meeeen.....

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Google on hyvä, sieltä löytyy hyviä kuviakin😅 ja nyt ei mistään takavasemmalta vaan etupas ja sivusta ja ihan ohimennen niin kuin aina vaikka ei sen tarvis. Ja nyt mä meeeen.....

Et oo menoos kuiteskaa 😁

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Et oo menoos kuiteskaa 😁

Menin jo, mutta palasin🤣 ja nyt meen taas takavasemmalle, ei kun etuvasemalle, no eipäs kun tämä oli vaan sivusta tähän--

Äänestä

Kyllä, olen saanut tietooni utsintareissuistasi, ja tuntekutumsestasi reviirilleni. Olet ovela sairas paska. Tiesin sen jos illoin, siksi kengänkuvan persuksiisi latasinkin. Mutta, että noin häikäilemätön, niin se oli lievä yllätys. Toivottavasti olet tyytyväinen saamiisi tietoihin. Toivottavsti tyttäresi löytää rinnalleen yhtä epäkelvon, sairaan tyypin, kuin isänsä. Saat sitä kautta tuta omia airaita tekojasi. Karma kostakoon!

Äänestä
  • Lapset on osattomia kaikkeen. Ei näin. Karma hoidelkoon roskat itsensä, ei muita

Äänestä

Ja oikeasti et tiedä kenestäkään yhtään mitään.

1Äänestä
  • Oikea vastaus! Miksi tietäisin ja vaikka tietäisin jotain niin miksi sitä tänne kertoisin?

Äänestä

• Perkele

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oikea vastaus! Miksi tietäisin ja vaikka tietäisin jotain niin miksi sitä tänne kertoisin?

Miksi sitten valehtelit aloituksessa että muka tiedät.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten valehtelit aloituksessa että muka tiedät.

Olen huijari 😁

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen huijari 😁

🤣🤣🤣 Nään sun läpi 😁💕

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣 Nään sun läpi 😁💕

Tottakai näet ole silmälasi... käärme buhahaha 😂

Äänestä

Luulotautisuutta ilmassa 😜

Äänestä
  • Hiukan. Kyseessä oli vain palstatesti. Älkää huoliko kansalaiset, tietonne on turvassa 😆

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hiukan. Kyseessä oli vain palstatesti. Älkää huoliko kansalaiset, tietonne on turvassa 😆

Ooks sie joku mr wikileaks?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ooks sie joku mr wikileaks?

Oon mr. Hiki vuoto

Äänestä

Noh kai jotain tiedon jyväsiä on löydetty 10vuoden stalkkerointiajalta 🤣😜😘

Äänestä
  • Niin tiedät, ihan liian kanssa.

Jotain ikivanhojakin juttuja. Niitä en halua vatvoa. Ihmisellä on monta elämään niinkuin kissalla henkiä.

Keskitytään tähän päivään

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tiedät, ihan liian kanssa.

Jotain ikivanhojakin juttuja. Niitä en halua vatvoa. Ihmisellä on monta elämään niinkuin kissalla henkiä.

Keskitytään tähän päivään

Eikä ihanks totta 🤣😜

Äänestä

• Jottae pientä löytynynnä, mysteeri on koht rätkäisty 🕵🏻‍♀️😂

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä ihanks totta 🤣😜

Aistin vielä pahempaa luulotautia.

Äänestä

Ei paksut puheet suuta halkaise... ainakaan yleensä.

Äänestä

No onpa spookia

Äänestä

Kukas se nassen hännän nostaisi, ellei nasse itse.

Itseäsi olet kiittänyt ja kiitosta on riittänyt... taitaa ihailijakaarti noin muutoin puuttua.

Äänestä

Niin..olen nyt niin turtunut kaikkeen, mitä tässä on menossa että,sanon vaan että, onko vähän epäreilua kun en tiedä sinusta juurikaan mitään! Paitsi että, olet ihan tärähtänyt kun olet minusta niin tietoinen..❤⭐

Äänestä

Minussa ei ole paljon tiedettävää. Nörtitän koneella menemään vaan. FBI-mieskin tietää minusta enemmän, kuin minä itse. Se kuitenkin kyttää ja kuuntelee laitteitani. FBI-mies parka, toivottavasti hänellä on hyvä terapeutti.

Äänestä

Ihanaa että olet niin kiinnostunut, mullehan tää oli?

Äänestä

Unilelun nimenkin?

Äänestä
  • Röhkis? Pömppis? Pontus? Seppo?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Röhkis? Pömppis? Pontus? Seppo?

Satu

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Satu

Awwwww 😊

Äänestä

Luuletkos itse olevasi nollatapaus?
E-hei, avoin oot vaikket sitä itse huomaa. Luen sua selvemmin kuin kukaan muu.

Äänestä
  • Uuuh beibe tuu lukee mun huulilta sanat joita janoat 😆

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Uuuh beibe tuu lukee mun huulilta sanat joita janoat 😆

Vaivattomimmin luen sua palstalla, usko jo. Erehtymisprosenttini on, sano se:)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Vaivattomimmin luen sua palstalla, usko jo. Erehtymisprosenttini on, sano se:)

Uuh lue mua niinku Aapista 😆

Äänestä

Kymmenien vuosien liittojenkin jälkeen moni toteaa että yllättäviä piirteitä ja ratkaisuja. Voiko puolisoaankaan koskaan täysin tuntea.

Äänestä
  • Enks mä ollukkaa joku iha ohimenevä jutska

Äänestä

• Tuo on hyvä kommentti, koska itseäänkään ei voi täysin tuntea.
    (sivusta)

Äänestä

• Ei voi tuntea. Miehet ainakin ei edes halua että vaimo tuntisi läpikotaisin, voipi löytää sellasta sontaa että...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tuntea. Miehet ainakin ei edes halua että vaimo tuntisi läpikotaisin, voipi löytää sellasta sontaa että...

Että... ;))

Äänestä

Hyvä sitten varmaan ymmärrät kuinka mustissa ja syvissä vesissä mennään. Kuinka vakava ja vaikea elämäni tilanne nyt on. Ehkä urputa turhasta. Kerta niin kaiken tiedät.

Äänestä

Sitten tiedät senkin ketä rakastan. Viititkö laittaa hänen nimen tähän? Saisin mäkin jo tietää jotain.

Äänestä

Varmaan tiedätkin kun olet laittomin keinoin niitä urkkinut. (mm. potilastietojen luvaton katsominen)

Äänestä
  • Jatkan vielä, että kiinni tulet jäämään. Et ole terve.

Äänestä

Niin kun olen kertonut.

Osin kauvon aikoo sitten.

Nyt Olen heikossa kunnossa,lepään kotona.

Äänestä

Juu , sama täällä. Tiedän sinusta ihan kaiken.
Maailma on niin pieni.

Äänestä

Ei ne pidä paikkaansa, valehtelee minkä kerkiää

Äänestä

En kirjoittaisi noin, vaikka tietäisinkin.

Äänestä

Tietäjähenki on hjuva ;)

Äänestä

nää kuulostaa välillä aika psykolta. stalkkaatko ikkunan alla vai miten ongit tietoa toisesta?

Äänestä

Et, ei kukaan tiedä.

Äänestä

Et paljonkaan, mutta voit kysellä lisää jos kiinnostaa.

Äänestä

Mielipuoli. Tiedän minäkin sinusta ainakin sen, että fantasioit tyttärestäsi ja yllätit hänet muka vahingossa suihkussa. Sen lisäksi ihastut vähän kaikkiin ja olet ihastunut siihen työkaveriisi E-naiseen. Vaikka olet tosiaan naimisissa.

Äänestä
  • Laitan näistä kaikista vaimollesi ja tyttärellesi nimetöntä viestiä, jos et lopeta mun vainoamista ja kiusaamista.

Äänestä

Juu sen uskon kyllä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

tiedän sinusta kaiken

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu