Kohta saat pampusta! Sinulla on oikeus pysyä... seksikkäänä ja kaikkea mahdollista voidaan panna sinua vastaan.
0Äänestä
Anonyymi
Nää on oikeasti ihan typerän lapsellisia avauksia.
2Äänestä
Anonyymi
Jaahas, miksi pitää tietää toisesta kaikki?
0Äänestä
Anonyymi
Ei nyt aivan kaikkea tarvitse tietää, mutta jonkun verran 😉 sivuuust
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vais niiii, mäkin tiiän paljon yhdestä tai jonkun verran, sen verran mitä Google/netti kertoo😂.. Ja sivuuustaaa myös--
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vais niiii, mäkin tiiän paljon yhdestä tai jonkun verran, sen verran mitä Google/netti kertoo😂.. Ja sivuuustaaa myös--
Kuukle ompi ystävä niiiiin ja sivuuust edelleen 😂
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään kuukle🙈 vaan Google se tiedon lähde ja vielä kerran hyvin sivustaaa.. 🤫
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään kuukle🙈 vaan Google se tiedon lähde ja vielä kerran hyvin sivustaaa.. 🤫
Okei okei, googlettelija tietää kyllä 😉 ja tosi sivusta tämä, takavasemmalta ohimennen 👰🏻
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei okei, googlettelija tietää kyllä 😉 ja tosi sivusta tämä, takavasemmalta ohimennen 👰🏻
Google on hyvä, sieltä löytyy hyviä kuviakin😅 ja nyt ei mistään takavasemmalta vaan etupas ja sivusta ja ihan ohimennen niin kuin aina vaikka ei sen tarvis. Ja nyt mä meeeen.....
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Google on hyvä, sieltä löytyy hyviä kuviakin😅 ja nyt ei mistään takavasemmalta vaan etupas ja sivusta ja ihan ohimennen niin kuin aina vaikka ei sen tarvis. Ja nyt mä meeeen.....
Et oo menoos kuiteskaa 😁
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo menoos kuiteskaa 😁
Menin jo, mutta palasin🤣 ja nyt meen taas takavasemmalle, ei kun etuvasemalle, no eipäs kun tämä oli vaan sivusta tähän--
0Äänestä
Anonyymi
Kyllä, olen saanut tietooni utsintareissuistasi, ja tuntekutumsestasi reviirilleni. Olet ovela sairas paska. Tiesin sen jos illoin, siksi kengänkuvan persuksiisi latasinkin. Mutta, että noin häikäilemätön, niin se oli lievä yllätys. Toivottavasti olet tyytyväinen saamiisi tietoihin. Toivottavsti tyttäresi löytää rinnalleen yhtä epäkelvon, sairaan tyypin, kuin isänsä. Saat sitä kautta tuta omia airaita tekojasi. Karma kostakoon!
0Äänestä
Anonyymi
Lapset on osattomia kaikkeen. Ei näin. Karma hoidelkoon roskat itsensä, ei muita
0Äänestä
Anonyymi
Ja oikeasti et tiedä kenestäkään yhtään mitään.
1Äänestä
Anonyymi
Oikea vastaus! Miksi tietäisin ja vaikka tietäisin jotain niin miksi sitä tänne kertoisin?
0Äänestä
Anonyymi
Perkele
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea vastaus! Miksi tietäisin ja vaikka tietäisin jotain niin miksi sitä tänne kertoisin?
Miksi sitten valehtelit aloituksessa että muka tiedät.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huijari 😁
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huijari 😁
🤣🤣🤣 Nään sun läpi 😁💕
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣 Nään sun läpi 😁💕
Tottakai näet ole silmälasi... käärme buhahaha 😂
0Äänestä
Anonyymi
Luulotautisuutta ilmassa 😜
0Äänestä
Anonyymi
Hiukan. Kyseessä oli vain palstatesti. Älkää huoliko kansalaiset, tietonne on turvassa 😆
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukan. Kyseessä oli vain palstatesti. Älkää huoliko kansalaiset, tietonne on turvassa 😆
Ooks sie joku mr wikileaks?
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mr. Hiki vuoto
0Äänestä
Anonyymi
Noh kai jotain tiedon jyväsiä on löydetty 10vuoden stalkkerointiajalta 🤣😜😘
0Äänestä
Anonyymi
Niin tiedät, ihan liian kanssa.
Jotain ikivanhojakin juttuja. Niitä en halua vatvoa. Ihmisellä on monta elämään niinkuin kissalla henkiä.
Keskitytään tähän päivään
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain ikivanhojakin juttuja. Niitä en halua vatvoa. Ihmisellä on monta elämään niinkuin kissalla henkiä.
Eikä ihanks totta 🤣😜
0Äänestä
Anonyymi
Jottae pientä löytynynnä, mysteeri on koht rätkäisty 🕵🏻♀️😂
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ihanks totta 🤣😜
Aistin vielä pahempaa luulotautia.
0Äänestä
Anonyymi
Ei paksut puheet suuta halkaise... ainakaan yleensä.
0Äänestä
Anonyymi
No onpa spookia
0Äänestä
Anonyymi
Kukas se nassen hännän nostaisi, ellei nasse itse.
Itseäsi olet kiittänyt ja kiitosta on riittänyt... taitaa ihailijakaarti noin muutoin puuttua.
0Äänestä
Anonyymi
Niin..olen nyt niin turtunut kaikkeen, mitä tässä on menossa että,sanon vaan että, onko vähän epäreilua kun en tiedä sinusta juurikaan mitään! Paitsi että, olet ihan tärähtänyt kun olet minusta niin tietoinen..❤⭐
0Äänestä
Anonyymi
Minussa ei ole paljon tiedettävää. Nörtitän koneella menemään vaan. FBI-mieskin tietää minusta enemmän, kuin minä itse. Se kuitenkin kyttää ja kuuntelee laitteitani. FBI-mies parka, toivottavasti hänellä on hyvä terapeutti.
0Äänestä
Anonyymi
Ihanaa että olet niin kiinnostunut, mullehan tää oli?
0Äänestä
Anonyymi
Unilelun nimenkin?
0Äänestä
Anonyymi
Röhkis? Pömppis? Pontus? Seppo?
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satu
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satu
Awwwww 😊
0Äänestä
Anonyymi
Luuletkos itse olevasi nollatapaus? E-hei, avoin oot vaikket sitä itse huomaa. Luen sua selvemmin kuin kukaan muu.
0Äänestä
Anonyymi
Uuuh beibe tuu lukee mun huulilta sanat joita janoat 😆
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaivattomimmin luen sua palstalla, usko jo. Erehtymisprosenttini on, sano se:)
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh lue mua niinku Aapista 😆
0Äänestä
Anonyymi
Kymmenien vuosien liittojenkin jälkeen moni toteaa että yllättäviä piirteitä ja ratkaisuja. Voiko puolisoaankaan koskaan täysin tuntea.
0Äänestä
Anonyymi
Enks mä ollukkaa joku iha ohimenevä jutska
0Äänestä
Anonyymi
Tuo on hyvä kommentti, koska itseäänkään ei voi täysin tuntea. (sivusta)
0Äänestä
Anonyymi
Ei voi tuntea. Miehet ainakin ei edes halua että vaimo tuntisi läpikotaisin, voipi löytää sellasta sontaa että...
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tuntea. Miehet ainakin ei edes halua että vaimo tuntisi läpikotaisin, voipi löytää sellasta sontaa että...
Että... ;))
0Äänestä
Anonyymi
Hyvä sitten varmaan ymmärrät kuinka mustissa ja syvissä vesissä mennään. Kuinka vakava ja vaikea elämäni tilanne nyt on. Ehkä urputa turhasta. Kerta niin kaiken tiedät.
0Äänestä
Anonyymi
Sitten tiedät senkin ketä rakastan. Viititkö laittaa hänen nimen tähän? Saisin mäkin jo tietää jotain.
0Äänestä
Anonyymi
Varmaan tiedätkin kun olet laittomin keinoin niitä urkkinut. (mm. potilastietojen luvaton katsominen)
0Äänestä
Anonyymi
Jatkan vielä, että kiinni tulet jäämään. Et ole terve.
0Äänestä
Anonyymi
Niin kun olen kertonut.
Osin kauvon aikoo sitten.
Nyt Olen heikossa kunnossa,lepään kotona.
0Äänestä
Anonyymi
Juu , sama täällä. Tiedän sinusta ihan kaiken. Maailma on niin pieni.
0Äänestä
Anonyymi
Ei ne pidä paikkaansa, valehtelee minkä kerkiää
0Äänestä
Anonyymi
En kirjoittaisi noin, vaikka tietäisinkin.
0Äänestä
Anonyymi
Tietäjähenki on hjuva ;)
0Äänestä
Anonyymi
nää kuulostaa välillä aika psykolta. stalkkaatko ikkunan alla vai miten ongit tietoa toisesta?
0Äänestä
Anonyymi
Et, ei kukaan tiedä.
0Äänestä
Anonyymi
Et paljonkaan, mutta voit kysellä lisää jos kiinnostaa.
0Äänestä
Anonyymi
Mielipuoli. Tiedän minäkin sinusta ainakin sen, että fantasioit tyttärestäsi ja yllätit hänet muka vahingossa suihkussa. Sen lisäksi ihastut vähän kaikkiin ja olet ihastunut siihen työkaveriisi E-naiseen. Vaikka olet tosiaan naimisissa.
0Äänestä
Anonyymi
Laitan näistä kaikista vaimollesi ja tyttärellesi nimetöntä viestiä, jos et lopeta mun vainoamista ja kiusaamista.
0Äänestä
Anonyymi
Juu sen uskon kyllä.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 68
Vanhimmat
😊😊😊😊
Tuskinpa nyt ihan kaikkea?
Mitä sitten
Sitäpä sitten että olet nyt PIDÄTETTY !
Anna tulla, otan sakot mielelläni.
Kohta saat pampusta! Sinulla on oikeus pysyä... seksikkäänä ja kaikkea mahdollista voidaan panna sinua vastaan.
Nää on oikeasti ihan typerän lapsellisia avauksia.
Jaahas, miksi pitää tietää toisesta kaikki?
Et oo menoos kuiteskaa 😁
Menin jo, mutta palasin🤣 ja nyt meen taas takavasemmalle, ei kun etuvasemalle, no eipäs kun tämä oli vaan sivusta tähän--
Kyllä, olen saanut tietooni utsintareissuistasi, ja tuntekutumsestasi reviirilleni. Olet ovela sairas paska. Tiesin sen jos illoin, siksi kengänkuvan persuksiisi latasinkin. Mutta, että noin häikäilemätön, niin se oli lievä yllätys. Toivottavasti olet tyytyväinen saamiisi tietoihin. Toivottavsti tyttäresi löytää rinnalleen yhtä epäkelvon, sairaan tyypin, kuin isänsä. Saat sitä kautta tuta omia airaita tekojasi. Karma kostakoon!
Lapset on osattomia kaikkeen. Ei näin. Karma hoidelkoon roskat itsensä, ei muita
Ja oikeasti et tiedä kenestäkään yhtään mitään.
Perkele
Olen huijari 😁
🤣🤣🤣 Nään sun läpi 😁💕
Tottakai näet ole silmälasi... käärme buhahaha 😂
Luulotautisuutta ilmassa 😜
Oon mr. Hiki vuoto
Noh kai jotain tiedon jyväsiä on löydetty 10vuoden stalkkerointiajalta 🤣😜😘
Eikä ihanks totta 🤣😜
Jottae pientä löytynynnä, mysteeri on koht rätkäisty 🕵🏻♀️😂
Aistin vielä pahempaa luulotautia.
Ei paksut puheet suuta halkaise... ainakaan yleensä.
No onpa spookia
Kukas se nassen hännän nostaisi, ellei nasse itse.
Itseäsi olet kiittänyt ja kiitosta on riittänyt... taitaa ihailijakaarti noin muutoin puuttua.
Niin..olen nyt niin turtunut kaikkeen, mitä tässä on menossa että,sanon vaan että, onko vähän epäreilua kun en tiedä sinusta juurikaan mitään! Paitsi että, olet ihan tärähtänyt kun olet minusta niin tietoinen..❤⭐
Minussa ei ole paljon tiedettävää. Nörtitän koneella menemään vaan. FBI-mieskin tietää minusta enemmän, kuin minä itse. Se kuitenkin kyttää ja kuuntelee laitteitani. FBI-mies parka, toivottavasti hänellä on hyvä terapeutti.
Ihanaa että olet niin kiinnostunut, mullehan tää oli?
Unilelun nimenkin?
Satu
Awwwww 😊
Luuletkos itse olevasi nollatapaus?
E-hei, avoin oot vaikket sitä itse huomaa. Luen sua selvemmin kuin kukaan muu.
Uuh lue mua niinku Aapista 😆
Kymmenien vuosien liittojenkin jälkeen moni toteaa että yllättäviä piirteitä ja ratkaisuja. Voiko puolisoaankaan koskaan täysin tuntea.
Enks mä ollukkaa joku iha ohimenevä jutska
Tuo on hyvä kommentti, koska itseäänkään ei voi täysin tuntea.
(sivusta)
Että... ;))
Hyvä sitten varmaan ymmärrät kuinka mustissa ja syvissä vesissä mennään. Kuinka vakava ja vaikea elämäni tilanne nyt on. Ehkä urputa turhasta. Kerta niin kaiken tiedät.
Sitten tiedät senkin ketä rakastan. Viititkö laittaa hänen nimen tähän? Saisin mäkin jo tietää jotain.
Varmaan tiedätkin kun olet laittomin keinoin niitä urkkinut. (mm. potilastietojen luvaton katsominen)
Jatkan vielä, että kiinni tulet jäämään. Et ole terve.
Niin kun olen kertonut.
Osin kauvon aikoo sitten.
Nyt Olen heikossa kunnossa,lepään kotona.
Juu , sama täällä. Tiedän sinusta ihan kaiken.
Maailma on niin pieni.
Ei ne pidä paikkaansa, valehtelee minkä kerkiää
En kirjoittaisi noin, vaikka tietäisinkin.
Tietäjähenki on hjuva ;)
nää kuulostaa välillä aika psykolta. stalkkaatko ikkunan alla vai miten ongit tietoa toisesta?
Et, ei kukaan tiedä.
Et paljonkaan, mutta voit kysellä lisää jos kiinnostaa.
Mielipuoli. Tiedän minäkin sinusta ainakin sen, että fantasioit tyttärestäsi ja yllätit hänet muka vahingossa suihkussa. Sen lisäksi ihastut vähän kaikkiin ja olet ihastunut siihen työkaveriisi E-naiseen. Vaikka olet tosiaan naimisissa.
Laitan näistä kaikista vaimollesi ja tyttärellesi nimetöntä viestiä, jos et lopeta mun vainoamista ja kiusaamista.
Juu sen uskon kyllä.