Kysyisin, että miksi lähes kaikki muslimit pitävät diskomusiikista ja muslimimaiden musiikista, mutta eivät juuri muusta musiikista? Eikö diskomusiikki ole länsimaista musiikkia? Diskoissahan tapahtuu muutenkin paljon moraalittomia asioita.
Muslimien musiikkimaku
3
113
Vastaukset
Omassa muslimien tuttavapiirissäni osa ei ole kiinnostunut musiikista tai kuuntelee vain islamilaista musiikkia. Yksi tällaista musiikkia tekevä, nuortenkin suosima bändi on Native Deen.
Toiset taas kuuntelevat kaikkea maallistakin musiikkia rockista ja metallista poppiin ja hiphoppiin. Muslimien mieltymyksestä erityisesti diskomusiikkiin en ole kuullut. Ehkä se on vain jonkun kaveriporukan tai pienen paikkakunnan musliminuorten juttu.- Anonyymi
Aikaisempina vuosikymmeninä ainakin ulkomaalaiset muslimit lähes kaikki kuuntelivat diskomusiikkia, ja kävivät diskoissa. Tämän päivän tilannetta en tiedä.
- Anonyymi
Joskus kuunnellaan ystävien kanssa Petri Nygårdia ja the streets.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317826
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455400- 594832
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1482840Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322021- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381682