ja yhä vaan ovat vainolaiset hänen ”kimpussaan”, vaikka Paavali on jo Jeesuksen luona.
Paavalia vainottiin hänen eläessään
51
<50
Vastaukset
Raamattu on toista mieltä
Jeesus nousi taivaaseen istuen Jumalan oikealla puolella. En ole kuullutkaan, että sinne meni myös Paavali.
Mutta sitä istuntoa on ollut jo 2000 vuotta.- Anonyymi
Onkos se yksi sammunut jo?
- Anonyymi
Taivaassa ei ole vuosia, siellä ei ole aikaa, kuten meillä, joilta se loppuu jossain vaiheessa, ennemmin tai vähän myöhemmin, loppuuko aikamme tänä vuonna vai seuraavana, se on meiltä salattu jokaiselta. Silloin alkaa ajattomuus, eli ikuisuus. Jeesus tulee tuhannen tuhansine pyhinensä, jotka ovat menneet ennen meitä. Saulus Tarsolainen, myös Paavaliksi kutsuttu, Pietari, Johannes, Jaakob, Myös sinä ja minä, jos ennätämme kuolla ennen Jeesuksen takaisin tuloa ja olemme uskossa Jeesukseen Kristukseen. Sekä vanhempamme ja muut Kristuksessa kuolleet sukumme jäsenet.
Anonyymi kirjoitti:
Taivaassa ei ole vuosia, siellä ei ole aikaa, kuten meillä, joilta se loppuu jossain vaiheessa, ennemmin tai vähän myöhemmin, loppuuko aikamme tänä vuonna vai seuraavana, se on meiltä salattu jokaiselta. Silloin alkaa ajattomuus, eli ikuisuus. Jeesus tulee tuhannen tuhansine pyhinensä, jotka ovat menneet ennen meitä. Saulus Tarsolainen, myös Paavaliksi kutsuttu, Pietari, Johannes, Jaakob, Myös sinä ja minä, jos ennätämme kuolla ennen Jeesuksen takaisin tuloa ja olemme uskossa Jeesukseen Kristukseen. Sekä vanhempamme ja muut Kristuksessa kuolleet sukumme jäsenet.
Onko tässä jotain pielessä.
Raamatun mukaan Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Mutta sitten sieltä tullaan tuhansien muiden kanssa.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Raamatun mukaan Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Mutta sitten sieltä tullaan tuhansien muiden kanssa.Entäs siellä se toinen? Teillä ei enää mitään yhteyttä keskenänne.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Raamatun mukaan Jeesus istuu taivaassa Jumalan oikealla puolella. Mutta sitten sieltä tullaan tuhansien muiden kanssa.”Nukkuneet” eli kuolleet pyhät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on se maailman suurin tyhmyys oikein kirjoitettuna esille:
<<<Silloin alkaa ajattomuus, eli ikuisuus. JEESUS TULEE TUHANNEN TUHANSINE PYHINENSÄ, jotka ovat menneet ennen meitä. SAULUS TARSOLAINEN myös Paavaliksi kutsuttu, Pietari, Johannes, Jaakob,<<<
Kyllä teillä vielä itku tulee.... - Anonyymi
"vaikka Paavali on jo Jeesuksen luona."
Paavali odottaa Jeesusta tulevaksi noutamaan hänet ja kaikki muutkin uskossa nukkuneet.
Siitä kertoi sekä Jeesus että Paavali itse.
Joh14:1 »Älkää antako sydämenne järkkyä. Luottakaa Jumalaan ja luottakaa minuun. 2 Isäni talossa on monta huonetta. En kai minä muuten sanoisi, että menen laittamaan teille asunnon valmiiksi. 3 Ja kun olen käynyt laittamassa asuntonne valmiiksi, palaan hakemaan teidät luokseni. Saatte olla siellä, missä minäkin. 4Te tiedätte tien sinne, minne minä menen.»
1Tess4:6 Herra itse laskeutuu taivaasta käskyn tullessa. Arkkienkeli kajauttaa huudon, ja torvi soittaa merkkiäänen. Ensimmäisinä nousevat ylös ne, jotka ovat kuollessaan uskoneet Kristukseen. 17Sen jälkeen meidät jäljellä olevat kiskaistaan heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin, missä kohtaamme Herran. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vaikka Paavali on jo Jeesuksen luona."
Paavali odottaa Jeesusta tulevaksi noutamaan hänet ja kaikki muutkin uskossa nukkuneet.
Siitä kertoi sekä Jeesus että Paavali itse.
Joh14:1 »Älkää antako sydämenne järkkyä. Luottakaa Jumalaan ja luottakaa minuun. 2 Isäni talossa on monta huonetta. En kai minä muuten sanoisi, että menen laittamaan teille asunnon valmiiksi. 3 Ja kun olen käynyt laittamassa asuntonne valmiiksi, palaan hakemaan teidät luokseni. Saatte olla siellä, missä minäkin. 4Te tiedätte tien sinne, minne minä menen.»
1Tess4:6 Herra itse laskeutuu taivaasta käskyn tullessa. Arkkienkeli kajauttaa huudon, ja torvi soittaa merkkiäänen. Ensimmäisinä nousevat ylös ne, jotka ovat kuollessaan uskoneet Kristukseen. 17Sen jälkeen meidät jäljellä olevat kiskaistaan heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin, missä kohtaamme Herran. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.Teillä on mennyt Jumalan sekaisin. Paavalin Jumala on Jahve VT:stä, historiallisilta taustoiltaan Baal, elil saatana ja Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä Jumala, joka oppinormistossa on sanottu tosi Jumala, Jahve on vihainen Jumala, jolle tosi Jumala oli teurastettu pääsiäisen lammas (Kristus) uhrilahjana Paavalin opin mukaan. Eivät tietenkään Paavalin tosi Jumalan uhrikultin seuraajat ole Jeesusen seuraajia, ja heillä on Paavalin opin mukaan jatkosijoituspaikka helvetissä (1.Kor.3:13).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on mennyt Jumalan sekaisin. Paavalin Jumala on Jahve VT:stä, historiallisilta taustoiltaan Baal, elil saatana ja Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä Jumala, joka oppinormistossa on sanottu tosi Jumala, Jahve on vihainen Jumala, jolle tosi Jumala oli teurastettu pääsiäisen lammas (Kristus) uhrilahjana Paavalin opin mukaan. Eivät tietenkään Paavalin tosi Jumalan uhrikultin seuraajat ole Jeesusen seuraajia, ja heillä on Paavalin opin mukaan jatkosijoituspaikka helvetissä (1.Kor.3:13).
Siis teillä on mennyt Jumalat sekaisin. Ei Jumala synny siitä, että tämä käyttää Jumalan nimeä, vaan hedelmistään puu tunnetaan, kuten Jeesus opetti.
- Anonyymi
Tuskin nuo herjaajat osaavat edes hävetä!
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Ei näköjään. Jatkuvasti herjaamassa.
Kyllä se herjaaminen loppuu jossain vaiheessa. Minäkin olin jonkun aikaa epäileväinen ja herjaavainen
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Ei näköjään. Jatkuvasti herjaamassa.
Niinhän sinä toimit.
Tiedät jo, että pahinta mitä minulle voi sanoa, että olen valehtelija. Eli kyseessä on pahin solvaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se herjaaminen loppuu jossain vaiheessa. Minäkin olin jonkun aikaa epäileväinen ja herjaavainen
Mikä sinut silloin sai herjaamaan?
Eli mikä on ongelma, jos 2000 vuotta sitten kuollutta teltantekijää "vainotaan"?
Ukon jututhan eivät kiinnostaisi ketään, ellei niitä täällä kaupiteltaisi suorastaan Jumalan sanana, jolloin vastareaktio tulee yhtä varmasti kuin kevätaurinko vapun tietämillä.- Anonyymi
Kristinusko nauttii juridista suojelua. Kristittyjen vainoaminen on rikos suomen laissa
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko nauttii juridista suojelua. Kristittyjen vainoaminen on rikos suomen laissa
Ei nauti mitään sellaista suojelua, joka ei koskisi muitakin uskontoja. Kokeile tehdä rikosilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
- Anonyymi
Kyllä kuule kiinnostaa!
- Anonyymi
<<Eli mikä on ongelma, jos 2000 vuotta sitten kuollutta teltantekijää "vainotaan"?<<
Minä ihmettelen, että mistä on otettu historiaa sotkemaan tällainen 'teltantekijä', kun kyseessä on pitkälle oppinut rabbi, Gamaliel vanhimman oppilas, Suuren juutalaisneuvoston jäsen ja erittäin varakakaasta roomalaisperheestä.
On ollut näemmä tarve vähätellä meriittejä erittäin vaikutusvaltaiselta mieheltä, jolla oli Rooman kansalaisena vielä suuri valta katkoa päitä, jotka eivät hänen oppiaan seuranneet, kun hän surmasi alkukristityt ja teki kritityille saatananpalvontaopin tuhoamaan kaikki Jeesuksen opetukset ja ajatukset ja seuraajat, jotka onnettomat kuvittelevat tällä opilla seuraavansa Jeesusta. Jos ei muuta, niin ainakin käytti hyväkseen Jahven määräystä ihmeidentekijän surmaamiseksi ja seuraajien ylle kostonkäden nostamisesta. (5.Moos.13)
No, nyt aika on ajanut juutalaisille kristinuskon hyödyn finaaliin, joten suunniteltu kristittyjen tuhoaminen voidaan aloittaa. Toteuttavatko toistamiseen holokaustin?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Eli mikä on ongelma, jos 2000 vuotta sitten kuollutta teltantekijää "vainotaan"?<<
Minä ihmettelen, että mistä on otettu historiaa sotkemaan tällainen 'teltantekijä', kun kyseessä on pitkälle oppinut rabbi, Gamaliel vanhimman oppilas, Suuren juutalaisneuvoston jäsen ja erittäin varakakaasta roomalaisperheestä.
On ollut näemmä tarve vähätellä meriittejä erittäin vaikutusvaltaiselta mieheltä, jolla oli Rooman kansalaisena vielä suuri valta katkoa päitä, jotka eivät hänen oppiaan seuranneet, kun hän surmasi alkukristityt ja teki kritityille saatananpalvontaopin tuhoamaan kaikki Jeesuksen opetukset ja ajatukset ja seuraajat, jotka onnettomat kuvittelevat tällä opilla seuraavansa Jeesusta. Jos ei muuta, niin ainakin käytti hyväkseen Jahven määräystä ihmeidentekijän surmaamiseksi ja seuraajien ylle kostonkäden nostamisesta. (5.Moos.13)
No, nyt aika on ajanut juutalaisille kristinuskon hyödyn finaaliin, joten suunniteltu kristittyjen tuhoaminen voidaan aloittaa. Toteuttavatko toistamiseen holokaustin?!Juutalaiset eivät halua muita ihmisiä olevankaan. Se on heidän sapatti-rukouksessaan.
<<havdala; ylistetään Jumalaa, joka erottaa pyhän arjesta, valon pimeästä, ISRAELIN MUISTA KANSAOISTA; ja seitsemännen päivän kuudesta arkipäivästä<<
Ja Israelin valtion he saivat holokaustilla vuonna 1948 Palestiinan alueelle, mutta jälkeenpäin tuotettu israelilaisten tarina kertoo, että Jumala on luvannut heille kaikki maailman maat. Tosin mitään geneettistä perustetta sille, että juutalaisilla olisi jotakin tekemistä israelilaisten kanssa, ei ole olemassa. He eivät myöskään ole seemiläinen rotu, eivätkä puhu seemiläistä kieltä. He ovat vanhan kasaarikansan uskontokäännynnäisiä aina 700-luvulta alkaen eli ns. kasaarikansaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset eivät halua muita ihmisiä olevankaan. Se on heidän sapatti-rukouksessaan.
<<havdala; ylistetään Jumalaa, joka erottaa pyhän arjesta, valon pimeästä, ISRAELIN MUISTA KANSAOISTA; ja seitsemännen päivän kuudesta arkipäivästä<<
Ja Israelin valtion he saivat holokaustilla vuonna 1948 Palestiinan alueelle, mutta jälkeenpäin tuotettu israelilaisten tarina kertoo, että Jumala on luvannut heille kaikki maailman maat. Tosin mitään geneettistä perustetta sille, että juutalaisilla olisi jotakin tekemistä israelilaisten kanssa, ei ole olemassa. He eivät myöskään ole seemiläinen rotu, eivätkä puhu seemiläistä kieltä. He ovat vanhan kasaarikansan uskontokäännynnäisiä aina 700-luvulta alkaen eli ns. kasaarikansaa.https://fi.wikipedia.org/wiki/Havdala
Paavalin syntioppi on ollut tähän maailman valloittamiseen kirkon kautta erittäin hyvä ponnahduslauta. Ja tästä kiittää myös Euroopan unionin ideologia Isä, joka EU:n perustaminen aloitettiin heti toisen maailmansodan jälkeen, jolla luotiin nimenomaan Israelin valtio - EU rahoittaa puoliksi Yhdysvaltojen kanssa Israelin - kreivi Coudenhove-Kalergi siitä, että Eurooppaan syntyi keinotekoisen valinnan kautta uusi aatellinen rotu juutalaisista Pyhän hengen armosta (Pyhä henki on Raamatun mukaan Paavalin antama termi). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Havdala
Paavalin syntioppi on ollut tähän maailman valloittamiseen kirkon kautta erittäin hyvä ponnahduslauta. Ja tästä kiittää myös Euroopan unionin ideologia Isä, joka EU:n perustaminen aloitettiin heti toisen maailmansodan jälkeen, jolla luotiin nimenomaan Israelin valtio - EU rahoittaa puoliksi Yhdysvaltojen kanssa Israelin - kreivi Coudenhove-Kalergi siitä, että Eurooppaan syntyi keinotekoisen valinnan kautta uusi aatellinen rotu juutalaisista Pyhän hengen armosta (Pyhä henki on Raamatun mukaan Paavalin antama termi).Ja minulle on sitten tosiasioista turha tulla vinkumaan antisemitismi -termillä joka on itse natsien kehittämä ja tarkoittaa todellisuudessa arabian kielen vastustamista, jolla haluttiin luoma nimenomaan ja vain tämä käsitys, että juutalaiset ovat seemiläistä kansa, aivan kuten puhumalla natsi-Saksan holokaustista 'rotuoppina'. Folke Bernadotten tarina on todella vaikuttava tarina sionistijuutalaisten operaatiosta ja kertoo kaiken:
<<Folke Bernadotte oli ruotsalainen diplomaatti, upseeri, kreivi ja Punaisen Ristin johtaja. Hänet muistetaan neuvotteluista, jotka johtivat 27 000 vangin vapauttamiseen saksalaisilta keskitysleireiltä toisen maailmansodan aikana<<
https://fi.wikipedia.org/wiki/Folke_Bernadotte
Ja miten kävi Bernadotten?
Hänet ammuttiin Israelissa juutalaissionistien toimesta, ja murhan tehnyttä sissiryhmää johti myöhempi Israelin pääministeri Jitzhak Shamir.
Jo 1870-luvulta on lehdissä ollut juutalaisten omia artikkeleita, että he tarvitsevat 6 miljoonaa juutalaista urhia saadakseen oman valtion. Ja näin tapahtui. Ja tuo luku 6 miljoonaa on koodi, ei totuus määrästä, mutta joka tuon luvun sanoo, niin tietää, että kuka oli myös holokaustin takana (virallinen tieto nyt, kun sodan ajan salaiset asiakirjat on aukaistu). Suuimmat natsit - kuten Hitler - eli perheineen Etelä-Amerikassa Israelin tiedustelupalvelun suojelemana lokoisan loppuelämän (tiedot CIA:n papereista) Mossadin suojelemana. Nämä ovat tosiasioita asiakirjoista, jos joku ei halua sitten väittää CIA:n punovan salaliittoteorioita ihan valokuvin, joita Hitleristä perheineen on tuhansia kyseisessä arkistossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minulle on sitten tosiasioista turha tulla vinkumaan antisemitismi -termillä joka on itse natsien kehittämä ja tarkoittaa todellisuudessa arabian kielen vastustamista, jolla haluttiin luoma nimenomaan ja vain tämä käsitys, että juutalaiset ovat seemiläistä kansa, aivan kuten puhumalla natsi-Saksan holokaustista 'rotuoppina'. Folke Bernadotten tarina on todella vaikuttava tarina sionistijuutalaisten operaatiosta ja kertoo kaiken:
<<Folke Bernadotte oli ruotsalainen diplomaatti, upseeri, kreivi ja Punaisen Ristin johtaja. Hänet muistetaan neuvotteluista, jotka johtivat 27 000 vangin vapauttamiseen saksalaisilta keskitysleireiltä toisen maailmansodan aikana<<
https://fi.wikipedia.org/wiki/Folke_Bernadotte
Ja miten kävi Bernadotten?
Hänet ammuttiin Israelissa juutalaissionistien toimesta, ja murhan tehnyttä sissiryhmää johti myöhempi Israelin pääministeri Jitzhak Shamir.
Jo 1870-luvulta on lehdissä ollut juutalaisten omia artikkeleita, että he tarvitsevat 6 miljoonaa juutalaista urhia saadakseen oman valtion. Ja näin tapahtui. Ja tuo luku 6 miljoonaa on koodi, ei totuus määrästä, mutta joka tuon luvun sanoo, niin tietää, että kuka oli myös holokaustin takana (virallinen tieto nyt, kun sodan ajan salaiset asiakirjat on aukaistu). Suuimmat natsit - kuten Hitler - eli perheineen Etelä-Amerikassa Israelin tiedustelupalvelun suojelemana lokoisan loppuelämän (tiedot CIA:n papereista) Mossadin suojelemana. Nämä ovat tosiasioita asiakirjoista, jos joku ei halua sitten väittää CIA:n punovan salaliittoteorioita ihan valokuvin, joita Hitleristä perheineen on tuhansia kyseisessä arkistossa.Mikä ongelma on ollut yhdelle juutalaiselle tapaa pari kristittyä ja Jeesus oman opin saamiseksi koko läntiselle maailmalle hyödyksi suurin tavoittein (Paavalihan sanoo ristiinnaulinneensa koko maailman itselleen), kun on ollut vielä vuonna 1948 helppoa murhata henkilö, joka vapautti 27 000 juutalaisvankia keskitysleireiltä?!
Miltähän tämä murha näytti tuolloin maailman silmissä - jos siis saivat edes tietää. Oltiinkohan YK:ssa yhtään ihmeissään, että mitä tulikaan luvanneeksi, kun antoivat Palestiinan alueen juutalaisille ihan omaksi valtioksi. Mitä miettivät nyt, kun sodan aikaiset asiakirjat on aukaistu, ja jokainen voi todeta, että holokaustin takana olivatkin itse sionistijuutalaiset?!
No, tämä on toinen asia - nyt on sitten heidän vuoronsa potkaista koko kristinusko huitsintuuttiin - sillähän on jo saavutettu kaikki.
- Anonyymi
Paavali ja muut persaukiset 🤣
- Anonyymi
Etkö osaisi edes joskus kirjoittaa mitään edes hiukan fiksua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaisi edes joskus kirjoittaa mitään edes hiukan fiksua?
Tuskin osaa.
- Anonyymi
Jos Paavalin Jeesuksen kiroaminen ristille onnistu, niin on todella ainakin siinä tulisessa paikassa, johon kaikki Paavalin syntiopin kannattajat Jeesuksen - tai oikeammin Kristuksen, joka on itse Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä, Jeesuksen sanoman mukaan 'minä ja Isä olemme yhtä' mukaan.
Tässä faktat Raamatusta Paavalin omin sanoin:
Gal. <<3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<
Paikka johon mennään Paavalin opilla - hänen omin sanoin Raamatusta:
1.Kor. <<3:12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.<<
Sama oppinormistosta, luterilaisuuden tärkein tunnustus, Augsburgin tunnustus, jossa tosi Jumala on Paavalin opilla uhrilahja Jahve-Jumalan vihan lepyttämiseksi:
<<Opetetaan Poika Jumalan tulleen ihmiseksi ja että KRISTUS OLI TOSI JUMALA ... persoonat olivat erottamattomasti yhteent. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI ... että HÄN SOVITTAISI JUMALAN VIHAN.<<
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Se miltä Paavalin mukaan sitten pelastutaan, on hänen tärkeimmän opetuskirjeensä kirje Roomalaisille, viimeisessä kahdessa jakeessa:
Room. <<7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin
minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<
Jos jonkun mielestä on hieno juttu naulata ja kiduttaa tosi Jumala ristille kuoliaaksi, laittaa astumaan alas helvettiin, että pelastuu palvelemaan lihalla synninlakia, niin mikä siinä, mutta tämä oppi on saatanasta, ja Paavalin lupaama paikka, jos rakentaa hänen perustalleen on juuri sittä itseänsä tulenliekkejä, joka sitten koettelee, että mitä tulikaan tehdyksi. Tämä myös todistaa sen, että Paavali hyvin tiesi mitä teki ja minkälaisen syntiuskonto-opin on tehnyt.
Ja miksiköhän vainotaan?! Pietari myös jätti viestin2. kirjeeseensä, että Paavalin opin seuraaminen on Lusiferin seuraamista. Vakuudeksi, kun oli Paavain matkaseurana, halusi vielä tulla ristiinnaulituksi pää alaspäin, että vakuuttaa tuon saatananpalvonnan. Tätä vahvistaa edelleen ehtoollinen ja siinä oleva happamaton leipä, joka tulee vanhasta testamentista uhrikukkullapapeille märäättynä, kun heidän uhripaikat särjettiin (2.Kuninkaidenkirja, luku 23). Ja jos tämäkään ei riitä, niin Jahven taustat, jolle Jeesus tosi Jumala uhrataan on Baal-jumalan, eli saatanan.
Jos haluat lisää tietoa, niin mielelläni kerron.- Anonyymi
No enpä halua enempää valhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä halua enempää valhetta.
Mikä oli valhetta? Korjataan, jos siellä on jokin valhetta, eikö? Osoita se.
Kylläpä hoitomies Paakkonen taas valheen murjasi, sillä murhaajat ovat Saatanan ja Antikristuksen luona.
- Anonyymi
Valheella on lyhyet jäljet kun asioita keksitään ne menee yleensä ristiin .
Kerran valehtelija on aina valehtelija
Ap. 9:7 "Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet."
Ap. 22:9 "Ja minun seuralaiseni näkivät kyllä valon, mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui."- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Että Raamattu: ota siitä sitten selvää.
Tarvitaan Pyhä Henki
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaan Pyhä Henki
Aivan. Ainoastaan Pyhä Henki selvittää kumpi kirjoittaja Raamatussa valehtelee.
Tähän mennessä Pyhä Henki ei ole kuitenkaan mitään sanonut. Eli on uskon asia kumpaa kirjoittajaa uskoo.- Anonyymi
Olipa löytö. Todella näitä on pitkin matkaa Raamatussa, mikä juuri kertoo siitä, että miten nämä ovat pelkkää tarinan iskentää. Apostolien teothan on vain Paavalin kertomaa tai Paavalin kirjurin. Ja samalla tavalla ylösnousemustarinan potkaisee kumoon Ap. 19 kertomus, kun opetuslapset eivät oleet vielä 25 vuotta Jeesuksen kuolemankaan jälkeen kuulleet Pyhästä hengestä, jonka Paavali heille tuolloin opetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa löytö. Todella näitä on pitkin matkaa Raamatussa, mikä juuri kertoo siitä, että miten nämä ovat pelkkää tarinan iskentää. Apostolien teothan on vain Paavalin kertomaa tai Paavalin kirjurin. Ja samalla tavalla ylösnousemustarinan potkaisee kumoon Ap. 19 kertomus, kun opetuslapset eivät oleet vielä 25 vuotta Jeesuksen kuolemankaan jälkeen kuulleet Pyhästä hengestä, jonka Paavali heille tuolloin opetti.
Ja samalla tavalla ylösnousemustarinan potkaisee kumoon Ap. 19 kertomus, kun opetuslapset eivät oleet vielä 25 vuotta Jeesuksen kuolemankaan jälkeen kuulleet Pyhästä hengestä, jonka Paavali heille tuolloin opetti.
Joh. 20:22 -- Heti Jeesuksen herättyä kuolleesta.
Ap. 1:3-5, Ap. 2:1-4 -- Paljon myöhemmin, vasta Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
- Anonyymi
Apt. 9: 15-16. Jeesus valitsi Paavalin valituksi aseekseen, kantamaan Jeesuksen nimeä pakanoille. Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden. Olikohan Paavalin pistin lihassaan ja saatanan enkelin rusikointi, hänelle muistutus aikaisemmista kristittyjen vainoista. Hänhän aiemmin vainosi kristittyjä. Paavalia kivitettiin, ruoskittiin ja hän virui vankiloissa, mutta hän silti kiitti ja ylisti Jumalaa aina. Tietäen tulevasta mestauksestaan, hän sanoi juosseensa hyvän juoksun ja menevänsä Jeesuksen luo.
- Anonyymi
<<Paavalia kivitettiin, ruoskittiin ja hän virui vankiloissa, mutta hän silti kiitti ja ylisti Jumalaa aina<<
Ja kaikki on Paavalin omaa kerrontaa tai hänen kirjurinsa. Anonyymi kirjoitti:
<<Paavalia kivitettiin, ruoskittiin ja hän virui vankiloissa, mutta hän silti kiitti ja ylisti Jumalaa aina<<
Ja kaikki on Paavalin omaa kerrontaa tai hänen kirjurinsa.Aika paljon Raamatussa liioitellaan?
- Anonyymi
" Paavalia kivitettiin, ruoskittiin ja hän virui vankiloissa, mutta hän silti kiitti ja ylisti Jumalaa aina. "
Tulee mieleen joku isisin jihadisti niin vähän se maailma eroaa näissä kahdessa uskonnossa molemmissa marttyyrinsa joita ei oikein nykyinen sivistynyt ihminen osaa arvostaa siten kuin nuo uskonsotilaat haluaisivat.- Anonyymi
Olipa sinulla hyvä havainto eli ihannoidaan uskonnon nimissä väkivaltaa.
- Anonyymi
Paavali kuoli marttyyrikuoleman.
- Anonyymi
Niin, ristiinnaulittiin pää alaspäin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1011078