Sinulle nainen.

Anonyymi

Vaikka järki sanoo, että mikään välillämme ei voi olla, silti en vaan saa sinua ajatuksistani. Niin monia vuosia ollaan kuljettu lähekkäin, vierekkäin omilla tahoillamme. Kuitenkin koko ajan toistemme elämässä tiiviisti mukana.
Oon tuntenut kauan sun tunteet mua kohtaan, vaikka koskaan et niitä tule mulle myöntämään. Ymmärrän kyllä myös miksi.
Olet mulle niin rakas ja tiedät sen. Välillä tuntuu niin kamalalta, että ihan kaikki asiat ovat tunteitani vastaan, ihan kaikki. Jopa se, että en koskaan tule tietämään todellisia tunteitasi. On niin monia tilanteita vuosien varrelta joista voin päätellä ja sydämessänii tuntea tämän olevan molemminpuolista, mutta ei, et pysty koskaan mulle tunteitasi avaamaan.
Yritän sut joka ikinen päivä unohtaa ja heti kaipaan sua. Odotan jokaista hetkeä kun nähdään, rakastan olla sun lähellä. En vaan saa sydäntäni järkiintymään, päätäni ymmärtämään realiteetteja.
Et sinä täällä ole, miksi olisit? Perjantai-ilta ja puoli kymmenen, vain minä täällä tunteitani puran tyhjyyteen ...

50

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko hän nainen parisuhteessa?

      • Anonyymi

        Molemmat olemme. Enkä ikinä halua rikkoa kumpaakaan avioliittoa. Rakastan enkä sille voi mitään.
        On itsekästä kaivata tietoa toisen tunteista kun tajuaa ettei mitään voi olla, mutta kun ei sille voi mitään, kai tämä on tätä kirjaimellisesti ... järki ja tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat olemme. Enkä ikinä halua rikkoa kumpaakaan avioliittoa. Rakastan enkä sille voi mitään.
        On itsekästä kaivata tietoa toisen tunteista kun tajuaa ettei mitään voi olla, mutta kun ei sille voi mitään, kai tämä on tätä kirjaimellisesti ... järki ja tunteet.

        Jos tää oli mulle, täällä oon :) Mut miten mun tunteet sua kohtaan vois olla epäselviä... kaikki muu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tää oli mulle, täällä oon :) Mut miten mun tunteet sua kohtaan vois olla epäselviä... kaikki muu on.

        Tässä tilanteessa kaikki muu on selvää paitsi tunteet.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Tai sitten vaan luulet. Friendzone.

      • Anonyymi

        Lukemattomia kertoja olen tuota miettinyt, tulkinnut ja pohtinut merkkien todellista laatua. Yrittänyt perustella ystävällisyydellä ja kohteliaisuudella, mutta ei se ihan niin mustavalkoista ole.
        On tiettyjä asioita mitkä menee näiden friendzone-tulkintojen ulkopuolelle, sellaisia mistä voi tulkita kiinnostuksen. Mutta minkäs teet, ei voi kun arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemattomia kertoja olen tuota miettinyt, tulkinnut ja pohtinut merkkien todellista laatua. Yrittänyt perustella ystävällisyydellä ja kohteliaisuudella, mutta ei se ihan niin mustavalkoista ole.
        On tiettyjä asioita mitkä menee näiden friendzone-tulkintojen ulkopuolelle, sellaisia mistä voi tulkita kiinnostuksen. Mutta minkäs teet, ei voi kun arvailla.

        Eli friendzone.


    • Anonyymi

      Auts,olisipa mulle.

      • Anonyymi

        Mulla on sellainen epäilys, että hän ei tunteideni tunnustuksia toivoisi, vaikka tuntisikin samoin.
        Hänellä on niin korkea moraali, että lottovoittokin olisi todennäköisempi kuin se, että koskaan saisin selvyyttä tähän.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Mä ainaki oon täällä, kotona flunssassa.

      • Anonyymi

        Pikaista paranemista. :)

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikaista paranemista. :)

        t. Aloittaja

        Kiitti, hyvää yötä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti, hyvää yötä :)

        Hyvää yötä. :)

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      💛🧡💛🧡

      • Anonyymi

        💜

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Sinulle aloittaja, mies. Tunnen aivan samoin. Ja vaikka vain leikkisit, niin kirjoitit hienosti tunteista. Olisi mukava pystyä puhumaan oikeassa elämässä mutta me emme ole oikein pystyneet puhumaan.

      • Anonyymi

        Kiitos, kauniisti sanottu. :)

        Olen joskus yrittänyt, mutta ei se ole onnistunut. Harvoin sellaista sopivaa tilannetta onkaan.
        Ei, en leiki hänen tunteillaan, enkä omillanikaan. Haluan hänelle vain kaikkea hyvää ja kaunista, koko sydämestäni.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Voisin sanoa aivan samat sanat erään miehen kohdalla. Tunnen tuskasi. 😭💔
      Toivon hänet vielä saavani, minun pitäisi saada varmistus hänen tunteistaan.
      Kenties hänenkin? Toivottavasti saatte vielä toisenne ❤️

      • Anonyymi

        Vaikka todellisuus olisikin se, että hänellä ei olisi mitään muita tunteita kuin ystävyyttä minua kohtaan, olisi sekin parempi kuin epätietoisuus.
        Yksin rakastaminen on raskasta, turhauttavaa ja typerää.

        Toivottavasti sinulla ja teillä on onnea. Kauniita asioita ei maailmassa oo ikinä liikaa. Aitoa välittämistä ja rakkautta.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Monesta vuosista kyse?

      • Anonyymi

        Monesta. Useita useita vuosia. Kauan olen pitänyt tunteet sisälläni ja ehkä me molemmat yhtä kauan.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Olen yksin kotona niin kuin yleensä aina perjantai-iltaisin.

      • Anonyymi

        Toivottavasti iltasi on mukava. :)

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Me olemme sinkkuja molemmat. Mies tietää mistä minut löytää.
      Tämä aloitus näköjään sopii moneen ihmiseen.

      • Anonyymi

        Meitä on ilmeisen monta kohtalotoveria.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Oon mä täällä.

      Tosin jo nukahdan .

      Minkä takia tunteeni ovat lukkiutuneet

      Ei ne voi iankaikkisesti olla??

      • Anonyymi

        Toivon, että hän raottaisit muuriaan, tuntisi olonsa niin turvalliseksi. Mutta esteitä on vaan liikaa, ihan liikaa. Siksi rakkauteni on järjetön.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Monia vuosia kuljettu lähekkäin. Oletteko perhetuttuja vai työkavereita? Itse olen useita vuosia ajatellut erästä miestä ja arvaillut onko tässä muutakin kuin kaveruutta, ystävyyttä sitä että olen hänestä ihan kiva. Tunteitani en ole uskaltanut ääneen sanoa, koska pelkään menettäväni ne hetket jotka työympäristössä jaamme. Uskaltaudu kertomaan hänelle tunteistasi, siitä voi seurata jotain kaunista vaikeuksien jälkeen. Älä ole yhtä pelokas kuin minä olen ollut ja olen edelleen.

      • Anonyymi

        Sen enempää en tilannetta viitsi avata, mutta ollaan perhetuttuja. Usein tekemisissä.
        Jokainen hetki hänen kanssaan on kuin suloista kärsimystä, tunteita ja tuskaa. Silti odotan, että saan olla jälleen hänen seurassaan.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Sinä tukahdutat tunteesi, jos ne ovat lukkiutuneet. Syyn tiedät vain sinä itse.
      Tunteista puhuminen helpottaa elämää, vaikka se olisi vaikeaa.

      • Anonyymi

        Jos asia olisi niin yksinkertaista, niin en kirjoittaisi tänne tunteistani vaan asiat todennäköisesti olisivat jotenkin muuten.
        En voi tänne silti kirjoittaa kaikkea. En sitä pelkää, että hän täällä olisi, mutta koska monimutkaisuudessaan sitä on jopa vaikea tänne avata.
        Mitäpä muutakaan voi kun yrittää elää tunteidensa kanssa.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Oletteko työkavereita vai miten näette toisianne?

      • Anonyymi

        Näemme vapaa-ajalla.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Mistähän hitosta alottaja voi toisesta niin varma olla, että tämä ei tule koskaan tunteitaan sulle kertomaan. Vain itsestänne ja omista tunteistanne ja toiminnastamme voitte olla varmoja.

      • Anonyymi

        En tietystikään tänne kirjoita yhtään mitään liian tunnistettavaa. Kuten sanoin, lottovoittokin on todennäköisempää, mutta jollekinhan se lottovoittokin silloin tällöin osuu.
        Ei hänellä ole mitään syytä kertoa minulle yhtään mitään, enemmän on syitä olla kertomatta. Miksi hän ottaisi riskin?
        Eli ihan järkeilemällä on todennäköisempää ettei hän kerro, ei siihen hittoja tarvita ...

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietystikään tänne kirjoita yhtään mitään liian tunnistettavaa. Kuten sanoin, lottovoittokin on todennäköisempää, mutta jollekinhan se lottovoittokin silloin tällöin osuu.
        Ei hänellä ole mitään syytä kertoa minulle yhtään mitään, enemmän on syitä olla kertomatta. Miksi hän ottaisi riskin?
        Eli ihan järkeilemällä on todennäköisempää ettei hän kerro, ei siihen hittoja tarvita ...

        t. Aloittaja

        Jospa itsessäsi on jotain mikä estää kertomasta, jos ei voi kertoa. Muuten en näe tunteiden puhumisessa mitään niin ihmeellistä, mutta en tiedä tilannettanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa itsessäsi on jotain mikä estää kertomasta, jos ei voi kertoa. Muuten en näe tunteiden puhumisessa mitään niin ihmeellistä, mutta en tiedä tilannettanne.

        Voihan sekin olla, mutta enemmän uskon, että hän ei ottaisi sitä riskiä, että elämä joutuisi myllerrykseen.
        Tiedän ja tunnen hänet myös niin hyvin, että hän on varmasti viimeinen ihminen joka toimisi vastoin moraaliaan.
        Tämä on myös osa hänessä mitä arvostan suuresti, vaikka omat tunteeni ovatkin elämäntilanteessani väärin.

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Jos tunteiden kohde pysyy koko ajan omassa elämässä mukana, vaikkakin sivuroolissa, tämä pitää tunnetta elossa. Vähän henkisen pettämisen makuakin omaa kumppania kohtaan. Mutta tuo varakumppanien pito kyllä sinänsä ihan yleistä, monellakin lähistöltä katsottuna ihminen/ihmisiä joiden suuntaan katse kääntyisi, jos nykysuhteessa monot menisivät ristiin. Ja ajoittain sitten enemmänkin lähentymistä oman suhteen kausivaihtelujen mukaan. Erityisesti miehet erottuaan etsivät uuden kumppanin hyvinkin nopeasti jos suhde-elämään tottuneet, eivät osaa olla yksin.

      • Anonyymi

        Parisuhteessakin voi olla yksin ja kokemuksesta tiedän, että yksinäisyys suhteessa on pahempaa kuin yksin ollessa yksinäisyys. Minä tiedän ihmisiä ja jopa asiantuntijoita, jotka kehottaa uusia kumppaniehdokkaita tapaamaan suht piankin eron jälkeen. Kantsii käydä treffeillä ja sieltä se suhdekin voi löytyä. Jotkut eron jälkeen paneskelee sinne tänne ja sekin sopii joillekin, mutta jotkut on kaltaisiani, joille täytyy olla mukana tutustumista, tunteita ja turvaa, jotta haluaa seksiä. Ja se seksi kuuluu meillekin. Antakaa kaikkien tehdä itselleen sopivalla tavalla. Se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle. Ja jotkut on niitä eron syitä ja suhteen kipukohteita ja erotuskaa käyneet tarpeeksi läpi jo liittonsa aikana, vaikkapa jo terapiassa. Ero voi olla helpotus osalle, pitkän vatuloinnin jälkeen. Itelläni ainakin ikää on jo senverta, että jos kivan ihmisen tapaan ja tunteet mätsää niin en aio odotella sopivaa aikaa, määrittelemään suruaika, mutta väännellään ihmeessä.


    • Anonyymi

      On kaunista ja aidoin tuntuista Aloittelijan tekstit ja moni varmasti samaistuu häneen. Sitä kohtaa ihmisen ja kokee, että on vaan vahva yhteenkuuluvaisuuden tunne, vaikka ei vielä täysin tuntisikaan toista. Se, että se syvenisi, se vaatii aikaa ja yhdessä olemista. Itse piiloudun kuoreeni ,en siksi, ettenkö rakastaisi vaan että, en uskalla antautua täysin, sillä huomaan toisessa varovaisuutta ja etääntymistä. Samalla tavalla pähkäilen, millaiset tunteet miehellä on ja vaikka ajaudumme välillä taas yhteen, se epävarmuus kerta toisensa jälkeen kasvaa, kun pelkää taas menettävänsä, ja niinhän siinä taas käykin. Kyse ei olekaan siitä, että rakkaus loppuisi, vaan mistä?

    • Anonyymi

      Se on vaikeaa, kun on tottunut luottamaan itseensä. Mulla ei ole mitään vaikeuksia tällaisten asioiden kanssa, mutta sitten on joku ihminen joka saisi kaiken sekaisin. En mitään haluaisi niin paljon kuin vaikka vaan ihan kevyesti kysyä mitä kuuluu. Mutta en luota itseeni. Tiedän että vaikka kuinka yrittäisin valehdella itselleni järjellisesti että kysyn vaan oikeasti ihan ystävänä, jokaikinen solu kehosta haluaa halata ja jäädä siihen. Kaikki olisi niin väärin. En halua että kaunein tunne mun sielussa tuntuisi väärältä.

      On kyllä vaikeaa kaivata toista niin paljon. Välillä tuntuu etten osaa elää sen ikävän kanssa. Meen suihkuun itkemään koska en osaa muutakaan. Mut ehkä tällä kaikella on tarkoitus. Ainakin itse näen jotain sellaista, että tää tuska vahvistaa niitä tunteita ja tekee päättäväisemmäksi kun tässä kärsii.

      Ehkä elämä on niin. Että on vaikka jokin iso muuri jonka yli kukaan ei voi päästä. Liian korkea. Jos halutaan, että joku menee siitä vielä yli sitä ihmistä pitää valmistaa siihen koko sen elämä. Lyödä alas, jotta se oppii nousemaan veren maku suussa. Ottaa kerta toisensa jälkeen pois se mitä se eniten haluaa jotta lopulta se löytää sisältään suuremman voiman kuin mitä se muuri on. Näin se kai menee kun meidän elämä on meitä isomman käsissä. Uskon niin.

    • Anonyymi

      Ajatuksia herättävä kirjoitus, näettekö viikoittain ja olette juttusissa, vaikuttaa että tunnet hyvin hänet.

      • Anonyymi

        Usein nähdään. Välillä viikottain, välillä vielä useammin. Joskus menee taas jopa viikkoja ettei nähdä.
        Molemmat tunnetaan toisemme todella hyvin. Siksi uskon tietäväni hänen tunteistaan, mutta varmaksikaan en osaa sanoa.
        Kun on ollut vieressä niin elämän hienoina kun myös huonoina hetkinä, sitä oppii tuntemaan toisen todella hyvin. Hän myös tuntee minut kaikkine vikoineni päivineen.
        Ei siitä voisi mitään tulla koskaan, ei mitään järkeä tässä jutussa. Se satuttaisi liian montaa ihmistä ja sekottaisi aivan kaiken.


        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Et varmaan ole mies josta voisin kirjoittaa kuten sinä naisesta mutta aivan samoja ajatuksia minulla!

      T. Nainen menneisyydestä

      • Anonyymi

        Jotenkin lohdullista, mutta kuitenkin aika surullista kuinka monta meitä samankaltaisia on.
        Nainen josta kirjoitan on nykyisyydessä. Liiankin lähellä ja kuitenkin saavuttamattomissa.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin lohdullista, mutta kuitenkin aika surullista kuinka monta meitä samankaltaisia on.
        Nainen josta kirjoitan on nykyisyydessä. Liiankin lähellä ja kuitenkin saavuttamattomissa.

        t. Aloittaja

        Lasikatto toisinpäin...
        Jos ei ole kahden missään tilantessa on vaikea keskustella vaikka tahtoa olisi.
        Mielenrauhan tuo ehkä kuitenkin vain avoin keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasikatto toisinpäin...
        Jos ei ole kahden missään tilantessa on vaikea keskustella vaikka tahtoa olisi.
        Mielenrauhan tuo ehkä kuitenkin vain avoin keskustelu.

        Tuo oli erittäin hyvin sanottu ...
        Ja hyvin hyvin harvoin olis edes mahdollista keskustella kahdestaan.
        Sen olen huomannut, että vähäiset pienet hetket jännittävät häntä. Ilmassa on silloin jotain. Joskus olen huomannut hänen äänessäänkin pientä jännitystä kun jutellaan.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli erittäin hyvin sanottu ...
        Ja hyvin hyvin harvoin olis edes mahdollista keskustella kahdestaan.
        Sen olen huomannut, että vähäiset pienet hetket jännittävät häntä. Ilmassa on silloin jotain. Joskus olen huomannut hänen äänessäänkin pientä jännitystä kun jutellaan.

        t. Aloittaja

        Näette kai muiden seurassa eniten, ja ehkä hän siis pelkää kun olette kahden?
        Pelkää että suusta tulee sammakoita?
        Tai aistii sinun jännitteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näette kai muiden seurassa eniten, ja ehkä hän siis pelkää kun olette kahden?
        Pelkää että suusta tulee sammakoita?
        Tai aistii sinun jännitteen?

        Melkein aina on muita ympärillä. Hetket ihan kaksin voi laskea melkein kahden käden sormilla, vaikka niin kauan ollaan tunnettu.
        Muistan erään hetken jolloin istuimme sohvalla vierekkäin. Vaikka muita ihmisiä oli paikalla, jännite välillämme oli aivan käsinkosketeltava. En unohda sitä koskaan.
        Sammakoita hän ei varmasti päästä suustaan koskaan, mutta tuona hetkenä tunsin, että kovassa muurissa on pieni aukko, ehkä minun mentävä halkeama.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein aina on muita ympärillä. Hetket ihan kaksin voi laskea melkein kahden käden sormilla, vaikka niin kauan ollaan tunnettu.
        Muistan erään hetken jolloin istuimme sohvalla vierekkäin. Vaikka muita ihmisiä oli paikalla, jännite välillämme oli aivan käsinkosketeltava. En unohda sitä koskaan.
        Sammakoita hän ei varmasti päästä suustaan koskaan, mutta tuona hetkenä tunsin, että kovassa muurissa on pieni aukko, ehkä minun mentävä halkeama.

        t. Aloittaja

        Kyläilytilanteessa tuo on kiusallista jos ilma sakeana..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe