Ainainen halu

Anonyymi

Olen nainen nyt jo yli 50 ja edelleen haluaisin seksiä useita kertoja päivässä. Olen naimisissa, mieheni ei ole kovinkaan seksuaalinen, kerta viikossa riittää. Pidän molemmista sukupuolista ja tämä on miehelleni ok. Seksuaalinen haluni alkoi jo hyvin nuorena ja luulin, että tilanne iän myötä rauhoittuu, mutta näin ei ole käynyt. Seksi on ihanaa, enkä siitä halua luopua, mutta toisinaan tämä tarpeeni häiritsee normaalia elämää, saatan esim palaverissa, kaupassa yms. Jäädä tuijottamaan jonkun naisen rintavako ( rakastan rintoja) tai miesten etumusta ja ajatukset lähtevät tästä liikkeelle. Mietin mille tuntuisi esim. rintoja silitellä ja imeä ja kastun ihan kokonaan. Saman voi aiheuttaa vaikka netissä näkemäni kuva. Harrastan paljon itsetyydytystä, koska mieheni haluaa niin paljon harvemmin. Onko kohtalotovereita,miten te selviätte?

24

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on meidän miesten onni, että teitä on. Joudutko minkäverran käyttämään vieraita palveluita?

      • Anonyymi

        Ku vaan jostain löytyis ne miehet...
        Olen 44v nainen ja kokoajan tekee mieli!


      • Anonyymi

        En käytä vieraita palveluita, mutta miehen kanssa puhuttu, että jos alkaisin myydä palveluita I saisin ehkä helpotusta itsekin, mutta korona...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku vaan jostain löytyis ne miehet...
        Olen 44v nainen ja kokoajan tekee mieli!

        Mieli tkee jatkuvasti
        Nytkin heräsin ja kalu oli hyvinkin hereillä ja vaativana
        Pitänee hoitaa taas
        Kiusaan ensin hiplaamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku vaan jostain löytyis ne miehet...
        Olen 44v nainen ja kokoajan tekee mieli!

        Rauman suunnalla olis mies vailla seuraa,salaistakin.
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku vaan jostain löytyis ne miehet...
        Olen 44v nainen ja kokoajan tekee mieli!

        Voikun kaikk ois helpompaa.Tääll ois 50v sinkku mies joka päivä pill..mielessä.
        06 -suuntani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku vaan jostain löytyis ne miehet...
        Olen 44v nainen ja kokoajan tekee mieli!

        Tässäkin olisi yksi ukkomies pillun perässä. Pks seudulta. Luottamuksella ja terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku vaan jostain löytyis ne miehet...
        Olen 44v nainen ja kokoajan tekee mieli!

        31-vuotias mies haluaisi osallistua seksi tai kimppaan kanssasi olen aktiivinen sängyssä ja kestän melko pitkään sekä voin udistaa hetken päästä laukemisesta ja olen normaalia kookkaampi kullista.
        Ota yht: 89mauno at gmail piste com ja jos haluat niin voidaan viettää riettaan seksikkäitä aikoja keskenään tai porukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikun kaikk ois helpompaa.Tääll ois 50v sinkku mies joka päivä pill..mielessä.
        06 -suuntani

        Haluaisitko 38-vuotiaan naisen seuraa. Olen yliaktiivinen seksin suhteen ja yksi mies ei riitä minulle ota yhteyttä (seikku82v) gmailin kautta niin pidetään ehkä hauskaa aina välillä tai vaikka useamminkin.


    • Samaistun täysillä, täysin sama ongelma.

      • Anonyymi

        Voisin jeesaa.


    • FantasyOfA11ium

      On kyllä harmillinen juttu! Suosittelen lisäämään punasipulia ruokavalioon, se voisi olla avuksi.

    • Anonyymi

      Sama ongelma. Mieli tekee kokoajan ja joutuu vaan katsomaan upeita naisia. M55 09a

      • Anonyymi

        Eunukin päiväunia


    • Anonyymi

      Saan helpotusta hierojalta asiaan, hän osaa ja kykenee taitavien sormien kanssa auttamaan asiassa.... olen löytänyt hänet suomi24/treffien kautta nimimerkillä Nalyk152
      Häntä suosittelen...

      • Anonyymi

        Käyn joskus thai hieronnassa
        Ovat taitavia
        Alko taas tekee mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn joskus thai hieronnassa
        Ovat taitavia
        Alko taas tekee mieli

        Alkoa saa Alkosta ööö


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisinpa olla päiväunesi....

      • Anonyymi

        No et hitossa ole


      • Anonyymi

        Siihen se sitten jääkin buuaahaa


      • Anonyymi

        sama jätkä.


    • Anonyymi

      Mua nussittaa jatkuvasti m53

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe