Kalasataman kalastajaeukko

Anonyymi

Lopeta turhien aloitusten tekeminen Sofiasta. Paistaa läpi Hangosta Kittilään kuinka siellä joku onneton purkaa ahdistustaan postaamalla noita alaarvoisia ketjuja. Lopeta hyvä ihminen, katkeruus ei kaunista ja se näkyy.

224

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kalasataman mummo.apulaisineen hyökkää.katkera on .oksettavaa

• Anonyymi

Todellakin aivan järkyttävää tykitystä Sofiaa vastaa alkoi heti vuoden alusta, kun uusi toimisto perustettiin. Ei niissä aloituksissa ole enää järjen hiventäkään, ihan säälittävää toimintaa .
        Lopettakaa tämä maalittaminen.

• Anonyymi

Pois vainoharhaisuus, vai onko tietoa kuka hän on joka näitä tekee.Katsoin myös, on todella paljon Sofist tänään ja törkeitäkin aloituksia.Kyllä ne suomi 24- toimistossa saa selville, kuka tehtailee näin paljon aloituksia. Sofin tarttee vaan soittaa itse ja sanoa kielto koko sivustolle hänen asioistaan.En tiedä onko se mahdollista, mutta kannattaa ainakin yrittää.

• Anonyymi

Olen pannut merkille , hyökkäykset Kalasatamaa vastaan alkavat aina , kun S&S suhde rakoillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pois vainoharhaisuus, vai onko tietoa kuka hän on joka näitä tekee.Katsoin myös, on todella paljon Sofist tänään ja törkeitäkin aloituksia.Kyllä ne suomi 24- toimistossa saa selville, kuka tehtailee näin paljon aloituksia. Sofin tarttee vaan soittaa itse ja sanoa kielto koko sivustolle hänen asioistaan.En tiedä onko se mahdollista, mutta kannattaa ainakin yrittää.

Sofian kannattaisi kyllä tehdä rikosilmoitus näistä törkeistä kirjoituksista joita täällä jo vuoden verran ollut. Syyllinen/syylliset edesvastuuseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pannut merkille , hyökkäykset Kalasatamaa vastaan alkavat aina , kun S&S suhde rakoillut.

Kyllä Martina nauraisi vatsansa kipeäksi, jos joku kertoisi hänelle et mistä häntä epäillään.🤣👏😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian kannattaisi kyllä tehdä rikosilmoitus näistä törkeistä kirjoituksista joita täällä jo vuoden verran ollut. Syyllinen/syylliset edesvastuuseen!

Suomen rehellinen kansa olemaolostaan syytteeseen ja linnaan ja vainoharhaiset huumeidenkäyttäjät ja muut pikkurikolliset valtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaa, jos itse on puhdas, eikä ole osallistunut kenenkään mollaamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just saman huomannut, kun on ärhäkkää palautetta S&S:stä, syyllinen haetaan Kalasatamasta, tai tästä Roopesta. Mulla on sellainen tunne, että jos tällä pariskunnalla (S&S) yhdessä tai erikseen on ongelmia itsensä, toisensa tai jonkun muun kanssa, löydetään se syyllinen, Martta. Missä kuplassa porukka elää, kun ei uskalla katsoa totuutta silmiin tai peiliin? Kai Martta saisi suunpieksijöiltä anteeksiannon, jos olisi työtön, eikä pystyisi itseään ja perhettään hoitamaan (ketään ei enää kivittäminen kiinnostaisi). Julmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaa, jos itse on puhdas, eikä ole osallistunut kenenkään mollaamiseen.

"Mollaaminen" on jokaisen henk koht arviointi, eikä ole virallisen rikosilmoituksen syitä, kaiken mielipiteen ilmaisun välttäminen voi päinvastoin peittää alleen jotain paljon pahempaa. Se ei nosta kenenkään arvoa, jos ei ole jonkun puolustelijan mielestä mollannut. Sitten tuo "puhdas" on ilmaisu, jolla voit kertoa mitä lystäät. Millä absoluuttisella tavalla todistat jonkun olevan puhdas -ja mistä? Tämä on jo tosiaan trumppilainen vertauskuva. Miksi muuten olet suosittelemassa ja arvioimassa toisen ihmisen puolesta? Onko tuo "tarkoituksellista palstaretoriikkaa", jolla yrität peloitella kommentoijia? Miksei julkkis itse tiedä parhaiten ja tee päätöstä siitä, mikä kannattaa ja mikä ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Martina nauraisi vatsansa kipeäksi, jos joku kertoisi hänelle et mistä häntä epäillään.🤣👏😁

Joku, joka vihaa Sofiaa, tekee nuo törkeimmät aloitukset. Aina voi epäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika surullista on Sofian instassa ollut, oikeasti. Tuskin Martina jaksaa tehdä aloituksia Sofiasta hyttysen paskan vertaa. Silloinhan pitäisi vaan Sofian ihmisten (tai palstalaisten) mielissä. kohujen laannuttua laantuu myös mielenkiinto..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Martinalle käydä, kuten vanhassa sananlaskussa " Itku pitkästä ilosta " sehän on jo osittain hänen kohdallaan toteutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta on se Martina kaunis noissakin viimeisissä kuvissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku, joka vihaa Sofiaa, tekee nuo törkeimmät aloitukset. Aina voi epäillä.

Martiina on jossain sanonut että ei välitä tällaisista palstoista paskan vertaa: " Pitäähän ihmisten tyhjentää suolensa." Eli etsikää syyllinen muualta. Martiina haluaa S&S pois elämästään täysin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä niin törkeätä paskaa! Vastuuseen vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmaan naura enää koskaan millekään. Katkeruus seuraa loppuelämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin aivan järkyttävää tykitystä Sofiaa vastaa alkoi heti vuoden alusta, kun uusi toimisto perustettiin. Ei niissä aloituksissa ole enää järjen hiventäkään, ihan säälittävää toimintaa .
        Lopettakaa tämä maalittaminen.

No minä en oo lähelläkään heidän toimistoa edes käynyt ja oon tehnyt tänä vuonna Sofiasta 2 aloitusta🤨

• Anonyymi

Salaliittoteoriat esiin, eikös D. TRUMPKIN ole vieläkin varma, että hänen äänensä varastettiin ja hän on oikea pressa. 😎😎😎

• Anonyymi

Jep ! Hyvä vertaus kuva sopii tähän täydellisesti 💥

• Anonyymi

Täällä joku kirjoittelee kärkevästi ala-arvoisista ketjuista, että vallan itsestään puhuu, ketjun otsikko on ainakin juuri omien arvostelujensa mukainen.

• Anonyymi

Tarvitsette jo useampi päätohtoria. Tosin tyhmyydelle sekään ei voi mitään. Syytätte Marttinaa sohvan mustamaalaamisesta. Se on jo aivan vainoharhaista. Samaan hengenvetoon haukutte kuitenkin Marttinaa törkeästi. Mutta jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.

• Anonyymi

En asiasta enempää tiedä, mutta eikö juurikin nämä Martina ja Esko siellä " pääkkötohtorilla " juokse !

• Anonyymi

En minä ainakaan laittaisi varhaisteinityttöni kuvia instaan noin vähissä vaatteissa. Eikös Martta ole olevinaan "suojeleva leijonaemo"?

• Anonyymi

Mistä toimistosta nämä Mara ketjut tehtaillaan?

• Anonyymi

Se olisi todella hyvä tieto, mistä nämä ketjut tehtaillaan ?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi todella hyvä tieto, mistä nämä ketjut tehtaillaan ?????

Hullut on hauskoja, ikävä kun ei ne sitä itse onnettomat tajua ollenkaan.

• Anonyymi

Hotelli u14 vai mikä se oli

• Anonyymi

Hotelli U 14- ehkä- ottakaa vielä tarkempaa tietoa ja varmistakaa asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hotelli U 14- ehkä- ottakaa vielä tarkempaa tietoa ja varmistakaa asia.

Tämä meidän täytynee tarkistaa ja nämä ap.t!!!

• Anonyymi

Kalastajaeukko ei tule hyväksyyn ikinä sitä että menetti ökyelämänsä Sofialle. Siksi kiusaaminen netissä tulee jatkumaan ikuisesti hänen taholtaan, mesolangat katkeilee kun hakkaa näppäimistöä. Kilometrin kasvanut... 🤗

• Anonyymi

Lopeta jo tuo syyttely.
        Martina tulee toimeen omillaan, yrittäjänä hänellä on hyvät tulot.
        Hän tekee töitä, tuskin tarvii täällä palstalla kirjoitella.
        Mutta nyt otan tehtäväkseni ilmoittaa sun viestit Martinalle, hän päättäköön jatko toimenpiteistä.
        Alkaa olemaan nimittäin sun viestit ihan puutaheinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo syyttely.
        Mutta nyt otan tehtäväkseni ilmoittaa sun viestit Martinalle, hän päättäköön jatko toimenpiteistä.

Siinähän sulle lauantai-illan puuhastelua... Osuiko liian oikeaan?

• Anonyymi

Mitä mielestäsi on tämä "kalastajaeukottelu" ? Nimitteleminen solvaamistarkoituksessa on ihan samalla tavalla kiusaamista, kuin mistä nyt syyttelet muita.
        Siksi syyllistyn nyt tietoisesti kiusaamiseen, kun kysyn: oletko menettänyt järkesi, kun et huomaa tai kykene kontrolloimaan ihan omaa käytöstäsi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sulle lauantai-illan puuhastelua... Osuiko liian oikeaan?

Puuhastelen mielelläni lauantai-illan hyvän asian vuoksi.
        Katsotaan sitten kenelle yhteydenotto tulee, kuka vastaa sanoistaan
        Aika näyttää.
        Rajansa on paskan puhumisellakin.

• Anonyymi

Minä olen täysin varma, että sinä et tule koskaan hyväksymään sitä, että Martta pärjää... ikävää, mutta valitettavan totta 😔😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo syyttely.

Tasapuolisuuden vuoksi minä taidan kopsata täältä näitä Sofiaa koskevia kommentteja ja lähettää ne Instan kautta hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasapuolisuuden vuoksi minä taidan kopsata täältä näitä Sofiaa koskevia kommentteja ja lähettää ne Instan kautta hänelle.

Laita vaan, minä aion laittaa Martinalle.
        Heistä molemmat on täällä mustamaalauksen kohteena.
        En ole kummankaan fani, mutta ei minun myöskään tarvitse heitä haukkua täällä.
        Tämän keskustelupalstan taso, on kyllä aivan kauhea.
        Ihmiset oksentaa tänne omaa henkilökohtaista pahaaoloaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mennä! Sittenhän totuus selviää. Kiva huomata että Martina paskat välittää Sofiasta tai muustakaan siihen liittyvästä. On ihan muuta tekemistä. Oikeasti selvittäkää! Tosin ei kellään ole kanttia, koska totuus selviäisi eikä se ole sitä mitä luulette. Pöljää porukkaa, ei voi muuta sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vaan, minä aion laittaa Martinalle.
        Heistä molemmat on täällä mustamaalauksen kohteena.
        En ole kummankaan fani, mutta ei minun myöskään tarvitse heitä haukkua täällä.
        Tämän keskustelupalstan taso, on kyllä aivan kauhea.
        Ihmiset oksentaa tänne omaa henkilökohtaista pahaaoloaan.

Samaa mieltä sinun kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mennä! Sittenhän totuus selviää. Kiva huomata että Martina paskat välittää Sofiasta tai muustakaan siihen liittyvästä. On ihan muuta tekemistä. Oikeasti selvittäkää! Tosin ei kellään ole kanttia, koska totuus selviäisi eikä se ole sitä mitä luulette. Pöljää porukkaa, ei voi muuta sanoa.

Täysin samaa mieltä. Mutta ei muuta kuin tuumasta toimeen, ryhdytään selvittämään!!!

• Anonyymi

Tuskin kovin moni haluaisikaan. En minä ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo syyttely.

Täytyyhän Martina pärjätä ja yrittää, yhä uudelleen saada johonkin myytyä entistä elämää, eroa, kaiken lukuksuksen menetystä, siinä sivussa vähän hämäräperäisen miehen tapaamista, kovasti täytyy myydä elämäänsä elannon saamiseksi, kun elättäjää ei enää ole eikä tule.

Mutta katkeruus paistaa kasvoista, siitä hän ei pääse eroon !!!!!!

• Anonyymi

Kenelläköhän niitä harhoja on😂?

• Anonyymi

Martinan elämäntyyliä en suosittelisi , onko saavutus antaa julkisuuteen koko elämä ja itkeä siellä katkerana, ei hyvää päivää ei ikinä sellaista elämää !!!

• Anonyymi

Tässä yksi harhaluuloisen viesti. Kuka näitä jatkoilmoittelee, niin kanatta tuo ilmoittaa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä yksi harhaluuloisen viesti. Kuka näitä jatkoilmoittelee, niin kanatta tuo ilmoittaa mukaan.

Nyt näppäimistö vaatii taas kovempia otteita:D Ja piti kirjoittaa :tuossa yksi... toinen virhe...kannattaa....ei kanatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo syyttely.

Ei riitä Martinan tulot ökyelämään, sehän se on ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi roikut pöljässä porukassa? Kuulutko kuitenkin joukkoon?

• Anonyymi

Kalastajaeukkohan ei tarkoita ketään henkilökohtaisesti, eihän? Niin miksi kiivastua?

• Anonyymi

Käy ilmi henkilön kirjoittamista aiemmista viesteistä ketä hän tarkoittaa.
        Kaikki tietää kenestä on kysymys.
        Ja tuon kommentoijan viestit kyllä erottuu täältä ketjuista.
        En ole ollenkaan kiivastunut, mutra jos ihminen ei itse ymmärrä lopettaa älyttömyyksien kirjoittelua, niin silloin viestit voi saattaa asianosaisen tietoon.
        En vain ymmärrä tuollasista henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista ja tahallista mustamaalaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollenkaan kiivastunut, mutra jos ihminen ei itse ymmärrä lopettaa älyttömyyksien kirjoittelua, niin silloin viestit voi saattaa asianosaisen tietoon.
        En vain ymmärrä tuollasista henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista ja tahallista mustamaalaamista.

No tottahan saa toimittaa asianomaisen tietoon, tässä tapauksessa kalastajaeukon, niin mitä sitten?

• Anonyymi

Älä puhu paskaa. Kaikki ymmärtää mitä meinaat. Selvitä kuka kirjoittelee niin ei tarvitse jankuttaa ja puhua palturia.

• Anonyymi

Oho.. alkoiko pelottamaan♠️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho.. alkoiko pelottamaan♠️

Tähän menee jo naurettavuuksiin koko ketju, ei täällä ketään pelota, mutta asiasta aika kaukana ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän se on oikein, jos kaikki tietää kenestä on kyse.

• Anonyymi

Jospa hän tarkoittaa hotelli U14- kalastaja eukkoa, niin varmaan onkin.

• Anonyymi

Ei yhtään ketjua missä ei Martinaa mainita. Oli aloitus kenestä tahaansa, niin Martinaan kääntyy keskustelu. Jotenkin tämä touhu on todella sairasta. En myös hyväksy näitä Sofiaa haukkuvia kommenteja.

• Anonyymi

Tämä on kyllä melko kaukana julkkisjuoruista, täydellistä kaikkien kiusaamista vaan. Miksihän tällaiset sallitaan?

• Anonyymi

Ihmisten elämä on pientä ja mitätöntä.

• Anonyymi

Marsu olisi ulkonäöllisesti paljon parempi kalastajaeukoksi kuin itseään 20-vuotiaan lailla nettiin kuvaavaksi "hottikseksi" 😃

• Anonyymi

Kalastamassa kävi Dubaissakin taannoin mutta ei vaan taaskaan tärpännyt.

• Anonyymi

Mä aina säikähdän kun selaan Vauva palstaa ja sieltä nousee Discoveryn mainos jossa on Martina. Hui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä aina säikähdän kun selaan Vauva palstaa ja sieltä nousee Discoveryn mainos jossa on Martina. Hui

Mulla on sama telekkarin kans, kun Iholla-sarjan mainos alkaa niin menee lähes paniikkiin että löytyykö kaukosäädin tarpeeksi nopeaa. Aina ei ole löytynyt... 😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on sama telekkarin kans, kun Iholla-sarjan mainos alkaa niin menee lähes paniikkiin että löytyykö kaukosäädin tarpeeksi nopeaa. Aina ei ole löytynyt... 😲

Noh, pitäisikö sun hakeutua hoitoon pikimiten ???
        Jos sinulle täysin vieras ihminen aiheuttaa noin vakavaa paniikkia, on sinun aika huolestua omasta hyvinvoinnistasi. Tältä palstalta et apua saa.

• Anonyymi

Verkot on kalastajalla vesillä koko ajan mutta miksei kukaan tartu pyydykseen?

• Anonyymi

Siinä onkin tuhannen " taalan " kysymys, miksi ei kukaan rahamies tartu syöttiin ??????

No ehkä vastausta ei kuitenkaan tarvitse kovin kauan miettiä !

• Anonyymi

Silli tuoksahtaa Kalasatamassa.

• Anonyymi

Voi Sohva raukkaa yksin hotelissa, rahattomana ja vailla seuraa. Ei kehtaa mitään sisältöä instaan nyt kun todellakin seinä tullut vihdoin vastaan.

• Anonyymi

Pitäkää nenästä kii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Sohva raukkaa yksin hotelissa, rahattomana ja vailla seuraa. Ei kehtaa mitään sisältöä instaan nyt kun todellakin seinä tullut vihdoin vastaan.

Jokos nyt lopetettais niin Marttan kuin Sohvin ilkeä mollaus 😇😇😇

• Anonyymi

Kalasatamassa pyykkipoika nokkaan!

• Anonyymi

Siis onko näillä kahdella tyrkyllä oikeasti jotakin faneja, jotka tappelee tällä palstalla jatkuvasti?

Ei ne kyllä aikuisia voi olla! Eihän... 😳

• Anonyymi

Onko Ylivieskan nainen saanut stadin asunnon.

• Anonyymi

Kyllä keskellä Helsingin keskustaa, aivan luksus asunto !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä keskellä Helsingin keskustaa, aivan luksus asunto !!!

Ihanaa onko Sofia löytänyt luxus asunnon ihan keskustasta, varmaan upealta paikalta. Tiedätkö, onko monikerroksinen asunto. Nyt odotellaan, kun Sofia alkaa sisustaa, olen aivan innoissani hänen puolestaan. ❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa onko Sofia löytänyt luxus asunnon ihan keskustasta, varmaan upealta paikalta. Tiedätkö, onko monikerroksinen asunto. Nyt odotellaan, kun Sofia alkaa sisustaa, olen aivan innoissani hänen puolestaan. ❤️❤️

Miksi te kiusaatte koditonta naista?

• Anonyymi

Moikkelis, sen vaan sanon, että Martinan kiusaajat on tyypillisesti noita lähiöiden siiderilahnoja, jotka ei miestä saa ja sen takia kiukuttelevat täällä palstalla aina kun ehtivät. Välillä mussuttavat suklaata ja sipsejä sohvalla ja taas pitää läytää jotain pahaa sanottavaa Martinasta vaikka ei ole mitään tehnyt. Päinvastoin menestynyt hyvin elämässään ja rakkaudessa. Lopettakaapa nyt läskit se tyhmä kiusaaminen ja menkää vaikka lähiönne katuja pitkin kävelemään, jotta rauhoitutte. Sairastutte vielä kun on koko ajan naama väärinpäin ja synkkä mieli.

• Anonyymi

On tää pissismoikkelis kyllä ”hauska” kehua retostaa suomen ykkös törkytyrkkyä ja samalla solvaa ”läskejä, lähiöiden siiderilahnoja,joilla on naama väärinpäin ja synkkä mieli”.
        Palstoilla päivystää jatkuvasti yrittäen löytää loukkaantumisen aihetta—voi kai sitä noinkin aikaansa viettää, mutta ei se ihan viisasta ole.

• Anonyymi

Ahaa, sieltä se siiderilahna taas kurkistaa. Tutulta kuullostavaa tekstiä.

• Anonyymi

Taitaa " moikkelis " olla itse lähiöstä lähtöisin, teksi on sen mukaista. Yksi lause osui silmään, " Martina ei ole mitään tehnyt " hmm.....
        Ehkä sullakaan ei tuo mielenterveys ole ihan kohdallaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, sieltä se siiderilahna taas kurkistaa. Tutulta kuullostavaa tekstiä.

Sehän on Martta-täti itse, eikös tuo ole ollut jo kauan selvillä.

• Anonyymi

Martinan kiusaajat on, Stefani paskakärpäsiä jotka nyt ovat pulassa, kun käry kävi huumeista ja ratiksesta.💨😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan kiusaajat on, Stefani paskakärpäsiä jotka nyt ovat pulassa, kun käry kävi huumeista ja ratiksesta.💨😭

Pitää muuten kutinsa tää viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tää pissismoikkelis kyllä ”hauska” kehua retostaa suomen ykkös törkytyrkkyä ja samalla solvaa ”läskejä, lähiöiden siiderilahnoja,joilla on naama väärinpäin ja synkkä mieli”.
        Palstoilla päivystää jatkuvasti yrittäen löytää loukkaantumisen aihetta—voi kai sitä noinkin aikaansa viettää, mutta ei se ihan viisasta ole.

Montakos siipperi tuli juotua viikonloppuna, kai muistat, että ne on aika lihottavia... hui!

• Anonyymi

Ihan kuin kalastamassa nyt olisi mielenkiintoa ja turhaa aikaa täällä lueskella ja kommentoida näitä kirjoituksia, saatika tehdä jatkuvalla syötöllä aloituksia.

Martina on kova luu, eikä piittaa tämmöisestä roskapalstasta.

Ja uskoakseni moni muu julkkis on samalla linjalla. Tämähän on loputon suo, jos alkaa näitä tylsämielisiä kirjoituksia itsestään lueskella.

Ja ei, en ole kalastamasta, en tunne häntä. En ole julkisuudessa, enkä haluakaan olla.

• Anonyymi

Jos Martina on kova luu, niin mitä tekee itkemässä julkisuudessa ??? Juu tiedetään feikkiä on kaikki ja suurta scheisseä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Martina on kova luu, niin mitä tekee itkemässä julkisuudessa ??? Juu tiedetään feikkiä on kaikki ja suurta scheisseä !

Ai sun mielestä ihminen ei saa puhua tunteistaan julkisesti.
        Luuletko tosiaan, että Martina väkisin änkeää itsensä telvisioon ja lehtiin.
        Kyllä se kuule menee niin että tuottajat ja toimittajat pyytävät juttuihinsa kiinnostavia ihmisiä.
        Loistavaa, että Martina kehtasi julkisesti kertoa erostaan, itkeä ja pohtia tunteitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kommenti ei ole edes saksalaisen sanan arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kuule menee niin että tuottajat ja toimittajat pyytävät juttuihinsa kiinnostavia ihmisiä.
        Loistavaa, että Martina kehtasi julkisesti kertoa erostaan, itkeä ja pohtia tunteitaan.

Luuli varmaan saavansa luksuksen takaisin kun tarpeeksi Stefua piinaa julkisesti mutta niinpä ei käynyt. Taisi jäädä Martinan keksimä eroraha 200 000 e myös saamatta. Nolo on tämä kalastajaeukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimittajat ja tuottajat pyytävät ensin satoja muita, jotka ymmärtävät kieltäytyä, heillä ei ole mitään tarvetta tulla julkisuuteen, varsinkaan kun aihetta ei ole, mutta jäljelle jää sitten nämä jokapaikan tyrkyt, jotka eivät kieltäydy, mutta ne aiheet sitten , ne on loppuun kulutettu, ei kiinnosta, ainakaan suurta lukijakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kommenti ei ole edes saksalaisen sanan arvoinen.

Hahhaa, " sun kommenti " no niin siinähän se taas tuli, onko käyty edes peruskoulu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuli varmaan saavansa luksuksen takaisin kun tarpeeksi Stefua piinaa julkisesti mutta niinpä ei käynyt. Taisi jäädä Martinan keksimä eroraha 200 000 e myös saamatta. Nolo on tämä kalastajaeukko.

Huippu oli tämä ex-avokin katkerana pyytämä 200 000 e " eroraha " vai oliko peräti "ositusraha " !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan ulostuloista joissa purkaa omia tunteitaan tulee selville että on ollut kauan onneton liitossaan, Me Naiset lehden mukaan on toivonut jo pari vuotta että Stefan hakisi ongelmaansa apua, oli tosi pahoillaan että Stefan oli antanut Seiskaan Martinan panetteluhaastattelun, koska lapsetkin osaavat lukea, ja sanoi suoraan että esim. lapset eivät kuulu Seiskan sivuille. On puhunut iholla-sarjassa että onneksi ei enää tarvitse riidellä. Kyllä, tuosta saa käsityksen joistain Stefanin vioista. Mutta kuten olemme kaikki nähneet, niin Stefan ei ole muuttanut käytöstään paremmaksi tämän uuden paljon hehkuttamansa rakkaansa kanssa (jonka veroista viis, kuten sanoi Metropolin jutussa), vaan jo vajaassa vuodessa olemme todistaneet nuo kaikki asiat, mitä Martinan puheista saattoi vain aavistella. Stefan toi todeksi kaikki ne toiminnallaan ja vielä enemmänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoeron tasoitus on lakisääteinen jos on ollut yli viisi vuotta avoliitossa ja jos on yhteinen lapsi. Aivan joku lehtikin pohti että onko Martina oikeutettu ja onhan hän. Tuo 200 000 tuhatta taisi olla Stefanin antama luku siihen Martinan panettelukirjoitukseen Seiskassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoeron tasoitus on lakisääteinen jos on ollut yli viisi vuotta avoliitossa ja jos on yhteinen lapsi. Aivan joku lehtikin pohti että onko Martina oikeutettu ja onhan hän. Tuo 200 000 tuhatta taisi olla Stefanin antama luku siihen Martinan panettelukirjoitukseen Seiskassa.

Joko on oikeuden päätös tullut tästä lakisääteisestä erorahasta ????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sitten taas ei kuulu julkisuuteen.
        Mitä sinä sillä tiedolla teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuostakin Martina sanoi Iholla-sarjassa että tuollaiset asiat eivät kuulu Seiskan sivuille. Ja tuo summahan on Stefanin suusta kuultu kuten niin paljon muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroraha on laillinen jos lapsia ja suhde kestänyt yli viisi vuotta.Myös jos molemmat ovat tehneet töitä, yhdessä olonsa aikana.Nää kaikki lakiasiat, löytyy kyllä Googlen sivuilta turha niistä on täällä väitellä. Mitä muuten heidän nää asiat kuuluvat kellekkään, aivan sairasta touhua ja kateutta ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroraha on laillinen jos lapsia ja suhde kestänyt yli viisi vuotta.Myös jos molemmat ovat tehneet töitä, yhdessä olonsa aikana.Nää kaikki lakiasiat, löytyy kyllä Googlen sivuilta turha niistä on täällä väitellä. Mitä muuten heidän nää asiat kuuluvat kellekkään, aivan sairasta touhua ja kateutta ei muuta.

Ei kai ole niin tyhmää naista syntynytkään, ette pyytäis tasoitusrahaa, kerta se on laillinen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimittajat ja tuottajat pyytävät ensin satoja muita, jotka ymmärtävät kieltäytyä, heillä ei ole mitään tarvetta tulla julkisuuteen, varsinkaan kun aihetta ei ole, mutta jäljelle jää sitten nämä jokapaikan tyrkyt, jotka eivät kieltäydy, mutta ne aiheet sitten , ne on loppuun kulutettu, ei kiinnosta, ainakaan suurta lukijakuntaa.

Niinhän sä luulet.
        Jos sua ei kiinnosta Martina, älä mene katsomaan hänen instaa, älä lue hänestä kirjoitettuja lehti juttuja äläkä katso ohjelmia joissa hän on.
        Ajattele kuinka yksinkertaista, eikö olekkin.
        Mikä sinä olet kertomaan mikä kiinnostaa suurtalukijakuntaa, kukas sulle on sellaiset valtuudet antanut?
        Sinä edustat mielipiteinesi ainoastaan ja vain itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää asia ei kuulu, sinulle ei ollenkaan paina se päähäsi.Mitä tiedolla olisit tehnyt ja mistä syystä sua se olisi sulle tärkeä ollut???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sitten taas ei kuulu julkisuuteen.
        Mitä sinä sillä tiedolla teet?

Kaikki mikä ei ole totta on suurta salaisuutta, kuten irakilainen miljonäärimies ym. Vauvakin älyää että kun Stefan on todistettavasti maksanut ihan kaiken heidän elämässään niin 200 000 rahanvonkaus vielä päälle on naurettavuuden huippu. Martina on itse kehunut kaikissa medioissa että Stefan maksaa kaiken ja Stefan todistanut että ikävä kyllä näin on ollut. Esko ja hänen lapsikin meni siinä sivussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mara joutuu sitten maksamaan melkoisesti Stefanille kun on kehunut että elää täysin Stefanin rahoilla eikä omia rahojaan käytä ollenkaan yhteisiin menoihin. Hyvä Stefu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan ulostuloista joissa purkaa omia tunteitaan tulee selville että on ollut kauan onneton liitossaan, Me Naiset lehden mukaan on toivonut jo pari vuotta että Stefan hakisi ongelmaansa apua, oli tosi pahoillaan että Stefan oli antanut Seiskaan Martinan panetteluhaastattelun, koska lapsetkin osaavat lukea, ja sanoi suoraan että esim. lapset eivät kuulu Seiskan sivuille. On puhunut iholla-sarjassa että onneksi ei enää tarvitse riidellä. Kyllä, tuosta saa käsityksen joistain Stefanin vioista. Mutta kuten olemme kaikki nähneet, niin Stefan ei ole muuttanut käytöstään paremmaksi tämän uuden paljon hehkuttamansa rakkaansa kanssa (jonka veroista viis, kuten sanoi Metropolin jutussa), vaan jo vajaassa vuodessa olemme todistaneet nuo kaikki asiat, mitä Martinan puheista saattoi vain aavistella. Stefan toi todeksi kaikki ne toiminnallaan ja vielä enemmänkin.

Mara kuitenkin suunnitteli kesähäitä monelle kesälle ja piti kihlajaisia yksin, mikä tässä yhtälössä ei täsmää? Eikö viimeisimmät kesähäät pitänyt olla viime kesänä? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sä luulet.
        Jos sua ei kiinnosta Martina, älä mene katsomaan hänen instaa, älä lue hänestä kirjoitettuja lehti juttuja äläkä katso ohjelmia joissa hän on.
        Ajattele kuinka yksinkertaista, eikö olekkin.
        Mikä sinä olet kertomaan mikä kiinnostaa suurtalukijakuntaa, kukas sulle on sellaiset valtuudet antanut?
        Sinä edustat mielipiteinesi ainoastaan ja vain itseäsi.

Et kai kuvitellut, että seuraisin jonkun turhuuden instaa, ei tulisi mieleenkään, en lue hänestä kirjoitettuja juttuja, enkä myöskään katso ohjelmia, ja en usko että kukaan itseään vähäänkin kunnioittava ihminen sortuu moiseen paskaan. Mutta tottakai, on joukko samanlaisia tarpojia jotka näitä seuraavat, sääli !!! Kaikille on huvinsa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki mikä ei ole totta on suurta salaisuutta, kuten irakilainen miljonäärimies ym. Vauvakin älyää että kun Stefan on todistettavasti maksanut ihan kaiken heidän elämässään niin 200 000 rahanvonkaus vielä päälle on naurettavuuden huippu. Martina on itse kehunut kaikissa medioissa että Stefan maksaa kaiken ja Stefan todistanut että ikävä kyllä näin on ollut. Esko ja hänen lapsikin meni siinä sivussa.

Lopeta jo, etkö tosiaan huomaa, että olet yksin täällä mielipiteinesi,
        Jankutat päivästä päivään samoja juttuja,
        Etkö todellakaan pysty keskustelemaan asiallisesti aiheesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röyhkeydellä ei ole rajoja, tässä tapauksessa. Onneksi Therman pääsi eroon koko familiasta ! Siinä saa olla monta Sofiaa, että sama rahamäärä hupenee !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kai kuvitellut, että seuraisin jonkun turhuuden instaa, ei tulisi mieleenkään, en lue hänestä kirjoitettuja juttuja, enkä myöskään katso ohjelmia, ja en usko että kukaan itseään vähäänkin kunnioittava ihminen sortuu moiseen paskaan. Mutta tottakai, on joukko samanlaisia tarpojia jotka näitä seuraavat, sääli !!! Kaikille on huvinsa !

Mitä ihmettä sä sitten täällä palstalla notkut?
        Asiantuntijana kommentoit.
        Uskotko itse nuo satuilusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää asia ei kuulu, sinulle ei ollenkaan paina se päähäsi.Mitä tiedolla olisit tehnyt ja mistä syystä sua se olisi sulle tärkeä ollut???

Kaikki on julkista, jos ei ole salaiseksi julistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos, Riitan tarvitaan aina kaksi henkilö, ei morkannut Stefania ollenkaan..👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pientä summaa vaati, olis kaksinkertaistanut summan, sekin olis mennyt läpi kevyesti.🤣👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pientä summaa vaati, olis kaksinkertaistanut summan, sekin olis mennyt läpi kevyesti.🤣👏

Hi hii meillä on kivaa 💃💃💃🐦🐦🐦 elämä voittaa kuitenkin.Ei saa olla katkera kellekään.🐦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hi hii meillä on kivaa 💃💃💃🐦🐦🐦 elämä voittaa kuitenkin.Ei saa olla katkera kellekään.🐦

Naurettiinvatsa kippurassa, koska arkapaikka juorutädeille tää tasoitusraha omaisuudesta.Rauhoitukaa kaikki on hyvin, siltä osin S ja M- välillä.😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Stefan jatkaa riitelyä Sofian kanssa, kuten olemme todenneet. Sofiakin oikein julkisesti toivoi että jouluna ei tarvitsisi riidellä. Seiska sitten paljasti että toive ei toteutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nolaa itseäsi enempää.
        Osituskirjan rekisteröinti ei ole pakollista.
        Joten osituksen tietävät vain asianajaja, ja eronneet puolisot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai ole niin tyhmää naista syntynytkään, ette pyytäis tasoitusrahaa, kerta se on laillinen juttu.

Tämän asian tekee kummalliseksi se että kyseinen nainen ei ole omilla tuloillaan osallistunut yhteisiin kuluihin eikä ole lastakaan hoitanut, lapsella on aina ollut lastenhoitaja. Siksipä on eriskummallista että kyseinen nainen kuvittelee saavansa vielä lisääkin rahaa vaikka entisetkin pitäisi maksaa takaisin 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska onneksi raportoi heti jos asiassa tapahtuu jotain, mitään ei ole kuulunut tietenkään niin asia joukkoon Martinan aivopierut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinako täällä kommentoi, kun taso on sen mukaista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän asian tekee kummalliseksi se että kyseinen nainen ei ole omilla tuloillaan osallistunut yhteisiin kuluihin eikä ole lastakaan hoitanut, lapsella on aina ollut lastenhoitaja. Siksipä on eriskummallista että kyseinen nainen kuvittelee saavansa vielä lisääkin rahaa vaikka entisetkin pitäisi maksaa takaisin 😃

Mitä tähän sanoo palstan lakimies ?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paina se päähäsi? Kuka täällä oikein kovistelee?
        Kielenkäyttö on tosiaan kuin satamajätkillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia ollut ihan julkisesti kenen tahansa luettavissa Seiskasta, että sen verran on kuulunut ihan kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä työtä olisi täytynyt tehdä yhteisen hyvän eteen, ei niin että toinen maksaa kaiken, ja vielä luksusta ja ekstraa siihen päälle, ja palkkaa henkilökunnan kotitöitä tekemään ja lapsia hoitamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuostakin Martina sanoi Iholla-sarjassa että tuollaiset asiat eivät kuulu Seiskan sivuille. Ja tuo summahan on Stefanin suusta kuultu kuten niin paljon muutakin.

No siitä Martinan pitää valittaa Seiskaan, eikä tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi mukavaa lukea tämmöisiä normaaleja ja asiallisia kommentteja. Päässä on muitakin, kuin karheaa katkeruutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä ihan täysillä matkassa, ihan oikeasti, en ole koskaan nähnyt sinunlaista uteliasta ja katkeraa jankkaajaa🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisia tarpojia ? Jep. Olet oikeassa. Joukko itsensä hyvin elättäviä naisia, joilla on oma koti ja kaiki mitä hyvään elämään tarvitsee. Useimmilla meistä myös puoliso, jonka kanssa, huom. k a n s s a elämme tasa-arvoista elämää olematta riippuvaisia kenestäkään. Henkisesti tasapainoisia ja itsenäisiä naisia, joiden ei tarvitse feikata koko elämäänsä ollakseen jotain mitä ei ole. Emmekä todellakaan tarvitse sinun tai kaltaistesi sääliä. Ne on toiset mimmit, kun tarvitsee sinulta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röyhkeydellä ei ole rajoja, tässä tapauksessa. Onneksi Therman pääsi eroon koko familiasta ! Siinä saa olla monta Sofiaa, että sama rahamäärä hupenee !

Ja millähän mahdat perustella tämän äärimmäisen älykkään lausuntosi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän sinäkin reppana kuvittelet tietäväsi asiasta ? Otahan nyt järki käteesi ja vaikene. Onhan se nyt typerää meuhkata asioista, joista ei tiedä yhtään mitään. Itsesi nolaat, et mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhaa, " sun kommenti " no niin siinähän se taas tuli, onko käyty edes peruskoulu ?

Päättelykyky sulla nolla. Kirjain voi pudota tekstistä teknisistä syistä. Koulutusta on niin paljon, ettei sun päättely tietäen ole soveliasta kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki on silti ihan selkeä. Yli 5v avoliittoa ja lapsi -> ositusoikeus tulee voimaan. Thermanin tulotason hiomioiden avoliiton ajalta 200000 on varmaan aika oikea summa.

Sofiaa varmaan ottaa päähän tuokin summa🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mara joutuu sitten maksamaan melkoisesti Stefanille kun on kehunut että elää täysin Stefanin rahoilla eikä omia rahojaan käytä ollenkaan yhteisiin menoihin. Hyvä Stefu!

Ota selvää googlesta, mikä on ositus... palikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä on tällä tollolla jäänyt levy päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ääliö mikä kommentti. Käy nyt ensin lukemassa faktat osituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä työtä olisi täytynyt tehdä yhteisen hyvän eteen, ei niin että toinen maksaa kaiken, ja vielä luksusta ja ekstraa siihen päälle, ja palkkaa henkilökunnan kotitöitä tekemään ja lapsia hoitamaan.

Noinko lakikirjassa luki😆

• Anonyymi

Moikkelis moikkelis ja terveisiä taidenäyttelystä. Hallin seinälle tarvitsemme jonkun klassisen öljyvärimaalauksen. Martinalla on hyvä maku mutta itse tykkään arvokkaamman oloisista maalauksista. Turhaan täällä taas itkette kun Martina saa Sefanilta 200.000 avoero-ositusta. Martina on hoitanut lapset ja perheen kotiasiat ukon tehdessä talobisneksiä niin tietty Martinalle kuuluu oma osansa siitä. Sitäpaitsi ei olisi Stefanin bisnekset menneet ihan putkeen ilman Martinan mukanaan tuomaa julkisuutta. Lähiötaikinat vaan ei tajuu näitä juttuja ja suu ammollaan ihmettelevät rikkaiden juttuja. Olisitte omienne keskuudessa ja jutuissa niin ei löisi tyhjää niin paljon.

• Anonyymi

Höpön löpön, Martta ei tule saamaan latin latia enää Stefanilta, ne ajat on ohi. Että Kikkelis kokkelis vaan!

• Anonyymi

Ai,että pissis on kultturellikin,käy oikein taidenäyttelyssä valitsemassa ”hallin seinälle” teosta.
        Sallikaa mun nauraa!!!
        Kukahan taiteilijoista saa kunnian tulla koristamaan tän nousukkaan seinää.
        Siitä pissis ei maininnut mitään,joka on toki ymmärrettävää, ö-luokan tyrkkyä seuraileva tylsimys ei ehkä ole ihan niitä vakuuttavimpia taideasiantntijoita.
        Eiköhän se ole juuri pissis itse, joka ”ei vaan tajuu juttuja”oli kyseessä Stefanin bisnekset tai Martinan oletettu menestys —törkyjulkisuudella ei todellakaan tässä maassa kummosia bisneksiä tehdä.
        Tyhjää lyö tän maanvaivan päässä—ei mitään epäilystä siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpön löpön, Martta ei tule saamaan latin latia enää Stefanilta, ne ajat on ohi. Että Kikkelis kokkelis vaan!

Martina ei ole saanut eikä tule saamaan mitään rahaa Thermanilta. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla jotain lakipuolen koulutusta kun tuollaisia heittelet vai ihan itekö keksit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣👏👏🤣🤣🤣👏👏Ei autanut sun huutos ja hätäs.😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säästäpä pisteesi. Nämä asiat eivät millään tavalla kuulu sinulle eivätkä ole sinun päätettävissäsi. Typeräkö olet, kun moisia "tuomioita" tulet julkisesti heittelemään ?

• Anonyymi

Eikö kukaan ole kiinnittänyt huomiota sellaiseen asiaan että Seiska joskus marraskuussa sanoi että Martina kutsuu miestä nimellä Mr B. Nyt kuitekin Martina jo heinäkuussa nauhoitetulla videolla sanoo että kutsuu miestä nimellä Mr Grey. Aikamoinen ristiriita.

• Anonyymi

Martinalla on mielikuvitusta, hhahhaaaaa....

• Anonyymi

Seiskanerehtyi vääriin hautajaisiin
        Seiska erehtyi, sofian lähdöstä tapaninpäivänä leville.
        Joten seiskalla ei ole hölynpölyn tietoa martinan miehen oikeasta henkilöllisyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinalla on mielikuvitusta, hhahhaaaaa....

Kuka lähipiiri väitti Seiskalle että Martina kutsuu miestä Mr B. Outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka lähipiiri väitti Seiskalle että Martina kutsuu miestä Mr B. Outoa.

Ehkä joku, joka halusi mustamaalata Martinaa.
        Lähetteleehän joku Martinan yhteistyökumppaneille sähköpostia ja uskoo saaneensa määräaikaiset sopimukset katkolle.

• Anonyymi

Facepalm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiskanerehtyi vääriin hautajaisiin
        Seiska erehtyi, sofian lähdöstä tapaninpäivänä leville.
        Joten seiskalla ei ole hölynpölyn tietoa martinan miehen oikeasta henkilöllisyydestä.

Se on juuri näin.

• Anonyymi

Kyllä. Kiinnitetettiin huomiota. Mutta ei yllätä, koska koko ajan tiedetty, että seiska ja tämä "lähipiiri" ei tiedä hevonpaskaa yhtään mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Kiinnitetettiin huomiota. Mutta ei yllätä, koska koko ajan tiedetty, että seiska ja tämä "lähipiiri" ei tiedä hevonpaskaa yhtään mistään.

Ettäkö oikein Hanko on joku unelma ? Maailmassa on lukematon määrä upeita paikkoja, joihin Martina pääsee milloin tahtoo. Tosin pääsee myös Hankoon, sillä kas hra Therman ei omista tätä pikkuista kaupunkia, ja Martinalla on varaa yöpyä sielläkin milloin ikinä hän niin haluaa.

• Anonyymi

Kalasataman kalastajaeukko niin mielellään kalastelisi tälläkin hetkellä Hangon satamassa mutta ei voi mitään kun porttikielto on päällä siihen satamaan.

• Anonyymi

Sä oot tylsä, keksi nyt jo oikesti jotain uutta.

• Anonyymi

Martinal on isomat ja arvokkaamat paikat, ei kaipaa eikä tarvitse enää hevostallia.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinal on isomat ja arvokkaamat paikat, ei kaipaa eikä tarvitse enää hevostallia.👍

Hotellin kalastajaeukko käy Hangon tiluksilla, ei kelpaa Martinal , on paremmat saalistus kohde hänellä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hotellin kalastajaeukko käy Hangon tiluksilla, ei kelpaa Martinal , on paremmat saalistus kohde hänellä nyt.

Hyvin sanottu.KIITOS.

• Anonyymi

Martina viihtyi Hangossa, hoiti puutarhaa, koiria ja hevosia. Kävi uimassa meressä. Mutta on kuitenkin onnellisempi nyt. Siellä on nyt uusi ehtoinen emäntä joka kuvasi aivan sattumalta kun isompi koira meni roskikselle, koska se roskiskaapin ovi juuri sattumalta jäänyt auki. Ja sitten aivan sattumalta laittoi tapauksen stooriin. Sitten uusi ehtoinen emäntä kuvasi kuinka kaapissa oli päiväysvanhoja tarvikkeita. Ja sitten sattumalta laittoi senkin stooriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina viihtyi Hangossa, hoiti puutarhaa, koiria ja hevosia. Kävi uimassa meressä. Mutta on kuitenkin onnellisempi nyt. Siellä on nyt uusi ehtoinen emäntä joka kuvasi aivan sattumalta kun isompi koira meni roskikselle, koska se roskiskaapin ovi juuri sattumalta jäänyt auki. Ja sitten aivan sattumalta laittoi tapauksen stooriin. Sitten uusi ehtoinen emäntä kuvasi kuinka kaapissa oli päiväysvanhoja tarvikkeita. Ja sitten sattumalta laittoi senkin stooriin.

Sofi pääsi heostalleille paskanluontiin ja hajuun.Onkohan mieluinen työ hänelle tällä hetkellä.🐴🐎🐴🐂

• Anonyymi

Martina kuvitteli että Hanko pysyy hänellä vaikka miten käyttäytyisi, mutta eipä ole ollut enää asiaa hänellä siihen paikkaan. Mutta pääsihän hän viime kesänä kuitenkin julkkishäihin Hankoon (asussa joka ei lähde verkkokalvoilta varmasti kellään koskaan).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofi pääsi heostalleille paskanluontiin ja hajuun.Onkohan mieluinen työ hänelle tällä hetkellä.🐴🐎🐴🐂

Dubain matka päättyikin hevostalleille, no elämä opettaa jos ei muuta niin hiljaa kävelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isommat ja arvokkaammat paikat, toisiaan nythän vitsin väänsit, hahhaaa
        Voi voi, katkera on ja katkeran pysyy.

• Anonyymi

Onko niin, että Sohvi on nyt virallinen Hangon kalastajaeukko, sitäkö tarkoitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina kuvitteli että Hanko pysyy hänellä vaikka miten käyttäytyisi, mutta eipä ole ollut enää asiaa hänellä siihen paikkaan. Mutta pääsihän hän viime kesänä kuitenkin julkkishäihin Hankoon (asussa joka ei lähde verkkokalvoilta varmasti kellään koskaan).

Ei lähde asu verkkokalvoilta, koska oli niin upea. Jotain muuta kuin leggarit ja napapaita. Tilaisuuteen pukeudutaan tilaisuuden luonteen mukaan. Sen jokainen normaali ihminen ymmärtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isommat ja arvokkaammat paikat, toisiaan nythän vitsin väänsit, hahhaaa
        Voi voi, katkera on ja katkeran pysyy.

Olet katkera ? Vaikka en ymmärrä miksi ja kenelle, niin otan osaa. Tsemppiä.

• Anonyymi

Kalasatamassa tuoksahtaa taas vanhahko 🐟

• Anonyymi

kerro ihmeessä lisää.
        sullahan on loisto kommentteja.

• Anonyymi

Hotelissa tuoksataa vanhasilli, eiköhän ole ehtiny pesasta ollenkaan.😭👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hotelissa tuoksataa vanhasilli, eiköhän ole ehtiny pesasta ollenkaan.😭👏

Voi taivas, teidän kans 😬 kyllä on jutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi taivas, teidän kans 😬 kyllä on jutut.

Pieru tupsahti, nyt verkkareihin täälläkin haisee aivan kuin talleilla.

• Anonyymi

Moikkelis vaan, keskustelun taso on sitä luokkaa etten enää viitsi kommentoida. Mäskisäkit mollaavat toisiaan, oikein hihityttää, hi hi hi.

• Anonyymi

🕳️💨♥️👍

• Anonyymi

Kalasatama haisee, onneksi pian saamme kuulla raikkaita uutisia Martinan ihan omasta uudesta kämpästä. Ehkäpä sieltä saamme myös otosta salarakkaastakin, rakastunut nainen kun on kyseessä ❤️

• Anonyymi

Martinahan pärjää tarmokkaalla työnteolla eikä kaipaa enää ökyelämää. Hiukan iäkäs on kyllä alkamaan rakentaan omaa elämää mutta luotamme että hän jos kuka siihen pystyy! Satavuotiaana on jo oma asunto maksettu 👍

• Anonyymi

Hei Sofil vapautuu Martinan vuokraasunto kesällä, sitäköhän se on S- odattanutkin niin hartaasti.Ensin Eiraan M- kämppään nyt kalasatamaan, nyt hän se asunto siis toteuukin.😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Sofil vapautuu Martinan vuokraasunto kesällä, sitäköhän se on S- odattanutkin niin hartaasti.Ensin Eiraan M- kämppään nyt kalasatamaan, nyt hän se asunto siis toteuukin.😭

Voi ei upea juttu, eiks niin sinne myös Kivenlahdesta M- vanhat huonekalutkin mahtuivat oikein hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiraan Martinan kämpään, ? ihmeellistä, kun ei kuitenkaan maksanut mitään vuokraa asunnostaan, nykyisestä joutuu, joka kuukausi pulittamaan euroja SATON kiinteistöyhtiölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinahan pärjää tarmokkaalla työnteolla eikä kaipaa enää ökyelämää. Hiukan iäkäs on kyllä alkamaan rakentaan omaa elämää mutta luotamme että hän jos kuka siihen pystyy! Satavuotiaana on jo oma asunto maksettu 👍

Tämä oli paras, satavuotiaana on oma kämppä maksettu, hienoa, toivottavasti maksaa myös itselleen hyvää yrittäjäeläkettä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole näköjään koskaan maksanut omaa asuntoa, ei sitä sentään kukaan maksa 62v- vuotta.Voi voi sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole näköjään koskaan maksanut omaa asuntoa, ei sitä sentään kukaan maksa 62v- vuotta.Voi voi sentään.

Se riippuu elonpäivien määrästä, Martina voi hyvinkin elää tuon ajan riisikakkuja syöden. Terveysravintoa hänellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan asemassa ehkä pysyttelisin vaan Saton vuokrakämpässä ja muistelisin ökyelämää. Turha kait tuossa iässä enää alkaa omistusasuntoa hommaan. Isien luona majailevat lapsetkin kohta maailmalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli paras, satavuotiaana on oma kämppä maksettu, hienoa, toivottavasti maksaa myös itselleen hyvää yrittäjäeläkettä !

Seiskan pitäisi välittömästi julkaista pohjapiirrustus Martinan ensiasunnosta ja minkäkaista sisustusta tulee olemaan! Kyllä me Seiskan lukijat se ansaitsisimme koska tissitkin on maksettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiraan Martinan kämpään, ? ihmeellistä, kun ei kuitenkaan maksanut mitään vuokraa asunnostaan, nykyisestä joutuu, joka kuukausi pulittamaan euroja SATON kiinteistöyhtiölle.

Oli Stefan ukkeli sen vuokrannut neljälle henkilölle, myös omalla nimellään.Elikkä se maksaa vuokran, joka on tehnyt myös vuokrasopimuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan asemassa ehkä pysyttelisin vaan Saton vuokrakämpässä ja muistelisin ökyelämää. Turha kait tuossa iässä enää alkaa omistusasuntoa hommaan. Isien luona majailevat lapsetkin kohta maailmalla.

Onko 38v- vanha ostamaan oman kodin, oho sanon minä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu elonpäivien määrästä, Martina voi hyvinkin elää tuon ajan riisikakkuja syöden. Terveysravintoa hänellä.

Niinhän sitä luulisi, riisikakut sisältävät huomattavan määrän torjunainejäämiä !!!
        Siinä Martinan Super Food .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiskan pitäisi välittömästi julkaista pohjapiirrustus Martinan ensiasunnosta ja minkäkaista sisustusta tulee olemaan! Kyllä me Seiskan lukijat se ansaitsisimme koska tissitkin on maksettu.

Heti sisustuslehtiin kuvia myös Martinan asuntoon tulevasta walk in closetista. Se on vähintä , voi sitten täällä siidervalaat ihastella ja ostaa lisää nettivalmennuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli Stefan ukkeli sen vuokrannut neljälle henkilölle, myös omalla nimellään.Elikkä se maksaa vuokran, joka on tehnyt myös vuokrasopimuksen.

Jos Therman oli vuokrannut Eiranrannan asunnon omalla nimellään niin miten ihmeessä se voi olla Martinan asunto, se, että asui siellä ei tee hänestä asunnon vuokraajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina tulee lopun elämäänsä kaipaamaan entistä luksus elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Therman oli vuokrannut Eiranrannan asunnon omalla nimellään niin miten ihmeessä se voi olla Martinan asunto, se, että asui siellä ei tee hänestä asunnon vuokraajaa.

Anteeksi etkö ymmärrä, et kun on avoliitossa silloin se on oma koti molempien ja myös lasten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina painaa niska limassa 24/7 . On kuulema tosi rikas. Jopa miljonääri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se menee siellä lokkien käsikirjassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi etkö ymmärrä, et kun on avoliitossa silloin se on oma koti molempien ja myös lasten.

Eikös Stefu ollut kirjoilla Hangossa, joten ei olleet edes avoliitossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina painaa niska limassa 24/7 . On kuulema tosi rikas. Jopa miljonääri.

Kyllä. 9 vuoden ajan laittanut sadantonnin vuositulot säästöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Stefu ollut kirjoilla Hangossa, joten ei olleet edes avoliitossa.

Juuri näin, asuivat eri osoitteissa eli eivät olleet silloin avoliitossa !!

• Anonyymi

Moikkelis! Ennen vaahtokylpyä haluan vain sanoa että Martina on maksanut ensiasuntonsa 15 vuoden päästä, kuinka moni lähiöiden siiderivalas siihen pystyy? Martinalla on urheutta ja hän näyttää että kaksion viimeinenkin maksuerä tulee maksetuksi. Hyvää yötä lahnat!

• Anonyymi

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille 😴

• Anonyymi

Moikkelis älä tukehdu vaahtoon mutta Martina on 15 vuoden päästä ehtoopuolen ihminen ja mesolangatkin katkenneet 😨

• Anonyymi

Toivotaan Martinalle pitkää ikää ja mukavaa vanhuuden asuntoa. Elämä meni jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan Martinalle pitkää ikää ja mukavaa vanhuuden asuntoa. Elämä meni jo.

Voi teitä poloisia "teinejä". Tulette ennen kuin huomaattekaan naama punaisena muistelemaan näitä kommenttejanne kuinka elämä on ohi about viisikymppisenä. Kannattaa keskittyä suunnittelemaan sitä ihka oma elämää ja onnitella itseään, jos löytää oman suunnan ja oma asuntokin on maksettu vaikkapa juuri 50 v synttäreiden kynnyksellä. Tiedän ja tiedämme nimittäin ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista omaa kotia, ei edes vuokrakotia vielä kolmikymppisenäkään. Näistä ihmisistä teidänkin pitäisi olla huolissaan. Eikä missään nimessä ainakaan pitää esikuvana, kenenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikkelis älä tukehdu vaahtoon mutta Martina on 15 vuoden päästä ehtoopuolen ihminen ja mesolangatkin katkenneet 😨

Tyhmä trolli , sä ei tiiä mesolangoista mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä trolli , sä ei tiiä mesolangoista mitään

Mesolangat tarkoittaa trullille et hän mesoo täällä kokoajan yksin. Vastaa lopuksi et vainiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mesolangat tarkoittaa trullille et hän mesoo täällä kokoajan yksin. Vastaa lopuksi et vainiin.

Totta
        Tutkimuksen mukaan nettitrollin takaa paljastuu lähes ihmishirviö.

Trollilla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, joka haluaa ärsyttää ihmisiä ja aiheuttaa ristiriitoja. Trolli siis provosoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta
        Tutkimuksen mukaan nettitrollin takaa paljastuu lähes ihmishirviö.

Trollilla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, joka haluaa ärsyttää ihmisiä ja aiheuttaa ristiriitoja. Trolli siis provosoi.

Totta puhut, on pahempi kuin psykopaatti ja ihmishirviö, sisin huutaa tuskaa ja purkaa sitä juorupalstoille.

• Anonyymi

Mitä, mitä vaan KAKSIO ??? Ei voi olla totta !

• Anonyymi

Moikkelis, menin jo aikaisin juoksulenkille mutta sohjo esti! Noin paljoa sohjoa ei pitäisi olla vaan saada hesan auraustraktorit auraamaan katukäytävät kantakaupungissa jo ennen kuutta. Nyt jouduin tekemään vaan venyttelyt ja lihaskuntoliikkeitä. Tietty noudatin Martinan ohjeita ja lihaskunto kyllä kasvaa mutta kestävyyskunnon tulee parantua myös! Kohta soitan hesan asiakaspalveluun ja vaadin parempaa aurausta. Hienoa kun Martina on ostanut asunnon ja mistäs te äitylit tiedätte vaikka olisi maksanut ison osan käteisellä koska tulot on kuitenkin lähes 400.000 ja Stefulta on tulossa 200.000. Martinan varallisuus kyllä kiukuttaa teitä mutta ajatelkaa positiivisesti, eihän se ole teiltä pois.

• Anonyymi

Thermanin 200 000 OHO, taisi mennä metsään ja pahasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thermanin 200 000 OHO, taisi mennä metsään ja pahasti.

Sinä se jaksat huolehtia Thermanin rahoista ja omaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat huolehtia Thermanin rahoista ja omaisuudesta.

En todellakaan ole sanonut, että olisin missään määrin kiinnostunut Thermanin rahoista, eiköhän niistä ole kiinnostuneet, nämä ex-avokki ja nyx ystävä !
        Ennen kaikkea luulisi Thermanin itsensä olevan kiinnostunut omista rahoistaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe