Nyt loppui hiustenlähtö!!!!

Anonyymi

Olen kärsinyt hiustenlähdöstä 3-4 vuotta.Siis hiuksia lähti PALJON.Lattiakaivo täynnä hiuksia ja kammasin kuivat hiukset leveähampaisella kammalla ja paljon hiuksia kammassa.Ja pelastus löytyi mutta voih kun olis löytänyt vuosia aikaisemmin kun on enää vähän hiuksia jäljellä kun mitä oli 4 v.sitten.
Ostin Mark Birchin shampoota - se valkoinen pullo ja myös niitä Serenoa tabletteja.
Olin epäileväinen mutta ensimmäisen pesun jälkeen en voinut uskoa silmiäni kun lattiakaivossa 3-4 hiusta ja kammatessa 3-4 hiusta.En voinut uskoa silmiäni.ajattelin että on vaan sattumaa mutta totta on.Olen käyttänyt jo 3 viikkoa -pesen hiukset joka toinen päivä vaikka suositellaan joka päivä- ja hiustenlähtö loppunut.
Kannattaa kokeilla -ehdottomasti.Nettipteekeista löytyy ja halvinta netissä.

10

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ekan pesun jälkeen ?! Voi taivas tätä myötähäpeän määrää.

    • Anonyymi

      Taisi ne enmmät hiukset mennä huuhteluveden mukana viemäriin, joten löytyi vain vähän. Eikä kampaankaan jää niin paljon jos hiukset eivät hoitoaineen vuoksi takkuunnu.

      Minulla on lattiakaivossa sinne tarkoitettu suodatusverkko juuri hiusten pysäyttämiseksi ettei pääse tukkimaan viemäriä. Kun se siivilä tukkeutuu muutaman kuukauden pesujen jälkeen, huomaa minkä verran hiuksia lähtee pesussa. Toinen "paljastaja" on robotti-imuri. Kun tekee sille puhdistushuollon kuukauden-puolentoista välein, teloissa ja harjoissa on pieni löysä kourallinen hiuksia, vaikka itse ei ole huomannut montaakaan hiusta lattialla.

    • Anonyymi

      Noin lyhyellä käytöllä en vielä alkaisi mitään mainostamaan. Mahdolliset muutokset suuntaan tai toiseen voivat johtua mistä vaan.

      Mielestäni hiusten lähtöä ei mitata sillä, montako hiusta lähtee, vaan sillä, minkä verran hiukset harvenevat, eli miten kalju päänahka alkaa kuultamaan hiusten läpi.

    • Anonyymi

      Päivän naurut!! Tehkää edes parempia mainoksia tänne, nämä on kyllä surkeuden huippu kun mainostrollaus haisee kilometrin päähän. Olisit nyt laittanut vielä että uudet hiukset myös kasvoivat yhdessä yössä!!!! Kiitos nauruista, nauru on terveellistä ja pidentää ikää.

    • Anonyymi

      Mullakin loppui hiustenlähtö, kun ei ole enää jäljellä mitään mikä lähtisi.
      Kaikki on mennyt......
      Mihinkään pillereihin ja muihin sotkuihin en aio turvautua,
      kestän kuin nainen ( joka kyllä olenkin ).

      • Anonyymi

        Tää ei ainakaan ole mitään verkostomarkkinointia.
        Lähtenyt mikä lähtenyt, syy ei tosin ole tiedossa.


    • Anonyymi

      Nyt alkaa oleen jutut kuin verkostomarkkinoinnissa.

      • Anonyymi

        Nettipalstat ovat hyviä ilmaisia mainoskanavia joita niin valmistajat kuin jälleenmyyjätkin käyttää.


    • Anonyymi

      Kiitos nauruista, naurattaa vieläkin. Mikä vähä-älyinen "some-markkinoija" olet? Just palkattu johonkin mainostoimistoon someguruksi. Tuo sun keskustelun aloitus on niin huvittava että kiitän hyvistä nauruista. Kyseisen shampoon nimeä en enää muista enkä osta missään nimessä

    • Anonyymi

      Alottajan mainitsema shampoo on kyllä hyvä päänahalle, itsellekin paras mitä oon ikinä kokeillut. Mutta ei vaikuta mitenkään itselläni hiustenlähtöön ohimoilta, ei myöskään niiden t3 valmiste dht:n blokkaukseen. 6kk tuli tuhlattua rahaa siihen.
      Shampoon pidän päänahan kunnon takia, mutta en haaveile omalla kohdalla siitä, että hiustenlähdön pysäyttäisi. Päänahka muuten kyllä huomattavasti parempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe