Mitä urheilulajia

Anonyymi

Näkisit hänet harrastamassa? Vastaan jousiammunta, koska hän on vakaa ja rauhallinen ihminen :)

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joillekin ei kannata antaa mitään pyssyä käteen 😂

      • Anonyymi

        No ei kyllä, koskien kiin fyysisiä kuin henkisiäkään aseita. Kaikkia ei ole järjellä ja objektiivisuudella siunattu


      • Anonyymi

        😄😄😄


    • Anonyymi

      Jotakin mitä käsillä voi tehdä

    • Anonyymi

      Mistä arvasit, olen voittanut kilpailuita jousiammunnassa

    • Anonyymi

      Olemme uineet, pelanneet koripalloa ja lentopalloa. Aalloilla hyppimiseen kun sain suostuteltua, hän ei olisi malttanut millään lopettaa.

    • Anonyymi

      Agilitya. Mutta hän on se koira ja mä se ohjaaja.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Hiihtoa koska itse pidän siitä ja olisi ihana hiihtää yhdessä :)

      • Anonyymi

        lisään vielä,että ja vaakamambo on se toinen,mitä olisi ihana harrastaa yhdessä myös :)


    • Anonyymi

      Vapaapaini.

    • Anonyymi

      Pitsin nypläystä

    • Anonyymi

      Vaakamamboa kun hän on horoskoopilta vaaka

    • Anonyymi

      Mulla on kultaisia prenikoita todisteeksi sekä fyyysisitä että henkisistä ampumataidosta, mut sä tiesitkin sen jo etukäteen.

    • Anonyymi

      F1 kuski olisi yksi nainen!

    • Anonyymi

      Potkimassa sua päähän.

      • Anonyymi

        Käpylän pojatko siellä pitää hauskaa taas? Suoraan suljetulle laittaisin tuollaisen kommentoijan.


    • Anonyymi

      Jouskarii se mimmi skidinä apunu naapurinjätkien kans kilpaa. Se on ottanu jätkistä mittaa skapaillen niitä vastaan kaiken näköisessä skidinä. Kuinka korkeelta uskaltaa hypätä alas? Uakaltaako
      Ajaa rappuja alas fillaril? Jouskaril pituusammuntaa, korkeusammuntaa ja tarkkuusammuntaa tauluun. Tikaheitto kisa. Vissiin niil oli vähän vaarallisempiäkin tikan heittoo sokkona ja takaperin heitellenki.Mää luulen et ny se vois harrastaa jotain älyllistä. Se tykkää älypähkinöistä. Se harrastaa jo noit kestävyysurheilulajeja, nii ei niit voi sanoo, mut mää voisin heittää
      Tähän et autourheilu. Se mimmi tykkää vauhdista! Jos sen sais uskaltaan takas autonrattiin niin se voittas pelkonsa ja si ehkä löytäs siihe ihan kipinän.

      • Anonyymi

        Se on kieltämättä hieno tunne kun töistä tulee kotiin istuen bussin etupenkeillä nähden ikkunasta ulos suoraan eteenpäin ja bussi ajaa motarilla pimeää öistä tietä.. kuka ties hiukan ehkä ylinopeuttakin. Se nopeus tuntuu kivalta.

        Joskus mietin et hassua miten vähän
        Bussiturman trauma enää mussa näkyy. Toisinaan se busseissa nousee pintaan kun havaitsen että hiukan holtiton kuski ratissa jolla reilusti nopeutta niin
        Ison auton kanssa jyrkissä kaarteissa liukkailla keleillä joissa renkaat sutii pysäkeiltä lähtiessäkin niin että kuski joutuu painaan kaasua enemmän eikä auto meinaa silti liikkeelle lähtee.

        Tässä pari päivää sitten tuli myöhäisillan bussilla kotiin ja tällainen nuori kaveri ratissa jolla selkeesti kova halu päästä päättärille nopeasti. Oiskohan ollu sen viimeinen ajo menossa siltä iltaa?

        Noh.. se suti sivuluisua kohti rotvallia kun oli reilusti vauhtia risteyskääntymisessä ja silloin mä mietin et täällä on kolme matkustajaa ja kuski eli ei kauheen moni kuole jos toi vetää risteyksessä mutkat suoriks ja lähdetään sivuluisussa kohti tien
        Sivua ja siitä sillalta alas moottoritien asfalttiin pläts!


      • Anonyymi

        😱 pelottavaa... joku lukee mua noin hyvin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😱 pelottavaa... joku lukee mua noin hyvin...

        Nyt on sitten HRJ:lle oma biisi !

        Sori mut oli ihan pakko kun tää irinan-Rankka päivä sanoitus osuu niin ton HRJ:n palstailuun

        https://youtu.be/GGYeXhpZmi4

        Sori sori


      • Anonyymi

        Hyvä mies pysyy tukena ja suojelee naista, silloinkin kun nainen hakee ongelmia kovapäisyyden takia. Mää oon sua suojelemas. Tuli mitä tuli


    • Anonyymi

      Curling....oppis sitten jynssäämään kunnolla

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Penkkiurheilu 😂

    • Anonyymi

      Hän on melko kova paiskomaan, varmaan joku paiskaaja ois sopiva. Paiskari.

      • Anonyymi

        Paiskojaa ikävä?


    • Anonyymi

      Varmaankin eri patjavalmistajien betatestaaja olisi hän mies ;)
      Keikkahommia ylt ympäri maailmoo.

    • Anonyymi

      Yo-sian ammuntaa ei muute suvaata.

    • Anonyymi

      Läski tatuoitavana. 5 kCal

      • Anonyymi

        Kannattaisiko olla kommentoimatta, jos ei ole hyvää sanottavaa.


    • Anonyymi

      Sumopaini 🤣🤣

      • Anonyymi

        Ratsastus 😜


      • Anonyymi

        Sun naaman muotoilu uuteen uskoon.


      • Anonyymi

        Noh se sopis sille.. 👌


    • Anonyymi

      Mikä sopii pläskille naiselle

    • Anonyymi

      Juoksija, juoksumatolla. Koska ei halua edetä.

    • Anonyymi

      Paini on aika sexyä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe