Silloin kun nähtii enemmän

Anonyymi

säännöllisen epäsäännöllisesti. Aiheutit mies sellaisen todella oudon tunteen mussa nähdessä, tai erotessa, en osaa sitä oikein selittää. Se on vähän kuin jännitystä mutta kuitenkin paljon enemmän. En löydä sanoja. Lamaantuneen, leijuvan, onnellisen, värisevän, palavan,... jotain tuollaista. No, tänään se sama tunne tuli tuossa yllättäen, ja väkisin mietin, että ootkohan jossain lähettyvillä vaikka en näe sua. Sä vaan oot niin ihana että sydämeni heittelee kuperkeikkoja.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Okei no jos oot se tuttu nainen sit varmaan tiiät et haluan sut ja mä voin olla sun pehmonen trampoliini sydämmelles 🤭

• Anonyymi

Enpä usko, että olen sun tuttusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko, että olen sun tuttusi.

kaikki on mahdollista, sille joka uskoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei silti kannata uskoa ihan päättömiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta ei tuo vaan jotenkin osunut.

• Anonyymi

Jos oot ludemin niin haluisin sulle tass kertoa miten tärkeä osa oot mun elämää sun mustasukkaisuutta ja mun ei voi mikään erottaa ja antaisin sulle pillua joka asennosta
        👉👌♥️♦️

• Anonyymi

Voi sinuakin reppanaa.

• Anonyymi

Mulla sama tunne yhden miehen kans. Muistelisin maininneeni hänelle tästä, hämmentävän kiusallisen ihanasta olosta miten hän muhun vaikuttaa 🥰

• Anonyymi

No mä olen nainen.

• Anonyymi

Heko heko

• Anonyymi

Sulla on vähän huono päivä kommenteista päätellen. Mitä jos menisit ulkoilemaan välillä tai nukkumaan. Vaikutat vähän harhaiselta. Lyhyesti: Mee vituun nyt siitä. Ei liity sinuun ja harhoihisi nämä nyt. Sori siitä että kaikki täällä palstalla ei liity sinuun. Ymmärrän, että se satuttaa.

• Anonyymi

Oletko sinä se pässinä narussa pitkään vedetty hehheh-pelle?

• Anonyymi

Johtuu transformaatiosta mitä käymme läpi, mies oli vain alkukipinä oireille mitä sinulle tulee.

• Anonyymi

Jaa.

• Anonyymi

Milloinka nainen me hengailtiin säännöllisen epäsäännöllisesti...? Laita jotain vinkkiä...

• Anonyymi

Viime vuonna alkuvuodesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuonna alkuvuodesta.

Vanhainkodissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhainkodissa.

Luuletko olevasi hauska. Et ole.
        Miksi te muuten ihmiset pilkkaatte vanhuksia, äitejänne, isiänne, isovanhempianne, itseänne pian. Tekeekö eletyt vuodet susta naurettavan? Aivottomat vajaamielet.

• Anonyymi

En nähnyt sua tänään vaikka luulin että olisit lähellä, tyhjä arpa jäi käteen

• Anonyymi

Tuosta tulikin mieleen lotto ja muut. Saatan olla miljonääri tietämättäni. Kiitos.

• Anonyymi

Mitä sulle jäi käteen siitä tapailustasi?

• Anonyymi

Rakkauden tunne. Kyseessä ei muuten ollu tapailu. Me nähtiin mutta me ei tapailtu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkauden tunne. Kyseessä ei muuten ollu tapailu. Me nähtiin mutta me ei tapailtu.

Tuttua ja ajankohtakin passaa. Tunne, mikä jäi häneen myös sopii. Vaikea silti uskoa, koska täällä jos missä erehtyy. m>n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttua ja ajankohtakin passaa. Tunne, mikä jäi häneen myös sopii. Vaikea silti uskoa, koska täällä jos missä erehtyy. m>n

Nii, en tiedä mäkään. Mitä nähnyt täällä noita m>n merkkejä joskus niin et ole. Mutta voihan noita käyttää useampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntomerkkejä??

• Anonyymi

Jos oot mun sirke niin ❤️

• Anonyymi

Ei ole aloitus Sirkeltäsi.

• Anonyymi

Yleensä tuollaiset on molemminpuolisia;)

• Anonyymi

Harvemmin mä näitä laitan, mutta sä nyt kyllä ansaitsit positiivisilla sanoilla tämän tai saat 2: 🤍🤍 :)

• Anonyymi

Työmaalla?

• Anonyymi

Saattoihan se palkkakin juosta jollain.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe