säännöllisen epäsäännöllisesti. Aiheutit mies sellaisen todella oudon tunteen mussa nähdessä, tai erotessa, en osaa sitä oikein selittää. Se on vähän kuin jännitystä mutta kuitenkin paljon enemmän. En löydä sanoja. Lamaantuneen, leijuvan, onnellisen, värisevän, palavan,... jotain tuollaista. No, tänään se sama tunne tuli tuossa yllättäen, ja väkisin mietin, että ootkohan jossain lähettyvillä vaikka en näe sua. Sä vaan oot niin ihana että sydämeni heittelee kuperkeikkoja.
Silloin kun nähtii enemmän
Anonyymi
3272
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 32
Vanhimmat
Okei no jos oot se tuttu nainen sit varmaan tiiät et haluan sut ja mä voin olla sun pehmonen trampoliini sydämmelles 🤭
Enpä usko, että olen sun tuttusi.
kaikki on mahdollista, sille joka uskoo
Ei silti kannata uskoa ihan päättömiä..
Niin, mutta ei tuo vaan jotenkin osunut.
Jos oot ludemin niin haluisin sulle tass kertoa miten tärkeä osa oot mun elämää sun mustasukkaisuutta ja mun ei voi mikään erottaa ja antaisin sulle pillua joka asennosta
👉👌♥️♦️
Voi sinuakin reppanaa.
Mulla sama tunne yhden miehen kans. Muistelisin maininneeni hänelle tästä, hämmentävän kiusallisen ihanasta olosta miten hän muhun vaikuttaa 🥰
No mä olen nainen.
Heko heko
Sulla on vähän huono päivä kommenteista päätellen. Mitä jos menisit ulkoilemaan välillä tai nukkumaan. Vaikutat vähän harhaiselta. Lyhyesti: Mee vituun nyt siitä. Ei liity sinuun ja harhoihisi nämä nyt. Sori siitä että kaikki täällä palstalla ei liity sinuun. Ymmärrän, että se satuttaa.
Oletko sinä se pässinä narussa pitkään vedetty hehheh-pelle?
Johtuu transformaatiosta mitä käymme läpi, mies oli vain alkukipinä oireille mitä sinulle tulee.
Jaa.
Milloinka nainen me hengailtiin säännöllisen epäsäännöllisesti...? Laita jotain vinkkiä...
Viime vuonna alkuvuodesta.
Vanhainkodissa.
Luuletko olevasi hauska. Et ole.
Miksi te muuten ihmiset pilkkaatte vanhuksia, äitejänne, isiänne, isovanhempianne, itseänne pian. Tekeekö eletyt vuodet susta naurettavan? Aivottomat vajaamielet.
En nähnyt sua tänään vaikka luulin että olisit lähellä, tyhjä arpa jäi käteen
Tuosta tulikin mieleen lotto ja muut. Saatan olla miljonääri tietämättäni. Kiitos.
Mitä sulle jäi käteen siitä tapailustasi?
Rakkauden tunne. Kyseessä ei muuten ollu tapailu. Me nähtiin mutta me ei tapailtu.
Tuttua ja ajankohtakin passaa. Tunne, mikä jäi häneen myös sopii. Vaikea silti uskoa, koska täällä jos missä erehtyy. m>n
Nii, en tiedä mäkään. Mitä nähnyt täällä noita m>n merkkejä joskus niin et ole. Mutta voihan noita käyttää useampi.
Tuntomerkkejä??
Jos oot mun sirke niin ❤️
Ei ole aloitus Sirkeltäsi.
Yleensä tuollaiset on molemminpuolisia;)
Harvemmin mä näitä laitan, mutta sä nyt kyllä ansaitsit positiivisilla sanoilla tämän tai saat 2: 🤍🤍 :)
Työmaalla?
Saattoihan se palkkakin juosta jollain.
äidin vaisto, hyvin vahva pakko, rauhotus nyt henkilö hieman, ole rauhassa
kirjoitettu on.linnustajan ansasta
ole rauhassa,Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=RL8G8vkEI9s