Silloin kun nähtii enemmän

Anonyymi

säännöllisen epäsäännöllisesti. Aiheutit mies sellaisen todella oudon tunteen mussa nähdessä, tai erotessa, en osaa sitä oikein selittää. Se on vähän kuin jännitystä mutta kuitenkin paljon enemmän. En löydä sanoja. Lamaantuneen, leijuvan, onnellisen, värisevän, palavan,... jotain tuollaista. No, tänään se sama tunne tuli tuossa yllättäen, ja väkisin mietin, että ootkohan jossain lähettyvillä vaikka en näe sua. Sä vaan oot niin ihana että sydämeni heittelee kuperkeikkoja.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei no jos oot se tuttu nainen sit varmaan tiiät et haluan sut ja mä voin olla sun pehmonen trampoliini sydämmelles 🤭

      • Anonyymi

        Enpä usko, että olen sun tuttusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, että olen sun tuttusi.

        kaikki on mahdollista, sille joka uskoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki on mahdollista, sille joka uskoo

        Ei silti kannata uskoa ihan päättömiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki on mahdollista, sille joka uskoo

        Niin, mutta ei tuo vaan jotenkin osunut.


      • Anonyymi

        Jos oot ludemin niin haluisin sulle tass kertoa miten tärkeä osa oot mun elämää sun mustasukkaisuutta ja mun ei voi mikään erottaa ja antaisin sulle pillua joka asennosta
        👉👌♥️♦️


      • Anonyymi

        Voi sinuakin reppanaa.


    • Anonyymi

      Mulla sama tunne yhden miehen kans. Muistelisin maininneeni hänelle tästä, hämmentävän kiusallisen ihanasta olosta miten hän muhun vaikuttaa 🥰

      • Anonyymi

        No mä olen nainen.


    • Anonyymi

      Heko heko

      • Anonyymi

        Sulla on vähän huono päivä kommenteista päätellen. Mitä jos menisit ulkoilemaan välillä tai nukkumaan. Vaikutat vähän harhaiselta. Lyhyesti: Mee vituun nyt siitä. Ei liity sinuun ja harhoihisi nämä nyt. Sori siitä että kaikki täällä palstalla ei liity sinuun. Ymmärrän, että se satuttaa.


      • Anonyymi

        Oletko sinä se pässinä narussa pitkään vedetty hehheh-pelle?


    • Anonyymi

      Johtuu transformaatiosta mitä käymme läpi, mies oli vain alkukipinä oireille mitä sinulle tulee.

      • Anonyymi

        Jaa.


    • Anonyymi

      Milloinka nainen me hengailtiin säännöllisen epäsäännöllisesti...? Laita jotain vinkkiä...

      • Anonyymi

        Viime vuonna alkuvuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna alkuvuodesta.

        Vanhainkodissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhainkodissa.

        Luuletko olevasi hauska. Et ole.
        Miksi te muuten ihmiset pilkkaatte vanhuksia, äitejänne, isiänne, isovanhempianne, itseänne pian. Tekeekö eletyt vuodet susta naurettavan? Aivottomat vajaamielet.


    • Anonyymi

      En nähnyt sua tänään vaikka luulin että olisit lähellä, tyhjä arpa jäi käteen

      • Anonyymi

        Tuosta tulikin mieleen lotto ja muut. Saatan olla miljonääri tietämättäni. Kiitos.


    • Anonyymi

      Mitä sulle jäi käteen siitä tapailustasi?

      • Anonyymi

        Rakkauden tunne. Kyseessä ei muuten ollu tapailu. Me nähtiin mutta me ei tapailtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden tunne. Kyseessä ei muuten ollu tapailu. Me nähtiin mutta me ei tapailtu.

        Tuttua ja ajankohtakin passaa. Tunne, mikä jäi häneen myös sopii. Vaikea silti uskoa, koska täällä jos missä erehtyy. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua ja ajankohtakin passaa. Tunne, mikä jäi häneen myös sopii. Vaikea silti uskoa, koska täällä jos missä erehtyy. m>n

        Nii, en tiedä mäkään. Mitä nähnyt täällä noita m>n merkkejä joskus niin et ole. Mutta voihan noita käyttää useampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua ja ajankohtakin passaa. Tunne, mikä jäi häneen myös sopii. Vaikea silti uskoa, koska täällä jos missä erehtyy. m>n

        Tuntomerkkejä??


    • Anonyymi

      Jos oot mun sirke niin ❤️

      • Anonyymi

        Ei ole aloitus Sirkeltäsi.


    • Anonyymi

      Yleensä tuollaiset on molemminpuolisia;)

      • Anonyymi

        Harvemmin mä näitä laitan, mutta sä nyt kyllä ansaitsit positiivisilla sanoilla tämän tai saat 2: 🤍🤍 :)


    • Anonyymi

      Työmaalla?

      • Anonyymi

        Saattoihan se palkkakin juosta jollain.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe