google translate haastaa riitaa

Anonyymi

Ei suostu enää poistamaan evästeilmoitusta ublockoriginilla, vaan se pysyy itsepintaisesti ja jos poistaa koko harmaan taustan, ei toimi enää minään.
Ja lisättäköön vielä, etten ole koskaan klikannut evästeilmoitusta ihan periaatteesta - google ei ole minun holhoojani!

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensiksikin, hyväksytkö evästeilmoituksen tai et, niin Google näkee aivan kaiken mitä teet, ja indeksoi sen bigdataan jonka kaikki suuret some -toimijat jakavat keskenään. On mahdollista välttää ison Gn vakoilu koklailla täydellisesti, mutta sellainen ei siihen pysty alkuunkaan joka luulee että consentti-dialogin kieltäminen/kiertäminen vaikuttaisi mihinkään.

      Toiseksi, minulla Google Translate toimii kuten ennenkin, ei tule evästedialogia koska sen poistaa UBO:n "my filters" fitteri. On aivan sama mistä siirryn gtranslateen, kuten https://translate.google.com/#auto/fi/ bookmark -kuvakkeesta tai AHK:n avulla tehdyllä kilkkeellä joka lähettää missä tahansa ohjelmaassa hiirellä valitun tekstin FF:n uuteen ikkunaan johon se aukaisen gtranslaten ja sitten pasteaa tekstin käännettäväksi.

    • Anonyymi

      Oletko kokeillut hyppiä tasajalkaa, kiristellä hampaita tai puida nyrkkiä? Häviäsikö evästeilmoitus noilla keinoin?

      • Anonyymi

        Vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta mitään evästeilmoituksia en klikkaa millään nettisivulla. Piste!


      • Anonyymi

        Ei se hampaita kiristellen onnistu, mutta voltti taaksepäin auttaa aina.


    • Anonyymi

      Mikä eväseteilmoitus? Mikä harmaa tausta? Ei minulla mitään tuollaisia tule lainkaan, ja UBO minullakin käytössä...

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen eväteilmoitus? Mikä ihmeen UBO?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso tästä: https://books.google.fi/

        Jaa... AP kysyi google translate liittyvää, jossa ei minulle tule mitään harmaata boxia, evästeasetuksia tms., mutta tuossa books -linkissä tulee, ja lähes samanlainen kun juutuubissa, mutta tämä ei llut pointti; AP:n valittamassa google translate minulla ainakaan ei tule mitään ahrmaita boxeja tai evästeasetusjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa... AP kysyi google translate liittyvää, jossa ei minulle tule mitään harmaata boxia, evästeasetuksia tms., mutta tuossa books -linkissä tulee, ja lähes samanlainen kun juutuubissa, mutta tämä ei llut pointti; AP:n valittamassa google translate minulla ainakaan ei tule mitään ahrmaita boxeja tai evästeasetusjuttuja.

        UBO:oon suodatin:

        ! 1/26/2021 https://books.google.fi
        books.google.fi##.gb_fa.gb_ea
        books.google.fi##.gb_8
        books.google.fi##.gb_7


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minulla on Operassa "I don´t care about cookies" ja suoraan pääsee Googlen translateen eikä kysele muiltakaan sivuilta evästeiden hyväksimisiä.

      • Anonyymi

        Joo, on yksi helpoimmista tavoista, tehdä tämä sama asia juuri tätä varten tehdyllä laajennoksella, mutta ihan kiva saada asiat tehdyksi useammalla tavalla. Nuo elementit voi luetella myös peräkkäin, ilman erillistä riviä jokaiselle.

        books.google.fi##.gb_9,.gb_8,.gb_7

        -

        UBO:oon suodatin:
        Miksi tuossa on tuo ensimmäinen (.gb_fa.gb_ea) mukana, kun sellaista elementtiä ei sivulla ole olemassa, mutta siellä on asiaan liittyen (.gb_9), joka tosin poistuu jo (.gb_7) mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on yksi helpoimmista tavoista, tehdä tämä sama asia juuri tätä varten tehdyllä laajennoksella, mutta ihan kiva saada asiat tehdyksi useammalla tavalla. Nuo elementit voi luetella myös peräkkäin, ilman erillistä riviä jokaiselle.

        books.google.fi##.gb_9,.gb_8,.gb_7

        -

        UBO:oon suodatin:
        Miksi tuossa on tuo ensimmäinen (.gb_fa.gb_ea) mukana, kun sellaista elementtiä ei sivulla ole olemassa, mutta siellä on asiaan liittyen (.gb_9), joka tosin poistuu jo (.gb_7) mukana.

        Kiitän ja pokkaan! Vasta opiskelen uBO:a, tässä vaiheessa oppimiskäyräni ei ole pystysuora vaan takakenoinen.

        (.gb_fa.gb_ea) tosiaan on aivan tarpeeton, paitsi jos on sellainen laajennos käytössä joka sen tyrkkää (https://en.wikipedia.org/wiki/CodePen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän ja pokkaan! Vasta opiskelen uBO:a, tässä vaiheessa oppimiskäyräni ei ole pystysuora vaan takakenoinen.

        (.gb_fa.gb_ea) tosiaan on aivan tarpeeton, paitsi jos on sellainen laajennos käytössä joka sen tyrkkää (https://en.wikipedia.org/wiki/CodePen)

        Kovasti kiitoksia teille molemmille. Nyt taas alkoi pelittämään normaalisti. Saas nähdä, kuinka kauan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän ja pokkaan! Vasta opiskelen uBO:a, tässä vaiheessa oppimiskäyräni ei ole pystysuora vaan takakenoinen.

        (.gb_fa.gb_ea) tosiaan on aivan tarpeeton, paitsi jos on sellainen laajennos käytössä joka sen tyrkkää (https://en.wikipedia.org/wiki/CodePen)

        Mikä laajennos luo sisältöä books.google.fi sivulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti kiitoksia teille molemmille. Nyt taas alkoi pelittämään normaalisti. Saas nähdä, kuinka kauan?

        No, eipä kauaa kestänyt, nyt on taas samanlainen? Jostain syystä TOR-selaimella kesti poissa, sillä ei tule nuo evästeilmoitukset esille? Samat ovat silti omat filtterit molemmissa.
        Ovatko nuo kenties eri maille omansa?
        Taitaako kukaan vastata tuohon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, eipä kauaa kestänyt, nyt on taas samanlainen? Jostain syystä TOR-selaimella kesti poissa, sillä ei tule nuo evästeilmoitukset esille? Samat ovat silti omat filtterit molemmissa.
        Ovatko nuo kenties eri maille omansa?
        Taitaako kukaan vastata tuohon?

        Domain kohtaisia.
        google.fi on eri kuin google.com tai google.se jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Domain kohtaisia.
        google.fi on eri kuin google.com tai google.se jne.

        Eipä auta, vaikka laittaisi noihin loppuihin com:n tilalle fi:n
        Jotain merkillistä on, koska tor-selaimessa on ihan samat filtterit, mutta se blokkaa ne evästeilmoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auta, vaikka laittaisi noihin loppuihin com:n tilalle fi:n
        Jotain merkillistä on, koska tor-selaimessa on ihan samat filtterit, mutta se blokkaa ne evästeilmoitukset.

        Kerro sivu ja suodin joka ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auta, vaikka laittaisi noihin loppuihin com:n tilalle fi:n
        Jotain merkillistä on, koska tor-selaimessa on ihan samat filtterit, mutta se blokkaa ne evästeilmoitukset.

        Niin ja kerro myös se selain mitä käytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kerro myös se selain mitä käytät.

        Selain on firefox ja sivu: https://translate.google.com/
        Mutta nyt ei edes TOR-selain toimi siinä, jos klikkaa pois ne evästeilmoitukset. Aiemmin sillä saattoi kääntää.
        Pakko siirtyä Bingin kääntäjään, mikä onkin melko hyvä, ei paljon googlea huonompi ja sitäkin voi itse muokata, jos käännös ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selain on firefox ja sivu: https://translate.google.com/
        Mutta nyt ei edes TOR-selain toimi siinä, jos klikkaa pois ne evästeilmoitukset. Aiemmin sillä saattoi kääntää.
        Pakko siirtyä Bingin kääntäjään, mikä onkin melko hyvä, ei paljon googlea huonompi ja sitäkin voi itse muokata, jos käännös ei miellytä.

        No, et saanut mainittua, käyttämääsi suodinta.

        Nyt tiedetään:
        Selain  = Firefox
        Sivusto = translate.google.com
        Suodin  = ??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, et saanut mainittua, käyttämääsi suodinta.

        Nyt tiedetään:
        Selain  = Firefox
        Sivusto = translate.google.com
        Suodin  = ??????

        Eipä siinä ole muita googleja kuin nämä:
        books.google.fi##.gb_fa.gb_ea
        books.google.fi##.gb_8
        books.google.fi##.gb_7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siinä ole muita googleja kuin nämä:
        books.google.fi##.gb_fa.gb_ea
        books.google.fi##.gb_8
        books.google.fi##.gb_7

        Kumma miten herkästi minun viestit poistetaan. Kerkisitkö saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma miten herkästi minun viestit poistetaan. Kerkisitkö saamaan.

        Enpä kerennyt, millä välin lienet laittanut. Kävin tuossa äsken kaupungilla, ehkä sillä välin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kerennyt, millä välin lienet laittanut. Kävin tuossa äsken kaupungilla, ehkä sillä välin?

        No, nyt meni jo sekin. Hylkään tähän, ellet saanut vieläkään, kirjoittakoon muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, nyt meni jo sekin. Hylkään tähän, ellet saanut vieläkään, kirjoittakoon muut.

        Käy afterdownissa laittamassa. Kysyin sielläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, nyt meni jo sekin. Hylkään tähän, ellet saanut vieläkään, kirjoittakoon muut.

        Onnistuihan se lopulta. Piti laittaa vain se yhden rivin esto, mikä on tuolla ylempänäkin. Alussa mulla oli ne molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuihan se lopulta. Piti laittaa vain se yhden rivin esto, mikä on tuolla ylempänäkin. Alussa mulla oli ne molemmat.

        Väärin meni. On vain ne, jossa numerot 8 ja 7. Löytyy tuolta ylempää, mutta se books sana pitää korvata sillä sanalla, mitä ei saa tänne näköjään kirjoittaa ja loppu oltava com.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni. On vain ne, jossa numerot 8 ja 7. Löytyy tuolta ylempää, mutta se books sana pitää korvata sillä sanalla, mitä ei saa tänne näköjään kirjoittaa ja loppu oltava com.

        Ja se sana on otsikossa toisena! Heh heh heh.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se sana on otsikossa toisena! Heh heh heh.....

        Eivät ole näköjään ihan samoja kaikissa selaimissa tai sitten olen jo sössinyt perusteellisesti. Joka tapauksessa toimii ja sehän tässä oli pääasia!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe