Morjesta! Heltiäisikö lupaa seuraavilla taustoilla? Sain luvat isältäni perimiin kahteen luodikkoon 28v. sitten ja enoni myi ok.- hintaan 22v takaperin SKB- haulikon johon sain myös luvan. Olen Metsästysseuran jäsen.
Ajattelin kun tuota rikostaustaakin on, kuten 2 törkeää rattia 15v takaperin ja viimeisin rikos oli tai siis vapauduin ehdottomalta vankeustuomiolta, mikä on ainoa ehdoton vankeustuomio ,12v sitten, kun tuli reippaasti koulutettua tyttäreni silloista poikakaveria joka pahoinpiteli tyttäreni vasemman korvan kuuloksi, mistä tuli 1v ja 10kk ja istuin siitä 11kk. Ja siis toki silloinhan nuo aseet menivät valtiolle.
Nyt olisi kaverilla melkein pakasta vedetty Ruger GB- 100 CAL. 357 jota olen muutaman kerran testaillut ja se tuntuu kuin olisi valettu käteeni.
Joten kannattaako minun edes yrittää ostolupaa ylläm. raudalle ampumaradalle ja loukkupyssyksi???
Tarkkuus/loukkupistoolia
Anonyymi
2
190
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata, koska sinulta puuttuu harrastuspohja.
- Anonyymi
Rikokset vanhenevat,kaavakin löytyy poliisin sivuilta. Harrastuspohja täytyy hankkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010