Morjesta! Heltiäisikö lupaa seuraavilla taustoilla? Sain luvat isältäni perimiin kahteen luodikkoon 28v. sitten ja enoni myi ok.- hintaan 22v takaperin SKB- haulikon johon sain myös luvan. Olen Metsästysseuran jäsen.
Ajattelin kun tuota rikostaustaakin on, kuten 2 törkeää rattia 15v takaperin ja viimeisin rikos oli tai siis vapauduin ehdottomalta vankeustuomiolta, mikä on ainoa ehdoton vankeustuomio ,12v sitten, kun tuli reippaasti koulutettua tyttäreni silloista poikakaveria joka pahoinpiteli tyttäreni vasemman korvan kuuloksi, mistä tuli 1v ja 10kk ja istuin siitä 11kk. Ja siis toki silloinhan nuo aseet menivät valtiolle.
Nyt olisi kaverilla melkein pakasta vedetty Ruger GB- 100 CAL. 357 jota olen muutaman kerran testaillut ja se tuntuu kuin olisi valettu käteeni.
Joten kannattaako minun edes yrittää ostolupaa ylläm. raudalle ampumaradalle ja loukkupyssyksi???
Tarkkuus/loukkupistoolia
Anonyymi
2
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata, koska sinulta puuttuu harrastuspohja.
- Anonyymi
Rikokset vanhenevat,kaavakin löytyy poliisin sivuilta. Harrastuspohja täytyy hankkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999