Haluan miesporukan panemaksi!
Miehelläni on ollut toinen nainen jo pidemmän aikaa.
Haluan useita miehiä panemaan minua siten että kuvaan homman ja näytän kuvaamisen miehelleni. Onko miehiä jotka hhaluaisivat auttaa petettyä naista näpäyttämään pettävää aviopuolisoa.
Kimppaseksi
21
1054
Vastaukset
Missäpäin oot?
- Anonyymi
Moi
Onnistuu hyvin, kun ensiksi kerrot mistä päin viestittelet. 4 ukon porukka valmiina tyydyttämäön sut pks seudulla.- Anonyymi
Kerroin jo että pannaan joko Vantaalla tai Sysmässä mökillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se viesti onkin poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Vantaa käy hyvin. Nähtäiskö myrtsissä joku päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Vantaa käy hyvin. Nähtäiskö myrtsissä joku päivä?
Ei hitossa nähdä
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Oohh palsta kyyläri on myös sokea
- Anonyymi
Sysmä käy hyvin. Vaikka muutoinkin voidaan tapailla
- Anonyymi
Mitenkähän tämä keskustelu kehittyykään/ edistyy? Saattaa vaan edistyä mutta ei kehittyä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän tämä keskustelu kehittyykään/ edistyy? Saattaa vaan edistyä mutta ei kehittyä.....
Vain idiootti täällä kehittyy
- Anonyymi
Sysmän juttu edistyy ku laitat viestiä [email protected]
- Anonyymi
Sysmän juttu etenee ku viestit [email protected]
- Anonyymi
Viedää juttuu eteepäin
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160