Haluan miesporukan panemaksi!
Miehelläni on ollut toinen nainen jo pidemmän aikaa.
Haluan useita miehiä panemaan minua siten että kuvaan homman ja näytän kuvaamisen miehelleni. Onko miehiä jotka hhaluaisivat auttaa petettyä naista näpäyttämään pettävää aviopuolisoa.
Kimppaseksi
21
1115
Vastaukset 21
Missäpäin oot?
- Anonyymi
Moi
Onnistuu hyvin, kun ensiksi kerrot mistä päin viestittelet. 4 ukon porukka valmiina tyydyttämäön sut pks seudulla.- Anonyymi
Kerroin jo että pannaan joko Vantaalla tai Sysmässä mökillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se viesti onkin poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Vantaa käy hyvin. Nähtäiskö myrtsissä joku päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Vantaa käy hyvin. Nähtäiskö myrtsissä joku päivä?
Ei hitossa nähdä
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Oohh palsta kyyläri on myös sokea
- Anonyymi
Sysmä käy hyvin. Vaikka muutoinkin voidaan tapailla
- Anonyymi
Mitenkähän tämä keskustelu kehittyykään/ edistyy? Saattaa vaan edistyä mutta ei kehittyä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän tämä keskustelu kehittyykään/ edistyy? Saattaa vaan edistyä mutta ei kehittyä.....
Vain idiootti täällä kehittyy
- Anonyymi
Sysmän juttu edistyy ku laitat viestiä [email protected]
- Anonyymi
Sysmän juttu etenee ku viestit [email protected]
- Anonyymi
Viedää juttuu eteepäin
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4842150Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35868Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39834- 71828
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht451814- 55741
- 44685
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63563