Onko kukaan testannut miten narsisti saadaan kuriin sovittelutoimistomenettelyllä.. itse tein sovittelualoitteen, sovittelutoimiston esimies sanoi hyvä että teit aloitteen, kahden viikon päästä soitti ja totesi että vastapuoli(nainen) ei sovitteluun suostu. Rauha palasi maahan alta aikayksikön.
Sovittelutoimisto
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
mä olen kohdannut ihmisiä joita en luokittele narsisteiksi, mutta jotka ei suostu sovittelemaan vaikka olen valmis joustamaan melkein mihin vain sovintoratkaisuun kunhan ei mitään kelleen vanhingollista. En ookaan kuullu tuollaisesta sovittelutoimistosta, mun kiistelijät varmaan myöskin kavahtaisi sovittelutoimistoa.
mutta on toki mys olemassa tilanteita joita ei voi sovitella kuten minun ja äitini kun mitään riitaa ei ole mutta aivotoiminta vain ei toimi yhteen millään. Minä saan äidin jutuista kauhokohtauksia ja äiti filosifiastani päänsärkyä nioin se ei ooiukein ole soviteltavissa kun on noin fyysiset oireet molemmilla,
ppouyggggg- Anonyymi
siis kun jos vaikka olisin oikeassa enhän voi vaatia toista taipumaan s iihen jos hänelle tulee kova päänsärky siitä.
poughgggh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis kun jos vaikka olisin oikeassa enhän voi vaatia toista taipumaan s iihen jos hänelle tulee kova päänsärky siitä.
poughggghsiks tätä ei oikeen voi äidin kanssa ratkoa, varoa vaan toisiamme-.
ppihhhghh
- Anonyymi
Suomessa on tuhansia asunto-osakeyhtiöitä joissa mummomafioita, joita johtaa narsistinainen. Keinovalikoima vähäinen miten ja kuka tuollaisen mafian kuriinlaittaa. Haukutaan muut osakkeenomistajat ja vuokralaisetkin ujutetaan valtataisteluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928